ze willens in het Gelredome spelenquote:wie kann man solche Mini Stadien überhaupt in der UEFA zulassen. das ist nicht mal regionalliganiveau
Wij maken ons zorgen over de uitwedstrijd, dat 3000 kaarten niet genoeg zijn. Zij moeten het met 750 kaarten doenquote:Fahrt doch einfach nach Holland, ob mit oder ohne Karte! Vorm Stadion sein Glück versuchen, wenns nicht klappt in die Kneipe!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:56 schreef BasNijmegen het volgende:
leuke quoteres vanuit HSV forum
[..]
ze willens in het Gelredome spelen
[..]
Wij maken ons zorgen over de uitwedstrijd, dat 3000 kaarten niet genoeg zijn. Zij moeten het met 750 kaarten doen
De 18e komt me beter uit. Maar goed, het duurt idd erg lang. Zal zeker met tvrechten te maken ehbben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat het nog niet bekend is of het de 18e of de 19e plaats zal vinden.
Op mijn kaartje staat de 19e, maar hierover is nog niets bekend gemaakt.
Is dit afhankelijk van bepaalde uitzendingrechten?
quote:N.E.C. - HSV binnen no time uitverkocht
Uitgegeven op 29 januari 2009 10:02
Vanochtend zijn alle vrije toegangskaarten nog in de verkoop gegaan en daar was een ware run op. Binnen het luttele tijdsbestek van 12 minuten waren alle 600 kaarten via online ticketshop, bij de stadion receptie en via de Primera-verkooppunten verkocht.
N.E.C. juicht de ondersteuning van harte toe en denkt dat wanneer het McDOS Goffertstadion voor deze wedstrijd een dubbele capaciteit had gehad, de wedstrijd ook uitverkocht zou zijn. Diegenen die helaas geen toegangskaart hebben weten te bemachtigen, adviseren wij de wedstrijd op de NOS te kijken. Studio Sport zal de UEFA Cup wedstrijd van woensdag 18 februari live gaan uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |