ja maar je schrijft net zelf dat de ultrasensitest niets doet... (iig niet aangeeft dat je zwanger bent) en dis zou dan toch meteen HCG moeten opsporen? ik niet snap!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef Lensdopje het volgende:
Dat die anderen het niet doen geeft mij alleen maar aan dat er dus daadwerkelijk een groot verschil is wat betreft de hoeveelheid HCG die de tests nodig hebben.
Hier in de omgeving is bijna alles open zover ik het weet, kopen kopen en nog eens kopen *zucht*quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
oeh Marlieske, is het echt overal koopzondag morgen? Iemand nog een leuke tip voor een stad om in rond te struinen?
Zeg dát!quote:
Gaaaaaaaf! Ik heb de uitverkoop bij een webwinkel gebruikt om allerschattigste vestjes te kopen. Babyshoppen is heeeerlijk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb vandaag zo'n poepig lichtgrijs rompertje met korte mouwtjes gekochtecht, ik zit er de hele tijd naar te kijken. Zó lief
*zucht* hopelijk is dat over zo'n 8 maandjes gevuld met een gezond mooi lief baby'tje!
En het stal ook wel stikstervensdruk zijn overal... Koopzondag voor de feestdagen... mij niet gezien *zak over hoofd trekt en zich verstopt*quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:03 schreef marlieske het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is bijna alles open zover ik het weet, kopen kopen en nog eens kopen *zucht*
Nou inderdaad! Wat is er trouwens met 20-04-2004? Is het je trouwdatum? Ik ben getrouwd op 20-06-2006quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
En het stal ook wel stikstervensdruk zijn overal... Koopzondag voor de feestdagen... mij niet gezien *zak over hoofd trekt en zich verstopt*
Ja, wederhelft wilde graag een datum die hij makkelijk kon onthouden... best goed gelukt. Bij jullie ook zie ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Wat is er trouwens met 20-04-2004? Is het je trouwdatum? Ik ben getrouwd op 20-06-2006
Jep, supergoed gelukt. Al beweert mijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, wederhelft wilde graag een datum die hij makkelijk kon onthouden... best goed gelukt. Bij jullie ook zie ik.
Hoe komt dat? Is het niet allemaal van een leien dakje gegaan tot nu toe?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:35 schreef marlieske het volgende:
Naja huup wij zitten er nu dan ook niet echt onbezorgd in vandaar dat het voor mij zo voelt nu, vorige keer bij Isa hadden we praktisch alles al gekocht rond de 20 weken.
Aan de ene kant lijkt het me heerlijk als je zo snel naar huis mag (alsof je nog een beetje iets van een thuisbevalling meepikt omdat je snel weer thuis bent). Wel lijkt het me toch erg snel, maar ervaring om dat te beoordelen heb ik niet, zal wel gewoon een gevoel zijn omdat het de eerste keer wordtquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb begrepen dat het daar heel gemoedelijk is en als alles goed gaat, je 2 uurtjes na de bevalling weer naar huis mag.
Als het echt niet goed is, laat je het dan afbreken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:43 schreef marlieske het volgende:
Daar krijg ik nu ook steeds meer vertrouwen in hoor, maar voor mij voelt spullen kopen nu gewoon nog niet goed, vind het al moeilijk genoeg dat ik positiekleding moet kopen want god het zou misschien maar eens voor een paar weken kunnen zijn, stiekum speelt dat toch door je hoofd af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |