Moet je wel met meerdere mensen zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 18:53 schreef Topspin het volgende:
ARD stond vorig jaar op, misschien dit jaar weer. Volksmuziek is wel gezellig
Jools intussen traditie shmoopyquote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef shmoopy het volgende:
Er komen heule leuke vrienden bij ons, en ik gok dat we Youp en Jools doen iig.
Bij hen ook, daarom zijn het leuke vrienden.quote:
Coolquote:Op donderdag 18 december 2008 19:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bij hen ook, daarom zijn het leuke vrienden.
Op Duitsland 3quote:
Heb je wel stromend water ?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef dakpan90 het volgende:
Dat wordt dan toch Nederland één vrees ik. Ik krijg de top2000 helaas niet op bij ons thuis
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn bierglas.
juistquote:
Serieus? Wow, ik ga maar eens douchen straks!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:15 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Het is nèt aangesloten, daar in Zeeuws-Vlaanderen
Joaaaaa!quote:
Weet je toevallig op welke zender dat is? Scheelt me weer een hoop zenders overzappen. We hebben vorig jaar ook zitten kijken en willen dat dit jaar weer doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:31 schreef Karina het volgende:
...en na 12 is het altijd vaste prik om naar de Duitse tv om te schakelen, daar hebben ze altijd een programma met oude Disco (Boney M en zo).
Ik moest even zoeken, maar gevonden op zdf.de (zo simpel eigenlijk):quote:Op donderdag 18 december 2008 20:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Weet je toevallig op welke zender dat is? Scheelt me weer een hoop zenders overzappen. We hebben vorig jaar ook zitten kijken en willen dat dit jaar weer doen.
Om 22:15 uur trouwens ook een leuk programma op ZDF: Die ZDF Hitparade.quote:00.20
VPS 00.20
Die ZDF-Kultnacht - Das Beste aus "Disco"
Musikshow
Deutschland 2003
quote:Die ZDF-Hitparty
Ein Spitzenaufgebot an Stars, Hits am laufenden Band und Partypower pur - bei der "ZDF-Hitparty" ist für die letzten Stunden des Jahres Silvesterlaune garantiert. Die beeindruckende Gästeliste reicht von Weltstar Roger Whittaker über die Kultgruppe Dschinghis Khan & The Legacy bis zu Belgiens Top-Entertainer Helmut Lotti. Mit dabei sind natürlich auch die populärsten Vertreter des deutschen Schlagers wie Andrea Berg, die Flippers, DJ Ötzi und die zurzeit erfolgreichste deutschsprachige Sängerin Helene Fischer.
Die Spider Murphy Gang lässt die Zeit der Neuen Deutschen Welle wieder aufleben, während Oldiestar Chris Andrews an die Sechziger Jahre erinnert und die Hermes House Band mit ihrer Partyversion des Evergreens "Country Roads" für Stimmung sorgt. Angelika Milster, Ireen Sheer und Mary Roos präsentieren sich als stimmgewaltiges Trio und stellen temperamentvoll unter Beweis, dass internationale Discosounds auch mit deutschen Texten bestens harmonieren. Höhepunkt der ZDF-Hitparty ist schließlich der Auftritt von Musiklegende Udo Jürgens, der mit einem exklusiven "Erste Sahne Mix" seiner großen Hits das Jahr seines 75. Geburtstags einläuten wird.
Toegevoegdquote:Op donderdag 18 december 2008 21:55 schreef Karina het volgende:
Om 22:15 uur trouwens ook een leuk programma op ZDF: Die ZDF Hitparade.
We zaten dus te ver te zoeken, wij dachten juist dat het een of ander satellietkanaal was, en ik zag ons al 4000 zenders overzappen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar gevonden op zdf.de (zo simpel eigenlijk):
[..]
Om 22:15 uur trouwens ook een leuk programma op ZDF: Die ZDF Hitparade.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |