uit ervaringen van Groningen supporters vorig jaar. 0%quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:25 schreef Caas het volgende:
Hoeveel kans maak ik, wanneer ik met een groep van 8 man, zonder clubkaart, naar Florence afreis, om dan het stadion binnen te komen?
Bij de stadionkassa hadden ze het natuurlijk meteen door dat er Italiaans met een Gronings accent gesproken werd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
uit ervaringen van Groningen supporters vorig jaar. 0%
Kun je nagaan hoe jullie op zullen vallen met dat Randstad accent.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij de stadionkassa hadden ze het natuurlijk meteen door dat er Italiaans met een Gronings accent gesproken werd.
Ik denk niet dat het uitverkocht raakt, dus ik geef je een grote kansquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:25 schreef Caas het volgende:
Hoeveel kans maak ik, wanneer ik met een groep van 8 man, zonder clubkaart, naar Florence afreis, om dan het stadion binnen te komen?
Maar je kan natuurlijk niet heen, want je moet bij die bekende op bezoek met een fruitmand om medeleven te tonen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, bekende van me is ziek, dus heb zijn kaart overgenomen
quote:Laudrup niet onder indruk van Ajax
zaterdag 20 december, door SV, Amsterdan, 13:37u, FirenzeViola.it
Brian Laudrup heeft op de website FirenzeViola.it laten weten dat hij niet al te veel verwacht van Ajax. Hij heeft Ajax een aantal keren bekeken dit seizoen en is niet onder de indruk.
'Het is triest om toe te geven maar Ajax is niet meer de club dat Europese succesen boekte. Ze hebben een nieuwe strategie waarin jonge spelers zich laten ontwikkelen. Ze hebben echter niet het niveau dat ze binnen twee a drie jaar op het hoogste niveau terug keren', zegt de oud-Ajacied.
'Ik zie weinig kansen voor Ajax tegen Fiorentina. Bovendien het Ajax zonder Huntelaar is niet hetzelfde als het Ajax met Huntelaar', sluit Laudrup af.
Weinig kansen vind ik wel erg stellig, maar verder heeft hij helaas wel gelijk.quote:
Al 29xquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn we onderhand al kampioen?
Ookal ja?quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ookal ja?![]()
Vliegen zeker?
Wij gaan vanavond boeken maar weten nog niet via waar etc![]()
Zijn aardig wat opties
Ik denk het wel, het is iets minder makkelijk te bereizen dan Hamburg dus het zal niet zo'n ontzettende vaart lopen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:45 schreef Voltreffer het volgende:
Zouden er ook kansen zijn voor mensen zonder uitkaart?
Absoluut!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:45 schreef Voltreffer het volgende:
Zouden er ook kansen zijn voor mensen zonder uitkaart?
Ja weet ik veel, zal wel met geld te maken hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:54 schreef Silenus het volgende:
GEEN ZIN?! Florence is qua stad nog wel 'ietsje' mooier dan Hamburg, ik heb er altijd al eens heen gewild. Is dit een mooi 'excuus'.
We kunnen overnachten bij bekenden, dus dat zou extra goedkoop zijn. Alleen, nadeel is dat je niet kotsend om 4 u snachts hun huis binnen kunt stormen. Misschien toch maar hostelletje nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |