quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:24 schreef Dakota het volgende:
pfoei
nog ff 3 km gelopen en ik blijf contracten als een gek maar nog steeds niets pijnlijks... al denk ik toch echt dat er nu iets aan het doorzetten is.
Zo naar bed..misschien wordt het slapen en anders eh placenta
toei!
die zegt een meisje... stiekum hoop ik op een jongenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, wat zegt de chinese geboortekalender?Die klopt toch wel vaak zeggen ze?
Nou, als ik mijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef Floria het volgende:
Joh José das niet zo tof! Ik hoop dat de gyn je wat duidelijkheid kan geven. Je bent duidelijk nu al een fijn huisje voor de baby! Das goed! Ben je niet bang dat je dit weekend gaat bevallen en dat je dan nog niet weet wat en hoe?
Wat is de reden daarvoor?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:39 schreef Jose81 het volgende:
Ik wil echt niet thuis bevallen... en ik ben blij dat we die keuze al op dag 1 gemaakt hebben.
Haha, dus jullie hebben de beschuit met muisjes ook al in huis? Wij ook! Gisteren gehaald...quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef DJMO het volgende:
ha lekker positief zo Jose![]()
als ik de tante van johan moet geloven dan beval ik ook dit weekend nogdaarom daarnet hem bij de boodschappen beschuit met muisjes laten halen, pakt ie heel sneaky dat als laatste, en rekent bij een onbekende kassamiep af.. terwijl hij normaal altijd bij een bekende gaat, hoe lang de rij ook is
hoe bedoel je bang voor vragen als: "is het er al
"
Voor ons had dit de volgende redenen;quote:
weet je dat je daar dus echt helemaal niets van merkt, althans ik dan... Wij hadden een emmer met deksel klaar staan voor de placenta en evt. andere "rommel" maar ik heb echt maar dan ook echt geen rommel gehad in huis.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef Jose81 het volgende:
ja, ook dat ja! Geen rotzooi in je huis!!
Nou, als we de mannen moeten geloven wel dus! We zullen zien... ik geloof zelf niet zo dat ik morgen zal bevallen, hoor... Maar jij mag gerust voor... geef het goede voorbeeld maar!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef DJMO het volgende:
we doen wel veel tegelijk he .. zelfs vrijwel synchroon posten ook nog josezouden we dan toch een datumtweeling krijgen wij
![]()
Joh, da's echt niet waar! Sterker nog. Als je thuis bevalt ruimt de kraamverzorgster alles!!! op van de bevalling. Ze draait ook de was weg enz enz. Als je in het ziekenhuis bevalt moet je mannetje alle vieze was lekker mee naar huis nemen en zelf wassenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef Jose81 het volgende:
ja, ook dat ja! Geen rotzooi in je huis!!
Ja dat lijkt me helemaal engquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:25 schreef Jelief het volgende:
Innepin, je kunt ook nog kiezenvoor het ziekenhuis als je midden in je weeën zit. Niet het meest ideale moment maar als je je dan ineens niet veilig voelt bij thuisbevallen dan kun je alsnog naar het ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:23 schreef bixister het volgende:
jeetje lensdopje. da's wel de schrik van elke pas-zwangere.wat stom dat die test 't niet deed! had ze zelf niet een reserve bij zich, waar je even opnieuw overheen kon piesen?
Dank je, ik voel me ineens weer een heel stuk beterquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef McLaura het volgende:
Bij mij was de MvM test duidelijker dan de Etostest die ik de dag ervoor zelf had gedaan. Ik vind het dus heel apart dat die van Lensdopje negatief was!
Overigens vertrouw ik niet op predictor sinds de man van een vriendin positief heeft gepiest op een Predictor
Duidelijker, als in? Drie streepjes of zo?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef McLaura het volgende:
Bij mij was de MvM test duidelijker dan de Etostest die ik de dag ervoor zelf had gedaan. Ik vind het dus heel apart dat die van Lensdopje negatief was!
Sja, sorry..... Heb je dan weer een Predictor gedaan? Die is mij altijd al afgeraden.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef Lensdopje het volgende:
[..]
Dank je, ik voel me ineens weer een heel stuk beter
Je hebt de Etostest dan ook verkeerd af zitten lezen als je denkt dat het linker streepjes de teststreep isquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:50 schreef McLaura het volgende:
Nee 6, nou goed?
De teststreep was bijna nog feller dan de controlestreep
De Etostest was zo:
[ afbeelding ]
MvM was zo :
[ afbeelding ]
Ik zie nu dat er meer dagen tussen zaten, vandaar misschien?!
Nee hoor, ik zeg net dat op de MvM test de teststreep zo duidelijk wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:53 schreef Lensdopje het volgende:
[..]
Je hebt de Etostest dan ook verkeerd af zitten lezen als je denkt dat het linker streepjes de teststreep is
De felheid in vergelijking tot de controlestreep op dezelfde test.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is het meer de kleur dan de felheid?
Misschien moet je eens lezen wat een ander schrijft danquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:53 schreef McLaura het volgende:
[..]
Sja, sorry..... Heb je dan weer een Predictor gedaan? Die is mij altijd al afgeraden.....
Ik hoor vaak dat Kruidvat en Etos goed zijn, en CB natuurlijk.
Misschien is het niet helemaal duidelijk als jij schrijft dat je nadat MvM is weggegaan weer een test hebt gehaald, erbij zet welke test :pquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:57 schreef Lensdopje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens lezen wat een ander schrijft dan
Ik snap je geloof ik echt nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
De felheid in vergelijking tot de controlestreep op dezelfde test.
Zowel de CB digitaal als de gewone als de normale van de apotheek als nu de Predictor geven toch echt aan dat ik zwanger ben, met mooie dikke strepen (nouja, behalve die digitale dan, die zegt zwanger, maar daaronder zat een mooie dikke streep verstopt). Dat die anderen het niet doen geeft mij alleen maar aan dat er dus daadwerkelijk een groot verschil is wat betreft de hoeveelheid HCG die de tests nodig hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef marlieske het volgende:
MvM test gaf hier binnen enkele seconden twee duidelijke streepjes ik geloof dat ik nog geen 5 weken zwanger was, bij beide keren, ze vragen dus niet meer HCG als welke andere test.
Ach en dat serviesje... zou ik me niet zo druk om maken.
Maar lensdopje je sluit toch alle onzekerheid uit als je morgen (koopzondag overal gelukkig!) een test gaat kopen van een ander merk als predicor? Clearbleu heb ik nog nooit iemand vals positief mee zien testen, die zwanger/niet zwanger dingen.
Nouja, uhm, tsja, nou....quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap je geloof ik echt niet
Dan is het toch duidelijk? Dan hoef je je toch niet raar / naar te voelen? Je bent gewoon 100% zwanger, die test van MvM deugde niet en hoe dat nou komt is iedereen een raadsel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef Lensdopje het volgende:
[..]
Zowel de CB digitaal als de gewone als de normale van de apotheek als nu de Predictor geven toch echt aan dat ik zwanger ben, met mooie dikke strepen (nouja, behalve die digitale dan, die zegt zwanger, maar daaronder zat een mooie dikke streep verstopt). Dat die anderen het niet doen geeft mij alleen maar aan dat er dus daadwerkelijk een groot verschil is wat betreft de hoeveelheid HCG die de tests nodig hebben.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Misschien is het niet helemaal duidelijk als jij schrijft dat je nadat MvM is weggegaan weer een test hebt gehaald, erbij zet welke test :p
Sorry, had ik erbij moeten zeggen dat ik het daarna gedaan had?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:30 schreef Lensdopje het volgende:
Maarja, ook de ultrasensitieve test deed niets, maar de Predictor dus weer wel.
ja maar je schrijft net zelf dat de ultrasensitest niets doet... (iig niet aangeeft dat je zwanger bent) en dis zou dan toch meteen HCG moeten opsporen? ik niet snap!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef Lensdopje het volgende:
Dat die anderen het niet doen geeft mij alleen maar aan dat er dus daadwerkelijk een groot verschil is wat betreft de hoeveelheid HCG die de tests nodig hebben.
Hier in de omgeving is bijna alles open zover ik het weet, kopen kopen en nog eens kopen *zucht*quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
oeh Marlieske, is het echt overal koopzondag morgen? Iemand nog een leuke tip voor een stad om in rond te struinen?
Zeg dát!quote:
Gaaaaaaaf! Ik heb de uitverkoop bij een webwinkel gebruikt om allerschattigste vestjes te kopen. Babyshoppen is heeeerlijk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb vandaag zo'n poepig lichtgrijs rompertje met korte mouwtjes gekochtecht, ik zit er de hele tijd naar te kijken. Zó lief
*zucht* hopelijk is dat over zo'n 8 maandjes gevuld met een gezond mooi lief baby'tje!
En het stal ook wel stikstervensdruk zijn overal... Koopzondag voor de feestdagen... mij niet gezien *zak over hoofd trekt en zich verstopt*quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:03 schreef marlieske het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is bijna alles open zover ik het weet, kopen kopen en nog eens kopen *zucht*
Nou inderdaad! Wat is er trouwens met 20-04-2004? Is het je trouwdatum? Ik ben getrouwd op 20-06-2006quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
En het stal ook wel stikstervensdruk zijn overal... Koopzondag voor de feestdagen... mij niet gezien *zak over hoofd trekt en zich verstopt*
Ja, wederhelft wilde graag een datum die hij makkelijk kon onthouden... best goed gelukt. Bij jullie ook zie ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Wat is er trouwens met 20-04-2004? Is het je trouwdatum? Ik ben getrouwd op 20-06-2006
Jep, supergoed gelukt. Al beweert mijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, wederhelft wilde graag een datum die hij makkelijk kon onthouden... best goed gelukt. Bij jullie ook zie ik.
Hoe komt dat? Is het niet allemaal van een leien dakje gegaan tot nu toe?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:35 schreef marlieske het volgende:
Naja huup wij zitten er nu dan ook niet echt onbezorgd in vandaar dat het voor mij zo voelt nu, vorige keer bij Isa hadden we praktisch alles al gekocht rond de 20 weken.
Aan de ene kant lijkt het me heerlijk als je zo snel naar huis mag (alsof je nog een beetje iets van een thuisbevalling meepikt omdat je snel weer thuis bent). Wel lijkt het me toch erg snel, maar ervaring om dat te beoordelen heb ik niet, zal wel gewoon een gevoel zijn omdat het de eerste keer wordtquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb begrepen dat het daar heel gemoedelijk is en als alles goed gaat, je 2 uurtjes na de bevalling weer naar huis mag.
Als het echt niet goed is, laat je het dan afbreken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:43 schreef marlieske het volgende:
Daar krijg ik nu ook steeds meer vertrouwen in hoor, maar voor mij voelt spullen kopen nu gewoon nog niet goed, vind het al moeilijk genoeg dat ik positiekleding moet kopen want god het zou misschien maar eens voor een paar weken kunnen zijn, stiekum speelt dat toch door je hoofd af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |