abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64260694
Laat ons dan maar hopen dat ze in Brussel net zo fijn omgaan met de patiënten als in Nederland

Onze baas weet wat er speelt en heeft er ook geen problemen mee als ik eens weg moet. Maar als mijn man zijn lessen ingepland staan van 8.30-10.30 moet hij dus wel op dat moment zijn lessen geven. Er kan wel gewisseld worden, maar dan moet dat toch enige tijd op voorhand aangekondigd worden. Probleem is dat je in zo'n proces volgens mij niet altijd op voorhand weet wanneer iets gaat gebeuren.
Maar ik zal wel vragen aan mijn baas of er een mogelijkheid is om flexibel te zijn met zijn uren.

Kerstkindje moet niet, maar mag natuurlijk heel erg Ik zou gewoon heel graag zwanger zijn tegen kerst 2009.
pi_64261057
Ik werk ook in het onderwijs en als ik naar het ziekenhuis moet, komt er gewoon iemand anders voor mijn groep. Mijn cyclus houdt geen rekening met dat soort zaken. Ik neem aan dat voor je man dan gewoon zijn lesuren komen te vervallen. Hebben de studenten een uurtje vrij.

Succes, Silk_Tie!!
pi_64281946
Vanmorgen voor een echo naar het ziekenhuis geweest. Zoals verwacht is er geen eitje gegroeid. Clomid lijkt een hopeloos verhaal en nu ben ik gepromoveerd tot 'spuiter'. De fertiliteitsassistente heeft alles uitgelegd en een oefenspuit in m'n buik gezet om te laten voelen hoe dat is.

Nu eerst geduld en afwachten of ik ongesteld word. Als dit niet zo is mag ik weer aan de Duphaston en dan op dag 2 van m'n ongesteldheid de eerste echte spuit Gonal-f zetten.

Daarnaast worden de zwemmers van manlief onderzocht of ze goed genoeg zijn voor IUI. Als dat niet zo is dan gaan we meteen door naar IVF of ICSI.

Alles bij elkaar moeten we dus 'gewoon' weer een hoop geduld hebben.
pi_64283313
CrazyPrincess wat naar toch dat er niets groeide, ook al had je dat al verwacht.
Gelukkig nemen ze de volgende stap dan maar, ook al is spuiten niet leuk. Viel het mee?
Geduld, tja...het hoort erbij in dit traject, maar gewoon is het niet hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:14:21 #55
238340 Lensdopje
Verwijder voor gebruik...
pi_64283439
Een wellicht rare vraag. Na hoe lang is het HcG verdwenen uit je lichaam?
pi_64283480
Als de miskraam volledig is, en dat kan een tijdje duren. Zelfs als er maar een klein beetje van het vruchtje achter blijft, blijft je lichaam nog wat HcG produceren.

Waarom?
pi_64283591
CP, wel verwacht maar toch een grote stap. Viel het spuiten mee? Ik hoop dat dit het juiste stapje in de goede richting is voor jullie.
pi_64283879
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef miss_sly het volgende:
CrazyPrincess wat naar toch dat er niets groeide, ook al had je dat al verwacht.
Gelukkig nemen ze de volgende stap dan maar, ook al is spuiten niet leuk. Viel het mee?
Geduld, tja...het hoort erbij in dit traject, maar gewoon is het niet hoor
Ik vond het een nare prik. Voelde een half uur later nog dat er geprikt was (nu nog zelfs) (af en toe is het gevoelig, niet constant). Maar ik heb mezelf voorgehouden er net zo over te denken als destijds met m'n lenzen. Toen ik die de eerste keer in moest doen vond ik het doodeng, maar alles went. En het is voor een goed doel he

Voor sommige mensen zal het geduld-aspect van zwanger worden niet relevant zijn, maar voor meiden (en heren ) zoals wij speelt dat wel en kunnen we er niets aan doen behalve dat te accepteren. Dus 'gewoon' is het niet, maar voor ons eigenlijk weer wel. En ik ga er vooralsnog vanuit dat we komende Kerst met een kleintje erbij vieren. Ik heb eitjes genoeg en m'n baarmoederslijmvlies is ook elke keer prima, dus daar kan het niet aan liggen
pi_64285018
CrazyPrincess, knap van je dat je doorzet met het spuiten. Ik vond het gevoelsmatig een hele stap van het slikken van een pilletje naar jezelf injecties geven in elk geval.

Heel veel succes met de te vervolgen weg!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:31:56 #60
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64286476
Dames, jullie zijn gisteren officieel door mijn vrouw gepromoveerd tot mijn 'girlfriends' .
Nogmaals een , mijn vrouw drukte mij op het hart dat het aardig bedoeld is, dat er geen jalouzie achter steekt. Ze vindt jullie aanmoedigingen en medeleven ook ontzettend lief, waarvoor haar (en mijn) dank.
Mooi, weten we dat ook weer .
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Saffier het volgende:
SilkTie hoe is het met jou en je vrouw? Spannend? Of komt dat volgende week pas?
Een pijnlijk zitvlak, zo is het met mijn vrouw . Vraagje namens mijn vrouw aan mijn 'girlfriends' die ook Gestone hebben gespoten/spuiten: deed dat bij jullie ook zo'n pijn? Haar toches zit onder de blauwe plekken, ze heeft moeite met zitten en opstaan, het lijkt me dat ik nog een keer een sinaasappel moet folteren om het 'spuitje-d'rin-jassen' nog beter onder de knie te krijgen. Het knijpen en er weer uithalen gaat prima verder .
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk dat ongeduld bij mij waarschijnlijk ook een grote boosdoener zal zijn. Nu wachten tot 20 januari en op de site (www.brusselsivf.be) las ik dat er waarschijnlijk pas 6 weken later met een behandeling gestart wordt (als er niet te veel onderzoeken moeten gebeuren). Dat betekent maart... En dan zeggen ze ook dat ze maar 4 IVF-pogingen per jaar doen... Laaaaannnngggg... ik zal nog geduld moeten leren hebben want nu stoor ik me het meest aan al het wachten. Ik wil vooruit en wel nu
Geduld meid! Het is lastig, ik heb thuis zelf zo'n opgewonden standje, maar als je jezelf wat rust gunt (ook geestelijk!) kan je er beter tegenaan. Een flink eind hard hollen lukt ook niet (uitzonderingen daargelaten), je moet zo nu en dan ook even stoppen om op adem te komen. Die eindstreep haal je wel, dan maar een seconde of minuut later. Of het nou oktober, november of december 2009 wordt, dat maakt dan ook niet meer zoveel uit. Toch ?
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef sombie het volgende:
Ik werk ook in het onderwijs en als ik naar het ziekenhuis moet, komt er gewoon iemand anders voor mijn groep. Mijn cyclus houdt geen rekening met dat soort zaken. Ik neem aan dat voor je man dan gewoon zijn lesuren komen te vervallen. Hebben de studenten een uurtje vrij.
Zegt mijn vrouw ook als ik weer loop te kreunen en steunen dat er weer een ochtend naar z'n grootje is aan onderzoeken, wachten en verkeersopstoppingen.
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanmorgen voor een echo naar het ziekenhuis geweest. Zoals verwacht is er geen eitje gegroeid. Clomid lijkt een hopeloos verhaal en nu ben ik gepromoveerd tot 'spuiter'. De fertiliteitsassistente heeft alles uitgelegd en een oefenspuit in m'n buik gezet om te laten voelen hoe dat is.

Nu eerst geduld en afwachten of ik ongesteld word. Als dit niet zo is mag ik weer aan de Duphaston en dan op dag 2 van m'n ongesteldheid de eerste echte spuit Gonal-f zetten.

Daarnaast worden de zwemmers van manlief onderzocht of ze goed genoeg zijn voor IUI. Als dat niet zo is dan gaan we meteen door naar IVF of ICSI.

Alles bij elkaar moeten we dus 'gewoon' weer een hoop geduld hebben.

In ieder geval kan je nu een stap verder in plaats van nog maar eens proberen met een hogere dosis Clomid. Je weet nu min of meer waar je aan toe bent.
Voor de zwemmers, want liever IUI dan IVF.

Gonal-F is niet zo'n ernstige spuit (zegt de toeschouwer ). Lekker dun naaldje, makkelijk te doseren.
Onthoud de tips die wij kregen:
1. Eerst wat ijs op de te injecteren plek, dat werkt als een plaatselijke verdoving;
2. Een klikje op de pen, ong. drie tellen wachten, nog een klikje, weer drie tellen wachten, etc. (ligt eraan hoeveel IE je moet spuiten, en hoeveel ieder klikje van de pen is: bij ons was ieder klikje 37,5 IE, maar ik neem aan dat de Gonal-F-pennen voor de Nederlandse en Israelische markt hetzelfde zijn).

BTW, vraagje aan de mede-IVFers: kregen jullie nog adviezen m.b.t. tot "beschuitjes eten" gedurende de wachtweken? Tegen ons zeiden ze dat er na de eerste twee dagen na terugplaatsing geen beperkingen zijn, maar mijn vrouw had een site gevonden waarop 'ze' zeiden dat je beter gedurende de eerste tien dagen celibatair kon leven. Is dit , , , of ?

[ Bericht 0% gewijzigd door SilkTie op 23-12-2008 15:44:10 ]
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:42:32 #61
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64286872
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:25 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik vond het een nare prik. Voelde een half uur later nog dat er geprikt was (nu nog zelfs) (af en toe is het gevoelig, niet constant). Maar ik heb mezelf voorgehouden er net zo over te denken als destijds met m'n lenzen. Toen ik die de eerste keer in moest doen vond ik het doodeng, maar alles went. En het is voor een goed doel he

Voor sommige mensen zal het geduld-aspect van zwanger worden niet relevant zijn, maar voor meiden (en heren ) zoals wij speelt dat wel en kunnen we er niets aan doen behalve dat te accepteren. Dus 'gewoon' is het niet, maar voor ons eigenlijk weer wel. En ik ga er vooralsnog vanuit dat we komende Kerst met een kleintje erbij vieren. Ik heb eitjes genoeg en m'n baarmoederslijmvlies is ook elke keer prima, dus daar kan het niet aan liggen
Mijn verhaal schreef en postte ik voordat ik dit las ...
Hopelijk zijn de spuitjes die je zelf gaat zetten minder pijnlijk .

De ene persoon kan beter spuiten dan de andere: er zijn sommige zusters waarvan mijn vrouw hoopt dat ze er niet zijn als zij zich weer moet laten prikken en anderen waarvan ze hoopt dat ze er juist wel zijn.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_64289841
Hmmm, je girlfriends... Zo heb je een mooie harem bij elkaar verzameld

V.w.b. het 'beschuitjes eten' heb ik eigenlijk geen idee. Kan me haast niet voorstellen dat het nadelig is eigenlijk. Wat zou er mis kunnen gaan? Is dat dan bij een 'normale' zwangerschap niet hetzelfde?
Ik las wel net in het informatieboekje over IVF iets over het beschuitjes eten voor de punctie en bevruchting. Dat de man het ook niet te lang op moet houden vantevoren, want da's slecht voor de kwaliteit

Ook met het pijnlijke zitvlak kan ik je vrouw helaas niet helpen

De tip van het ijs ga ik zeker gebruiken. Ik had zelf al bedacht dat achteraf te doen, maar vooraf klinkt ook wel logisch De eerste ronde is in feite een testronde met de laagste dosis (37,5) om te kijken of en hoe dit aanslaat. Ik ben benieuwd. Het voelt ergens ook wel goed om door te gaan met een volgende stap, maar tegelijk ook wel eng, omdat er bij elke stap minder opties/kansen overblijven.
pi_64319986
tijdje niet gelezen hier, wat een nieuws...
Kinderwens..... HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!!
Lekker ervan genieten en laat het ons weten hoe de eerste echo is verlopen!!!!

Fijne Feestdagen allemaal !!!!!!!
pi_64327381
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef SilkTie het volgende:

BTW, vraagje aan de mede-IVFers: kregen jullie nog adviezen m.b.t. tot "beschuitjes eten" gedurende de wachtweken? Tegen ons zeiden ze dat er na de eerste twee dagen na terugplaatsing geen beperkingen zijn, maar mijn vrouw had een site gevonden waarop 'ze' zeiden dat je beter gedurende de eerste tien dagen celibatair kon leven. Is dit , , , of ?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat wij na de punctie even twee weken helemaal geen beschuitjes eten... ( ik moest trouwens zo lachen om dit gezegde, die kende ik nog niet). Dat is dan wel even maar als het de kans ook maar iets vergroot dan heb ik het er graag voor over. Ze zeggen dat een orgasme de innesteling tegen kan werken. Inderdaad in real life heb je ook gewoon seks maar tijdens ivf/icsi werkt het toch misschien net iets anders...

Nog even een voor jullie, ik ga er vanuit dat jullie het eerste goede nieuws op dit topic gaan brengen.

Ik baal trouwens... ik ben ziek en dat terwijl voor ons de kerst vanavond al zou beginnen. Dus deze avond is verzet naar zondag en nu maar hopen dat ik me morgen weer wat beter voel. En dan heb ik ook nog mijn eisprong vandaag of morgen. Ik weet dat de kans ienimienie is maar ik vind het toch altijd zonde om een ronde over te slaan.

Jullie in ieder geval fijne
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 24 december 2008 @ 16:16:35 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64328773
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef sproet-je het volgende:

[..]
Ik baal trouwens... ik ben ziek en dat terwijl voor ons de kerst vanavond al zou beginnen. Dus deze avond is verzet naar zondag en nu maar hopen dat ik me morgen weer wat beter voel. En dan heb ik ook nog mijn eisprong vandaag of morgen. Ik weet dat de kans ienimienie is maar ik vind het toch altijd zonde om een ronde over te slaan.

Klus ze! en hopelijk ontwikkelt zich dat tot een bonuskerstknutseltje
pi_64328786
26 januari gaan onze little urban achievers op de Idols-stip: Vindt de jury ze goed genoeg om door te gaan naar de IUI-ronde of moeten ze direct door naar de IVF/ICSI-ronde? Rond die tijd weet ik als het goed is ook hoe de Gonal-f aanslaat. Januari wordt dus een spannende maand voor ons

Balen van je kerstavond sproet-je Maar zondag gewoon dubbel zoveel genieten
Het is inderdaad zonde om een ronde over te slaan. En een ieniemieniekans is nog altijd groter dan geen kans.

En voor de beschuitjes-uitdrukking zie hier.
pi_64329663
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:16 schreef CrazyPrincess het volgende:

En voor de beschuitjes-uitdrukking zie hier.
zooo, dat is stom van me.... die kende ik natuurlijk wel!!

En ik hoop dat de little urban achievers doorgaan naar de iui ronde!! Wanneer krijg je de uitslag? Direct dezelfde dag of moet je wachten. Volgens mij moesten we voor het grote onderzoek in het VU toen twee weken op de uitslag wachten.
pi_64329876
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef sproet-je het volgende:

[..]

zooo, dat is stom van me.... die kende ik natuurlijk wel!!

En ik hoop dat de little urban achievers doorgaan naar de iui ronde!! Wanneer krijg je de uitslag? Direct dezelfde dag of moet je wachten. Volgens mij moesten we voor het grote onderzoek in het VU toen twee weken op de uitslag wachten.
Hehehe, het is dan ook al een tijdje geleden natuurlijk, dus kan me voorstellen dat je dat niet hebt onthouden

Ik weet niet precies wanneer we de uitslag krijgen. Zal inderdaad wel even op zich laten wachten helaas
Ik hoop ook echt dat ze goed genoeg zijn voor IUI, want anders gaat het wel erg snel met het wegschrappen van mogelijke behandelingen

En ach, mocht het allemaal niet lukken dan is wat mij betreft een lief klein Chinees meisje ook hardstikke welkom hier (dat is ze sowieso wel ). Er gaat hoe dan ook een kleine frummel komen ergens de komende jaren Maar eerst januari/februari maar eens afwachten!
pi_64334514
quote:
BTW, vraagje aan de mede-IVFers: kregen jullie nog adviezen m.b.t. tot "beschuitjes eten" gedurende de wachtweken?
Ik moest helemaal niks van sex weten tijdens de wachtweken, en ook niet tijdens de weken tot de eerste echo. Oftewel, 1,5 maand geen beschuitjes in Huize V.

Maar goed, sex was sowieso niet meer grappig de laatste maaaaaaanden, het was 'moeten'.

Ik zou zeggen : laat het aan je vrouw over.... en als zij niet all the way wil, zijn er nog andere feestjes te bedenken toch?

Greetz, one of your girlfriends
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64334591
quote:
Vraagje namens mijn vrouw aan mijn 'girlfriends' die ook Gestone hebben gespoten/spuiten: deed dat bij jullie ook zo'n pijn?
Ik heb dat niet gespoten, ik had 'kutpillen'. En ja, die moesten erin, maar liefst 3 keer 2 per dag. Over Gestone lees ik op internet dat ze inderdaad NASTY zijn.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  donderdag 25 december 2008 @ 08:45:25 #71
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64350392
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik moest helemaal niks van sex weten tijdens de wachtweken, en ook niet tijdens de weken tot de eerste echo. Oftewel, 1,5 maand geen beschuitjes in Huize V.

Maar goed, sex was sowieso niet meer grappig de laatste maaaaaaanden, het was 'moeten'.

Ik zou zeggen : laat het aan je vrouw over.... en als zij niet all the way wil, zijn er nog andere feestjes te bedenken toch?

Greetz, one of your girlfriends
Dat is het nou net, als ik het aan mijn vrouw zou overlaten ...
Van wie denk je dat de meeste vragen komen die ik stel ?
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gespoten, ik had 'kutpillen'. En ja, die moesten erin, maar liefst 3 keer 2 per dag. Over Gestone lees ik op internet dat ze inderdaad NASTY zijn.
Wij kregen de keuze: pillen of spuiten. Maar het probleem met de pillen is dat je daarna een half uur rust moet houden. 3x daags rust in Huize SilkTie .
  donderdag 25 december 2008 @ 08:48:26 #72
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64350404
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef sproet-je het volgende:

[..]

Jullie in ieder geval fijne
Go Sproet-je Go !!!
Niet met ziek zijn natuurlijk, maar met het pakken van de eerstvolgende kans.

Vrolijk Kerstfeest/Chanoeka voor iedereen.
pi_64350417
quote:
Op donderdag 25 december 2008 08:48 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Go Sproet-je Go !!!
Niet met ziek zijn natuurlijk, maar met het pakken van de eerstvolgende kans.
Deze ronde ligt het in ieder geval niet aan ons!

En nu ga ik even een lekker kerstontbijtje maken. Verder gaat het gelukkig een stuk beter, alleen nog maar snot en zere keel, dus kadootjes, kerstboom, gourmetstel.. ik kom er aan!!
pi_64350441
quote:
Op donderdag 25 december 2008 08:45 schreef SilkTie het volgende:

Wij kregen de keuze: pillen of spuiten. Maar het probleem met de pillen is dat je daarna een half uur rust moet houden. 3x daags rust in Huize SilkTie .
Dat hoefde ik niet hoor, dat ging letterlijk gewoon tussen de bedrijven door!
pi_64410968
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef sombie het volgende:

Succes, Silk_Tie!!
Mja, in het hoger onderwijs is het net iets anders. Waar ik les gaf (in het secundair) zou dat ook wel lukken, maar in het hoger onderwijs moeten alle gemiste uren ingehaald worden en dat is niet zo eenvoudig met de roosters van de studenten en mijn man.
Ah we zien wel wat het wordt... ik heb er momenteel eigenlijk gewoon geen goed gevoel bij.
pi_64435923
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef leonieke het volgende:

[..]
Ik denk dat ongeduld bij mij waarschijnlijk ook een grote boosdoener zal zijn. Nu wachten tot 20 januari en op de site (www.brusselsivf.be) las ik dat er waarschijnlijk pas 6 weken later met een behandeling gestart wordt (als er niet te veel onderzoeken moeten gebeuren). Dat betekent maart... En dan zeggen ze ook dat ze maar 4 IVF-pogingen per jaar doen... Laaaaannnngggg... ik zal nog geduld moeten leren hebben want nu stoor ik me het meest aan al het wachten. Ik wil vooruit en wel nu
Haha, dat herken ik. Ik haat geduldig afwachten ik wil nu nu nu!
Omdat mijn vriend in januari geopereerd wordt (onder narcose en dat tast het sperma aan) moeten we daarna nog eens 3 maanden wachten voordat we kunnen beginnen (ALS dan het zaad dan voldoende opgeknapt is, als er niet opeens een enorme wachtlijst is, als hij geen koorts heeft gehad, etc etc). Ik kan met heel veel geluk pas in april beginnen. Succes bij de intake en tijdens het wachten.
Kan je nagaan wat een drama het is als je na de terugplaatsing 2 weken zit te duimendraaien tot je wel/niet ongesteld bent...
pi_64436781
quote:

Ze zeggen volgens mij bij ons hetzelfde (ik moet nog beginnen maar dit las ik her en der over de kliniek waar ik zit). Als je googeld kom je zoveel verschillende meningen tegen, volgens mij moet je vooral doen waar je jezelf goed bij voelt (als dat geen diepzeeduiken, trilplaatoefeningen of rodeorijden behelst)

Succes!

[ Bericht 12% gewijzigd door LouiseSteptoe op 28-12-2008 18:19:10 ]
pi_64438449
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef LouiseSteptoe het volgende:

[..]

Haha, dat herken ik. Ik haat geduldig afwachten ik wil nu nu nu!
Omdat mijn vriend in januari geopereerd wordt (onder narcose en dat tast het sperma aan) moeten we daarna nog eens 3 maanden wachten voordat we kunnen beginnen (ALS dan het zaad dan voldoende opgeknapt is, als er niet opeens een enorme wachtlijst is, als hij geen koorts heeft gehad, etc etc). Ik kan met heel veel geluk pas in april beginnen. Succes bij de intake en tijdens het wachten.
Kan je nagaan wat een drama het is als je na de terugplaatsing 2 weken zit te duimendraaien tot je wel/niet ongesteld bent...
Pff, dan moet jij sowieso nog langer wachten dan ik. Kunnen jullie ondertussen niet klussen met Clomid ofzo?
Ik denk dat het alleszins slechter zal zijn dan wat ik nu heb gehad. Ik heb al een aantal keer gewoon een pregnyl spuit gekregen, maar heb die wachtweken nooit als erg ervaren. 1 keer wel, omdat ik toen vanalles voelde. De andere drie keer voelde ik niets en had ik dus altijd wel het gevoel dat het niet gelukt was.
Ik denk dat de wachtweken na IVF gewoon totaal anders gaan zijn dan de wachtweken die ik nu al heb gehad (en idd, ze lijken me verschrikkelijk )
pi_64439496
Voor mij geen andere opties dan IVF, dus dat wordt braaf wachten en louter recreatief bezig zijn.

Ik weet hier door gebrek aan duidelijke onderschriften* (en een slecht geheugen) nooit helemaal precies wie wat meemaakt in de MM, maar je hebt al IUI achter de rug, begrijp ik? Ook geen peuleschil.. Pft, -die kinderen moeten echt heul leuk zijn, na al dat gedoe dat we doorstaan he?

*(Mijn onderschrift zou dan moeten zijn: 37 jaar, IVf enige kans wegens ondoorgankelijke eileiders)
pi_64439739
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar cyclussen gehad met Clomid en cyclussen met Clomid, Menopur en Pregnyl. Het is allemaal nog maar beperkt gebleven tot stimulatie met hormonen. Voor de rest is er nog niemand tussengekomen. Zal hopelijk veranderen na 20 januari (VUB-ziekenhuis).

Dat geheugen speelt bij mij ook serieus wat parten, hoor.

En idd... Wij krijgen gewoon de tofste, mooiste, liefste, plezantste kinderen
pi_64491457
Ik ga lekker een paar dagen naar Maastricht maar wilde SilkTie nog even heel veel succes wensen!! Ik hoop dat het de komende dagen nog steeds goed blijft gaan.
En voor iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:56:18 #82
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64494340
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:36 schreef LouiseSteptoe het volgende:

Pft, -die kinderen moeten echt heul leuk zijn, na al dat gedoe dat we doorstaan he?
Zekers! Ook zonder al dat gedoe zijn ze vaak heul leuk .
Soms had je liever een paar rollen behang om ze achter te plakken (lees het stoomafblaas-topic maar eens door ... of eigenlijk: doe maar niet ), maar over het algemeen is het het echt waard .
pi_64494405
sproet-je, jij ook een heel mooi 2009 gewenst!! En geniet ervan in Maastricht (zo leuk!).

SilkTie; ik duim voor jullie!
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:02:24 #84
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64494577
Hier slaat langzamerhand wat paniek toe.
Vanacht is het rode monster langsgekomen .
Is dat alleen die ene die zo-zo was, zijn ze dat allemaal, of is het alleen maar innesteling?
We weten het niet ...
*vd nog twee dagen wachten totdat we wel antwoord hebben .
Ik heb al besloten dat ik meega voor dat onderzoek, samen door dik en dun (liever zij tijdelijk dik en ik permanent dun dan elk ander scenario! ).
Nog twee dagen ...

Update 15:42 (14:42 NL tijd)
Zojuist met mijn vrouw gesproken: is weer verdwenen. Zou dus innesteling geweest kunnen zijn.
Hebben we ook met de oudste gehad, was ook na een halve dag over. Als er net zo'n (b)engeltje (x2/x3) uitkomt/uitkomen, hebben we wel vrede met de halve dag schrik .

Nu maar hopen dat het dat inderdaad is ...
Nog altijd twee dagen .

Onderstaande post blijft dus nog wel van toepassing .

[ Bericht 33% gewijzigd door SilkTie op 30-12-2008 14:46:21 ]
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:05:15 #85
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64494680
We hopen dat jullie positive vibes hun effect hebben.
Zoals we hier zeggen: "Direct vanuit jullie mond naar God zijn oren."

Wij doen gezellig mee:

Voor iedereen een ontzettend goed, vrolijk en vruchtbaar 2009!
pi_64502933
Spannend Silktie! Ik duim voor jullie.
pi_64504765
Stilkie, wat super spannend!

Hier komt ronde 5 eindelijk in zicht. Ik ben 5 dagen overtijd.. Maar niet zwanger
Ik denk dat de clomid zn werk deze ronde niet heeft gedaan. Had ook al geen zere borsten..
Een paar dagen van te voren heb ik dan wat bloed in de afscheiding en dat is sinds gister eindelijk begonnen. Dus nu is het afwachten wanneer het echt doorzet.
Balen..

Volgend jaar hopenlijk een beter jaar voor ons allen!
-=X=-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64505071
Spannend Silk en Silly!

Hopelijk is het raak!
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:59:29 #89
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64506135
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:29 schreef McLaura het volgende:
Spannend Silk en Silly!

Hopelijk is het raak!

Ik heb dit net aan mijn vrouw laten zien.
Grote verbaasde blik met een vage grijns: "Why am I Silly ?"

Spannend? Je wilt niet weten hoe senenewachtig ze is voor donderdag. Dat voorspelt niet veel goeds als de hormonen werkelijk beginnen op te spelen .
pi_64506719
Ik heb inmiddels een soort van menstruatie na de primolut, morgen gaat de 1e dosis 100 mg clomid erin hier. Zijn we tenminste weer bezig met eitjes te stimuleren. Groeien, hup!
pi_64506794
spannend Silktie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:25:40 #92
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64512840
PZE, succes!!
pi_64522148
Spannend SilkTie! En I know, In know... kinderen zijn niet alleen maar ontzettend-super-te-gek-gaaf: ik heb gewerkt met gezinnen met opvoedproblemen: dat was jarenlang de beste anticonceptie voor me. Maar ja, 'je houdt de klapperende eierstokken uiteindelijk niet tegen"
-Zelfs de verstopte niet.
Sterkte met de zenuwslopende 2 dagen.

Voor iedereen hier een fijne jaarwisseling met voor iedereen erg goed nieuws in 2009
pi_64524643
Oew, spannend SilkTie. Nog maar 1 nachtje slapen

En ook een go! eitjes go! voor prinseszondererwt.
pi_64530019
Lieve BE

Wil je er alsjeblieft de 5e ronde van maken?
Bedankt alvast.

Iedereen een gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar gewenst!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64534970
Spannend, SilkTie!!

PZE-eitjes, zet 'm op!!

Ben je toch ongesteld geworden, Vlindur? Moeilijk he, zo overtijd zijn en dan toch niet zwanger. Ik hoop voor jou, en voor alle anderen hier, ook op een heel vruchtbaar jaar!
pi_64536686
Lieve posters in dit topic, mijn duimen draaien iedere dag voor ieder van jullie. Ik hoop zo van harte dat er snel weer wat mensen op kunnen schuiven.

SilkTie, spannende dagen nog. Ik hoop dat jullie een mooie eerste positieve test van 2009 hier kunnen komen showen!

Pze, succes met deze ronde clomid. Hopelijk dan toch eindelijk het gewenste resultaat.

Vlindur, wat jammer dat het weer niet zo was.

Iedereen hier: heel veel succes en hopelijk loopt het hier snel leeg in 2009
pi_64541845
Lief van je miss_sly! Soms spiek ik even in Z&G en dan vind ik het heerlijk om te lezen dat je zo vreselijk aan het genieten bent (tussen het zenuwachtig zijn voor de echo's door). Het blijft geweldig dat je zwanger bent. Een heel gelukkig en gezond 2009!
pi_64550686
ik ga vrijdag maar 's bellen om een telefoontijd met mijn gyn te bestellen.... we hebben nog steeds geen uitslag gehad van het bloed prikken wat nu al bijna een maand geleden is.... gisteren weer het rode monster op bezoek gekregen, dus ik wil nu wel weer gaan beginnen met de neusspray (21e dag).... kan niet meer wachten, deze laatste kans voor ons (nu IUI)...

Allemaal een heel gezond en vooral vruchtbaar 2009.... dat we allemaal op mogen schuiven naar het andere topic.

SilkTie... ik moet dit even gezegd hebben: wat ben jij een prachtkerel... je steunt je vrouw zo lief!!!!! Die van mij gaat alleen mee als ik in het weekend naar een controle moet...

ps: miss sly... hoe was je eerste echo????
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:47:02 #100
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64552278

Vanochtend meegegaan voor het onderzoek. ze hadden gezegd bloedonderzoek en echo.
Komen we daar aan, zegt er eentje: "Nee hoor, alleen bloedonderzoek."

Had gehoopt vanochtend al te zien of en zo ja, hoeveel ...

Nog een paar uur wachten ...

Maar natuurlijk kan je met twee weken nog niets zien, dus dat is eigenlijk wel logisch, hadden we zelf ook wel kunnen uitvogelen ...

Aan de andere kant: de buik groeit , ze is zo moe als een maai , het ene moment flinke honger en het volgende moment niet aan eten kunnen denken .

Zucht, ik weet het allemaal niet meer ... zou het mij nu ook allemaal parten beginnen te spelen ?

Nog een paar uur wachten ...

Leonieke, wedstrijdje "ongeduldig wachten" doen ?
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 09:02 schreef wilmadonna het volgende:
ik ga vrijdag maar 's bellen om een telefoontijd met mijn gyn te bestellen.... we hebben nog steeds geen uitslag gehad van het bloed prikken wat nu al bijna een maand geleden is.... gisteren weer het rode monster op bezoek gekregen, dus ik wil nu wel weer gaan beginnen met de neusspray (21e dag).... kan niet meer wachten, deze laatste kans voor ons (nu IUI)...
Ik wens je zooooooo ontzettend veel succes!
quote:
SilkTie... ik moet dit even gezegd hebben: wat ben jij een prachtkerel... je steunt je vrouw zo lief!!!!! Die van mij gaat alleen mee als ik in het weekend naar een controle moet...

Ik ben vandaag meegegaan, omdat ook die echo zou komen ... not dus (maar daarover heb ik al genoeg gemokt ).
De andere keren heb ik ervoor gezorgd dat de kinderen hun natje en droogje kregen en netjes aangekleed op tijd op de peuter-/kleuterschool kwamen (ja, ik noem die dingen nog zo, kan je nagaan wat voor 'n ouwe zak ik ben ).
En een keer heb ik het te bont gemaakt: op weg naar het ziekenhuis was ze vast komen te zitten in het verkeer, het was druk in het ziekenhuis en allerlei figuren daar waren veel te laat (echo-assistente, anesthesist met wie ze een intake-gesprek had, etc. etc. etc.) waardoor ze twee uur later thuiskwam dan gedacht. Omdat ik nog naar mijn werk moest was ik 'nogal' opgeFOK!t, hetgeen ze me niet in dank afnam, en terecht. Sindsdien ben ik weer wat rustiger ...

(Maar waar ik kan, doe ik mijn best.
Met dank aan mijn moeder die sinds mijn puberteit een hoop energie gestoken heeft in mijn opvoeding tot gentleman, hopelijk niet tevergeefs).

Goed, genoeg over mij, de dames hier zijn veel lovenswaardiger met hun doorzettingsvermogen!
Jullie zijn keien en jullie kinderen (want die komen er) mogen trots zijn op zulke moeders die al voor de conceptie zo ontzettend veel moeite voor ze hebben gedaan en karakter hebben getoond. Het kan niet anders dan dat ze in een liefdevolle omgeving zullen opgroeien en het beste voorbeeld zullen hebben van hoe je een doel kunt bereiken, zelfs als dat veel inspanning en moeite kost.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')