uhm... oepsquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef pberends het volgende:
Zo, heb m'n longs verkocht met verlies.
Stond eerst -250 euro. Uiteindelijk verkocht met 46 euro verlies.
Hmm, dat valt toch tegen, want op zich was het een goede week voor longs. Ik heb 17% winst gemaakt ermee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef pberends het volgende:
Geen dramatische week overigens, met een andere sprinter had ik 32 euro winst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef pberends het volgende:
Op welk nieuws zou de AEX moeten stijgen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef SjonLok het volgende:
Ik denk dat ik volgende week ook wel weer long ga op de AEX. Moet van het weekend even kijken wat er allemaal gaat gebeuren de komende week.
Nog steeds long. De week erna wordt het grillig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef pberends het volgende:
Tja, achteraf gezien had ik een paar euro winst kunnen maken met de huidige koers, maar ik vind het wel even welletjes zo.
Welke posities nemen jullie in voor volgende week?
De geboorte van Jezus en vrede op aarde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Op welk nieuws zou de AEX moeten stijgen dan?
Dat we de bodem achter ons gelaten hebben, en dat er teruggekeerd wordt naar normale koersverhoudingen. Geleidelijk, welteverstaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef pberends het volgende:
Er is geen nieuws. Dat ze dollar zwakker wordt weten we nu wel, en hetzelfde geldt voor de olie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:30 schreef pberends het volgende:
Autobailout hebben we gehad. Obama's team en plannen hebben we gehad. De dollar zal alleen maar zwakker worden, en olie zie ik ook niet 1,2,3 stijgen. Dat zijn toch belangrijke zaken voor de AEX.
Achteraf gezien niet zo'n slechte beslissing.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef pberends het volgende:
0.58% in de plus nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |