quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef DJMO het volgende:ha lekker positief zo Jose
als ik de tante van johan moet geloven dan beval ik ook dit weekend nog

daarom daarnet hem bij de boodschappen beschuit met muisjes laten halen, pakt ie heel sneaky dat als laatste, en rekent bij een onbekende kassamiep af.. terwijl hij normaal altijd bij een bekende gaat, hoe lang de rij ook is

hoe bedoel je bang voor vragen als: "is het er al

"
Haha, dus jullie hebben de beschuit met muisjes ook al in huis? Wij ook! Gisteren gehaald...
Was wel grappig, ik herken goed wat je bedoelt. Wij stonden de boodschappen in te pakken, staat er een vrouw achter ons en die vroeg 'oh dus het wordt een....puntje, puntje, puntje
(jongen of meisje)' wij 'ja', zij 'oooh, gefeliciteerd! Hoe lang moet je nog?' ik 'ik ben nu 39 weken, dus het wordt spannend' 'oh, ben je al zover?? Nou, succes!!'. De hele rij stond te kijken en toen we wegliepen zei een andere cassière -die ik ook al eens eerder heb gesproken- 'de kleine zit er nog in, zie ik... succes, he!'... Zij had ook mijn moeder al een paar keer gevraagd of de kleine al geboren was...

Ik vind het wel leuk, al die aandacht..behalve dus opmerkingen als 'zijn het er echt geen twee?', want ook dat hoor ik nog steeds...
quote:
Voor ons had dit de volgende redenen;
1. het zwanger worden is niet vanzelf gegaan
2. mocht er bij de bevalling wat mis gaan, dan hebben ze in het ziekenhuis gelijk alle apparatuur bij de hand en hoef je niet hals-over-kop alsnog naar het ziekenhuis
3. het is onze eerste (al is dat voor zovelen hier in dit topic zo)
Het is natuurlijk heel persoonlijk. Er zullen heel veel mensen zijn die liever thuis in hun vertrouwde omgeving willen bevallen, i.p.v in het ziekenhuis... maar dat geldt dus niet voor ons.