Zou niet handig zijn, dan hebben we er tweequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef borisz het volgende:
Topic kan ook tegen die tijd geopend worden hoor.
Omdat iedereen, behalve in Arnhem, dit NEC gunt in Nederland vind ik ook wel dat ze euforisch mogen zijn en al een topic mogen openen voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef borisz het volgende:
Dat dacht ik ook, maar er is wel werk van gemaakt dus dan moet 'ie tegen die tijd maar gekickt worden. Daar zal J-D heus wel aan denkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef borisz het volgende:
Dankquote:
Dat ga ik niet vergeten, vermoed ik zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er is wel werk van gemaakt dus dan moet 'ie tegen die tijd maar gekickt worden. Daar zal J-D heus wel aan denken
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er is wel werk van gemaakt dus dan moet 'ie tegen die tijd maar gekickt worden. Daar zal J-D heus wel aan denken
Ik gun dit NEC enorm en was er heel blij mee gisteravond.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:00 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat iedereen, behalve in Arnhem, dit NEC gunt in Nederland vind ik ook wel dat ze euforisch mogen zijn en al een topic mogen openen voor deze wedstrijd.
Dat gaat me 'n feest worden!quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]Dat komt wel goed met J-D en BasNijmegen
. Mooie OP idd
.
Laat ze ons maar onderschattenquote:NEC en Hamburger SV waren beide gelukkig met de uitkomst van de UEFA Cup-loting, al was de insteek waarschijnlijk iets anders. Waar de Nijmeegse club vooral een interessante tegenstander wilde, keken de Duitsers naar de kansen op het bereiken van de volgende ronde.
'We zijn NEC al een keer op het vliegveld van Boekarest tegengekomen dit seizoen. En nu zien we elkaar weer', reageerde technisch directeur Dietmar Beiersdorfer op de loting voor de strijd om de UEFA Cup. 'Wedstrijden van HSV tegen Nederlandse clubs zijn altijd leuk. Natuurlijk gelden we als favoriet.'
Voor Beiersdorfer is NEC een relatief onbekende tegenstander. HSV-trainer Martin Jol waarschuwt gemakzucht. 'NEC is een kleine club in Nederland die we niet moeten onderschatten. De verdediging staat zeer goed en in de counter zijn ze gevaarlijk. Daarom is het goed dat we eerst uit spelen', luidde het eerste oordeel van de Nederlandse coach.
In Nijmegen kon de koppeling aan HSV op veel enthousiasme rekenen. 'Heel mooie loting dit', verwoordde trainer Mario Been op de website van NEC het overheersende gevoel. 'Super voor het publiek ook, lekker dichtbij. Er lopen ook een paar Hollanders, dat is ook leuk. Ik had niet echt een voorkeur al had ik misschien liever geen Duitse ploeg gehad. Ik vind dat zij altijd iets extra's hebben, stukje meer werklust en inzet. Maar aan de andere kant: je krijgt nu al helemaal geen makkies meer. Dit worden leuke wedstrijden!'
'Met een mindere tegenstander hadden we misschien meer kans gehad om nóg een ronde verder te komen', zei NEC-middenvelder Bas Sibum. 'Maar dit is wel een heel mooie ervaring voor ons allemaal. Bovendien, iedereen heeft ons al voor gek verklaard en we wonnen gewoon van Spartak Moskou en Udinese, dus wie weet wat dit ons weer gaat brengen.'
Seizoenkaarthouders kunnen in ieder geval vanaf woensdag 24-12 t/m 28-01 hun eigen stoel terugkopen via de Online Ticketshop en via de Primera TicketBox.quote:Op maandag 22 december 2008 13:00 schreef BasNijmegen het volgende:
ja ik ga woensdag ook kaartje halenzal me een flinke rij worden
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 22 december 2008 13:14 schreef Doezelhaar het volgende:
Mij word niet helemaal duidelijk waarom HSV niet blij zou zijn met NEC...
Enige wat ik kan bedenken is dat er maar 700 supporters mee kunnen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:14 schreef Doezelhaar het volgende:
Mij word niet helemaal duidelijk waarom HSV niet blij zou zijn met NEC...
Ze rekenen zich al rijk volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2008 14:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
http://www.hsv-forum.de/showthread.php?s=282c338d8fbf541ebb083dc8fe4ab896&t=74461
Forum van HSV met NEC topic. Wel geinig om te lezen
quote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jesus saves.....Passes to Moses... SCORE!!
Het zou een wonder zijn als we in de volgende ronde komen. Maar niets is onmogelijk, dat blijkt wel weer als we naar NEC kijken in 2008. Ik hoop dat ze dan de volgende tegen Bordeaux moeten.quote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef Vidacz het volgende:
En in de volgende ronde kom je Bordeaux of Galatasaray tegen, dat is al helemaal een eitje.
Uitgeschakeld worden door Boekarest was al geen schande geweest.quote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als we in de volgende ronde komen. Maar niets is onmogelijk, dat blijkt wel weer als we naar NEC kijken in 2008. Ik hoop dat ze dan de volgende tegen Bordeaux moeten.
Maar uitgeschakeld worden woord Hamburger SV is echt geen schande.
Klopt als een bus, probeerde ik ook duidelijk te maken met bovenstaande post.quote:Op maandag 22 december 2008 15:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Uitgeschakeld worden door Boekarest was al geen schande geweest.
Dit zijn toch alleen maar extratjes voor jullie neem ik aan?
Idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb net mijn kaart besteld. Lekker op me eigen stoel.
Heb er echt al zin in. Jammer dat de winterstop er nog tussen zit. Even wennen dat overwinteren in Europa haha
Hoop dat ik er op tijd benquote:Niet-leden:
Verkoop dinsdag 20 januari 18.00-20.00 uur, bus en eigen vervoer, verkoop aan het kassagebouw. Seizoen (Club) kaart met uitkaart meenemen bij aankoop ticket en op wedstrijddag.
Prijs vrij vervoer: ¤ 24,-.
Prijs bus volgt. Maximaal 950 kaarten, maximaal 8 bussen.
De bussen vertrekken op 26 februari 's ochtends en gaan direct na wedstrijd terug naar Nijmegen.
en anders 19e voor mijquote:Voorinschrijving begint via internet vanaf maandag 5 januari 2009. Ticket af te halen in week 3 op 14, 15 of 16 januari (tijdens kantooruren) en zondag 18 januari na de wedstrijd N.E.C. - Ajax. Niet opgehaalde kaarten gaan weer in de verkoop.
950 kaarten.quote:
Waarschijnlijk wel, kunnen 3000 mensen in het uitvak.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
950 kaarten..
dat is alleen voor de bussen hoop ik?
Er zijn 1200 kaarten voor de supportersvereniging, 300 voor de HKN en 950 voor de rest (allen maximaal, dus die 2400 van J-D zullen wel kloppen)quote:Op woensdag 24 december 2008 17:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
950 kaarten..
dat is alleen voor de bussen hoop ik?
ze willens in het Gelredome spelenquote:wie kann man solche Mini Stadien überhaupt in der UEFA zulassen. das ist nicht mal regionalliganiveau
Wij maken ons zorgen over de uitwedstrijd, dat 3000 kaarten niet genoeg zijn. Zij moeten het met 750 kaarten doenquote:Fahrt doch einfach nach Holland, ob mit oder ohne Karte! Vorm Stadion sein Glück versuchen, wenns nicht klappt in die Kneipe!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:56 schreef BasNijmegen het volgende:
leuke quoteres vanuit HSV forum
[..]
ze willens in het Gelredome spelen
[..]
Wij maken ons zorgen over de uitwedstrijd, dat 3000 kaarten niet genoeg zijn. Zij moeten het met 750 kaarten doen
De 18e komt me beter uit. Maar goed, het duurt idd erg lang. Zal zeker met tvrechten te maken ehbben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat het nog niet bekend is of het de 18e of de 19e plaats zal vinden.
Op mijn kaartje staat de 19e, maar hierover is nog niets bekend gemaakt.
Is dit afhankelijk van bepaalde uitzendingrechten?
quote:N.E.C. - HSV binnen no time uitverkocht
Uitgegeven op 29 januari 2009 10:02
Vanochtend zijn alle vrije toegangskaarten nog in de verkoop gegaan en daar was een ware run op. Binnen het luttele tijdsbestek van 12 minuten waren alle 600 kaarten via online ticketshop, bij de stadion receptie en via de Primera-verkooppunten verkocht.
N.E.C. juicht de ondersteuning van harte toe en denkt dat wanneer het McDOS Goffertstadion voor deze wedstrijd een dubbele capaciteit had gehad, de wedstrijd ook uitverkocht zou zijn. Diegenen die helaas geen toegangskaart hebben weten te bemachtigen, adviseren wij de wedstrijd op de NOS te kijken. Studio Sport zal de UEFA Cup wedstrijd van woensdag 18 februari live gaan uitzenden.
quote:Aanstaande woensdag is het zo ver. Dan speelt NEC in ons mooie Nijmegen tegen HSV in de derde ronde van de UEFA-cup. Eerder lieten we al weten dat het supporterscollectief in samenwerking met café De Derde Kamer en CV De Duumkes voor de wedstrijd een groot NEC feest gaat organiseren. Dit alles gaat plaatsvinden op één van de allermooiste plekken in de stad, namelijk midden op de Grote markt, naast het Waaghgebouw en onder de St Stevenstoren in het "Peeman dranken Mariken paleis". In deze prachtige grote spiegeltent, die speciaal voor dit feest eerder opgebouwd wordt, zullen diverse artiesten belangeloos optreden. Het kan haast niet anders of de Europacupkoorts stijgt deze middag naar een absoluut hoogtepunt.
Echte Nimweegse toppers gaan het publiek vermaken. Zo treden vader en zoon Knipping beiden op. Jean Knipping Sr met de klassiekers "de club van mijn dromen" en "Wij gaan Europa in" en Jr met z'n nieuwe top 100 hit "naar de kroeg." Schele Daan gaat voor de eerste keer zijn tophit "Mit Daan neur de Reeperbahn" ten gehore brengen, de Jojo's komen met hun schitterende nieuwe NEC medley en ook de zangers van "NEC heeft ze alle drie" en "Jij bint mien stad", de Doe maar watjes, zijn van de partij!
Maar dat is nog niet alles. In 1983 speelde NEC een andere legendarische Europese wedstrijd. De bomvolle Goffert werd toen voor de wedstrijd tegen Barcelona opgewarmd met hits van een band die speciaal voor dit feest terug komt om die Europese cirkel rond te maken: De Havenzangers!
Naast diverse optredens van artiesten komen ook oud-spelers langs om hun analyse te geven voor deze wedstrijd. De muziek zal de hele middag verzorgd worden door NEC internetstation ROODZWARTGROEN.nl. Zij gaan met hun drive-in show zorgen voor een mooi voetbalsfeertje in de spiegeltent. Mocht je moeten werken die middag, wees dan niet getreurd: via de website roodzwartgroen.nl kun je de hele middag live meegenieten van het feest op de grote markt!
Het programma start om 13.00 uur en duurt tot rond de klok van 19.30 uur, waarna het top-dweilorkest "Al mo we kruupe" de supporters op weg blaast richting onze Goffert, natuurlijk met het nummer waar deze dweilers zichzelf naar vernoemd hebben! De toegang is gratis, wel is het zo dat er vanwege de veiligheid niet meer dan 500 mensen tegelijk in de tent mogen zijn. Tot woensdag
Bron: Trouwehonden.nl
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Vandaag toch nog kaartjes geregeld, heb er zin in!
Als benoemd bobo laat ik dat volkse vermaak aan mij voorbij gaanquote:
Vandaag waren er ineens weer kaarten verkrijgbaar van mensen die geannuleerd hadden, ofzo. Gelukkig maar, want was wel erg chagrijnig dat het vorige keer niet lukte omdat de ticketshop raar deedquote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Niet eerlijk
![]()
Zal wel de kroeg of thuis op de bank worden. 's Middags wel de Grote Markt op
quote:Been knikkert Bouaouzan wederom uit selectie
Rachid Bouazoun heeft het definitief verbruid bij NEC-trainer Mario Been. Aan de vooravond van het UEFA Cup-duel met Hamburger SV liet de oefenmeester weten dat de jonge aanvaller is teruggezet naar de beloften. “Rachid had weer eens geen zin. Ik heb hem daarom weggestuurd”, verklaarde Been.
“Ik wil alleen werken met jongens die volledig gemotiveerd zijn”, zei de Rotterdamse coach tegenover de regionale zender Omroep Gelderland. Het is niet voor het eerst, want ook voor het Europese treffen met Dinamo Boekarest werd de 24-jarige buitenspeler bestraft met een verbanning naar Jong NEC.
De verontwaardigde reactie van Bouaouzan toen hij werd gewisseld in de wedstrijd tegen Heerenveen (1-1), wekte irritatie bij Been, die hem dinsdag ook nog eens bijzonder slap zag trainen. De welbekende druppel. “Als het aan mij ligt, wordt dat permanent. Rachid stelt zijn egotje boven het team. Kan niet. Voor mij telt alleen het team”, zegt Been in De Gelderlander.
Volgens de website zijn er nog kaarten voor vak A (30 stuks om 12:40)quote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Niet eerlijk
![]()
Zal wel de kroeg of thuis op de bank worden. 's Middags wel de Grote Markt op
quote:NEC met nieuwe aanvalslinie tegen HSV
NIJMEGEN - NEC-trainer Mario Been moet in zijn aanvalslinie behoorlijk puzzelen voor de UEFA Cup-wedstrijd woensdag tegen Hamburger SV. De drie spitsen die zondag tegen SC Heerenveen in de basis stonden, zijn om uiteenlopende redenen niet beschikbaar.
Tim Janssen en Dennis Rommedahl zijn geblesseerd, Rachid Bouaouzan werd door Been dinsdag teruggezet naar de beloften omdat hij een ongemotiveerde indruk maakte.
Jhonny van Beukering start tegen HSV in de spits. Hij wordt geflankeerd door Saïdi Ntibazonkiza en Lasse Schöne. Arek Radomski keert terug op het middenveld, hij neemt daar de plaats van Schöne in.
Been eist van zijn ploeg vanaf de eerst minuut strijdlust. ,,Daar ontbrak het zondag in de eerste helft aan. Als we tegen HSV geen strijd leveren, kunnen we na een half uur al beter naar de Reeperbahn gaan'', glimlachte Been. De oefenmeester verwees daarmee naar de beruchte rosse buurt in Hamburg, waarover een medewerker van NEC een in Nijmegen inmiddels razend populair liedje van heeft gemaakt.
Wat bedoelen ze eigenlijk met geannuleerde kaarten? Als je eenmaal een kaartje hebt gekocht dan is het toch gewoon definitief?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens de website zijn er nog kaarten voor vak A (30 stuks om 12:40)
quote:Duitse media schrikken van NEC-clip
HAMBURG - Een single van de financieel manager van NEC heeft veel stof doen opwaaien in Duitsland. In het uitgebrachte strijdlied wordt gezongen dat NEC naar de Reeperbahn (prostitutiegebied in Hamburg) gaat en de beste van de wereld is.
'Scheele Daan' zoals de maker van het nummer en de clip zichzelf noemt, wil met het nummer laten zien dat de NEC-spelers er niet alleen voor staan in het duel met HSV voor de UEFA Cup.
Op de persconferentie gingen veel vragen van de Duitse pers over het bewuste nummer, maar Mario Been wilde er niet veel over kwijt.
,,Tja, de spelers en technische staf houden zich er niet mee bezig. Het toont vooral aan hoe deze duels leven in de stad, bij de supporters, binnen deze club. Maar wij willen gewoon winnen, net als altijd," aldus Been op de website van NEC.
Duitse media kondigden aan er woensdag in de bladen flink mee uit te pakken.
AD
Om 14u ben je te laat hoor, 13u begint het feestje alquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Yes de dag de oordeel is eindelijk aangebroken.
Heb er zo'n zin in.... over 14 uur het eerste biertje in de stad vatten. En over 20 uur en 41 minuten de wedstrijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |