Moet je een creditcard hebben of kan je ook met iDeal betalen?quote:Op zondag 21 december 2008 12:41 schreef Kremers het volgende:
Sealed en nieuw.
Als er staat In stock - usually dispatched within 24h dan wordt hij verstuurd door play.com zelf. Let wel op dat je niet via play trade koopt, die zijn wel tweedehands.
Morgen begint de January sale volgens mijOp de homepage staat een banner voor monster sale die morgen begint. Mij benieuwen of er nog andere games bijkomen voor 17.99GBP
Play accepteerd alleen CC. Zelfs Paypal is out of the questionquote:Op zondag 21 december 2008 13:02 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Moet je een creditcard hebben of kan je ook met iDeal betalen?
hoezo moet je dat dan?quote:Op zondag 21 december 2008 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Gamen in HD is de fucking bom! Ik wil niet meer terug naar SD
Jij maakt ons sip dat jij nog op SD gamet...quote:Op zondag 21 december 2008 16:03 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie maken me nogal sip dat ik op SD game.
Ja irritant hé. Maar gelukkig houden we wel ons gratis spul uit de betaquote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GodsammeWaarom moet ik verdomme alles in Home opnieuw downloaden?
![]()
goeie shitquote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Beach het volgende:
Voor 50 euro bij bart smit GH3+gitaar gekocht![]()
Wilde het altijd al hebben maar vond het zo duur eerst.
ik ben zo cheap dat ik alle winkels afging om het nieuwe gratis spul op te zoekenquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Eeeey, er zijn weer wat nieuwe gratis dingen in de Home stores. Zelfs bij Diesel een paar.
Volgens mij bepaald Diesel die prijs zelf.quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben zo cheap dat ik alle winkels afging om het nieuwe gratis spul op te zoeken![]()
Maar Sony is pas echt cheap ;1.99 voor een shirt![]()
![]()
Nog eventjes geduldquote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/quote:Op zondag 21 december 2008 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
Drummen in Guitar hero OWNED!!!!
Kan je ook Rock Band 1 en 2 los kopen en dan het drumstel/de gitaren van Guitar Hero gebruiken?
Waarom, ze hebben alleen maar slechte spellen geproduceerd.quote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef robbolo het volgende:
Toch nog hoop voor Free Radical?
Zou zonde zijn als t echt opegedoekt word.
Eh. Timesplitters had alleen maar de beste consolemultiplayer.quote:Op zondag 21 december 2008 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom, ze hebben alleen maar slechte spellen geproduceerd.
Het ging mij ook vooral om Timesplitters inderdaad. Zou t graag op de ps3 terug willen zien.quote:Op zondag 21 december 2008 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het dude! Maar deze screens zijn idd niet heel mooi!quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Ahhhh neee is dat de nieuwe streetfighter?
Neee man komop dit meen je niet, kijk hoe lelijk, wii games zijn mooier, serieus!
ben blijer met me psn streetfighter dan deze rommel die gaat komen.
Kijk blanka dan enzo, kanker nep
Timesplitters was mijn 2de spel voor de PS2quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Het ging mij ook vooral om Timesplitters inderdaad. Zou t graag op de ps3 terug willen zien.
dudequote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is het dude! Maar deze screens zijn idd niet heel mooi!
Koopje.quote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Beach het volgende:
Voor 50 euro bij bart smit GH3+gitaar gekocht![]()
Wilde het altijd al hebben maar vond het zo duur eerst.
klikquote:Op zondag 21 december 2008 22:40 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Koopje.
Verleidelijk ... maar ik heb net al een bal geld uitgegeven een een laptop. Dure tijd, kerst.
Jij noemt GoldenEye en de Timespilttersserie 'slecht'?quote:Op zondag 21 december 2008 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je die besteld? Ik heb daar namelijk nog een bestelling van 27 november open staan maar nog niks binnen gekomenquote:Op maandag 22 december 2008 11:22 schreef motherflocker het volgende:
GoldenEye is toch een van de vetste multiplayer games hoor..
Heb zaterdag Little Big Planet binnen gehad van cd-wow.nl, vond het eerst wat blij en suf maar na paar uur gespeeld te hebben vind ik het toch een erg vette game!!!
Ik hoop dat jij als gamer toch wel weet dat GoldenEye door Rare gemaakt is hequote:Op maandag 22 december 2008 07:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij noemt GoldenEye en de Timespilttersserie 'slecht'?
wat doe jij in een gamersforum?
quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
Ahhhh neee is dat de nieuwe streetfighter?
Neee man komop dit meen je niet, kijk hoe lelijk, wii games zijn mooier, serieus!
ben blijer met me psn streetfighter dan deze rommel die gaat komen.
Kijk blanka dan enzo, kanker nep
4 Dec 2008 Game Uncharted: Drake's Fortune (Platinum) 12 Dec 2008 Verzondenquote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je die besteld? Ik heb daar namelijk nog een bestelling van 27 november open staan maar nog niks binnen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |