hmmm mijn verzekeraar geloof ik niet. maar ik heb eerlijk gezegd ook niet echt zin of tijd om een half uur per dag met mn harses boven zo'n lamp te gaan hangen. ik geloof eigenlijk niet zo in winterdepressiesquote:[quote]Op donderdag 18 december 2008 19:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik had erwtensoep. Ik dacht dat ik geen soep lust, maar zelfgemaakte (ok mn moeder) soep is echt superlekker
.
[..]. Relax. Kwak, idiote vraag, maar heb jij ooit weleens aan zo'n daglichtlamp gedacht? Dat vermoeide, nergens zin in hebben, kan door te hoge melatonine (oid) in je bloed komen en dat krijg je door ... te weinig zonlicht. Sommige verzekeraars vergoeden ze (als ze denken dat je anders depri wordt). En anders: probeer meer je gezicht buiten te laten komen in de winter, kan al helpen in de energie. Je hebt nu vakantie toch?
Waarom ik hier aan denk: ik zit eraan te denken er zelf eentje te kopen, maar die krengen zijn 200 euro. En nu, met de postbank (waar ik net een bonusrenterekening heb) nog 105. Dus misschien ... ga ik dr zelf eentje aanschaffen. Misschien he. Als ik genoeg geld heb. Maar in jouw geval denk ik dat een verzekeraar die het wel zou vergoeden, het bij jou wel zou vergoeden. Snappie?
Ik ook niet!quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik doe bijvoorbeeld dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Cake_Mania
Maar mijn videokaart gaat daarvan over de zeik, ik snap niet waarom, zou ie makkelijk moeten aankunnen.
Zelfs op zo'n playstation 2 dus misschien ook wel op 3quote:Windows, Adobe Flash Player, Nintendo DS, Mobile Phones, PlayStation Portable, PlayStation 2
POIDH!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben niet blij met mijn haar......
helemaaaaaaaaaaaal niet.... veeeeeel te kort...
straks misschien, ik ga het eerst even wassen en zelf stylen, misschien dat het dan nog meevalt....quote:
Oh! Dat zou leuk zijn. En dat ik dan taarten zit te bakken als hij thuiskomtquote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Zelfs op zo'n playstation 2 dus misschien ook wel op 3
Nou, veel met je neus naar buiten danquote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef kwakveense het volgende:
ben ik al voor de tweede keer de lul vandaag! ik lijk verdorie muis wel!
[..]
hmmm mijn verzekeraar geloof ik niet. maar ik heb eerlijk gezegd ook niet echt zin of tijd om een half uur per dag met mn harses boven zo'n lamp te gaan hangen. ik geloof eigenlijk niet zo in winterdepressieser zit bij mij ook allerlei andere dingen achter...
ik heb nog geen vakantie hoor!! was t maar zo'n feest. ik heb pas eerste kerstdag vakantie. t is gewoon nog even heel druk voor de kerst, en ik ben erg toe aan mn vakantie.... maar t komt wel goed. ik zal julie ook even niet meer lastig vallen ermee.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Greys, check dat Een Fok!-ker afwijzen met kerst topic eens?.
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben niet blij met mijn haar......
helemaaaaaaaaaaaal niet.... veeeeeel te kort...
Mark kan jou op het werk helemaal horen?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Mark @ work says (7:31 PM):
nou nou nou
moet dat nou weer zo grof?
Renske says (7:31 PM):
?
"godverdomme"
Ik moet ophouden hardop te praten als ik Fok.
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:33 schreef kwakveense het volgende:
xje voor t haar van BJ. en nu ga ik wel afwassen, dan kunnen julie straks weer voor me applaudisseren
Muts op komende week? Ik zou het serieus doenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja maar het is gewoon TE KORT!...
Hee treurwilg ik had niet de lapo! Howzat!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mark kan jou op het werk helemaal horen?
beide.....quote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow![]()
Kapster niet goed geluisterd? of niet uitgevallen zoals je het verwacht had?
Proud of you, klepz0r!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee treurwilg ik had niet de lapo! Howzat!
Succesquote:Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
beide.....
en ik ga het dus zo maar even wassen en dan proberen het wat op te leuken, maybe volgt er nog wel een foto...
Citroen-kwartaart-pudding hier.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en om het nog erger te maken ben ik een evil toetje aan het maken: kaneelmeringues met warme bosvruchtensaus met een vleugje wodka. En een klodder slagroom![]()
Toch wel het eerste album hequote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de Backstreet Boys opstaan.
En ik zit keihard mee te zingen
Ja duhhhhhquote:
Hee ho wacht eens even!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Wat een cheaters hier.
En ik me maar doodschuldig voelen omdat ik tot dit moment slechts een bak spinazie en een heel stokbrood met slankie en rauwkost heb gegeten. ( Ik voelde me schuldig over het witte stokbrood, maar er was geen zuurdesem meer )
* pakt karmapoints van CF en Greysie af en stopt ze in haar eigen zak*
Ja die bedoelde ik inderdaad. Goh wel fijn dat je steeds begrijpt wat ik bedoel, ondanks mjin halve uitlegquote:Op donderdag 18 december 2008 19:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Everybody Hurts, bedoel je, neem ik aan?![]()
straks weer zangleseven eten....
Te leukquote:Op donderdag 18 december 2008 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duhhhhh![]()
But my love is all I have to give
Without you I don't think I can live
I wish I could give the world to you
But love is all I have to giiiiiiiiiiive
Yep ikke!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik inderdaad. Goh wel fijn dat je steeds begrijpt wat ik bedoel, ondanks mjin halve uitleg :;)
Wie had er de Bossa Nova opstaan? Muis?
Ik wil die nameiljk graag downloaden wilde die graag voor de spinning gebruiken, maar kon hem nergens vinden!
Who's counting calories?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
SHE, lekkere moppentrommel van me, zelfs met die pudding (de slagroom er af geschept, smaakte echt vreselijk samen, misselijkmakend) kom ik nog aan een keurig aantal calorietjes hoor!
Maar vooruit. Jij bent stoerderder, met je stokbroodissue
O: Brinta!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Wat een cheaters hier.
En ik me maar doodschuldig voelen omdat ik tot dit moment slechts een bak spinazie en een heel stokbrood met slankie en rauwkost heb gegeten. ( Ik voelde me schuldig over het witte stokbrood, maar er was geen zuurdesem meer )
* pakt karmapoints van CF en Greysie af en stopt ze in haar eigen zak*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |