Jaquote:Op donderdag 18 december 2008 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die klant zat omhoog![]()
Maar werk je bij een supermarkt?
quote:
Ja wat is dat voor iets, pennen jatten? Stelletje paupersquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heheheh...wij hebben hier aan de balie een bicpen aan een dik ijzerdraadje hangen, enders gaat er echt een pen of 20 doorheen op een dag!
Ja, nog nietsquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zou ik wat anders moeten zoeken, beter voor m'n ontwikkeling jeweet
.
Wat heb jij als bijbaantje dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zou ik wat anders moeten zoeken, beter voor m'n ontwikkeling jeweet
.
Wat heb jij als bijbaantje dan?
En omdat de ogen aan de zijkant zitten toch, zo kunnen ze elkaar zien? Of is dit iets wat ze mij vroeger wijs hebben gemaakt?quote:
vertelquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nog niets![]()
Ik ben hard werk zoekende...
En ik kan niet in de bediening werken, want ik ben dan bang dat het dienblad over de klanten heen gaat ipv netjes op de tafel.
Oh en ik heb ook 3 jaar bij Super de Boer gewerkt![]()
Hmmm ik heb verhalen
quote:
ik heb wat gemist op me werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tussen 16 en 21 moet je juist bij de super werken voor je ontwikkeling, heb daar heel wat meegemaakt (vooral op het gebied van vrouwen, rommelen in de wc.....)
Ga eens slapen, straks kom je er morgen niet uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik-ben-er-nog-steeds post.
ik zat eens te lezen.... ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Ludo_Sanders )quote:
RESPECT!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
- Een bedrijfsleider die na de diensttijd standaard 5 biertjes achterover tikt.quote:
amuserend?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als in één grote orgiequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een bedrijfsleider die na de diensttijd standaard 5 biertjes achterover tikt.
- De baas die er ook wel wat van kan
- De baas die er ook wel wat van kan en dronken achter de kassa gaat zitten na sluitingstijd
- Een personeelsfeest wat iets uit de hand liep
weemoed en verlangenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gewoon geen zin. Ik ga over een kwartier wel.
WAOR WERK JIJquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als in één grote orgie? Dat is bij ons wel het geval namelijk.
Nou nog net net, de baas ging wel achter de dames van de vleeswaren (hihi ik zei vleeswaren) en kaas aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als in één grote orgie? Dat is bij ons wel het geval namelijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een bedrijfsleider die na de diensttijd standaard 5 biertjes achterover tikt.
- De baas die er ook wel wat van kan
- De baas die er ook wel wat van kan en dronken achter de kassa gaat zitten na sluitingstijd
- Een personeelsfeest wat iets uit de hand liep
baas was 50 + kaal en getrouwdquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nog net net, de baas ging wel achter de dames van de vleeswaren (hihi ik zei vleeswaren) en kaas aan.
Dat was TE genant voor woorden...![]()
Hehe, ach ja de drank is dan altijd gratis dus dan krijg je dat hequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die kennen we allemaal wel....en dan gepakt worden met je broek op je knieeen....hmmm...warum vertel ik dit!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |