Don't bother. Het gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Niet te hard lullen deze keer. Ik moet morgen wel wat dingen doen op mn werk en anders blijf ik nooit bijgelezen!
Dat is ook een punt!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Don't bother. Het gaat toch nergens over.
Je mag wel wat komen uitzoeken bij onsquote:Op donderdag 18 december 2008 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trek en vandaag best netjes gegeten (vind ik zelf) dus nu vind ik het weer jammer dat er niets lekkers in m'n kerstpakket zit.
.
Oh, das lief.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mag wel wat komen uitzoeken bij ons.
Heb ik heul geen flikker aan, want ik heb m'n hoorapparaten uit in badquote:Op donderdag 18 december 2008 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, das lief.. Dan mag jij mijn badeendradio!
Ja, dat lijkt mij ook, ja!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik heul geen flikker aan, want ik heb m'n hoorapparaten uit in bad.
(nog los vh feit dat ik geen bad heb)
Edit: maar wel lief heur!
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Het is wel te merken dat de Puppelclub aan het Skypen is
Trustenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook, ja!.
Meiden, doe rustig aan hier, ik ga naar bed..
Not doctor! CAPTAIN!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Why thank you for that assessment, Dr.Obvious!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het al zo moeilijk hebt en het steeds net niet/wel haalt. Waarom er dan nog meer naast gaan doen? Ik begrijp dat je het leuk vind en plezier wilt hebben maar zo kom je niet echt over als je weer eens komt vertellen dat je een toets niet gehaald hebt
Muis = faalhaas.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not doctor! CAPTAIN!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]Puh-lease!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder verlaag ik me niet meer...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Nee gelukkig juist.quote:
Trusten Kwak!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef kwakveense het volgende:
dag lieve mensen, en echt, miss_s misschien kun je ook nog een andere rel opvissen, it euhhhh dertig topics geleden ofzo. veel plezier dr mee
Ja, ik wilde nog even terugkomen op Viev die mij dictatoriale trekjes toeschreef!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef kwakveense het volgende:
dag lieve mensen, en echt, miss_s misschien kun je ook nog een andere rel opvissen, it euhhhh dertig topics geleden ofzo. veel plezier dr mee
Omdat ik het eigenlijk gewoon interessant vind om te begrijpen hoe zij denkt....quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee gelukkig juist.
En houd je snavel eens een keer, doos, waarom moet je altijd zo nodig 't laatste woord hebben?.
Oh nou wordt 'ie helemaal mooi.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat ik het eigenlijk gewoon interessant vind om te begrijpen hoe zij denkt....
En Kwak dat jullie doorgingen terwijl ik er niet was is niet mijn schuld
Eigenlijk is het zelfs jouw schuld omdat je zei dat ik altijd terug moest lezenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nou wordt 'ie helemaal mooi.
Mensen! Als Miss_S er niet is, leg dan het topic stil!
Mot je klappuh?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey lachebekje!
Ik heb nog wat strijkgoed voor je liggen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:53 schreef SHE het volgende:
Jongens...niet zo bitchen.
Ze zegt exact hetzelfde wat ik ook zei; en waar ik ook benieuwd naar was en waar ze uitgebreid op heeft geantwoord.
Waarom moet het weer zo'n zeur gedoe worden.
Kwak neem eens niet alles zo serieusquote:Op donderdag 18 december 2008 22:54 schreef kwakveense het volgende:
oh, i get it...it's all our fault. why didn't I see it earlier????? OMFWTF!!! lamaaaaar
ja. ok. euh. i ben kerstkaarten aan t schrijven. latorz. morgen MORGEN heb ik echt een vrije avond en ga ik EINDELIJK Wall-E kijken
Jij hield toch niet van geweld?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mot je klappuh?
Zie! Ik lees het woord strijken en kan mijn agressie direct niet meer beheersen!
Zet er ook de kussies van SHE op!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:54 schreef kwakveense het volgende:
oh, i get it...it's all our fault. why didn't I see it earlier????? OMFWTF!!! lamaaaaar
ja. ok. euh. i ben kerstkaarten aan t schrijven. latorz. morgen MORGEN heb ik echt een vrije avond en ga ik EINDELIJK Wall-E kijken
Ik wil wel kusjes van SHEquote:Op donderdag 18 december 2008 22:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Zet er ook de kussies van SHE op!
Vinden ze leuk
denk ik.
Ik ben de kalmte zelve.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van geweld?.
dát was nou sarcastisch schattiepetattiequote:Op donderdag 18 december 2008 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kwak neem eens niet alles zo serieus
Wall-E is leuk veel plezier ermeequote:Op donderdag 18 december 2008 22:54 schreef kwakveense het volgende:
En daarom typ je het zelf maar?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de kalmte zelve.
Behálve als het woord strijken in beeld komt.
Dan ben ik mezelf niet meer en vallen er slachtoffers!
als ik je adres had kreeg je een kaartje met de kussies van sjie dr op.quote:
Herstel: de eerste helft van Wall-E is leuk, de tweede niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:57 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Wall-E is leuk veel plezier ermee
Dan ben ik weer opgeluchtquote:Op donderdag 18 december 2008 22:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dát was nou sarcastisch schattiepetattie![]()
Ik zoek nog een zielige opa voor kerst!!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als ik je adres had kreeg je een kaartje met de kussies van sjie dr op.
mn opa kijkt denk ik een beetje raar op als ie een kaartje met kusjes van she krijgt.
als ie m uberhaupt nog kan lezen want hij is ziek en zwakjes in t ziekenhuisoude mensen....
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook zoenen met de Muis.
Maar alleen als Vik niet kijkt.
Geweldige scene met dat sieradendoosje.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Herstel: de eerste helft van Wall-E is leuk, de tweede niet.
"Evaaahh??"![]()
. Wall-E beats ET Phone Home
.
ik denk dat zijn live-in partner dat niet zo leuk vindt...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zoek nog een zielige opa voor kerst!!
Mag ik de jouwe dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar serieus, hij kan niet eens rechtop zitten momenteel, dus ik weet niet of ie de kerst gaat halenarme mama,die trekt t niet zo goed allemaal...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Omdat jij natuurlijk weer kritiek gaat zitten leveren, en zeggen dat ze het niet goed doet en dat lesbo's dat beter kunnen en dat zoenen sowieso geen flikker aan is en die tongen er vies en nat bij staan en dat naar jouw idee dat hele zoenen kapot kan en, en, en...quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]Waarom mag ik niet kijken dan?
.
Kung Fu Panda is leukquote:Op donderdag 18 december 2008 22:57 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Wall-E is leuk veel plezier ermee
Fixed.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat dit topic een interessante wending neemt.
* Viking84 stelt wekker alvast in.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat zijn live-in partner dat niet zo leuk vindt...He gatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar serieus, hij kan niet eens rechtop zitten momenteel, dus ik weet niet of ie de kerst gaat halenarme mama,die trekt t niet zo goed allemaal...
![]()
Schrijf maar een extra lief kaartje dan![]()
Met bonus kusjes!
Ik was bang dat je me dan obsessief ging noemenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]Waarom mag ik niet kijken dan?
.
Zie je wel, je geeft niks om me!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Viktator!
Maar Vik, als ik dan met Muis ga zoenen, krijg ik dan een 'welkom bij de klupppp!' sticker van je?
Tuulk niet. Daar is wel wat meer voor nodig dan zoenenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Viktator!
Maar Vik, als ik dan met Muis ga zoenen, krijg ik dan een 'welkom bij de klupppp!' sticker van je?
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef Vivi het volgende:
En bedenk wel dat elke vorm van penetratie neuken is he!
WHAHAAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 18 december 2008 23:07 schreef Vivi het volgende:
En bedenk wel dat elke vorm van penetratie neuken is he!
Meer dan zoenen iig. Moet ik nu echt in detail treden?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Vik? Wat moet je doen voor zo'n sticker dan?
Als je nieuwsgierig bent naar de eigen seksequote:En wat is bisgierig?
Zonde!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
CF, het was maar zo een klein beetje melk dat het echt niets zal uitmaken hoor!
Ik snapte het nut er van zelf ook niet helemaalSlagroom FTW!
Muis, het was een Vik-uitlok-vraag. Natúúrlijk gebruik ik je niet
Vik? Wat moet je doen voor zo'n sticker dan?
En wat is bisgierig?
Nee!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij wordt graag gebruikt?
Bukken slet!.
Jij bent ook de enige die ik ken die altijd wel ergens slagroom kan vinden, wat daar..minding his own business, staat te bederven en heeeeeeeel toevallig zijn heil kan vinden in iets anders luchtigs.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, de cheesecake zit in de oven, heur! Ik heb er twee vanillestokjes (althans, de zaadjes) doorheen gedaan ipv het aroma. Ik vind alle neppe vanille vies
Mooie actie weer trouwens.
*schuift taart in oven
*leest het recept nog eens
*rukt taart resoluut uit de oven en giet creamcheeseprut terug in kom
*doet maizena door de cheese
Afijn: zou het uitmaken dat ik de melk heb vervangen door slagroom? Het was echt maar anderhalve eetlepel, om daar nou een hele fles voor te kopen... Dat bederft toch maar, hier.
Wat voor filmpje?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Over riem gesproken, dat mensen zo'n filmpje online zetten!![]()
En het waren nog Nederlanders ook toch? Oh wacht, het was nog op televisie geweest ook?
Spuiten en slikken gok ik!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Over riem gesproken, dat mensen zo'n filmpje online zetten!![]()
En het waren nog Nederlanders ook toch? Oh wacht, het was nog op televisie geweest ook?
Ik weet niet meer waar hij staat, een aantal topics terugquote:
Ik had het gekocht voor bij het toetje. Kaneelmeringues met warme bosvruchtensaus (met wodka) en dan lekker slagroom met een scheutje cointreau erbijquote:Op donderdag 18 december 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die ik ken die altijd wel ergens slagroom kan vinden, wat daar..minding his own business, staat te bederven en heeeeeeeel toevallig zijn heil kan vinden in iets anders luchtigs.
Ik heb Vik al geinformeerdquote:Op donderdag 18 december 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar hij staat, een aantal topics terug
Zal hem even zoeken voor je
Wat zei je? En jij bent een "lompezak"?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik tegen Mark: weet jij wat plompzakken is?
Hij: ja dat ben jij! jij bent een echte plompzak
Whahaha, ik moet zó hard lachen. Volgens mij blijf ik erin.
Whehehequote:Op donderdag 18 december 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ergens heb ik het idee dat ik dit niet zou moeten vragen, maar: wat is/zijn plompzakken?
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Vik: http://jampot.web-log.nl/linkdump/2007/01/plompzakken_fil.html
Met dank aan Esse_est voor het filmpje.
En zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben!
Google op Neti pot!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
Even iets anders: iemand nog home remedies tegen voorhoofdsholteontsteking? Volgens mij heb ik er weer eentje te pakken en ik moet dinsdag natuurlijk lang vliegen, dat schijnt niet echt een prettige combi te zijn
Trust me...IK ben er al van geschrokken toen ik er gisteren over leerde. JIJ wil het dus echt niet weten.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ergens heb ik het idee dat ik dit niet zou moeten vragen, maar: wat is/zijn plompzakken?
Nee, ik kijk echt niet hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Vik kijkt het filmpje niet... maar het is wel verdácht stil in het topic ineens!
Oh, ik vind het wel verfrissendquote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
En ja, zout snuiven werkt ook !!!
neti is hele oude methode. Alleen niet zo leuk om te doen
Ja en?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was d'r vanmiddag ook al veur.
Nouquote:Op donderdag 18 december 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja en?
Sommige mensen werken, plompzak!
Mijn meneer zegt gatverquote:Op donderdag 18 december 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Vik: http://jampot.web-log.nl/linkdump/2007/01/plompzakken_fil.html
Met dank aan Esse_est voor het filmpje.
En zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben!
Was het erg schokkend?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer zegt gatver![]()
Het lijkt mij uitermate pijnlijk, zeg
En wat een ongelooflijk sleche presentatrice
Uh... en hoe doe je dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
En ja, zout snuiven werkt ook !!!
neti is hele oude methode. Alleen niet zo leuk om te doen
Nou ja, het is niet zo dat je er daarna wakker van ligt.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was het erg schokkend?
Ik twijfel of ik zal gaan kijken of niet.
Een halfje als in een halve boterham, of een half brood?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben van plan een halfje volkoren met pindakaas achterover te werken. Ik denk, ik zeg het maar even. Misschien ga ik mezelf dan nog tegenhouden.
Soy zegt niks meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat je er daarna wakker van ligt.
Hoewel... misschien dat jouw 'wekker' juist overuren gaat draaien?
Is Soy nu in shock?
Ik heb er zelf maar een heel klein stukje van gezien en dan ook nog zonder geluid, dus ik kon de uitleg er bij niet horen
Een half brood.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Een halfje als in een halve boterham, of een half brood?
GEEN CARBS NA 18:00!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een half brood.![]()
Ik ben mezelf nog aan het tegenhouden, hè?
why?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben van plan een halfje volkoren met pindakaas achterover te werken. Ik denk, ik zeg het maar even. Misschien ga ik mezelf dan nog tegenhouden.
& the voodoo magic worksquote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb heel hard mijn hoofd tegen de punt van het keukenkastdeurtje gestoten toen ik brood wilde pakken. God gunt me ook niks.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb heel hard mijn hoofd tegen de punt van het keukenkastdeurtje gestoten toen ik brood wilde pakken. God gunt me ook niks.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uh... en hoe doe je dat?
Ik ga eens even een ui door de sapcentrifuge halen, doeiiii![]()
Afblijven!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
Nu heb ik ook nog de chocolade tarwebiscuits gevonden!
That's my girl.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef Muis006 het volgende:
Al dat gepraat over koek en carbs.
Ik heb zin in sperziebonen!
Voor voodoo moet je wel iets hebben van degene die je gaat beheksen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Afblijven!
Anders gaat SHE enge dingen met je borsten doen dmv voodoo!
Oh, dat trucje ken ik nog wel van vroeger. Even de waterkoker aanslingeren!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:44 schreef SHE het volgende:
[..]
zout oplossing maken en opsnuiven. Ik kan het niet zonder te kokhalzen
Daarom gebruik ik de ui/wodka compressen.
Je man zal het alleen niet waarderen.
Trust Vikje!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nergens zin in, want ik ga slapen.
Toedels!.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Muis... HOE kan je nou nu zin hebben in sperziebonen?
Ik was al bang voor een wekker'grap'quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Vikje!
En niet vergeten de wekker schoon te vegen morgen!
Heb je niet gemerkt dat SHE een haar van je shirt heeft afgeplukt in Utrecht?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor voodoo moet je wel iets hebben van degene die je gaat beheksen.
En SHE heeft lekker niks van mij(en ook niet van Claudia, schat ik zo).
Sperziebonen zijn lekker! Als ik in een ranzige bui ben eet ik ze zo, kort geblancheerd, als frietjes gedipt in een mengsel van mayo en mosterdquote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Sperziebonen zijn HEERLIJK!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Sorry. Ik zal jou ook (!!!!) niet meer plagen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was al bang voor een wekker'grap'.
Trusten(nee, geen
![]()
![]()
)
Hoe? Vief en VS zaten tussen ons inquote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet gemerkt dat SHE een haar van je shirt heeft afgeplukt in Utrecht?
Da's anders een hele goede gewoonte!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sperziebonen zijn lekker! Als ik in een ranzige bui ben eet ik ze zo, kort geblancheerd, als frietjes gedipt in een mengsel van mayo en mosterd
Ik ook!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sperziebonen zijn HEERLIJK!
Die geur en de textuur en hoe ze knakken als je erin bijt.. en dan die smaak
Oh goddelijk!
Ik prik ze altijd met 6 tegelijk op mn vork en dan schuif ik het zó naar binnen!
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sperziebonen zijn lekker! Als ik in een ranzige bui ben eet ik ze zo, kort geblancheerd, als frietjes gedipt in een mengsel van mayo en mosterd
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook!
Soms..als ik alleen ben, dan neem ik een paar zakken sperziebonen, kleed me uit , ga languit op bed liggen en wrijf die knakkende rakkers tegen mijn lijf
Mijn soulmate!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Een verse sperzieboon heeft geen draadjes!
Heb je geen failproof lekkernijen in huis? Zoals heerlijke zurige appels, die lekker gaan met een flinterdun plakje pecorino of parmesan, of suikervrije ontbijtkoek?, of augurkjes die je in een plakje rauwe ham verstopt..zo'n heerlijke spaanse.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Als ik in een ranzige bui ben, dan eet ik aardappelkroketjes uit de oven met ketchup. Ik heb nu helaas geen aardappelkroketjes in huis. In mijn No Fail Environment kan ik me alleen te goed doen aan boterhammen pindakaas (want die zitten ook in mijn reguliere eetpatroon) en chocolade tarwekoekjes (want die heeft mijn lief altijd wel ergens liggen).
Ik zit nu aan mijn derde bak cafeïnevrije koffie.
Leukquote:Op donderdag 18 december 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook!
Soms..als ik alleen ben, dan neem ik een paar zakken sperziebonen, kleed me uit , ga languit op bed liggen en wrijf die knakkende rakkers tegen mijn lijf
Ohh, dat is een goed ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:00 schreef SHE het volgende:
heerlijke zurige appels, die lekker gaan met een flinterdun plakje pecorino of parmesan
Vreemd genoeg hunker ik nooit naar gezonde dingen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je geen failproof lekkernijen in huis? Zoals heerlijke zurige appels, die lekker gaan met een flinterdun plakje pecorino of parmesan, of suikervrije ontbijtkoek?, of augurkjes die je in een plakje rauwe ham verstopt..zo'n heerlijke spaanse.
Je moet jezelf wel blijven verwennen! Niet ontmoedigen!
In de zakken tomatensoep van unox ( de zakken! ) zit ook niets raars. De paprika/tomaatsoep met cayenne peper is verrukkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vreemd genoeg hunker ik nooit naar gezonde dingen.![]()
Ik ben nu tomatensoep met basilicum aan het opwarmen. Ik ben heel blij met de soepjes uit de natuurwinkel, want daar is niks raars aan toegevoegd.
Hou op!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ik ga nu nog even een dunne sour cream topping over de taart smeren. En onderwijl ben ik frambozenprut met een vleugje limoncello aan het maken voor bovenop.
Ohhh, ik heb het zo gemist, het koken
slaap lekker, schatquote:
zou het ook maar niet doen danquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:14 schreef AKnynke het volgende:
3 topics, vanaf half 2 vanmiddag, dat kan ik echt niet bijlezen hoor!
wat?quote:
doe ik ook niet! Lekker puh!quote:
Het boek is nog beter dan de film, in mijn optiek. Love it!.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is de 80%-regel?
Fight Club is fantastisch! Heb je het boek gelezen? Erg de moeite waard! Ik heb ook eens een fantastische documentaire gezien over Palahniuk die óókal de moeite waard is.
Dat nummer is zo tof!quote:
Ik had m al gelezen, bah.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef Claudia_x het volgende:
Coldfeet, heb je een foto van je cheesecake?![]()
Oh, ik dacht dat de 80%-regel was dat je 80% opschept van wat je eigenlijk wílt eten. Dat werkt bij mij heel goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Het boek is nog beter dan de film, in mijn optiek. Love it!.
de 80% regel is dat je stopt met eten VOOR je vol zit. Je mag nooit 'vol' raken. Dan heb je al teveel gegeten.
Je eet dus tot je voor 80% vol zit. En dat werkt heel grappig, want je gaat dan heel bewust zitten opletten wat je voelt als je eet. En daar zit 'm net de truuk
Mindfulness
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de 80%-regel was dat je 80% opschept van wat je eigenlijk wílt eten. Dat werkt bij mij heel goed.
Awww..zout snuiven is zo naar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had m al gelezen, bah.
Nee, ik heb geen foto. En ik heb net zout water gesnoven. Ik kan het nogMaar het was echt brem- en bremzout
beetje verdund nu maar
Cheesecake is bijna klaar, ik heb het frambozenprutje net gezeefd. En mijn mister heeft de zeef afgelikt
Het lijkt me geen pretje om met zo'n smalle taille zo'n immense torso overeind te moeten houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus, yay! Ik heb iig iets voor elkaar gekregen dit semester
goedemorgen!
Doei.
da's goed nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:06 schreef Merel het volgende:
65,9 kiloDat is officieel onder de 66, dus!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:20 schreef Faithy het volgende:
ok.. hoi...
Ik heb mijn eerste 6 studiepunten binnen! Het eerste vak is gehaald!![]()
Ik moest voor de toets van woensdag een 6,4 hebben, en ik heb het echt ruim gehaald![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus, yay! Ik heb iig iets voor elkaar gekregen dit semester
goedemorgen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Ik vind die tweede foto heel erg artistiekquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
Merel! Heel veel succes met je sollicitatie!
Zo. Lekker een stuk cheesecake mee naar mn werk (ik vind mezelf al een redelijke held dat ik niet niet mee ontbijt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met excuses voor de lamme flitsfoto's
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
Merel! Heel veel succes met je sollicitatie!
Zo. Lekker een stuk cheesecake mee naar mn werk (ik vind mezelf al een redelijke held dat ik niet niet mee ontbijt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met excuses voor de lamme flitsfoto's
Goedemorgen!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Nog 3 uur tot de vakantie!
Dan nog zaterdag werken, met kerst werken, weekend ná kerst werken en dan vakantie!
Iedereen heeft of krijgt vandaag al vakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
Vakantieik hoef 5 januari pas weer
Ik werk ook gewoon tot en met de 24e! En ik moet nog verzinnen wat ik ga koken met kerst!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iedereen heeft of krijgt vandaag al vakantieIk moet officieel gewoon t/m de 24e werken! Maar ik ga stiekem alleen nog maar maandagmorgen werken
Het kost me gewoon vakantiedagen hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iedereen heeft of krijgt vandaag al vakantieIk moet officieel gewoon t/m de 24e werken! Maar ik ga stiekem alleen nog maar maandagmorgen werken
Ha! Ik denk dat ik met kerst 'on Atkins' benquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon tot en met de 24e! En ik moet nog verzinnen wat ik ga koken met kerst!
Ryan Air. Blehquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb pas behoorlijk lekker gegeten in het vliegtuig!
Voor cheap ass ryan air vluchten heb ik altijd wat broodjes bij me met lekker beleg.Ik weiger vieze broodjes te kopen in het vliegtuig voor veel te veel geld.
Een medestander!quote:
hoi!quote:
doeiquote:En tot later!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef kwakveense het volgende:
goeiemorgen.
mn lijstje van gisteren heb ik helemaal netjes gegeten.
lijstje vandaag:
O- volkoren cruesli, droog 9.00
T- kiprolletjes 12.30
L- kiprolletjes en komkommer 15.00
T - kiprolletjes 17.15
D - geen idee, ???
rare dag, ik zit in een symposium en kan dus niet zomaar tussendoor etenwant dat stoort. misschien ga uik mee uit eten. als ik niet meega dan eet ik rond 19.00 uur gestoofde vis met iets van rauwe groentes.
ik heb nog eens zitten nadenken over de komende weken. ik denk dat het 1 dag cheaten principe niet gaat werken met de feestdagen. ik wíl dat dan ook niet, want ik wil genieten en meedoen.
dus ik heb het volgende plan (als ik maar een plan heb he) netjes is schoon eten, niet betekent wel opletten maar niet al te hard stressen enzo
ma 22 netjes
di 23 netjes
wo 24 netjes
do 25 niet
vrij 26 niet
zat 27 niet
zon 28 netjes
-------
ma 29 netjes
di 30 netjes
wo 31 niet
do 1 netjes
vrij 2 netjes
zat 3 niet (ik vier mijn verjaardag)
zon 4 netjes
----------
ma 5 netjes maar wel met wijntjes (feest)
di 6 netjes
wo 7 netjes
do 8 netjes
vrij 9 niet (feest van beste vriendinnen)
zat 10 netjes
zon 11 netjes
-----------
zo kom ik op 5 echte cheatdagen in 3 weken, en twee keer dat er wijn gedronken zal worden. de weken daarna zal ik proberen 0 of 1 cheatdag te houden, en daarna ben ik in amerika en moet ik eerst maar eens kijken hoe de keuken en voedsel situatie is.
ugh en nu presenteren. damn.
ma
Klopt helemaal! Je hebt óveral steakhouses en pancake houses, maar die hebben ook allemaal een saladebuffet waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook onrealistisch om de kerstdagen jezelf van alles te ontzeggen. Ik vind je plan niet alleen clever ( je komt er zelf mee ) en ook realistisch.
You rock!
Ik heb ook 3 cheatdagen. De kerst en oud&nieuw. Januari kan er weer geblazen worden en jij doet lekker mee toch?![]()
In Amerika kan je trouwens supergoed verder met je plan, keuzes zijn ruimer dan hier, dus ik voorzie dat je daar heeel blij van gaat worden. Of je trapt in de bekende val, want dat is ook weer een nadeel van de VS. Maar Ise heeft het ook overleefd. Dus jij ook. Punt.
Lekker bezig Kwakkie![]()
En Merel![]()
En Mominimumlijer
![]()
Ik heb het druk vandaag
Maar wel belachelijk goedkope tickets soms! En dat is ook wat waard!quote:
Ja, en waarom? Omdat ze vanalles en nog wat weggehaald hebben wat je normaal bij je ticket in krijgt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar wel belachelijk goedkope tickets soms! En dat is ook wat waard!
En MoBlo, gefeliciteerd met het halen van je vak! En goed dat je wat hebt gezegd van het eten. Hoe werd er op gereageerd?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen...
Ik werd net even heel blij van dit plaatje. Aapje gaat zijn trainer te lijf met zijn eigen stok... Pwned.
[ afbeelding ]
O beautiful, for spacious skies,quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Je hebt óveral steakhouses en pancake houses, maar die hebben ook allemaal een saladebuffet waar je U tegen zegt.
America the beautiful
Of een kerel die stoer doet met zijn slang en even zijn arm in de bek stopt van dat beest. * HAP * Arm eraf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook altijd wel gniffelen als een circustijger iemands arm eraf rukt, of een matador onherstelbaar verminkt wordt.
Of die aap van de week die stenen gooide naar bezoekersquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook altijd wel gniffelen als een circustijger iemands arm eraf rukt, of een matador onherstelbaar verminkt wordt.
Tja, dat krijg je ervan hè, het heet niet voor niets na-apen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of die aap van de week die stenen gooide naar bezoekers(die dus ook altijd stenen naar hem gooien).
ze zei dat ze het door zou geven aan de keukenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar wel belachelijk goedkope tickets soms! En dat is ook wat waard!
En MoBlo, gefeliciteerd met het halen van je vak! En goed dat je wat hebt gezegd van het eten. Hoe werd er op gereageerd?
Gezien de staat waarin je de toets hebt gemaakt, ben ik op zijn minst lichtelijk verrast.quote:
Berlijn met kerst is zo tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Ik ben zo blij dat HE geen zin heeft in Berlijn met kerst.
Oh maar liefje! Ik doe dit jaar verder niet kerstig, hoor! I'm with youquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we stoppen met leuke dingen opnoemen voor kerst. Ik moet werken.!
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Berlijn met kerst is zo tof
Wij zaten vorig jaar op eerste kerstdag in de Staatsoper bij Madama Butterfly. Sérieusss. Heel erg geweldig.
Kerstiger dan in Berlijn wordt het niet
Ik moet ook gewoon werken hoor popje. Dit jaar gaan kerst en O&N volledig aan mij voorbij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we stoppen met leuke dingen opnoemen voor kerst. Ik moet werken.!
Dus je hebt dat rode jurkje voor niets gekocht?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken hoor popje. Dit jaar gaan kerst en O&N volledig aan mij voorbij.
Dat zijn de betere pakketten!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
Mijn werk is lief
Alleen maar scrubs en badspul, kaarsjes etc in het kerstpakket![]()
![]()
Oja en een reep van 70% cacao maar daar heb ik geen zin in, die blijft dus mooi hier
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je hebt dat rode jurkje voor niets gekocht?
Oh wacht. Je zei het natuurlijk alleen maar om Boem zich beter te laten voelen
En AL DIE COCKTAILBARSquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja
Alleen kom ik standaard een paar kg zwaarder terug. Ik kan daar gewoon niet stoppen met dingen in mijn mond stoppen![]()
Alles ruikt ook zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |