ow......... da's kut...... dat wordt over de grond kruipen om dat pilletje weer te zoeken......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw, tabletje, blauw, het duurde hier even voor hij viel!
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffff.......... gaat ze dat segge......
Klaarquote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voel je, je daar ongemakkelijk bij?
REGELS ZIJN REGELS !!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt de SC er niet meer bijgezet?
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... da's kut...... dat wordt over de grond kruipen om dat pilletje weer te zoeken......
die dingen zijn héél klein......
Oh jaquote:Op donderdag 18 december 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
REGELS ZIJN REGELS !!!!!!!!!
ein zwei drei....... aufsteigen !!!!!!!!!!!!
slaat ook nergens op....... maar is wél grappig.........
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb mot met die Griek..............
Best goed eigenlijk, al zal dat wel door alle medicijnen komenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoest met het neusje van de zalm......
Je zou toch zeggen dat Grieken het eerder koud hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu heb ik hem lekker op 23 graden gezet.........
mooi zoquote:Op donderdag 18 december 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk, al zal dat wel door alle medicijnen komen![]()
![]()
En het is een Griek? Of istie een beetje te goed geintegreerd?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hij zet steeds de verwarming lager....... en ik heb het koud..........
En dan zet Griek hem weer terug?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu heb ik hem lekker op 23 graden gezet.........
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Coos het volgende:
Jan Peter Stekkenek bij P&W. Ik ga zo maar even tegen de tv aan swaffelen en vechten tegen de aandrang om hen over z'n kop te piesen. Zonde van m'n tv.
Kan jij swaffelen dan? Met je knoop?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Coos het volgende:
Jan Peter Stekkenek bij P&W. Ik ga zo maar even tegen de tv aan swaffelen en vechten tegen de aandrang om hem over z'n kop te piesen. Zonde van m'n tv.
vrouwen hebben het over het algemeen sneller koud dan mannen.......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat Grieken het eerder koud hebben
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij swaffelen dan? Met je knoop?
Ja, die leg ik dan aan het uiteinde.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij swaffelen dan? Met je knoop?
mwa.......... ik moet hem alléén nog leren om van die geiten af te blijven maar voor de rest gaat het welquote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En het is een Griek? Of istie een beetje te goed geintegreerd?
Ik heb het bijna nooit koud!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vrouwen hebben het over het algemeen sneller koud dan mannen.......![]()
dusssssssss ik heb er recht op......... toch?
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, die leg ik dan aan het uiteinde.
Komt harder aan.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit koud!Alleen soms hele koude voeten, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, die leg ik dan aan het uiteinde.
Komt harder aan.
Ik heb sloffen ..Dat vind ik echt lekker in de winter.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit koud!Alleen soms hele koude voeten, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb sloffen ..Dat vind ik echt lekker in de winter.Koude voeten zijn ruk
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is effe denken......... wijn of koffie.........
what to do......what do do..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moeilijke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook sloffen, maar daar gleed ik door uit, nu liggen ze ergens achter in de kast.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb sloffen ..Dat vind ik echt lekker in de winter.Koude voeten zijn ruk
Weet je waar ik trek in heb koffie met cognac of ammeretto ofzo .. Heb het aleen niet in huisquote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is effe denken......... wijn of koffie.........
what to do......what do do..........
Dat zijn niet de sloffen maar de wijnquote:Op donderdag 18 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had ook sloffen, maar daar gleed ik door uit, nu liggen ze ergens achter in de kast.
ow........... ik kan wel irish coffee makenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je waar ik trek in heb koffie met cognac of ammeretto ofzo .. Heb het aleen niet in huis
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........... ik kan wel irish coffee makenik heb whiskey in huis..... maar geen slagroom......
mwa........ laat de slagroom ook maar zitten![]()
is wel lekker warm........
ga ik effe maken.... topidee......... douw ik die griek er ook eentje in zijn mik
dan is ie niet meer boos....![]()
en anders swaffel ik hem wel effe........
zo terug..........
Nou zooo
![]()
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn niet de sloffen maar de wijn
Kan je een beetje tegen whiskey?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........... ik kan wel irish coffee makenik heb whiskey in huis..... maar geen slagroom......
mwa........ laat de slagroom ook maar zitten![]()
is wel lekker warm........
ga ik effe maken.... topidee......... douw ik die griek er ook eentje in zijn mik
dan is ie niet meer boos....![]()
en anders swaffel ik hem wel effe........
zo terug..........
Ik wel maar de fotoshop is weer niet gelukt. Volgens mij vind vista het niet leuk ik heb al acrobat eropstaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg niet echt inspiratie van die t-shirts
Wel een beetje late reactie, maar ik vind dit walgelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
REGELS ZIJN REGELS !!!!!!!!!
ein zwei drei....... aufsteigen !!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
slaat ook nergens op....... maar is wél grappig.........
Ja, bij acrobat was je me kwijt.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel maar de fotoshop is weer niet gelukt. Volgens mij vind vista het niet leuk ik heb al acrobat eropstaan.
Dat kan claschen .. Nou shop wel verder
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel een beetje late reactie, maar ik vind dit walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook een CS produkt misschien moet ik die meuk eerst verwijderen. Daar open je PDF bestanden meequote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, bij acrobat was je me kwijt.
Geen mooier werk dan vuurwerkquote:
Fan, je bent een schat, en ik vergeef het jequote:
Mwhaa volgens mij is hitler en duitse foute grappen vrij normaal hier in de SCquote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fan, je bent een schat, en ik vergeef het je(Ben van een andere generatie
)
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een CS produkt misschien moet ik die meuk eerst verwijderen. Daar open je PDF bestanden mee
Voetbalquote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb zin in de loting morgen, van de ene kant is het wel leuk als City tegen NEC moet, van de andere kant is het niet echt makkelijk dan om aan kaartjes te komen
Is mijn vorige post lief genoeg?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaa volgens mij is hitler en duitse foute grappen vrij normaal hier in de SC![]()
Soms niet o.k. maar ach ..
ja Ruud........ ik snap je ........ la maar joh.......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mijn vorige post lief genoeg?
Ben al weer helemaal blijquote:Op donderdag 18 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja Ruud........ ik snap je ........ la maar joh.......
misverstand.........
Is hier dus totaal anders heb hier iemand die denkt dat 21 graden een koudefront is in huis.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vrouwen hebben het over het algemeen sneller koud dan mannen.......![]()
dusssssssss ik heb er recht op......... toch?
Photoshop eens in de meel.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een CS produkt misschien moet ik die meuk eerst verwijderen. Daar open je PDF bestanden mee
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en dan nu...........
[ afbeelding ]
maar zonder de slagroom........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |