Uit je omschrijving word ik niet veel wijzer. Kan je wat specifieker zijn wat betreft 'geluiden'? Misschien nog meer details?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Compass het volgende:
BedanktNu alleen deze nog:
Ik zoek een nummer dat erg lijkt alsof tiesto 't heeft gemaakt maar kan er niks van vinden bij zijn naam of ik zoek er telkens naast 't word de laatste tijd vrij veel gedraaid in clubs enzo en klinkt een beetje als 't nummer traffic (de geluiden dan)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Compass het volgende:
BedanktNu alleen deze nog:
Ik zoek een nummer dat erg lijkt alsof tiesto 't heeft gemaakt maar kan er niks van vinden bij zijn naam of ik zoek er telkens naast 't word de laatste tijd vrij veel gedraaid in clubs enzo en klinkt een beetje als 't nummer traffic (de geluiden dan)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef ejvdb het volgende:
Ben op zoek naar een liedje, beetje dance achtig...
In de clip was een getekend ruimtemannetje te zien die steeds oversprong naar een andere planeet, een jaar of 5 geleden. Iemand?
ik weet precies welke je bedoeld. Ik zie de video clip zo voor me. Maar ik kan niet aan de naam van de artiest of nummer komen. Het was iig wel een nederlandse dj. (Of een buitenlander met een Nederlandse naam). Maar niet zo'n hele bekende. Zou het zelf ook wel willen weten.quote:
ghegheghe, irritant is dat he...quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
ik weet precies welke je bedoeld. Ik zie de video clip zo voor me. Maar ik kan niet aan de naam van de artiest of nummer komen. Het was iig wel een nederlandse dj. (Of een buitenlander met een Nederlandse naam). Maar niet zo'n hele bekende. Zou het zelf ook wel willen weten.
Al iemand een idee? Het blijft maar rondspokenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek het nummer wat je op de achtergrond hoort in een uitzending (20-11-2008) van Echte Gooische Meisjes. Het start op 18:23
http://www.rtl.nl/compone(...)sjes/index_video.xml
Jurgen Vries - The Themequote:
KT Tunstall - Suddenly I See?quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef Hurmpje het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan in het refrein klinkt: I don't see how it's impossible to see/read/ beat/iets in die richting. gezongen door een vrouw, in het refrein ook een klein stukje erg hoog, met gitaren. begin met akoestische gitaar. Zang deed me denken aan Regina Spektor, maar zij was het niet.
Alvast bedankt
Dat moet een van deze twee nummers zijnquote:Op zondag 28 december 2008 11:00 schreef penny-wise het volgende:
Ik hoorde laatst s`nacht op de lokale radio een duits nummer maar weet de artiest niet.Heb al zitten zoeken maar kon niks vinden.Weet niet de titel maar je hoort steeds "immer nur du" weet iemand het?
wordt het door een man of vrouw gezongen?quote:Op zondag 28 december 2008 12:56 schreef penny-wise het volgende:
nee geen van die 2.het kan ook zijn dat het "nimmer nur du"is.je hoort het een paar keer in het refrein en de stem wordt steeds hoger
?quote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een dance nummer waarin iemand zingt 'down down down', voor de rest weet ik niet.
Wie kan me helpen?
Dat zijn Pia Zadora en Jemaine Jackson - When the rain begins to fallquote:Op zondag 28 december 2008 17:43 schreef StephanL het volgende:
Ik zoek de originele tegenhanger van :Gordon & Joling - Als je alles hebt Gehad. Wil graag weten van wie die is en hoe het liedje heet.
Paul Johnson - Get Get Down?quote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een dance nummer waarin iemand zingt 'down down down', voor de rest weet ik niet.
Wie kan me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |