ow......... da's kut...... dat wordt over de grond kruipen om dat pilletje weer te zoeken......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw, tabletje, blauw, het duurde hier even voor hij viel!
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff.......... gaat ze dat segge......
Klaarquote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voel je, je daar ongemakkelijk bij?
REGELS ZIJN REGELS !!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt de SC er niet meer bijgezet?
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... da's kut...... dat wordt over de grond kruipen om dat pilletje weer te zoeken......
die dingen zijn héél klein......
Oh jaquote:Op donderdag 18 december 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
REGELS ZIJN REGELS !!!!!!!!!
ein zwei drei....... aufsteigen !!!!!!!!!!!!
slaat ook nergens op....... maar is wél grappig.........
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb mot met die Griek..............
Best goed eigenlijk, al zal dat wel door alle medicijnen komenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoest met het neusje van de zalm......
Je zou toch zeggen dat Grieken het eerder koud hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu heb ik hem lekker op 23 graden gezet.........
mooi zoquote:Op donderdag 18 december 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk, al zal dat wel door alle medicijnen komen![]()
![]()
En het is een Griek? Of istie een beetje te goed geintegreerd?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hij zet steeds de verwarming lager....... en ik heb het koud..........
En dan zet Griek hem weer terug?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu heb ik hem lekker op 23 graden gezet.........
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Coos het volgende:
Jan Peter Stekkenek bij P&W. Ik ga zo maar even tegen de tv aan swaffelen en vechten tegen de aandrang om hen over z'n kop te piesen. Zonde van m'n tv.
Kan jij swaffelen dan? Met je knoop?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Coos het volgende:
Jan Peter Stekkenek bij P&W. Ik ga zo maar even tegen de tv aan swaffelen en vechten tegen de aandrang om hem over z'n kop te piesen. Zonde van m'n tv.
vrouwen hebben het over het algemeen sneller koud dan mannen.......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat Grieken het eerder koud hebben
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij swaffelen dan? Met je knoop?
Ja, die leg ik dan aan het uiteinde.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij swaffelen dan? Met je knoop?
mwa.......... ik moet hem alléén nog leren om van die geiten af te blijven maar voor de rest gaat het welquote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En het is een Griek? Of istie een beetje te goed geintegreerd?
Ik heb het bijna nooit koud!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vrouwen hebben het over het algemeen sneller koud dan mannen.......![]()
dusssssssss ik heb er recht op......... toch?
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, die leg ik dan aan het uiteinde.
Komt harder aan.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit koud!Alleen soms hele koude voeten, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, die leg ik dan aan het uiteinde.
Komt harder aan.
Ik heb sloffen ..Dat vind ik echt lekker in de winter.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit koud!Alleen soms hele koude voeten, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb sloffen ..Dat vind ik echt lekker in de winter.Koude voeten zijn ruk
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is effe denken......... wijn of koffie.........
what to do......what do do..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moeilijke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook sloffen, maar daar gleed ik door uit, nu liggen ze ergens achter in de kast.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb sloffen ..Dat vind ik echt lekker in de winter.Koude voeten zijn ruk
Weet je waar ik trek in heb koffie met cognac of ammeretto ofzo .. Heb het aleen niet in huisquote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is effe denken......... wijn of koffie.........
what to do......what do do..........
Dat zijn niet de sloffen maar de wijnquote:Op donderdag 18 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had ook sloffen, maar daar gleed ik door uit, nu liggen ze ergens achter in de kast.
ow........... ik kan wel irish coffee makenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je waar ik trek in heb koffie met cognac of ammeretto ofzo .. Heb het aleen niet in huis
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........... ik kan wel irish coffee makenik heb whiskey in huis..... maar geen slagroom......
mwa........ laat de slagroom ook maar zitten![]()
is wel lekker warm........
ga ik effe maken.... topidee......... douw ik die griek er ook eentje in zijn mik
dan is ie niet meer boos....![]()
en anders swaffel ik hem wel effe........
zo terug..........
Nou zooo
![]()
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn niet de sloffen maar de wijn
Kan je een beetje tegen whiskey?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........... ik kan wel irish coffee makenik heb whiskey in huis..... maar geen slagroom......
mwa........ laat de slagroom ook maar zitten![]()
is wel lekker warm........
ga ik effe maken.... topidee......... douw ik die griek er ook eentje in zijn mik
dan is ie niet meer boos....![]()
en anders swaffel ik hem wel effe........
zo terug..........
Ik wel maar de fotoshop is weer niet gelukt. Volgens mij vind vista het niet leuk ik heb al acrobat eropstaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg niet echt inspiratie van die t-shirts
Wel een beetje late reactie, maar ik vind dit walgelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
REGELS ZIJN REGELS !!!!!!!!!
ein zwei drei....... aufsteigen !!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
slaat ook nergens op....... maar is wél grappig.........
Ja, bij acrobat was je me kwijt.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel maar de fotoshop is weer niet gelukt. Volgens mij vind vista het niet leuk ik heb al acrobat eropstaan.
Dat kan claschen .. Nou shop wel verder
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel een beetje late reactie, maar ik vind dit walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook een CS produkt misschien moet ik die meuk eerst verwijderen. Daar open je PDF bestanden meequote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, bij acrobat was je me kwijt.
Geen mooier werk dan vuurwerkquote:
Fan, je bent een schat, en ik vergeef het jequote:
Mwhaa volgens mij is hitler en duitse foute grappen vrij normaal hier in de SCquote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fan, je bent een schat, en ik vergeef het je(Ben van een andere generatie
)
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een CS produkt misschien moet ik die meuk eerst verwijderen. Daar open je PDF bestanden mee
Voetbalquote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb zin in de loting morgen, van de ene kant is het wel leuk als City tegen NEC moet, van de andere kant is het niet echt makkelijk dan om aan kaartjes te komen
Is mijn vorige post lief genoeg?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaa volgens mij is hitler en duitse foute grappen vrij normaal hier in de SC![]()
Soms niet o.k. maar ach ..
ja Ruud........ ik snap je ........ la maar joh.......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mijn vorige post lief genoeg?
Ben al weer helemaal blijquote:Op donderdag 18 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja Ruud........ ik snap je ........ la maar joh.......
misverstand.........
Is hier dus totaal anders heb hier iemand die denkt dat 21 graden een koudefront is in huis.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vrouwen hebben het over het algemeen sneller koud dan mannen.......![]()
dusssssssss ik heb er recht op......... toch?
Photoshop eens in de meel.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een CS produkt misschien moet ik die meuk eerst verwijderen. Daar open je PDF bestanden mee
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en dan nu...........
[ afbeelding ]
maar zonder de slagroom........
Toch wel met whiskey hoop ikquote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en dan nu...........
[ afbeelding ]
maar zonder de slagroom........
Ik heb gewoon paint en photoshop meer niet !!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, dat snap ik wel.
Ok: Joh, heb jij nog een leuk paint programma voor mij?![]()
Watvoor paint programma?![]()
Ja weet ik veel, of photoshop ofzo.![]()
Ja, photoshop, maar dat is moeilijk.
Maw: Dat heb ik wel, maar dat snap jijtoch allemaal niet.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Photoshop eens in de meel.
Misschien staat daar de oplossing.
lastig is dat hé.......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is hier dus totaal anders heb hier iemand die denkt dat 21 graden een koudefront is in huis.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel met whiskey hoop ik
Zou je hem niet eens naar de dokter sturen morgen?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lastig is dat hé.......
hij ligt in de slaapkamer met het raam open t.v. te kijken
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gewoon paint en photoshop meer niet !!
Paint is beperkt. Photoshop is ff wennen. maar ik heb ooit een cursus gevolgd (beperkt) en was bezig met een zelf cursus op mijn werk met boek en lessen. Dan leer je het wel.
Tis echt leuk
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou je hem niet eens naar de dokter sturen morgen?
Ach, nog maar 40 jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor wat?
hij krijgt koppijn van de verwarming segt ie.........
mwa...... da's ieder jaar weer het zelfde liedje...... went wel......
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hij kijkt dit........en dan krijg ik de slappe lach van.....
[ afbeelding ]
dus ben ik maar effe wat anders gaan doen
O.k. ff eerlijk wie zit nu dat te proberen met zijn vingers .. Ik wel en kan het nietquote:Op donderdag 18 december 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hij kijkt dit........en dan krijg ik de slappe lach van.....
dus ben ik maar effe wat anders gaan doen
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. ff eerlijk wie zit nu dat te proberen met zijn vingers .. Ik wel en kan het niet
Meldtquote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. ff eerlijk wie zit nu dat te proberen met zijn vingers .. Ik wel en kan het niet
een Aliën....quote:Op donderdag 18 december 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
Fan is van een andere planeet. Een Tracky
Verhip links kan ik het welquote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meldt![]()
En ik kan het ook niet!
Liefquote:
Das maf ik ben rechts dus zou je denken dat die spieren meer kunnenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kloptrechts gaat het bij mij ook niet........ links wel.......
Zou ze dat echt denken?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er zijn écht mensen die denken dat ze een aliën zijn
ik ben ook rechts.........quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf ik ben rechts dus zou je denken dat die spieren meer kunnen
ze lijkt me serieus.........quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ze dat echt denken?![]()
Ze heeft iig veel fanatasie!
Maar hoe doen jullie je pink dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben ook rechts.........
ik weet ook niet waar het aan ligt.......
mmmmmmmmmm moet maar eens onderzoek naar gedaan worden
facinerend..........![]()
Dat was een drama voor het eerst met mijn ouders naar de bioscoop. Zat ik me daar een partij te sniffen snuffen en me groot te houden. Gaan die lichten aan sta je daar met rode ogen maar goed volgens mij was ik niet de enigequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moest jij ook janken![]()
was so siewug.........
Tuti Ruti....... ennequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie komt mij Renault Espace voorgloeien domani mattina, dan kan ik even blijven liggen![]()
![]()
Ciao
Naast de buurvingerquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe doen jullie je pink dan?
tegen je ringvinger aan..........quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe doen jullie je pink dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tuti Ruti....... enneik zal je niet meer laten schrikken........
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze lijkt me serieus.........
ik zou in ieder geval niet zo'n lulverhaal opkunnen hangen zonder te lachen......
sommige mensen denken dat ze napoleon zijn...... of Jezus
Slaap lekker Ruud!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie komt mij Renault Espace voorgloeien domani mattina, dan kan ik even blijven liggen![]()
![]()
Ciao
Niks forceren hoorquote:
nee ik zat op joutoep.......quote:
Ik moet alleen al lachen bij de woorden: Star Trek!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik zat op joutoep.......
effe serieus........ hier kan je toch niet naar kijken zonder te lachen of ligt dat aan mij![]()
quote:
pfffffffffquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond trouwens Thunderbirds altijd tof!
Die touwtjes![]()
[ afbeelding ]
Was juist leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffffnee ik kan niet kijken naar zulke dingen......
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee waar je binnen een dag een verjaardagskalender kunt laten maken met foto's?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee waar je binnen een dag een verjaardagskalender kunt laten maken met foto's?
Hema misschien .. Ohh das best snelquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
AH......... Manu binnen 24 uur !quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Vrijdagavond 19:00 uur tot maandagmorgen 04:00 uurquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw en Manu, vanaf wanneer telt een weekendretour?
quote:
ow nee ik geloof binnen 4 werkdagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AH......... Manu binnen 24 uur !
http://www.yoursurprise.n(...)ity5cCFU4g3god8xjkSQ
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha ga morgen ff spelen
Die is 4 werkdagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AH......... Manu binnen 24 uur !
http://www.yoursurprise.n(...)ity5cCFU4g3god8xjkSQ
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha ga morgen ff spelen
Ik denk nergens om eerlijk te zijnquote:
Ik weet het niet, hebben ze niet bij een copycenter, of ergens anders, een hele goede printer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mop post boven je......... had ik ook al gezien![]()
1 dag is ook wel érrug snel.........
Ja, kwam net pas op het ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mop post boven je......... had ik ook al gezien![]()
1 dag is ook wel érrug snel.........
Ik heb het gedownload .. maar eerlijk is eerlijk lukte me eindelijk om te installeren na tig pogingenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grrr wat irritant trouwens, ik wil dat ook kunnen!
Ja maar das een boel werk in een dag tijd. Die kant en klaar dingen zijn juist makkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hebben ze niet bij een copycenter, of ergens anders, een hele goede printer?
Dat je het eerst zelf maakt, en dan laat uitprinten op fotopapier, en er bovenin even 2 ringen inzet ofzo?
Dat met die vingers, bedoelde ik!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload .. maar eerlijk is eerlijk lukte me eindelijk om te installeren na tig pogingen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat met die vingers, bedoelde ik!
Ik denk juist dat, dat wel maavalt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar das een boel werk in een dag tijd. Die kant en klaar dingen zijn juist makkelijk
Wel een leuk idee .. Heb ooit agenda's gemaakt .quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat, dat wel maavalt?
Tuurlijk is het makkelijker om te laten doen, maar ik denk dat, dat hem sowieso niet wordt in één dag!
http://hobby.blogo.nl/?co(...)skalender-maken.html
Slaap lekker Manu!quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:03 schreef Manu82 het volgende:
Ga morgen wel even verder denkenToch even slapen
tot over een uur of 5
Truste ik moet ook maar ik heb geen zin. Morgen vrij en komt de verwarmingsketel meneerquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:03 schreef Manu82 het volgende:
Ga morgen wel even verder denkenToch even slapen
tot over een uur of 5
Zoek de foto's uit en ga morgenochtend op zoek naar een drukkerij in jouw buurt.quote:
Wij gebruiken dat soort dingen, om vader en moederdagkadootjes mee te maken!quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een leuk idee .. Heb ooit agenda's gemaakt .
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste ik moet ook maar ik heb geen zin. Morgen vrij en komt de verwarmingsketel meneer
Mwaahh tussen 12:00 en 18:00quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat is kut! Hoe laat komtie?
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
lui secreet...........
maar ik ga ook eens richting slaapkamer........ eerst die ramen dicht daar......
en mijn winterjas aan........
![]()
Slaap lekker Fan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
lui secreet...........
maar ik ga ook eens richting slaapkamer........ eerst die ramen dicht daar......
![]()
Trustequote:Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
lui secreet...........
![]()
En heeft de hand niet voor niks daarquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En heeft de hand niet voor niks daar
waar ???quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Een lul post het en de lul zie je nietquote:
Tief lekker opquote:
Omdat wij een vrijstaat in de GC zijnquote:
Dat komt omdat we geen afschrikkende OP meer hebben!quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat wij een vrijstaat in de GC zijn
Was peter6000 er niet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we geen afschrikkende OP meer hebben!
Ik heb ook nog een ouwe foto van Kellyquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe esquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een ouwe foto van Kelly
Zal 'm effe opzoeken.
sorry dat ik je lied schikken maar dit is wel kunstquote:
Is aangepastquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we geen afschrikkende OP meer hebben!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
Dze had ik gemaakt tijdens BB3
[ afbeelding ]
Nu ze Corel Paintshop 3 heeft, verwacht ik wel een hoogstandje van d'rquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar Soury heeft haar best gedaan!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
Deze had ik gemaakt tijdens BB3
[ afbeelding ]
mwoah.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
sorry dat ik je lied schikken maar dit is wel kunst
Van de chirurg iidquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
sorry dat ik je lied schikken maar dit is wel kunst
Corel draw had ik 10 jaar geleden .. je word een beetje een zure mutsquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu ze Corel Paintshop 3 heeft, verwacht ik wel een hoogstandje van d'r
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
Slaat nergens op maar goed .. [ afbeelding ]
quote:
Photoshop danquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Corel draw had ik 10 jaar geleden .. je word een beetje een zure muts
Ik dacht altijd dat ie homo wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
Heidi weet je Andries nog?![]()
[ afbeelding ]
Nu we toch in de kerstsfeer zijn.
CS4 maar de portable versie ik weet niet wat dat inhoud maar het werkt .. Oh en ik wist niet dat Corel was overgenomen. Ik vond Corel draw wel coolquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Photoshop dan![]()
Paintshop pro is iig overgenomen door Corel. Welke heb je nu dan gedownload?
Geen idee!!quote:
Ja, ik vraag het me af hoor, of hij net niet stiekem wist?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee!!
Maar die Andries heeft onder de dekens wel aan Kelly liggen plukken toen hij nog niet wist dat ze omgebouwd was!![]()
Oh die Andriesquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee!!
Maar die Andries heeft onder de dekens wel aan Kelly liggen plukken toen hij nog niet wist dat ze omgebouwd was!![]()
Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die AndriesIk denk gelijk aan Knevel
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me af hoor, of hij net niet stiekem wist?
Lijkt me wel, je voelt toch ff waar je hem indouwtquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me af hoor, of hij net niet stiekem wist?
Maar Andries kwam uit Friesland. Daar doen ze niet aan zulke dingen.quote:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Andries kwam uit Friesland. Daar doen ze niet aan zulke dingen.![]()
Lachen die ouwe foto's.
Ik heb er nog een.
[ afbeelding ]
Annet uit BB3 altijd hopeloos op zoek naar een vent, mutsquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:52 schreef liesje1979 het volgende:Ben jij dat Coos?
Maar wie is die vrouw dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Annet uit BB3 altijd hopeloos op zoek naar een vent, muts![]()
Ze is nu met Ruud effe knuffelen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:55 schreef Coos het volgende:
en de laatste uit de oude doos voor vanavond
[ afbeelding ]
En wie zijn dat dan Lies?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:55 schreef Coos het volgende:
en de laatste uit de oude doos voor vanavond
En wie zijn dat dan Lies?
Ik heb in de krochten van de HD nog een hele zooi van die meuk.quote:
Ik vond van niet en als er dan nog zo'n accentje uitrolt ben ik wel klaar.quote:
Hij heeft niet veel in zijn broek zo te zien.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vond van niet en als er dan nog zo'n accentje uitrolt ben ik wel klaar.
Ik moest ook ff tellen .. 2 dusquote:
quote:
Ik zou echt compleet in de stress raken als terug zou glijdenquote:
Zit je ook aan de paf Heidi?quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, leuk die bb tijd. Ik ben benieuwd of er nog iets gaat komen btw
Ook laatste
Die is al outquote:
Die hebben we al gehad vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_v.s_ijshelling.html
Ja jemigquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad vandaag![]()
[RLS #032] Zo zijn we anders nooit hoor!
Spuit elf schiet wakker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, was een verslavend spelletje aan het spelen ....quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Spuit elf schiet wakker.![]()
Of kom je van een buurvrouw afrollen?
Nee, je kwam even aan. Volgende keer maar gewoon langsquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:22 schreef peeet1 het volgende:
was het toch wel even goed dat ik even langs kwam
Dan zou ik er maar ogenblikkelijk mee stoppen!quote:
Ga maar wat opkrikken en niet dit topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:22 schreef peeet1 het volgende:
Vertel esquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik er maar ogenblikkelijk mee stoppen!Je postsnelheid wordt er niet beter van.
![]()
Straks ga ik die mop over de soep weer vertellen. Zoiets!![]()
Door bitch tonight??quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga maar wat opkrikken en niet dit topic
Ik vond het wel een opleving in dit saaie topic.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:22 schreef peeet1 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doei ga maar teruglezen van gisternacht.quote:
Sjesus das een boel ..quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Doei ga maar teruglezen van gisternacht.![]()
...en ik ben hem alweer vergeten
Heb je krulspelden in?quote:
Swiet driems Soeriequote:Op vrijdag 19 december 2008 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus das een boel ..Nou nog een peuk en de krullen.
laters
Ik doe een poging.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Doei ga maar teruglezen van gisternacht.![]()
...en ik ben hem alweer vergeten
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
laters
Maar dan "iets" anders.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe een poging.
Ergens was een klooster ofzo, en daar mocht de kardinaal 1x per jaar wat zeggen. Dus op de dag dat dat mocht aten ze soep, en de eerste kardinaal zei: Joh de soep is zout! Het jaar erop, weer een andere kardinaal, maar weer soep, die kardinaal: joh, de soep is flauw. Het jaar daarop weer een nieuwe kardinaal, en weer soep, zegtie: hebben we het nou nog steeds over soep?
Zoiets was het toch?
tot morgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
laters
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dan "iets" anders.
Dat geouwehoer over die soep moet nou maar eens afgelopen zijn.![]()
(geeft net effe een andere draai aan de clou)
Licht was heul nog niet uit!quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Komt op de tast binnen en pleurt de TL-verlichting aan![]()
Goedemorgen, de laatste werkdag !?!, druk, druk, druk......maar wel lekker thuis en zonder fucking files
Goftedomme Lies, waarom ben jij nog op muppet!quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Licht was heul nog niet uit!![]()
Hoi!![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goftedomme Lies, waarom ben jij nog op muppet!
Dan deze!quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Trekt een mening!
En wat is er mooier dan de dag te starten met virtuoos gitaarspel en kernachtige uitspraken! Iedereen vandaag veel plezier gewenst en breek de dag, doe eens iets geks!
Hier ook eentje! Waarom heeft niemand het licht uitgedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging nog heel even painten....
Ben jij alweer wakker dan?
Ik doe meestal pas het licht uit als ik weg ga, en ik was er nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 04:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier ook eentje! Waarom heeft niemand het licht uitgedaan?
Ik rolde gisteren rond de klok van tien totaal versleten in bed na een eindejaarsbachanaal op 't werk om een uur geleden wakker te worden vanwege een droom, en wel de volgende:quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging nog heel even painten....
Ben jij alweer wakker dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rolde gisteren rond de klok van tien totaal versleten in bed na een eindejaarsbachanaal op 't werk om een uur geleden wakker te worden vanwege een droom, en wel de volgende:
Ik zat samen met Cc, Peter600 en LS in een weiland en zag opeens een krokodil met allerlei kleuren van de regenboog. Toen we gingen kijken rende dat beest hard achter ons aan. Tijdens het rennen googelde ik en zag dat die beesten 98 kilometer per uur konden lopen. Ik gaf de moed op, stopte met rennen en net toen dat kreng mij wilde pakken schrok ik wakker![]()
Afijn, ik moet (vandaag) nog zoveel doen, dat ik dacht "Laat ik maar gaan werken, misschien krijg ik het het meeste nog af voor de vakantie"
Hmmz, klinkt plausibel, ga ik over nadenkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie een link tussen blond en leuk, en de krokodil! Maar dat kan aan mij liggen![]()
Omdat het een droom was en geen nachtmerriequote:Waarom zat ik niet in je droom? heh?
Ja, denk daar maar eens over na!quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmz, klinkt plausibel, ga ik over nadenken
[..]
Omdat het een droom was en geen nachtmerrie![]()
![]()
Ook een nachtje wakker dus!quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe meestal pas het licht uit als ik weg ga, en ik was er nog
Ja, ik heb dat soms!quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook een nachtje wakker dus!![]()
Had al vroeger geslapen en dus weer vroeg wakker.
98 km per uur? Kanonne, best beessie dan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rolde gisteren rond de klok van tien totaal versleten in bed na een eindejaarsbachanaal op 't werk om een uur geleden wakker te worden vanwege een droom, en wel de volgende:
Ik zat samen met Cc, Peter600 en LS in een weiland en zag opeens een krokodil met allerlei kleuren van de regenboog. Toen we gingen kijken rende dat beest hard achter ons aan. Tijdens het rennen googelde ik en zag dat die beesten 98 kilometer per uur konden lopen. Ik gaf de moed op, stopte met rennen en net toen dat kreng mij wilde pakken schrok ik wakker![]()
Afijn, ik moet (vandaag) nog zoveel doen, dat ik dacht "Laat ik maar gaan werken, misschien krijg ik het het meeste nog af voor de vakantie"
quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
98 km per uur? Kanonne, best beessie dan!
ik wil wat maken straks maar eh...heb een probleempje:
Courgettekoekjes.
Rasp 2 middelgrote courgettes. Mengen met 2 eetlepels zelfrijzend bakmeel en 1 of 2 eetlepels parmezaan. Eventueel kan er heel fijngesneden bieslook of een bosuitje door. Maak er balletjes van ter grote van een pingpongbal en druk ze plat.
Probleem: ik heb alleen tarwebloem in huis, kan het daar ook mee?
Ja, in een droom kan alles, da's dan wel weer mooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 04:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
98 km per uur? Kanonne, best beessie dan!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 06:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, kom d'r maar in vent![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen.
En Manu, al wat opgeknapt?
goedemorgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die pillen,druppels en spray doen het goed
Nu heb ik geen zin meer maar CarO moet er in. Dus!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Zijn jullie er al uit over de OP? Hij is bijna vol.
Heb ff snel gegoogled voor iets in de OP, maar weet niet of ze hiér blij mee zal zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu heb ik geen zin meer maar CarO moet er in. Dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |