Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
O: eierkoek
T: 2 crackers met sambal smeerkaas 20+
L: een half bakje katjang pinda's![]()
Haastige spoed is ALTIJD goed!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!
Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoekenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Koud hier! ik wilde eigenlijk verslagen nakijken, maar ik heb besloten dat ik gewoon in hoog tempo ga meten (boeien onnauwkeurigheid) en dan lekker thuis op de bank nakijken vanavond
Chico, wat is jouw cheesecake-recept?
Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?quote:
ze schold me uit voor treurwilgquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat nou weer, zonnestraaltje?.
Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per weekquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, beterschap!
Chico, kun je evt ook een middag per week werken, bijvoorbeeld? Ik weet niet echt vakantiebaantjes, maar ik heb jaren bij een onderwijsproject gewerkt en daar zochten ze vaak mensen voor bijv 4 uur per week
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoeken.
Ik heb nog steeds hoofdpijn dus zojuist een ibu genomen, verder ben ik gewoon fris en fruitig hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 @ 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?
Ik doe dit jaar niet aan kerstgevoel. Ik moet keihard werken tot ik op vakantie ga, en eenmaal op vakantie verwacht ik niet dat ik bij 28 graden een kerstgevoel krijg
Dat zou je best mee kunnen vallen! PM me anders ff je MSN, dan hebben we het er nog wel een keer over.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per week. Maar afgelopen semester had ik iedere dag lang colleges.
Ik heb zelfs aan gedacht om bijles of gewoon les te gaan geven op een middelbare school. Mijn oude middelbare school zoekt ouders etc om lessen te gaan geven, omdat ze geen docenten kunnen vinden ... maar ik durf niet. Ik denk niet dat ik een complete klas onder de duim kan houden. Bijles ga ik wel verder naar kijken, hoe of wat.
Ja, zit ook in jus d'orange light. Dan drink ik liever wat minder jus ipv die aspartaambaggerquote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.
WAT EEN BOCHT!!!
Mierzoet, met zo'n typische zoetstof-nasmaak
note to self: niet halenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.
WAT EEN BOCHT!!!
Mierzoet, met zo'n typische zoetstof-nasmaak
Dan ben ik een type 1. Mijn moeder zegt ook vaak zat dat ik meteen de kern vertel en niet itt mijn broertje een heel zwamverhaal op hang terwijl het in 1 zin kan.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef Chicolate het volgende:
I faaaaaaailed. Zoals verwacht. Ik wist spontaan ook niet meer wat ik gister nog wel wist, en op het bord is voorgedaan etc.
[..]
Niet doen. Mijn docent leerde mij ooit dat er 2 soorten mensen zijn: de ene soort kan informatie uit grote lappen tekst filteren en de kern op papier zetten in korte duidelijk bewoordingen. Het andere soort wil zoveel mogelijk info geven en verzint er ook nog eens vreselijk lange en zinloze zinnen omheen om het mooi te laten klinken. Dus als jij mens soort 1 ben, en goed werk hebt geleverd, niet schuldig voelen. Ik ben duidelijk mens 2 Oh en, als zij ongevraagd werk gaat zitten doen, haar probleem.
Ik ga morgen taart maken, maar weet nog niet wat. Geen chocolade, iets fris ... dacht aan cheesecake met cranberries?
De ziel van de treurwilgquote:
Ik ga eens zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.beOp maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
Vik, heb je er al eens over nagedacht om dictator te worden van madurodam ofzo?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken
AH cheesecake met cranberries
Cheesecake met 4 lagen:Wordt die tweede laag wel goed stevig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.be
Hij werd prima stevig. Vooral omdat ie tussendoor 3x ofzo in de oven gaat. Je zet hem er precies zo lang in, dat alles mooi stevig isquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt die tweede laag wel goed stevig?
Ah, een nieuwe rel?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
Gek genoeg : Ja!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jemig, dat lijkt me ook eng. Maar kun je nu dan wel fatsoenlijk functioneren?
Omg, ik pis in mijn broekquote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |