Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Als je er minstens 80 delen bij bentquote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef ApperlooDude het volgende:
Wanneer word je een 'vaste bezoeker'?
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je er minstens 80 delen bij bent
Succesquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef ApperlooDude het volgende:
Whehe, ik wou zeggen, dat duurt vast niet heel lang meer! Nja, ik ga maar mn pizza's scoren :w
en enig idee wat het all-time FOK!-record is?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De nieuwe recordtijd is trouwens ongeveer 40 minuten voor een heel topic.
Geen idee. Ik zal er een topic over openenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en enig idee wat het all-time FOK!-record is?
en kijken hoe snel die vol is bedoel je?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal er een topic over openen
Hé! Nog meer vers vlees!quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta werkelijk hoog in de Top 500 posters van 2008Plek 140
hallo nieuwelingquote:
Ik 70e.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter staat trouwens 62e in die lijst
Ooit hadden we een OP die de halve eerste pagina in nam. Dit is een stuk overzichtelijker.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Mdrop het volgende:
Ja sorry jongens, zie het niet als commentaar, enkel als steun om het nog beter/mooier te maken!
Dit is mijn vijftigste deel pas.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je er minstens 80 delen bij bent
Tja dat is dan ook weer lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooit hadden we een OP die de halve eerste pagina in nam. Dit is een stuk overzichtelijker.
Wij zeggen nooit nee tegen verbeteringen natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja dat is dan ook weer lichtelijk overdreven.
Nja mocht ik wat langer aktief kunnen blijven in een topic wil ik wel eens mn creativiteit de vrije loop laten.
Dat is altijd mooi, alleen wel even kijken of mn photoshop nog opstart problemen kentquote:Op donderdag 18 december 2008 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zeggen nooit nee tegen verbeteringen natuurlijk
Oeh, de Texas.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:04 schreef ApperlooDude het volgende:
Zooo, mijn Big american hot texas is warm aan het worden
Do not start...quote:Op donderdag 18 december 2008 16:36 schreef Mdrop het volgende:
Ik nog meer, maar de OP valt me eigenlijk wel wat tegen moet ik zeggen
.
ben je toch ookquote:
ik heb er al jaren hetzelfde aanhangen. waaronder een karikatuur van mezelfquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb mijn slaapkamerdeur gepimpt
goede zaak.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
01. 215 -_Guitarist_-
02. 208 P.F
03. 206 Ladylike
04. 192 TheGirlNextDoor
Ja, doen doen doenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede zaak.
we moeten eigenlijk nog een keer de hele top10 vullen met ToF!fers.
gewoon voor het gevoel zeg maar
Zou wel vette shit zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede zaak.
we moeten eigenlijk nog een keer de hele top10 vullen met ToF!fers.
gewoon voor het gevoel zeg maar
maar het gaat toch ook niet om de plectrumsquote:Op donderdag 18 december 2008 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jammer dat je de plectrums niet in één mooi rondje hebt
quote:
nummer 2 en 3 zijn er alquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het gaat toch ook niet om de plectrums
Iemand riep?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:33 schreef rulerofdeath het volgende:
er kan er maar 1 de beste zijn he
misschien is hij wel dronkenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof hij ze in een dronken bui heeft willen opplakken en ze allemaal scheef zijn gegaan en helemaal naar de linkerkant van de deur.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien is hij wel dronken
onder het mom van: het kost geen drolquote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komen nog veel meer plectrums bij, zodra m'n volgende bestelling is geplaatst
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien is hij wel dronken
100 voor 20 euro ofzo.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onder het mom van: het kost geen drol
ik vond de mijne leukerquote:
valt mee maar ik had ze eigenlijk nog iets goedkoper verwacht.quote:
Tsja.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt mee maar ik had ze eigenlijk nog iets goedkoper verwacht.
Hoe dóén jullie dat toch. Ik kom maar niet boven de 68 uit.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
01. 215 -_Guitarist_-
02. 208 P.F
03. 206 Ladylike
04. 192 TheGirlNextDoor
15k?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
nog 340 posts tot de 15k posts totaal
dank uquote:Op donderdag 18 december 2008 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nogmaals, eet smakelijk Wouter
Beetje moe en zo, verder wel aardig.quote:
Ja, wel okequote:Op donderdag 18 december 2008 18:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Beetje moe en zo, verder wel aardig.![]()
En met jou?
Nog een beetje goed geslapen dan de afgelopen tijd, of wil dat nog niet echt vlotten?quote:
Nee, gaat nog steeds niet goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nog een beetje goed geslapen dan de afgelopen tijd, of wil dat nog niet echt vlotten?
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu ga ik eten
fipoplaatje:
[ afbeelding ]
Frankrijk, Fransen.quote:FC Twente-supporter ernstig gewond bij rellen in Parijs
PARIJS – In Parijs is het vanmiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl. De Tukker is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
In het centrum van Parijs werd een groep van ongeveer tweehonderd Twentenaren aangevallen door zestig zwaar bewapende leden van de harde supporterskern van Paris St. Germain.
Martijn Hegeman, veiligheidscoordinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans uit Parijs zijn opgewacht. “Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”, aldus Hegeman.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Do not start...
[ afbeelding ]
Met Fipo plaatje
Mjah, het is ook vaak de druk hè? Je móét slapen van jezelf (omdat je anders moe bent de volgende dag) en dat is funest voor je nachtrust. Had ik erg last van toen ik nog kranten rondbracht.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, gaat nog steeds niet goed.
Ben toe aan vakantie, dan hoef ik 's ochtends niet meer vroeg op.
Denk dat dat echt flink wat slaap scheelt.
Hoe denk je dat ik die ava van jou gemaakt heb?quote:
Nou nee. Ik dwing mijzelf niet tot slapen.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mjah, het is ook vaak de druk hè? Je móét slapen van jezelf (omdat je anders moe bent de volgende dag) en dat is funest voor je nachtrust. Had ik erg last van toen ik nog kranten rondbracht.
Ja I know. Maar ik haat neppe mensen, dus ook mensen die hun foto's bewerken met photoshop zodat ze er goed uitzien, waardoor je je dood schrikt als je ze in real life tegenkomt.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik die ava van jou gemaakt heb?
Nobody fucks with photoshop.
Maar je hebt dan niet zoiets van; shit, nu slaap ik te weinig en ben ik morgen weer moe?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou nee. Ik dwing mijzelf niet tot slapen.
Ik ga gewoon naar bed zoals ik dat normaal ook zou doen. Ik denk alleen véélste veel na.
Nee, ik denk alleen de volgende ochtend "Kut, weer weinig geslapen. Weer een zombie vandaag."quote:Op donderdag 18 december 2008 19:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar je hebt dan niet zoiets van; shit, nu slaap ik te weinig en ben ik morgen weer moe?
Wat voor een technieken zijn dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Fems het volgende:
Er zijn van die meditatietechnieken om in slaap te komen Nath, is dat misschien iets?
Volgens mij had die man die dit boek schreef nog meerdere technieken, maar ik weet niet meer wie het was.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Liggen, op je ademhaling letten, en dan voel je op een gegeven moment alles zwaar worden?
Dat heb ik namelijk al zóvaak geprobeerd
quote:
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Ik wil best wel mijn hendig sjieke fotoshopskillz op de OP loslaten maar ja, ik heb geen fotoshopskillz.![]()
Oh en ieuw @fipoplaatje van Wouter.
jaquote:
hallo lieve Sanquote:
WTFquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik was echt dood joh
Bewijs vandaag geleverd, ik heb geslapen in de trein en werd wakker @ Schiphol stationWaar ik dan wel weer tegen een hele fijne piloot opbotste die me een handkus gaf. Maar dat is weer een ander verhaal
Toch een uurtje of 2?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:25 schreef Samzz het volgende:
Wat? Ik sliep van Hengelo tot Schiphol... kan je nagaan
Zoiets ja... het was de ICE International, stoel naar achteren oogjes dicht in no time op Schiphol. Waar ik dus niet wezen moestquote:
Nietquote:Op donderdag 18 december 2008 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets ja... het was de ICE International, stoel naar achteren oogjes dicht in no time op Schiphol. Waar ik dus niet wezen moest
Hahahahaquote:Op donderdag 18 december 2008 20:37 schreef Samzz het volgende:
Nee niet echt... de Piloot was leuk en de stoelen fijn, maar verder
Ik wilde dat ik dat kon zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vakantie heb
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat kon zeggen.
Onze school vindt het grappig om ons maandag en dinsdag ook nog te zien zwoegen.
dan moet je misschien je filter uitzettenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar staat hij heul niet tussen.
fucking hellquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik was echt dood joh
Bewijs vandaag geleverd, ik heb geslapen in de trein en werd wakker @ Schiphol stationWaar ik dan wel weer tegen een hele fijne piloot opbotste die me een handkus gaf. Maar dat is weer een ander verhaal
hmm, dus je hebt maar 1,5 week vakantie?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat kon zeggen.
Onze school vindt het grappig om ons maandag en dinsdag ook nog te zien zwoegen.
das niet zo mooiquote:Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente achter trouwens, met 1-0.
Filter?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je misschien je filter uitzetten
Verrek.quote:
Beter laat dan nooit, dat betekent het inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dus je hebt maar 1,5 week vakantie?
Hij is voor het laatst gezien op de wc.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:06 schreef skippy22 het volgende:
Waar is rulerofgothic
Als plectrum uit het latijn komt is het plectraquote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komen nog veel meer plectrums bij, zodra m'n volgende bestelling is geplaatst
Het mag allebei.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als plectrum uit het latijn komt is het plectra
Vergeet mensen niet die zinnen beginnen met "of".quote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef Rikketik het volgende:
Of mensen die geen interpunctie gebruiken.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vergeet mensen niet die zinnen beginnen met "of".
Bron?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het woord of komt na een komma, niet als begin van een nieuwe zin.
Ik heb het opgezocht.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:51 schreef Bob-B het volgende:
School en http://nl.wikipedia.org/wiki/Voegwoord
Kan beiden volgens het woordenboekquote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als plectrum uit het latijn komt is het plectra
hierquote:
Jij hebt helemaal geen tettenfoto's van mij.quote:
Ik wel hequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tettenfoto's van mij.
Welquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tettenfoto's van mij.
quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil ook foto's van MM's tetten
Dan maak je die toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Liefst van onder gefotografeerd want zo heb ik ze nog nooit gezien.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Liefst van onder gefotografeerd want zo heb ik ze nog nooit gezien.
Okee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En over die van San, en die van Kirsten. Eigenlijk over allemaal.
Dan wil ik je wel eens zien wanneer je dronken bent.quote:
Zonde is datquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kut. Had eindelijk eens zin om goed hard te trainen. Gaan ze ouwehoeren
Joah. Normaal zwemmen we zo'n 3 km in een uur. Nu nog niet eens 1.quote:
ik wil wel met jou trainenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kut. Had eindelijk eens zin om goed hard te trainen. Gaan ze ouwehoeren
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah. Normaal zwemmen we zo'n 3 km in een uur. Nu nog niet eens 1.
quote:
pff.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah. Normaal zwemmen we zo'n 3 km in een uur. Nu nog niet eens 1.
Dat zijn geen dingen waar de meeste mannen zich mee bezighouden lijkt me.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ben jij nou nooit benieuwd hoe je zak er van onderen uitziet dan?
Ik heb één keer gekeken en ik werd er niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ben jij nou nooit benieuwd hoe je zak er van onderen uitziet dan?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff.
ben ik blij dat ik een auto heb
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mijn tieten aan de onderkant gezien via de spiegel. Jij niet MM?
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf nu wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn geen dingen waar de meeste mannen zich mee bezighouden lijkt me.
heb nu bier op en ik ga nu naar bedquote:
't Is beter dan naar mijn balzak zitten loeren voor de spiegel.quote:
Sooooooooo truequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
't Is beter dan naar mijn balzak zitten loeren voor de spiegel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
't Is beter dan naar mijn balzak zitten loeren voor de spiegel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb nu bier op en ik ga nu naar bed
Ik heb van alles via de spiegel gezien maar mijn tieten was nog niet in me opgekomen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb van alles via de spiegel gezien maar mijn tieten was nog niet in me opgekomen.![]()
* MinderMutsig gaat de badkamerspiegel demonteren
Succesquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb van alles via de spiegel gezien maar mijn tieten was nog niet in me opgekomen.![]()
* MinderMutsig gaat de badkamerspiegel demonteren
die 3 km leg ik liever met de auto af dan zwemmendquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die 3 km leg ik liever met de auto af dan zwemmend
weet je hoe ver fietsen?quote:
Ligt er maar net aan waar je vandaan moet komenquote:
Glanerbrugquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je vandaan moet komen
Jij bent bezet. Jij hebt je eigen kansen verspeeld.quote:
de hoevequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je vandaan moet komen
En nieuwe gecreëerdquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent bezet. Jij hebt je eigen kansen verspeeld.
Bewijs willen we zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Van boven zijn mijn tieten mooier.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Vind ik ook. Maar dan van de mijnequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik volg je niet. Maargoed, volgens mij is het ook maar beter van niet.quote:
Hahaha, dat ik nu kansen heb met haar, niet met jouquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Maargoed, volgens mij is het ook maar beter van niet.
Niks mis met een schattig buikje toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Minder, want dan zie ik de verhouding met mn buik
Waarom antwoord jij dan op mijn vraag aan Wouter?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, dat ik nu kansen heb met haar, niet met jou
bij haaksbergen.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niks mis met een schattig buikje toch?
Nouja, je krijgt er natuurlijk heel wat goeds voor terugquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij haaksbergen.
is ongeveer 15 km naar enschede
Omdat ik een reactie verwachtequote:Op vrijdag 19 december 2008 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij dan op mijn vraag aan Wouter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |