abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64189858
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef Lensdopje het volgende:
Dat die anderen het niet doen geeft mij alleen maar aan dat er dus daadwerkelijk een groot verschil is wat betreft de hoeveelheid HCG die de tests nodig hebben.
ja maar je schrijft net zelf dat de ultrasensitest niets doet... (iig niet aangeeft dat je zwanger bent) en dis zou dan toch meteen HCG moeten opsporen? ik niet snap!
Mama van Isa en Ties
pi_64189895
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
oeh Marlieske, is het echt overal koopzondag morgen? Iemand nog een leuke tip voor een stad om in rond te struinen?
Hier in de omgeving is bijna alles open zover ik het weet, kopen kopen en nog eens kopen *zucht*
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:06:16 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_64189977
Wat een gedoe!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64189991
oui oui.
pi_64190006
hmmmz ik zwijg maar verslikte me wel ff in mn ice thee van de schrik hé
Mama van Isa en Ties
pi_64190236
Anyway......

Die ultrasensitest en niet positief snap ik dus ook niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64190310
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:06 schreef Troel het volgende:
Wat een gedoe!
Zeg dát!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_64190592
Nouja goed, raar of niet, het lijkt me een rotgevoel blijven.

Ik voel me nu weer enorm opgeblazen, t begint bijna lachwekkend geworden mn buik maakt ook echt herrie, niet normaal, om je voor te schamen bijna Denk dat het aan het eten ligt ofzo, mn darmen zullen wel sneller van slag zijn dan normaal.

Ik heb vandaag zo'n poepig lichtgrijs rompertje met korte mouwtjes gekocht echt, ik zit er de hele tijd naar te kijken. Zó lief *zucht* hopelijk is dat over zo'n 8 maandjes gevuld met een gezond mooi lief baby'tje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64190684
Ik durf nog niets te kopen voelt voor mij een beetje als de goden verzoeken, ga pas iets kopen na de 20 weken echo en dan meteen in de juiste kleur
Kaartjes heb ik van de week even stiekum naar gegluurd maar ook dat is straks snel genoeg geregeld, ik wacht dus voor de zekerheid nog ff af is meer het gevoel als angst trouwens hoor.
Mama van Isa en Ties
pi_64190694
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:25 schreef huuphuup het volgende:

Ik heb vandaag zo'n poepig lichtgrijs rompertje met korte mouwtjes gekocht echt, ik zit er de hele tijd naar te kijken. Zó lief *zucht* hopelijk is dat over zo'n 8 maandjes gevuld met een gezond mooi lief baby'tje!
Gaaaaaaaf! Ik heb de uitverkoop bij een webwinkel gebruikt om allerschattigste vestjes te kopen. Babyshoppen is heeeerlijk!
pi_64190702
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:03 schreef marlieske het volgende:

[..]

Hier in de omgeving is bijna alles open zover ik het weet, kopen kopen en nog eens kopen *zucht*
En het stal ook wel stikstervensdruk zijn overal... Koopzondag voor de feestdagen... mij niet gezien *zak over hoofd trekt en zich verstopt*
Fake it till you make it...
pi_64190809
Nou ik was vanmiddag bij de AH 1 dorp verderop, en het hing met de benen buiten en ik dacht nog heel dom goh ik zal zaterdag alle kerst inkopen doen dan is het vast niet druk *duuuuh*
heb 10 minuten op een parkeerplaats moeten wachten waar er 100 zijn!
Mama van Isa en Ties
pi_64190812
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:28 schreef Nijna het volgende:

[..]

En het stal ook wel stikstervensdruk zijn overal... Koopzondag voor de feestdagen... mij niet gezien *zak over hoofd trekt en zich verstopt*
Nou inderdaad! Wat is er trouwens met 20-04-2004? Is het je trouwdatum? Ik ben getrouwd op 20-06-2006
pi_64190843
Haha Nijna, daar heb je ook weer een beetje gelijk in nouja, ik kijk wel wat we doen.

