Toch wel met whiskey hoop ikquote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en dan nu...........
[ afbeelding ]
maar zonder de slagroom........
Ik heb gewoon paint en photoshop meer niet !!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, dat snap ik wel.
Ok: Joh, heb jij nog een leuk paint programma voor mij?![]()
Watvoor paint programma?![]()
Ja weet ik veel, of photoshop ofzo.![]()
Ja, photoshop, maar dat is moeilijk.
Maw: Dat heb ik wel, maar dat snap jijtoch allemaal niet.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Photoshop eens in de meel.
Misschien staat daar de oplossing.
lastig is dat hé.......quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is hier dus totaal anders heb hier iemand die denkt dat 21 graden een koudefront is in huis.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel met whiskey hoop ik
Zou je hem niet eens naar de dokter sturen morgen?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lastig is dat hé.......
hij ligt in de slaapkamer met het raam open t.v. te kijken
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gewoon paint en photoshop meer niet !!
Paint is beperkt. Photoshop is ff wennen. maar ik heb ooit een cursus gevolgd (beperkt) en was bezig met een zelf cursus op mijn werk met boek en lessen. Dan leer je het wel.
Tis echt leuk
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou je hem niet eens naar de dokter sturen morgen?
Ach, nog maar 40 jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor wat?
hij krijgt koppijn van de verwarming segt ie.........
mwa...... da's ieder jaar weer het zelfde liedje...... went wel......
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hij kijkt dit........en dan krijg ik de slappe lach van.....
[ afbeelding ]
dus ben ik maar effe wat anders gaan doen
O.k. ff eerlijk wie zit nu dat te proberen met zijn vingers .. Ik wel en kan het nietquote:Op donderdag 18 december 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hij kijkt dit........en dan krijg ik de slappe lach van.....
dus ben ik maar effe wat anders gaan doen
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. ff eerlijk wie zit nu dat te proberen met zijn vingers .. Ik wel en kan het niet
Meldtquote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. ff eerlijk wie zit nu dat te proberen met zijn vingers .. Ik wel en kan het niet
een Aliën....quote:Op donderdag 18 december 2008 23:55 schreef Soury het volgende:
Fan is van een andere planeet. Een Tracky
Verhip links kan ik het welquote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meldt![]()
En ik kan het ook niet!
Liefquote:
Das maf ik ben rechts dus zou je denken dat die spieren meer kunnenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kloptrechts gaat het bij mij ook niet........ links wel.......
Zou ze dat echt denken?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er zijn écht mensen die denken dat ze een aliën zijn
ik ben ook rechts.........quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf ik ben rechts dus zou je denken dat die spieren meer kunnen
ze lijkt me serieus.........quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ze dat echt denken?![]()
Ze heeft iig veel fanatasie!
Maar hoe doen jullie je pink dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben ook rechts.........
ik weet ook niet waar het aan ligt.......
mmmmmmmmmm moet maar eens onderzoek naar gedaan worden
facinerend..........![]()
Dat was een drama voor het eerst met mijn ouders naar de bioscoop. Zat ik me daar een partij te sniffen snuffen en me groot te houden. Gaan die lichten aan sta je daar met rode ogen maar goed volgens mij was ik niet de enigequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moest jij ook janken![]()
was so siewug.........
Tuti Ruti....... ennequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie komt mij Renault Espace voorgloeien domani mattina, dan kan ik even blijven liggen![]()
![]()
Ciao
Naast de buurvingerquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe doen jullie je pink dan?
tegen je ringvinger aan..........quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe doen jullie je pink dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tuti Ruti....... enneik zal je niet meer laten schrikken........
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze lijkt me serieus.........
ik zou in ieder geval niet zo'n lulverhaal opkunnen hangen zonder te lachen......
sommige mensen denken dat ze napoleon zijn...... of Jezus
Slaap lekker Ruud!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie komt mij Renault Espace voorgloeien domani mattina, dan kan ik even blijven liggen![]()
![]()
Ciao
Niks forceren hoorquote:
nee ik zat op joutoep.......quote:
Ik moet alleen al lachen bij de woorden: Star Trek!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik zat op joutoep.......
effe serieus........ hier kan je toch niet naar kijken zonder te lachen of ligt dat aan mij![]()
quote:
pfffffffffquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond trouwens Thunderbirds altijd tof!
Die touwtjes![]()
[ afbeelding ]
Was juist leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffffnee ik kan niet kijken naar zulke dingen......
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee waar je binnen een dag een verjaardagskalender kunt laten maken met foto's?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee waar je binnen een dag een verjaardagskalender kunt laten maken met foto's?
Hema misschien .. Ohh das best snelquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
AH......... Manu binnen 24 uur !quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Vrijdagavond 19:00 uur tot maandagmorgen 04:00 uurquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw en Manu, vanaf wanneer telt een weekendretour?
quote:
ow nee ik geloof binnen 4 werkdagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AH......... Manu binnen 24 uur !
http://www.yoursurprise.n(...)ity5cCFU4g3god8xjkSQ
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha ga morgen ff spelen
Die is 4 werkdagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AH......... Manu binnen 24 uur !
http://www.yoursurprise.n(...)ity5cCFU4g3god8xjkSQ
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha ga morgen ff spelen
Ik denk nergens om eerlijk te zijnquote:
Ik weet het niet, hebben ze niet bij een copycenter, of ergens anders, een hele goede printer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mop post boven je......... had ik ook al gezien![]()
1 dag is ook wel érrug snel.........
Ja, kwam net pas op het ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mop post boven je......... had ik ook al gezien![]()
1 dag is ook wel érrug snel.........
Ik heb het gedownload .. maar eerlijk is eerlijk lukte me eindelijk om te installeren na tig pogingenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grrr wat irritant trouwens, ik wil dat ook kunnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |