abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 15:33:58 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121657

Het vorige deel: slank de kerst door # 389 waar we hoi CF! zeggen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
Niet meer actief op Fok!
pi_64121699
fipo gemacht
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:35:26 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121712
sepo .
Tevens tvp.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:35:53 #4
163650 Greys
pi_64121731
Trrrrrripo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121739
OP's zijn overrated
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:36:33 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121760
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
OP's zijn overrated
Fipo's ook.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:36:34 #7
163650 Greys
pi_64121764
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
OP's zijn overrated
TREURWILG!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121767
TVP!
* Mini_rulez zit thuis met migraine, blegh.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_64121776
Oh en ik moet komende zomer weer een bijbaantje. Maar in mijn 'werkgebied' zijn geen baantjes te vinden voor eerstejaars studenten. En de baantjes die er zijn, willen iemand fulltime en dan nog het liefst iemand van MBO/HBO omdat die meer praktijkervaring hebben.

Dus wie weet er een leuk en niet dom bijbaantje (liefst alleen vakantie, maar kan ook vast) voor mij? Ben het vakken bijvullen/spullen in bakjes gooien na een weekje wel weer zat.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:37:15 #10
163650 Greys
pi_64121793
O: eierkoek
T: 2 crackers met sambal smeerkaas 20+
L: een half bakje katjang pinda's
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121828
Koud hier! ik wilde eigenlijk verslagen nakijken, maar ik heb besloten dat ik gewoon in hoog tempo ga meten (boeien onnauwkeurigheid) en dan lekker thuis op de bank nakijken vanavond

Chico, wat is jouw cheesecake-recept?
  donderdag 18 december 2008 @ 15:38:01 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121835
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
O: eierkoek
T: 2 crackers met sambal smeerkaas 20+
L: een half bakje katjang pinda's
Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!
Niet meer actief op Fok!
pi_64121892
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:39:16 #14
163650 Greys
pi_64121903
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!
Haastige spoed is ALTIJD goed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121905
Mini, beterschap!

Chico, kun je evt ook een middag per week werken, bijvoorbeeld? Ik weet niet echt vakantiebaantjes, maar ik heb jaren bij een onderwijsproject gewerkt en daar zochten ze vaak mensen voor bijv 4 uur per week
pi_64121943
Dag treurwilgen!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64121991
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Koud hier! ik wilde eigenlijk verslagen nakijken, maar ik heb besloten dat ik gewoon in hoog tempo ga meten (boeien onnauwkeurigheid) en dan lekker thuis op de bank nakijken vanavond

Chico, wat is jouw cheesecake-recept?
Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoeken .
pi_64121993
Ja doei.
pi_64122012
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Dag treurwilgen!
Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?

Ik doe dit jaar niet aan kerstgevoel. Ik moet keihard werken tot ik op vakantie ga, en eenmaal op vakantie verwacht ik niet dat ik bij 28 graden een kerstgevoel krijg
  donderdag 18 december 2008 @ 15:42:32 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122029
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef motorbloempje het volgende:

Wat nou weer, zonnestraaltje? .
Niet meer actief op Fok!
pi_64122036
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat nou weer, zonnestraaltje? .
ze schold me uit voor treurwilg
Ja doei.
pi_64122077
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, beterschap!

Chico, kun je evt ook een middag per week werken, bijvoorbeeld? Ik weet niet echt vakantiebaantjes, maar ik heb jaren bij een onderwijsproject gewerkt en daar zochten ze vaak mensen voor bijv 4 uur per week
Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per week . Maar afgelopen semester had ik iedere dag lang colleges.

Ik heb zelfs aan gedacht om bijles of gewoon les te gaan geven op een middelbare school . Mijn oude middelbare school zoekt ouders etc om lessen te gaan geven, omdat ze geen docenten kunnen vinden ... maar ik durf niet. Ik denk niet dat ik een complete klas onder de duim kan houden. Bijles ga ik wel verder naar kijken, hoe of wat.
pi_64122085
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoeken .

Allebei
pi_64122096
quote:
Op donderdag 18 december 2008 @ 15:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?

Ik doe dit jaar niet aan kerstgevoel. Ik moet keihard werken tot ik op vakantie ga, en eenmaal op vakantie verwacht ik niet dat ik bij 28 graden een kerstgevoel krijg
Ik heb nog steeds hoofdpijn dus zojuist een ibu genomen, verder ben ik gewoon fris en fruitig hoor En ja in kerstsfeer, boom staat al, ik moet alleen nog wat lichtjes ophangen

Oooh, op vakantie! Wat heerlijk! Daar zou ik het kerstgevoel graag voor inruilen hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64122111
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per week . Maar afgelopen semester had ik iedere dag lang colleges.

Ik heb zelfs aan gedacht om bijles of gewoon les te gaan geven op een middelbare school . Mijn oude middelbare school zoekt ouders etc om lessen te gaan geven, omdat ze geen docenten kunnen vinden ... maar ik durf niet. Ik denk niet dat ik een complete klas onder de duim kan houden. Bijles ga ik wel verder naar kijken, hoe of wat.
Dat zou je best mee kunnen vallen! PM me anders ff je MSN, dan hebben we het er nog wel een keer over.
*very experienced is
pi_64122145
tvp?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 december 2008 @ 15:46:41 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122178
Ik hou ook van Karen!!! En al veul langer dan dat ik wist dat jullie van haar hielden. Ik ben lid van de Karen Hyves to proof it, bitches!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64122225
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.

WAT EEN BOCHT!!!
Mierzoet, met zo'n typische zoetstof-nasmaak
  donderdag 18 december 2008 @ 15:48:15 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122248
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.

WAT EEN BOCHT!!!
Ja, zit ook in jus d'orange light. Dan drink ik liever wat minder jus ipv die aspartaambagger .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:48:32 #30
163650 Greys
pi_64122261
De cranberry cheesecake uit de Allerhande staat hierrrrrrrrrr
http://www.ah.nl/recepten/recept/?source=allerhande%2013%202008&page=3&id=517082

(En ook in het Cheesecaketopic in CUL, op de laatste blz )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64122262
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

WAT EEN BOCHT!!!
note to self: niet halen
Ja doei.
pi_64122284
Chico: bijles geven verdient best goed, maar daar is in de zomer natuurlijk weinig vraag naar. Door het jaar heen vond ik het wel een heel goed bijbaantje. Je werkt een paar uurtjes, je kunt met je leerling een tijd afspreken die je uitkomt en het verdient best goed. Ik werkte bij een bureau dat er 15 euro per uur voor vroeg en ik kreeg daar 12,50 van, dat krijg je als student niet snel ergens anders.
pi_64122300
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef Chicolate het volgende:
I faaaaaaailed. Zoals verwacht. Ik wist spontaan ook niet meer wat ik gister nog wel wist, en op het bord is voorgedaan etc .
[..]

Niet doen. Mijn docent leerde mij ooit dat er 2 soorten mensen zijn: de ene soort kan informatie uit grote lappen tekst filteren en de kern op papier zetten in korte duidelijk bewoordingen. Het andere soort wil zoveel mogelijk info geven en verzint er ook nog eens vreselijk lange en zinloze zinnen omheen om het mooi te laten klinken. Dus als jij mens soort 1 ben, en goed werk hebt geleverd, niet schuldig voelen . Ik ben duidelijk mens 2 Oh en, als zij ongevraagd werk gaat zitten doen, haar probleem.

Ik ga morgen taart maken, maar weet nog niet wat. Geen chocolade, iets fris ... dacht aan cheesecake met cranberries?
Dan ben ik een type 1. Mijn moeder zegt ook vaak zat dat ik meteen de kern vertel en niet itt mijn broertje een heel zwamverhaal op hang terwijl het in 1 zin kan.

En ik zou aardbeien kwarktaart maken.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:50:17 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122329
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

TREURWILG!
De ziel van de treurwilg

Een boeddhistisch verhaal over een boomgeest uit Kyoto (Japan).

Vele Japanners geloven er heilig in dat in sommige bomen een ziel huist die een geheimzinnige macht kan uitoefenen.

De samoerai Matsoedeira had in zijn tuin in Kyoto een wilg staan waarvan de neerhangende takken met zilvergrijze bladeren waren bedekt. Hij was bijzonder trots op deze boom, en hij vergat nooit zijn bezoekers er op te wijzen. "Is het geen schoonheid?" zei hij dan. "Hebben jullie ooit zo'n prachtboom gezien?"

De bezoekers keken er vol bewondering naar, schudden hun hoofd en zeiden dat zij de eerste boom die deze overtrof, nog moesten zien.

Op een gegeven moment werd de vrouw van de samoerai ernstig ziek. Geen enkele dokter in de stad kon de aard en de oorzaak van haar ziekte vaststellen. Even later struikelde zijn zoontje over een boomstronk en brak zijn rechterbeen. Matsoedeira vroeg zich bezorgd af of dit misschien aan de kwade invloed van de wilgenboom was te danken. Voor alle zekerheid besloot hij de boom te kappen en hij sprak er met zijn buurman, de samoerai Inabata over.

"Nee, doe dat alsjeblieft niet!" meende deze. "Het is zonde van zo'n mooie boom. Verkoop hem aan mij; hij zal een sieraad voor mijn tuin zijn."

Matsoedeira ging ermee akkoord en met de nodige voorzorgen werd de wilg overgeplant naar de tuin van zijn buurman. De boom paste zich hier wonderlijk goed aan en groeide nog eens zo hard.

Inabata was weduwnaar en had geen kinderen. Toen hij op een morgen door zijn tuin wandelde, zag hij onder de wilg een vrouw van uitzonderlijke schoonheid staan. Hij vroeg zich af hoe die vrouw daar zo ongemerkt was gekomen en wie zij was. Niettemin groette hij haar beleefd en nodigde haar uit bij hem een kop thee te drinken. Dit nam zij graag aan en zij volgde hem naar binnen. Zij praatten honderd uit en Matsoedeira moest bekennen dat hij nog nooit zo'n verstandige en charmante vrouw had ontmoet. Na het derde kopje thee vroeg de vrouw hem ineens of hij er niet voor voelde met haar te trouwen. Nu, daar keek de samoerai wel even van op, maar hij overdacht tegelijkertijd dat de kans om te hertrouwen voor zo'n oude vrijgezel vrij gering was en nam het aanbod dus met beide handen aan.

Niet lang daarna trouwden zij. Op het huwelijksfeest waren niet alleen talrijke samoerai met hun vrouwen aanwezig, maar ook de daimyo van de stad en een aantal priesters van de Sanjoegendo-tempel, waar het huwelijk was ingezegend.

Binnen het jaar schonk zijn echtgenote hem een zoon, die zij Yanagi (de wilg) noemden. De familie leefde enkele jaren in voorspoed en geluk, en dit had tot het einde van hun leven kunnen duren, wanneer er niet iets bijzonders was gebeurd.

In de Sanjoegendo-tempel - het heiligdom dat 33 333 beelden van Kannon, de godin van het medelijden, bevat - was een pilaar ingestort. De daimyo van Kyoto overlegde met de priesters wat er aan gedaan moest worden. Iedere priester had er zijn eigen mening over, maar de abt zei dat de pilaar alleen maar hersteld kon worden door de stam van een grote treurwilg. De daimyo vroeg of de wilg van Inabata niet geschikt was, maar de abt meende dat men eerst de omvang en de hoogte moest meten. Dat gebeurde en de abt liet de daimyo weten dat deze boom geschikt was bevonden. De daimyo gaf toen bevel de wilg te kappen. Ofschoon het Inabata aan het hart ging, moest hij buigen voor de wil van zijn heer en meester.

Toen zijn vrouw het nieuws vernam, werd zij bleek en kreeg tranen in haar ogen. "Je hebt mij nog nooit gevraagd waar ik vandaan kwam," zei zij met een treurige stem. "Ik heb dit geheim altijd willen bewaren, maar nu moet ik het je wel vertellen: ik ben de ziel van de treurwilg! Toen je indertijd jouw buurman ervan weerhouden hebt mij om te kappen en toen je mij in jouw tuin hebt overgeplant, was ik zo dankbaar dat ik besloot met je te trouwen om nog dichter bij je te zijn. Nu weet ik dat ik moet sterven, omdat jij je niet mag verzetten tegen de wil van je meester. Het zal mij heel moeilijk vallen van je te scheiden, maar het beste dat ik bezit, laat ik bij jou achter: onze kleine oogappel Yanagi. Hij zal je vertroosten, wanneer ik er niet meer ben."

Toen Inabata deze woorden hoorde, spoedde hij zich meteen naar zijn heer en smeekte hem de boom, die op zo'n geheimzinnige wijze met zijn leven verbonden was, te willen sparen. Vergeefs, want de prins die bang was de abt te mishagen, weigerde pertinent zijn beslissing te herroepen. Op een morgen meldde zich een groep houthakkers die de samoerai mededeelden dat zij op hoog bevel de opdracht hadden de wilg in zijn tuin te kappen.

"Wacht nog even!" zei Inabata, "ik heb zojuist een verzoek aan de keizer gericht om de boom te sparen."

De houthakkers schenen er geen aandacht aan te schenken en togen meteen aan het werk. Toen Inabata de eerste bijlslagen hoorde, ging hij naar zijn vrouw en omhelsde haar. Maar zij maakte zich uit zijn omarming los en vloog naar de wilg, waarin zij verdween. Inanbata volgde haar en zag dat de wilg met een zware plof op de grond viel.

De houthakkers probeerden de stam weg te slepen, maar zij konden er geen beweging in krijgen. Zij waarschuwden de priesters die even later arriveerden, gevolgd door een schare gelovigen, wel driehonderd in getal. Zij bevestigden zware touwen aan de stam en trokken er met alle macht aan, maar de boom week geen centimeter van zijn plaats. Niets scheen te helpen: de boom leek nog zwaarder dan graniet.

Op dat moment kwam Yanagi naar buiten, liep naar de stam toe en streelde de zilvergrijze bladeren. Hij greep een uitstekende tak en zei: "Kom!" Hij trok aan de tak en de stam gleed over de grond of hij zo licht als een veertje was! Voortgetrokken door het handje van de jongen liet de zware stam zich gewillig naar de tempel brengen. Daar stonden al honderden timmerlieden klaar om de boom te bewerken en op de plaats waar de ingestorte zuil gestaan had, neer te zetten.

Zo werd de tempel Sanjoegendo weer in zijn oude luister hersteld, en Inabata, hoewel hij nog lang over het verlies van zijn vrouw treurde, kon er uiteindelijk vrede mee hebben, omdat hij wist dat de ziel van zijn vrouw een hogere bestemming had gekregen.

* * * EINDE * * *

Zo, ff mijn haar furfen.
pi_64122362
OMG, dat plaatje in de OP...
pi_64122388
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Allebei
Ik ga eens zoeken

AH cheesecake met cranberries

Cheesecake met 4 lagen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.be
  donderdag 18 december 2008 @ 15:51:38 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122394
Vik, heb je er al eens over nagedacht om dictator te worden van madurodam ofzo?
pi_64122395
Vivi! Ik hoorde dat je een haarverf-debacle hebt Foto's, graag
  donderdag 18 december 2008 @ 15:52:12 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122418
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
hoezo dat nou weer!
Niet meer actief op Fok!
pi_64122434
Viva viva Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasablancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja doei.
pi_64122455
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga eens zoeken

AH cheesecake met cranberries

Cheesecake met 4 lagen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.be
Wordt die tweede laag wel goed stevig?
pi_64122515
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wordt die tweede laag wel goed stevig?
Hij werd prima stevig. Vooral omdat ie tussendoor 3x ofzo in de oven gaat. Je zet hem er precies zo lang in, dat alles mooi stevig is . Zal wel even fotootje opzoeken.
pi_64122531
quote:
Ah, een nieuwe rel?
pi_64122547
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ah, een nieuwe rel?
ik moest hardop lachen om Vief
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:55:31 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122548
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ah, een nieuwe rel?
Ik hoop het . Ik verveel me .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 15:55:47 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64122557
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jemig, dat lijkt me ook eng. Maar kun je nu dan wel fatsoenlijk functioneren?
Gek genoeg : Ja!

De chirurg verbaasde zich ook al dat ik met dat been sport, loop en hakken draag.
In theorie zou ik niet meer moeten kunnen lopen

Nu moet ik wel toegeven dat ik nu aan mijn max zit, en mijn enkel niet voor niets is gebroken ( die brak omdat mijn knie de klappen niet meer kan opvangen )
Hakken dragen doet nu ook ontzettend veel pijn, dus de operatie moet wel snel gebeuren. Ik zie er echter ontzettend tegenop omdat mijn hele leven ineens 6 maanden stil moet staan.
Ik lig een paar weken in het ziekenhuis, dan nog in een revalidatie-oord en daarna moet ik enkele maanden stil blijven zitten

Dat is nogal wat.

Maar goed, ik moet er toch aan gaan geloven
pi_64122558
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoop het . Ik verveel me .
ik ook
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:56:23 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64122579
quote:
Omg, ik pis in mijn broek
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:56:40 #49
163650 Greys
pi_64122587
Viev! Wat een mooi verhaal!

En MoBlo is nu vast een stuk minder omdat ik haar treurwilg noemde.
Het was alleen maar een compliment dus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64122603
@SHE: een halfjaar tijd om aan je boek te werken? Of kan dat niet als je stil moet blijven zitten? (veel bezoekjes oid?)

Oh en CF, ik heb de bovenste laag met diepvriesroodfruit van de AH gedaan, is echt lekker . Dit keer wil ik misschien gewoon vlaaivulling kersen nemen, omdat ik die ook zo lekker vind .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')