Hmm, Marlieske, ergens heb je wel gelijk met de goden verzoeken, maar aan de andere kant ik weet niet, als het mis gaat dan gaat het mis en dat hangt vast niet af van dat ene rompertje of dat ene paar sokjes dat ik gekocht heb al. Zo denk ik dan hè, ik kan me voorstellen dat het voor iedereen anders voelt. Kijk ik ga nog geen hele garderobe aanschaffen en ook geen kaartjes of meubeltjes ofzo, maar zoiets kleins ik weet niet, het voelt zo goed, zo tastbaar, zo echt.
Misschien als je het gek bekijkt helpt het wel een beetje genieten zeg maar. En ik ga wel echt los als ik het geslacht weet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64190918
Haha, huuphuup, ik ook! Nu maar hopen dat meneer of mevrouw even de beentjes wijd wil doen tzt
pi_64190921
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou inderdaad! Wat is er trouwens met 20-04-2004? Is het je trouwdatum? Ik ben getrouwd op 20-06-2006
Ja, wederhelft wilde graag een datum die hij makkelijk kon onthouden... best goed gelukt. Bij jullie ook zie ik .
Fake it till you make it...
pi_64190948
Naja huup wij zitten er nu dan ook niet echt onbezorgd in vandaar dat het voor mij zo voelt nu, vorige keer bij Isa hadden we praktisch alles al gekocht rond de 20 weken.
Mama van Isa en Ties
pi_64190961
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ja, wederhelft wilde graag een datum die hij makkelijk kon onthouden... best goed gelukt. Bij jullie ook zie ik .
Jep, supergoed gelukt. Al beweert mijn dat hij het toch niet zou vergeten. Ja, makkelijk praten meneertje
pi_64190976
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:35 schreef marlieske het volgende:
Naja huup wij zitten er nu dan ook niet echt onbezorgd in vandaar dat het voor mij zo voelt nu, vorige keer bij Isa hadden we praktisch alles al gekocht rond de 20 weken.
Hoe komt dat? Is het niet allemaal van een leien dakje gegaan tot nu toe?
pi_64191069
begin november een slechte nekplooimeting gehad kans van 1 op 15, daarop een vruchtwaterpunctie en nu wachten tot de laatste uitslagen binnen zijn en daarop volgend op 30 december nog een grote uitgebreide 20 weken echo in het ziekenhuis.
Mama van Isa en Ties
pi_64191114
Oef Marlieske..... Zware kost zeg! Hopelijk blijkt het allemaal ok te zijn met de kleine!
pi_64191179
Daar krijg ik nu ook steeds meer vertrouwen in hoor, maar voor mij voelt spullen kopen nu gewoon nog niet goed, vind het al moeilijk genoeg dat ik positiekleding moet kopen want god het zou misschien maar eens voor een paar weken kunnen zijn, stiekum speelt dat toch door je hoofd af en toe.
Mama van Isa en Ties
pi_64191218
Ja Marlieske dat wist ik Daarom kan ik me in jullie geval heel goed voorstellen dat je toch nog even wacht. Absoluut!
Maar goed, dit is natuurlijk mijn eerste kindje en alles is nieuw en spannend en ik vind het zo fijn om het op deze manier een beetje vorm te geven. Haha, bijna letterlijk "vorm"

Hoelang moet je nog tot je alle testen en uitslagen achter de rug hebt nu?
Oh wacht, ik zie het al, 30 december. Goh, nou, wedt maar dat alles keurig in orde is, en dat jullie een fantastisch oud&nieuw tegemoet gaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64191262
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb begrepen dat het daar heel gemoedelijk is en als alles goed gaat, je 2 uurtjes na de bevalling weer naar huis mag.
Aan de ene kant lijkt het me heerlijk als je zo snel naar huis mag (alsof je nog een beetje iets van een thuisbevalling meepikt omdat je snel weer thuis bent). Wel lijkt het me toch erg snel, maar ervaring om dat te beoordelen heb ik niet, zal wel gewoon een gevoel zijn omdat het de eerste keer wordt Ik heb dan zo'n idee dat ik 2 uur na de geboorte van onder helemaal total-loss lig waardoor ik het bed nog niet eens uit kan ).
Zijn er hier veel vrouwen die na een aantal uur al naar huis mochten gaan?

En iets dat ik me ook nog afvroeg... Even heel extreem genomen, stel je weeën komen zo snel op gang terwijl je aan de andere kant van Nederland op bezoek bent bij vrienden, dat er geen tijd is om naar huis en je "eigen" ziekenhuis te gaan. Is dat dan een probleem als je naar een willekeurig ander ziekenhuis gaat, nee toch? Ik heb echt zo'n angst dat ik dan ergens niet welkom ben, omdat het niet het ziekenhuis "volgens planning" is maar een andere
pi_64191270
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:43 schreef marlieske het volgende:
Daar krijg ik nu ook steeds meer vertrouwen in hoor, maar voor mij voelt spullen kopen nu gewoon nog niet goed, vind het al moeilijk genoeg dat ik positiekleding moet kopen want god het zou misschien maar eens voor een paar weken kunnen zijn, stiekum speelt dat toch door je hoofd af en toe.
Als het echt niet goed is, laat je het dan afbreken?
Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar wees in elk geval niet bang voor een negatieve reactie van mij. Een vriendin zit in dat schuitje, en soms heb je geen keuze.....

Ik ben ervandoor, ik heb het koud en weet dat mijn bed warm is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')