quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Ik heb overigens wel een keer hardlopen en schaatsen gecombineerd.
1 tip: doe het niet.
zijn die der danquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, kan ook lief zijn, ben een stuntelkampioen (wat erg aandoenelijk schijnt te zijn) en ik leg vrouwen in de watten (kaartjes, rozen, ontbijtjes, reisjes, de hele teringzooi) want als ik van je hou ben ik niet te stoppen!
Ik zal juliie eerst even lekker maken voor ik aan de minpunten begin....
Zou jij niet in de reclame moeten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, kan ook lief zijn, ben een stuntelkampioen (wat erg aandoenelijk schijnt te zijn) en ik leg vrouwen in de watten (kaartjes, rozen, ontbijtjes, reisjes, de hele teringzooi) want als ik van je hou ben ik niet te stoppen!
Dat heb ik ook. Als ik iemand leuk vind probeer ik allemaal originele dingen voor diegene te verzinnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En hard ook...quote:
Uhm, wij brengen serenades aan mensen die gaan trouwen, mensen die 50/60(en elke 10 erna) jaar getrouwd zijn enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
met wat voor evenementen doen jullie dan mee, of worden jullie gehuurd, uitgenodigs, hoe zie ik dat?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed ziet bijna een spiegel
Tskquote:
Als het geil is mag het welquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:06 schreef Fascination het volgende:
Godver ik ben in zo'n liefdevolle stemming dat ik zin heb om allerlei mensen kwijlerige smsjes te sturen. Laat ik dat maar niet doen
.
quote:
Toevoeging:quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk
Mag het toch nog wel even benadrukken hoe geweldig ik wel niet ben
waarom nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:06 schreef Fascination het volgende:
Godver ik ben in zo'n liefdevolle stemming dat ik zin heb om allerlei mensen kwijlerige smsjes te sturen. Laat ik dat maar niet doen
.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevoeging:
Ik kan ook zwaard vechten, Taj-Jitsu en mooi verhalen vertellen over de Noorse goden
Tevens ben ik beschermend en schattig
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk
Mag het toch nog wel even benadrukken hoe geweldig ik wel niet ben
Ik ben in een liefdevolle stemming, niet geilequote:
blowen is toch niet zo erg als het met mate isquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
NB; wij zijn geweldig!!!
Hmmm...minpunten.....heul druk, vaak voor beurt praten, blower....
Kanttekening, het blowen heft het drukke weer een beetje op....
Hmm laat ik mijn minkanten ook maar opbiechten danquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
NB; wij zijn geweldig!!!
Hmmm...minpunten.....heul druk, vaak voor beurt praten, blower....
Kanttekening, het blowen heft het drukke weer een beetje op....
Tja ik weet nietquote:
Sorry fasje ..quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben in een liefdevolle stemming, niet geile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |