Nu op TV?quote:
Zijn er nieuwe?quote:
Hoezo, werken de plaatjes niet?quote:
CTRL F5.quote:
Duurde ook wel lang hè voordat de lapo er was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat ik de stad ik kon, maar ik heb weinig geld over.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou ik ga zo naar de stad. Kusjes hè. Heb ik iets gemist trouwens?
Hey Hayden Panettiere #4 is nog open, wat moet dit topic dan? En het heeft ook nog eens bijna geen plaatjes...quote:
Al een half jaar niet meer geloof ik.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:02 schreef remlof het volgende:
Ow wacht, dit is KLB en Bio is geen B&H mod meer
Ze ziet er uit als een breezersletje, dus je kan best eens gelijk hebbenquote:
Ja.quote:Hoe is het hier? Druk, zo te zien?
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Hayden is zo 2008![]()
![]()
Hoe is het hier? Druk, zo te zien?
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een breezersletje, dus je kan best eens gelijk hebben
Hola!quote:Ja.
Hoi
Op al die vragen 1 antwoord: Miley Cyrus.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wie zal in 2009 dan de babe worden die het helemaal gaat maken pics-wise gezien???
Wie gaat er volgend jaar strooien met nipple-slips en per ongeluk express der flamoes iets te duidelijk latenzien als ze uit een SUV stapt???
Wie wordt een niet graag geziene gast in te dure cristal-verslindende trendy bars omdat ze sletterig op de tafels gaat dansen????
Van wie zullen in 2009 de coke-snuif foto's opduiken???
Ja, heel goed, vanavond even een stukje wezen hardlopen weer.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er! (en de rest die zich nu voelt aangesproken)
Alles goed?
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Op al die vragen 1 antwoord: Miley Cyrus.
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
laat maar, link doet het niet!!!
maar zij is toch van die vanity fair foto....??
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel goed, vanavond even een stukje wezen hardlopen weer.
En met jou?
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed meld zich.
Laatste nachtdienst,
dan 5 nachten rust !
Van hoelaat tot hoelaat is zo'n nachtdienst?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laatste nachtdienst, samen met cyberzone dus wordt gezellig!!!
Ben gisteren trouwens met gers naar ajax geweest, zagen zelfs reetkever nog....
OH NOES, mijn 2 werelden smelten langzaam samen!!!
Maar weer wezen lopen dus, netjes hoor, volhoudertje!!!
Merk je al iets lichaamsgewijs ( en nee, ik doel niet op het feit dat ze eindelijk gaan groeien!!!) nu je wat beter op je ademhaling let???
Zwaait terugquote:
Heya,quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat is zo'n nachtdienst?
LoL, mini-fokmeet![]()
Ik kan nu veel beter ademhalen![]()
Nu kan ik zelfs praten, onder het lopen
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat is zo'n nachtdienst?
LoL, mini-fokmeet![]()
Ik kan nu veel beter ademhalen![]()
Nu kan ik zelfs praten, onder het lopen
Lijkt me echt IDEAAL nachtdienst, mede omdat ik echt geen ochtend mens benquote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
We zijn om 2200 begonnen en gaan tot 0600 door. ook lekker samen met NB (die weliswaar iets verder zit maar ook nacht heeft!)
Met wie praat je dan onder het lopen?
Ben iig blij dat je de ademhaling onder controle hebt, dat scheelt een slok op een borrel!
Ja, nou.. ehhhquote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Je gaat snel vooruit zo te horen!
Fijn
Toch netjes !quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou.. ehhh![]()
Afgelopen dinsdag had ik twee keer gelopen en vandaag maar 1 keer.
Maar goed, volgende week weer
Hoe vaak fitness jij eigenlijk?quote:
3 tot 5 keer in de week.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak fitness jij eigenlijk?
Dat klinkt als een minder leuke avondquote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kanker, dat ging sleeeecht.![]()
Mijn snaren waren van te voren allemaal vreselijk ontstemt en op een tijdens "shiny happy poeple" schoot mijn a-snaar los.
Wow!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
3 tot 5 keer in de week.
Op het moment wat minder.
Maar sowieso 3 x per week.
Dat zijn geniale dieren.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:25 schreef IQM het volgende:
Een koala is ook maar gewoon een buideldiertje met een rare neus.
heh,quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow!
Dat is echt veel![]()
Ik vind 2x hardlopen en 1-2x paardrijden in de week MEER dan genoeg
*wist het zweet van voorhoofd
Omdat ik 6 nummers speelde heb ik me tussendoor vermaakt.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat klinkt als een minder leuke avond
Dan heb je een leider ofzo ?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom vliegen vogels in een V-vorm?
Dan komen de vogels in elkaars zuiging.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Minder weerstand.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
van het paardquote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1-2x paardrijden in de week MEER dan genoeg
*wist het zweet van voorhoofd
Wbquote:
wees blij dat voor borsten andere regels geldenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
wees blij dat voor borsten andere regels gelden
anders zou er steeds 1tje
naar voren wijzen
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah oke, thx voor de antwoorden... ik vroeg het me sinds gisteren af
laten we elkaar de borst schuddenquote:
Heeft ie een hekel aan, ik mag niet achter lopenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga maar eens met hardlopen achter iemand lopen, slipsteam-effect!
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ie een hekel aan, ik mag niet achter lopen
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
laten we elkaar de borst schudden
zal pm unlocken
omdat jij het bent
en ik helaas altijd neig naar mellow
zelfs in deze harde wereld
cheers mate!
Uit Oss tochquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan ken hij natuurlijk niet naar je kontje kijken!
En hoe was de kassavergadering?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens aan gedacht
Blijkbaar !quote:Op donderdag 18 december 2008 23:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daar moet je ook een man voor zijn!
goed bedoeld, zonder twijfelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ja wel leukquote:Op donderdag 18 december 2008 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoe was de kassavergadering?
Misschien zaterdagquote:Op donderdag 18 december 2008 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Al wezen stappen in pluskut???
wat is dat voor een pauperwinkelquote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wel leuk![]()
. Lekker geroddeld over klanten
.
Was wel grappig, we hadden het over plakband en dergelijke wat bij de kassa gestolen wordt. Toen vertelde iemand dat ze weleens een schaar aan een lint hadden vastgemaakt ter voorkoming van diefstal maar een klant had die schaar gepakt en het lint doorgeknipt en daarna de schaar meegenomen![]()
.
Wij hebben 't grootste tuig rondlopenquote:
Serieusquote:Op donderdag 18 december 2008 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
plus = en
kut = schede
pluskut = enschede
Die klant zat omhoogquote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wel leuk![]()
.
Was wel grappig, we hadden het over plakband en dergelijke wat bij de kassa gestolen wordt. Toen vertelde iemand dat ze weleens een schaar aan een lint hadden vastgemaakt ter voorkoming van diefstal maar een klant had die schaar gepakt en het lint doorgeknipt en daarna de schaar meegenomen![]()
.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wel leuk![]()
.
.
Jaquote:Op donderdag 18 december 2008 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die klant zat omhoog![]()
Maar werk je bij een supermarkt?
quote:
Ja wat is dat voor iets, pennen jatten? Stelletje paupersquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heheheh...wij hebben hier aan de balie een bicpen aan een dik ijzerdraadje hangen, enders gaat er echt een pen of 20 doorheen op een dag!
Ja, nog nietsquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zou ik wat anders moeten zoeken, beter voor m'n ontwikkeling jeweet
.
Wat heb jij als bijbaantje dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zou ik wat anders moeten zoeken, beter voor m'n ontwikkeling jeweet
.
Wat heb jij als bijbaantje dan?
En omdat de ogen aan de zijkant zitten toch, zo kunnen ze elkaar zien? Of is dit iets wat ze mij vroeger wijs hebben gemaakt?quote:
vertelquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nog niets![]()
Ik ben hard werk zoekende...
En ik kan niet in de bediening werken, want ik ben dan bang dat het dienblad over de klanten heen gaat ipv netjes op de tafel.
Oh en ik heb ook 3 jaar bij Super de Boer gewerkt![]()
Hmmm ik heb verhalen
quote:
ik heb wat gemist op me werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tussen 16 en 21 moet je juist bij de super werken voor je ontwikkeling, heb daar heel wat meegemaakt (vooral op het gebied van vrouwen, rommelen in de wc.....)
Ga eens slapen, straks kom je er morgen niet uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik-ben-er-nog-steeds post.
ik zat eens te lezen.... ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Ludo_Sanders )quote:
RESPECT!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
- Een bedrijfsleider die na de diensttijd standaard 5 biertjes achterover tikt.quote:
amuserend?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als in één grote orgiequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een bedrijfsleider die na de diensttijd standaard 5 biertjes achterover tikt.
- De baas die er ook wel wat van kan
- De baas die er ook wel wat van kan en dronken achter de kassa gaat zitten na sluitingstijd
- Een personeelsfeest wat iets uit de hand liep
weemoed en verlangenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gewoon geen zin. Ik ga over een kwartier wel.
WAOR WERK JIJquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als in één grote orgie? Dat is bij ons wel het geval namelijk.
Nou nog net net, de baas ging wel achter de dames van de vleeswaren (hihi ik zei vleeswaren) en kaas aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als in één grote orgie? Dat is bij ons wel het geval namelijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een bedrijfsleider die na de diensttijd standaard 5 biertjes achterover tikt.
- De baas die er ook wel wat van kan
- De baas die er ook wel wat van kan en dronken achter de kassa gaat zitten na sluitingstijd
- Een personeelsfeest wat iets uit de hand liep
baas was 50 + kaal en getrouwdquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nog net net, de baas ging wel achter de dames van de vleeswaren (hihi ik zei vleeswaren) en kaas aan.
Dat was TE genant voor woorden...![]()
Hehe, ach ja de drank is dan altijd gratis dus dan krijg je dat hequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die kennen we allemaal wel....en dan gepakt worden met je broek op je knieeen....hmmm...warum vertel ik dit!!!
quote:
Jij hebt vast wel filmpjes daarvanquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, ach ja de drank is dan altijd gratis dus dan krijg je dat he.
hehe prachtigquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:20 schreef Noorsbloed het volgende:
De schoonmakers hier waren wel een keer vergeten een cabine van een trein dicht te doen
Loop ik mijn ronde hoor ik van alles en nog wat uit de cabine komen.
Grommen, kreuntjes , gekraak , gerinkel
Volgens mij heeft die meid nog nooit een maclight op der poes zien schijnen,
want ze keken wel heel beschrokken
Het laatste personeelsfeest was in de super zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, ach ja de drank is dan altijd gratis dus dan krijg je dat he.
Hahaha geweldigquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:20 schreef Noorsbloed het volgende:
De schoonmakers hier waren wel een keer vergeten een cabine van een trein dicht te doen
Loop ik mijn ronde hoor ik van alles en nog wat uit de cabine komen.
Grommen, kreuntjes , gekraak , gerinkel
Volgens mij heeft die meid nog nooit een maclight op der poes zien schijnen,
want ze keken wel heel beschrokken
Oh boyyyquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het laatste personeelsfeest was in de super zelf.
En we gingen oud hollandsche spelletjes doen.
Ik heb toen maar overgeslagen...
Whehequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het laatste personeelsfeest was in de super zelf.
En we gingen oud hollandsche spelletjes doen.
Ik heb toen maar overgeslagen...
Erhm ..quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha geweldig. Hoe gaat 't met je
?
SJOELEEEEEUUUHHHHHquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehe
Geen ezeltje dek me ? gespeelt ?![]()
Of was het ezeltje trek me ?
Vreemd...quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boyyy.
Ik stelde een keer voor gezamenlijk drugs te gaan gebruiken maar dat vonden ze geen goed idee![]()
.
Hmm,quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SJOELEEEEEUUUHHHHH
KOEKHAPPEN
SPIJKERPOEPEN
etc...
Dolle pret
Dat is goed !quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boyyy.
Ik stelde een keer voor gezamenlijk drugs te gaan gebruiken maar dat vonden ze geen goed idee![]()
.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boyyy.
.
met vette sound op achtergrondquote:
Okequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehe
Geen ezeltje dek me ? gespeelt ?![]()
Of was het ezeltje trek me ?
Ik weet het niet meer![]()
[..]
Erhm ..
Het is net zo gezellig ..
Geen zin om het weer te verknallen
Met jou alles goed ?
werk zequote:
Tsja, brengt mensen wel bij elkaar, zou mooi zijn voor de work-spirit!!!!quote:
Kan jij schaatsen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja, brengt mensen wel bij elkaar, zou mooi zijn voor de work-spirit!!!!
Mag het niet?quote:
van Sevillaquote:
gezellig tochquote:
quote:
quote:
ben ik blij dat ik je niet ben tegen gekomen je had me vast in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik voel me zo goed, zal vast komen omdat ik de afgelopen dagen al m'n agressie eruit heb gegooid.
Hahaha, nee joh. Ik zie 't al voor mequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik je niet ben tegen gekomen je had me vast in elkaar geslagen
Sevilla ziet me nu toch nietquote:
That's mequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je brengt mij helemaal van de kaart, deez kwam echt out-of-the-blue, maar nee, sorry, why????
Ik zie het even voor me en:quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, nee joh. Ik zie 't al voor me![]()
. "Heyy Gers, *baf*."
Oh je bent trouwens genomineerd zag ik.
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2008: Gers
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
. "Heyy Gers, *baf*."
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
. "Heyy Gers, *baf*."
wat is erquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:42 schreef sezten het volgende:
GODVERDOMME kleretieves zooi teringkuttrainer tering godverdomme![]()
![]()
5 tot 6 uur slaapquote:
Pleuris sampdoria spaghetti hoofdenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
That's me![]()
Omdat de meeste jongens / mannen niet echt kunnen schaatsen.
Dus toen dacht ik: even de proef op de som nemen.
Maar hoe komt het eigenlijk dat ze zulke slechte schaatsers zijn?
Uitzonderingen daargelaten...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Pleuris sampdoria spaghetti hoofden
Trouwens die schwalbe van suarez nog gezien, die was episch!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
altijd goed omquote:
Oh dus 't is waarquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dus 't is waar?
Ik heb Jos genomineerd.
Ik vind mannen meestal juist goed schaatsenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
That's me![]()
Omdat de meeste jongens / mannen niet echt kunnen schaatsen.
Dus toen dacht ik: even de proef op de som nemen.
Maar hoe komt het eigenlijk dat ze zulke slechte schaatsers zijn?
Uitzonderingen daargelaten...
Wanneer kom je weer in Almere optreden?quote:
+ dat standard luik zijn competitievervalsers, 3-0 verliezen van stutgart mijn dikke reet, ik hoef de wedstrijd nieteens te zien om te weten dat die lui zich maar voor 30% hebben ingezet.quote:
Tja, vroeger....quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En wel mijn hele leven aan de gaasperplas gewoont die vroeger helemaal dicht lag!!!!!!
Snap jij dat nou, wel schaatsen gehad hoor maar nooit iets mee gedaan!!
Jij bent omringt met uitzonderingenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind mannen meestal juist goed schaatsen.
en dat noemt zich nou fanquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef sezten het volgende:
[..]
+ dat standard luik zijn competitievervalsers, 3-0 verliezen van stutgart mijn dikke reet, ik hoef de wedstrijd nieteens te zien om te weten dat die lui zich maar voor 30% hebben ingezet.
Ik vond standard luik altijd de mooiste club van belgie maar nu niet meer![]()
niet dat ik hun de schuld geef, het ligt aan onze eigen paupertrainer.
en ik had trouwens vanaf vanmiddag ergens tot net toen jij over sevilla begon nieteens door dat ze moesten spelen vanavond
Ik denk ik het voorjaar weerquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer in Almere optreden?
Dan weet ik wanneer ik weer moet vluchten
Ik moest jammer genoeg trommelenquote:
ow sjiek in een bandje enzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik moest jammer genoeg trommelen
anders had ik de hele wedstrijd gewoon gekeken met tranen en tuiten
Okequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent omringt met uitzonderingen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, vroeger....
Toen je nog op natuurijs kon schaatsen...
*zucht nog eens...
uhmm muziekvereniging,quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke. Ik kan trouwens ook totaal niet schaatsen, ik sta als een klapjosti op die dingen
.
Ik HOUD van schaatsen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke. Ik kan trouwens ook totaal niet schaatsen, ik sta als een klapjosti op die dingen
.
Mannen die kunnen kokenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar met andere dingen ben ik dan weer heel goed! Dingen die je meer bij een vrouw zou verwachten, koken bv....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Koop eens klapschaatsen zou ik zeggen....
God, je geeft ze wel makkelijk voor hoor!!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef sezten het volgende:
[..]
uhmm muziekvereniging,
1 van de grootste melody percussion bands van nederland
met een dorp van ~3000 inwoners
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik HOUD van schaatsen.
Moet nog steeds eens naar de Uithof (schaatsbaan), dat is maar een paar km verwijderd van mijn huis ..
quote:
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Combineren met hardlopen een idee????
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Ik heb overigens wel een keer hardlopen en schaatsen gecombineerd.
1 tip: doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |