ohja, bied jij met dt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik biedt 22.5 aan op jorienvdherik. Inzetten via PM
quote:
Ja had hem intussen al gevondenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaduz gaat de wortels ergens anders zoeken. Zwaai hem uit :W
Iemand terug is suf, die hadden ze ook wel voor de sollicitatieronde kunnen vragenquote:
Neh.. Mod zijn is voorlopig uitgesloten.quote:
ja, JustMe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef Riro het volgende:
Is er al eens een vrouwelijke mod geweest?
Was te proberenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh.. Mod zijn is voorlopig uitgesloten.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok op een van de volgende:
Prosac
Dank je, ik waardeer het. Ik heb heel veel respect voor mods/admins, omdat het zo'n tijdrovende klus is en een zeer ondankbare taak, daarom zie je mij nooit disrespectfull tegen ze doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik stem voor BSB.
Is er een afscheidsborrel van Vaduz?quote:
Nee, een house-warming.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is er een afscheidsborrel van Vaduz?
Dat lijkt me een goede inderdaad!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef golfer het volgende:
Laat Beschouw het maar eens proberen.
Er zijn weinig Feyenoorders die voor de functie in aanmerking komen volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
zal wel weer een jood worden
DatMeenJeNiet lijkt me wel geschikt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn weinig Feyenoorders die voor de functie in aanmerking komen volgens mij
Een van de weinige goede opties inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef The_Verve het volgende:
[..]
DatMeenJeNiet lijkt me wel geschikt.
En jij niet? Ik vind je zeer geschikt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Erwtensoep.
Als je mijn 30 notes niet meetelt misschien ja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een van de weinige goede opties inderdaad.
Ik vind dat users die elke post afsluiten met dezelfde irritante smiley niet gekozen mogen en kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:17 schreef _Mike_ het volgende:
BansheeBoy for president.
Het is sowieso een prutsuser.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:43 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik vind dat users die elke post afsluiten met dezelfde irritante smiley niet gekozen mogen en kunnen worden.
Modschap is heust niet zo moeilijk dat je het moet leren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:49 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat Doc ook wel een geschikte mod zou kunnen zijn.
Hij zou natuurlijk wel het modschap even moeten leren. Volgens mij heeft die gozer wel aanleg daarvoor.
He, gelukkig dat te lezen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Modschap is heust niet zo moeilijk dat je het moet leren.
Retorische vraag?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
He, gelukkig dat te lezen.
Dus ik zou ook wel eens mod ergens van kunnen worden?
Weer een Grunner?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
zolang de user maar niet fan van ajax, feyenoord of psv is.
Dos37quote:
Je vorige username?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Erwtensoep.
Dan zou ik maar niet solliciterenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Modschap is heust niet zo moeilijk dat je het moet leren.
En PM's tijdig beantwoorden enzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet solliciteren.
En naar de clubvoorkeur wordt niet gekeken, een mod moet toch objectief zijn.
Ik moet nog een week inhalen,quote:
Al zou ik willen.. veels te druk voor doordeweeks.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet solliciteren.
Uitgesloten. Laat mod-zijn graag aan de jeugd over.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef golfer het volgende:
Laat Beschouw het maar eens proberen.
Mich is er maar amper, over de dag gezien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef Breach het volgende:
Methodmich
ow mag hoorquote:
Is Bert Maalderink niet gewoon DeAnanas?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat TerroRobbie een goede keuze zou zijn.
En anders BliksemSchigt, borisz, Proud2beDiepFries, BertMaalderink of DatMeenJeNiet.
Alsof ik er ook op zit te wachten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:43 schreef Fortitudo het volgende:
zolang BSB, _mike_ of cyberia het niet worden vind ik alles best.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok op een van de volgende:
Blawh
Ontwijk de vraag maar weer.quote:Op zondag 21 december 2008 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier biedt hier geld
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:39 schreef Stali het volgende:
Tip: FritsVanEgters zou pas echt een fijne mod voor VBL zijn.
Solliciteer eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |