nee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dus 't is waar?
Ik heb Jos genomineerd.
Ik vind mannen meestal juist goed schaatsenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
That's me![]()
Omdat de meeste jongens / mannen niet echt kunnen schaatsen.
Dus toen dacht ik: even de proef op de som nemen.
Maar hoe komt het eigenlijk dat ze zulke slechte schaatsers zijn?
Uitzonderingen daargelaten...
Wanneer kom je weer in Almere optreden?quote:
+ dat standard luik zijn competitievervalsers, 3-0 verliezen van stutgart mijn dikke reet, ik hoef de wedstrijd nieteens te zien om te weten dat die lui zich maar voor 30% hebben ingezet.quote:
Tja, vroeger....quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En wel mijn hele leven aan de gaasperplas gewoont die vroeger helemaal dicht lag!!!!!!
Snap jij dat nou, wel schaatsen gehad hoor maar nooit iets mee gedaan!!
Jij bent omringt met uitzonderingenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind mannen meestal juist goed schaatsen.
en dat noemt zich nou fanquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef sezten het volgende:
[..]
+ dat standard luik zijn competitievervalsers, 3-0 verliezen van stutgart mijn dikke reet, ik hoef de wedstrijd nieteens te zien om te weten dat die lui zich maar voor 30% hebben ingezet.
Ik vond standard luik altijd de mooiste club van belgie maar nu niet meer![]()
niet dat ik hun de schuld geef, het ligt aan onze eigen paupertrainer.
en ik had trouwens vanaf vanmiddag ergens tot net toen jij over sevilla begon nieteens door dat ze moesten spelen vanavond
Ik denk ik het voorjaar weerquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer in Almere optreden?
Dan weet ik wanneer ik weer moet vluchten
Ik moest jammer genoeg trommelenquote:
ow sjiek in een bandje enzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik moest jammer genoeg trommelen
anders had ik de hele wedstrijd gewoon gekeken met tranen en tuiten
Okequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent omringt met uitzonderingen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, vroeger....
Toen je nog op natuurijs kon schaatsen...
*zucht nog eens...
uhmm muziekvereniging,quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke. Ik kan trouwens ook totaal niet schaatsen, ik sta als een klapjosti op die dingen
.
Ik HOUD van schaatsen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke. Ik kan trouwens ook totaal niet schaatsen, ik sta als een klapjosti op die dingen
.
Mannen die kunnen kokenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar met andere dingen ben ik dan weer heel goed! Dingen die je meer bij een vrouw zou verwachten, koken bv....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Koop eens klapschaatsen zou ik zeggen....
God, je geeft ze wel makkelijk voor hoor!!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:52 schreef sezten het volgende:
[..]
uhmm muziekvereniging,
1 van de grootste melody percussion bands van nederland
met een dorp van ~3000 inwoners
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik HOUD van schaatsen.
Moet nog steeds eens naar de Uithof (schaatsbaan), dat is maar een paar km verwijderd van mijn huis ..
quote:
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Combineren met hardlopen een idee????
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Ik heb overigens wel een keer hardlopen en schaatsen gecombineerd.
1 tip: doe het niet.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Ik heb overigens wel een keer hardlopen en schaatsen gecombineerd.
1 tip: doe het niet.
zijn die der danquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, kan ook lief zijn, ben een stuntelkampioen (wat erg aandoenelijk schijnt te zijn) en ik leg vrouwen in de watten (kaartjes, rozen, ontbijtjes, reisjes, de hele teringzooi) want als ik van je hou ben ik niet te stoppen!
Ik zal juliie eerst even lekker maken voor ik aan de minpunten begin....
Zou jij niet in de reclame moeten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, kan ook lief zijn, ben een stuntelkampioen (wat erg aandoenelijk schijnt te zijn) en ik leg vrouwen in de watten (kaartjes, rozen, ontbijtjes, reisjes, de hele teringzooi) want als ik van je hou ben ik niet te stoppen!
Dat heb ik ook. Als ik iemand leuk vind probeer ik allemaal originele dingen voor diegene te verzinnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En hard ook...quote:
Uhm, wij brengen serenades aan mensen die gaan trouwen, mensen die 50/60(en elke 10 erna) jaar getrouwd zijn enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
met wat voor evenementen doen jullie dan mee, of worden jullie gehuurd, uitgenodigs, hoe zie ik dat?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed ziet bijna een spiegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |