Ja, dat laatste is fijn om te weten. Maar waarom ben je het dan. Ik hoor zelden tot nooit wat positiefs en werkelijk op ALLES weet je wel iets aan te merken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat ben ik al voor dat jouw ouders wisten wat seks was.

Vind het gewoon niet mooi... Hou er van als de supporters dicht bij het veld zittenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zit geen schuifdak op bedoel je?

Geniaalquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.

- Geen Lindgren tegen De Graafschap.

Sja, omdat het al jaren kut IS? We zijn al 4 jaar geen kampioen geworden, de CL is een droom inmiddels, het voetbal is niet om aan te zien, we verkwanselen elke leuke speler die we hebben etc.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is fijn om te weten. Maar waarom ben je het dan. Ik hoor zelden tot nooit wat positiefs en werkelijk op ALLES weet je wel iets aan te merken.

Ik hoop op een filmpje bij Ajax tv.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind het gewoon niet mooi... Hou er van als de supporters dicht bij het veld zitten

Uitvak zit rechtsonder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vaag, die hoek linksonder. Daar zit je echt tyfusver van het veld! Uitvak zeker?.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.

Klopt, maar hij zou toch iets moeten laten zien qua dreiging of mooie acties. Aangezien het geen type Huntelaar is die alleen maar goals maakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:42 schreef koningdavid het volgende:
Geef Dario nog maar wat tijd joh, hij heeft amper zijn kans gehad.

Die man kan zelf notabene een actie maken en een man daardoor uitspelen iets wat Huntelaar totaal niet heeft. Verder is hij een stuk sneller dan Huntelaar en heeft hij een goed inzicht in de vrije ruimtes wat ik tot nu toe van hem heb gezien. Hij werkt zich elke wedstrijd compleet uit de naat dus dat slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Cavalier1 het volgende:
Om nog even terug te komen op het vorige topic, wat betreft Cvitanich:
ik snap echt niet dat mensen daar vertrouwen in hebben. Hij is totaal niet dreigend, is geen aanspeelpunt, kan geen man uit spelen, werkt niet hard. Eigenlijk heeft hij amper kwaliteiten. Echt een middelmatige spits die heus wel af en toe een goal zal maken, maar geen succes wordt bij Ajax in de spits.

Nou ben ik een raszeikerd, maar om Cvitanich nu al af te schrijven gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Cavalier1 het volgende:
Om nog even terug te komen op het vorige topic, wat betreft Cvitanich:
ik snap echt niet dat mensen daar vertrouwen in hebben. Hij is totaal niet dreigend, is geen aanspeelpunt, kan geen man uit spelen, werkt niet hard. Eigenlijk heeft hij amper kwaliteiten. Echt een middelmatige spits die heus wel af en toe een goal zal maken, maar geen succes wordt bij Ajax in de spits. Zeker omdat er al twee andere dwergen in de spits staan. Ik denk echt dat het weg gegooid geld is. Maar ik hoop dat ik er naast zit. Want ik draag Ajax wel een warm hart toe. Maar op dit moment zie ik totaal geen verbetering tov de afgelopen jaren.
Trouwens, nu Ajax zes punten voor staat op PSV hebben ze het de afgelopen 2,5 jaar beter gedaan dan PSV. In 83 wedstrijden 3 punten meer gehaald. Toch wel zuur dat toch PSV 2 titels heeft.
 .
.  .
.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ben ik een raszeikerd, maar om Cvitanich nu al af te schrijven gaat zelfs mij te ver.

Komt van Ajax.nl. Zag over Gabri zo snel ff niets staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Geen Lindgren, is dat officieel? Is Gabri weer fit nu? En Aisatti? Enoh kan je wel opstellen, maar die moet wel een beetje een meer controlerende speler naast hem hebben.

Ik vind niet dat hij een goede actie heeft laten zien tot nu toe. Eén schijnbeweging tegen NAC waaruit hij scoorde, dat is alles. Verder is hij niet lui, maar het is ook geen Dirk Kuyt zeg maar. Wat betreft inzicht in vrije ruimtes heeft hij mij nog niet weten overtuigen. Maar dat kan misschien pas duidelijk worden als Aisatti gaat spelen, die kan steekpassjes geven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Die man kan zelf notabene een actie maken en een man daardoor uitspelen iets wat Huntelaar totaal niet heeft. Verder is hij een stuk sneller dan Huntelaar en heeft hij een goed inzicht in de vrije ruimtes wat ik tot nu toe van hem heb gezien. Hij werkt zich elke wedstrijd compleet uit de naat dus dat slaat ook nergens op.
Het enige waar hij tot nu toe niet echt sterk in is is aangespeeld worden met zijn rug naar het doel maar hij speelt pas 2-3 wedstrijden in de basis als spits.

Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef rompompom het volgende:
Cvitanich heeft nog geen volle wedstrijd gespeeld, geef die gozer alsjeblieft een fatsoenlijke kans. Zlatan was ook drama het eerste seizoen; vanaf de Wamberto-bekerfinale ging het meer dan goed.
Een goaltjesdief als Huntelaar zal doorgaans minder moeite hebben zich ergens aan te passen dan een voetballende spits als Cvitanich.

Appels met peren natuurlijk. Zlatan is een baltovenaar, dat is Dario absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.

Sno to the rescue
 Sno to the rescue

Nee, KJH was natuurljk een wondervoetballerquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.
 .
.  

klopt dat het vroeg is en hij hoeft ook nog niet geweldig te zijn. Maar hij heeft mij in niks overtuigd tot nog toe. Je mag toch wel verwachten dat hij een glimp van klasse laat zien af en toe. Sulejmani is ook bagger tot nu toe, maar die heeft wel dreiging en af en toe een actie. Cvitanich heeft dat nog niet laten zien vind ik. Hopelijk komt daar verandering in, maar ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Appels met peren natuurlijk. Zlatan is een baltovenaar, dat is Dario absoluut niet.
Wat hij wel is zullen de volgende wedstrijden uit moeten wijzen, maar om hem nu al af te schrijven is wel erg voorbarig.

Wat een boefje(s).quote:

Hij had een complete banaan in de thermosflessen van Silva en Suarez gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een boefje(s).

Vorige keer haalde Dario ook een grapje uit toch? Iets met een bananenschil?
 .
.Die grijns.quote:
 !
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |