CS4 maar de portable versie ik weet niet wat dat inhoud maar het werkt .. Oh en ik wist niet dat Corel was overgenomen. Ik vond Corel draw wel coolquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Photoshop dan![]()
Paintshop pro is iig overgenomen door Corel. Welke heb je nu dan gedownload?
Geen idee!!quote:
Ja, ik vraag het me af hoor, of hij net niet stiekem wist?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee!!
Maar die Andries heeft onder de dekens wel aan Kelly liggen plukken toen hij nog niet wist dat ze omgebouwd was!![]()
Oh die Andriesquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee!!
Maar die Andries heeft onder de dekens wel aan Kelly liggen plukken toen hij nog niet wist dat ze omgebouwd was!![]()
Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die AndriesIk denk gelijk aan Knevel
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me af hoor, of hij net niet stiekem wist?
Lijkt me wel, je voelt toch ff waar je hem indouwtquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me af hoor, of hij net niet stiekem wist?
Maar Andries kwam uit Friesland. Daar doen ze niet aan zulke dingen.quote:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Andries kwam uit Friesland. Daar doen ze niet aan zulke dingen.![]()
Lachen die ouwe foto's.
Ik heb er nog een.
[ afbeelding ]
Annet uit BB3 altijd hopeloos op zoek naar een vent, mutsquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:52 schreef liesje1979 het volgende:Ben jij dat Coos?
Maar wie is die vrouw dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Annet uit BB3 altijd hopeloos op zoek naar een vent, muts![]()
Ze is nu met Ruud effe knuffelen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:55 schreef Coos het volgende:
en de laatste uit de oude doos voor vanavond
[ afbeelding ]
En wie zijn dat dan Lies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |