Geweldig, bedankt!quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Paul Johnson - Get Get Down?
Weet iemand dit ondertussen al?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef tsijben het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt.
Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.
Thanks. Komt mij wel bekend voor de clipquote:Op zondag 28 december 2008 18:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat zijn Pia Zadora en Jemaine Jackson - When the rain begins to fall
quote:Op maandag 29 december 2008 03:41 schreef n3tw3rk het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet dat bij 33:45 minuut begint te spelen?
quote:Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef Fortitudo het volgende:
nummer wordt va bij studio sport gedraaid.
met in het refrein
love, love, love
en in het liedje gebrabbel uit een andere taal
lijkt wel een beetje op nelly furtado achtige muziek
thxquote:
Probeer t es in dit topic:quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
(Doorgelinkt van ander topic)
Oké het nadeel van trancenummer is dat het zo belachelijk moeilijk is om achter de naam van een lied te komen. (Daar de titel zeer regelmatig niets met het lied te maken heeft).
Toch zal ik het aan jullie vragen, een indertijd (zo rond 1995 denk ik) heel populair lied dat een beetje wegheeft van Robert Miles - Children. Er zit één vocal in, namelijk een meisje/vrouw die "It's the (geen idee wat er dan komt)" zegt/zingt. Die vocal komt heel regelmatig terug. Ik weet dat jullie hier waarschijnlijk weinig aan hebben, maar wieweet schiet jullie iets te binnen? Alle suggesties zijn welkom, zou de titel van het nummer erg graag te weten willen komen. (Leuk, die jeugdherinneringen).
Edit:
vergeten op de te merken dat het nummer, ondanks dat het vrij oud is, nog vrij regelmatig op de radio 9538 met name) te horen is.
Fight for Glory heet dat nummer, je hebt verschillende versie's kijk maar eens op youtubequote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef fespo het volgende:
ik zoek de muziek vanaf 4:10
http://www.geenstijl.tv/2(...)uille_door_tari.html
Even proberen: Zhi-vago - Celebrate The Lovequote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
(Doorgelinkt van ander topic)
Edit:
vergeten op de te merken dat het nummer, ondanks dat het vrij oud is, nog vrij regelmatig op de radio 9538 met name) te horen is.
Na zoeken op internet kwam ik dit tegen (muziek uit de aflevering met Hannah Verboom):quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Nizlopi het volgende:
Hoe heet het nummer dat in de aflevering van «Waar is de Mol» met Hannah Verboom wordt gedraaid bij 22 min. Wanneer ze het meisje omhelst. Ik ken het nummer en weet precies hoe die gaat maar heb geeen idee waar ik hem van ken!
http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=42464/page=1
Niet echt punk, maar ik moest hier aan denken: http://tinyurl.com/yonrvcquote:Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek een punknummer, weet alleen de artiest en de titel niet, zelfs geen idee waar het op kan lijken...
De zanger heeft een beetje een Elvis look/kapsel over hem. Hij staat ook in zo'n elvis mic te zingen, voor een muurtje op de stoep. Dat word afgewisseld met andere stukjes/sketches tussendoor. overgoten met zo'n typisch Amerikaanse sfeer. Trend van het liedje was niet erg positief, iets van 'Shut Up' of 'Leave me alone' maar pin me daar niet op vast.
Leek me een redelijk nieuw bandje, maar clip en muziek/productie waren niet underground zeg maar, zat wel een dik label achter...
Ik weet het niet meer
Sletquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet echt punk, maar ik moest hier aan denken: http://tinyurl.com/yonrvc![]()
Sorry.
Ja dat lijstje had ik inderdaad ook gevonden. Heb alle nummers van 21 grams gehad en geloof dat die daar niet tussen zit. Nu ga ik Blood Diamond af. ´t lijkt me sterk dat ie in Jaws zat.quote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Na zoeken op internet kwam ik dit tegen (muziek uit de aflevering met Hannah Verboom):
Wake up alone | Amy Winehouse | Back to black
The Dark | Anouk | Urban Solitude
Bubbly | Colbie Caillat | Coco
Supermassive black hole | Muse
Move on up | Curtis Mayfield | The very best of
Multiply | Jamie Lidell | Multiply
Mama said knock you out | LL Cool J | Mama said knock you out
Satisfied | Prince | 3121
Weapon of choice | Fatboy Slim | Halfway between the gutter and the stars
Fly away | Lenny Kravitz | 5
What a difference a day makes | Jamie Cullum | TwentySomething
Sho nuff | Fatboy Slim | California Rite Now
Bring me some water | Melissa Etheridge | Melissa Etheridge
Muziek uit de films: Jaws, 21 Grams, Blood Diamond
Ik neem aan dat het de muziek uit 1 van de films is...
Werd ook gebruikt in The Holiday (iets andere versie geloof ik), Gumptionquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Nizlopi het volgende:
Hoe heet het nummer dat in de aflevering van «Waar is de Mol» met Hannah Verboom wordt gedraaid bij 22 min. Wanneer ze het meisje omhelst. Ik ken het nummer en weet precies hoe die gaat maar heb geeen idee waar ik hem van ken!
http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=42464/page=1
Jaa! Daar ken ik hem dus uit! Je bent geweldig. Bedankt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Werd ook gebruikt in The Holiday (iets andere versie geloof ik), Gumption
Goldfinger?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Slet
Is trouwens wel richting de poppunk zo ik er nu over nadenk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |