Hoe doe je dat eigenlijk, short gaan? Qua wat je dan concreet doet, niet qua wat het is.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef StockPupil het volgende:
http://www.iex.nl/stocks/NLinNY.asp
Whoo, m'n shorts.!
Binnen 1 minuut?:')quote:
Nope, DJ staat bijna al in plus. Dankzij PPT.quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Arcee het volgende:
Is dit real time? Net niet dacht ik, hè?
Jawel. Zo goed als (een minuut vertraging zal het niet zijn).quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Arcee het volgende:
Is dit real time? Net niet dacht ik, hè?
-0.75 nog, toch?quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef StockPupil het volgende:
Nope, DJ staat bijna al in plus. Dankzij PPT.
Iemand hier? Jullie doen hier niet anders.quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Arcee het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk, short gaan? Qua wat je dan concreet doet, niet qua wat het is.
Idd, zag verkeerd. Ik zie nu dat je S&P volgt, die is idd wel realtime.quote:
Short gaan (verkopen) van aandelen zal men hier wel niet doen, en futures vast ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Iemand hier? Jullie doen hier niet anders.
Neuh, daar staan ze alle 3, aangezien Dow en Daq ook bovenin staan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef StockPupil het volgende:
Idd, zag verkeerd. Ik zie nu dat je S&P volgt, die is idd wel realtime.
Dat is niet echt een antwood. Of echt niet, zeg maar.:')quote:Om op je vraag in te gaan: ik heb een aantal shorts ingekocht op aandelen die ook op Wall Street genoteerd zijn, zoals Aegon en ArcelorMittal.
Niet echt...quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef StockPupil het volgende:
En iedereen maar de acties van PPT accepteren. Vandaag werd het toch overduidelijk dat aangetoond dat een orgaan, iets als de PPT bestaat?
Wat is er zo vreemd aan dan? Het is toch volkomen legitiem?quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef StockPupil het volgende:
En iedereen maar de acties van PPT accepteren. Vandaag werd het toch overduidelijk dat aangetoond dat een orgaan, iets als de PPT wel bestaat?
Als je long was gegaan was je blij geweest dat ze nog een beetje van je verlies hadden goedgemaakt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef StockPupil het volgende:
En iedereen maar de acties van PPT accepteren. Vandaag werd het toch overduidelijk dat aangetoond dat een orgaan, iets als de PPT wel bestaat?
Ook al is het legitiem, het blijft niet te verantwoorden. Net als dat marteling in de Guantanamo ook legitiem is.quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is er zo vreemd aan dan? Het is toch volkomen legitiem?
Inderdaad, maar nu zit ik short. Mag ik even?quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef Arcee het volgende:
Als je long was gegaan was je blij geweest dat ze nog een beetje van je verlies hadden goedgemaakt.
Die is nog bijna op 't slot van Amsterdam geëindigd.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef StockPupil het volgende:
http://www.iex.nl/stocks/NLinNY.asp
Whoo, m'n shorts.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |