ohja, bied jij met dt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik biedt 22.5 aan op jorienvdherik. Inzetten via PM
quote:
Ja had hem intussen al gevondenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaduz gaat de wortels ergens anders zoeken. Zwaai hem uit :W
Iemand terug is suf, die hadden ze ook wel voor de sollicitatieronde kunnen vragenquote:
Neh.. Mod zijn is voorlopig uitgesloten.quote:
ja, JustMe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef Riro het volgende:
Is er al eens een vrouwelijke mod geweest?
Was te proberenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh.. Mod zijn is voorlopig uitgesloten.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok op een van de volgende:
Prosac
Dank je, ik waardeer het. Ik heb heel veel respect voor mods/admins, omdat het zo'n tijdrovende klus is en een zeer ondankbare taak, daarom zie je mij nooit disrespectfull tegen ze doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik stem voor BSB.
Is er een afscheidsborrel van Vaduz?quote:
Nee, een house-warming.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is er een afscheidsborrel van Vaduz?
Dat lijkt me een goede inderdaad!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef golfer het volgende:
Laat Beschouw het maar eens proberen.
Er zijn weinig Feyenoorders die voor de functie in aanmerking komen volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
zal wel weer een jood worden
DatMeenJeNiet lijkt me wel geschikt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn weinig Feyenoorders die voor de functie in aanmerking komen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |