Ik wilde dat ik dat kon zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vakantie heb
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat kon zeggen.
Onze school vindt het grappig om ons maandag en dinsdag ook nog te zien zwoegen.
dan moet je misschien je filter uitzettenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar staat hij heul niet tussen.
fucking hellquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik was echt dood joh
Bewijs vandaag geleverd, ik heb geslapen in de trein en werd wakker @ Schiphol stationWaar ik dan wel weer tegen een hele fijne piloot opbotste die me een handkus gaf. Maar dat is weer een ander verhaal
hmm, dus je hebt maar 1,5 week vakantie?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat kon zeggen.
Onze school vindt het grappig om ons maandag en dinsdag ook nog te zien zwoegen.
das niet zo mooiquote:Op donderdag 18 december 2008 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente achter trouwens, met 1-0.
Filter?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je misschien je filter uitzetten
Verrek.quote:
Beter laat dan nooit, dat betekent het inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dus je hebt maar 1,5 week vakantie?
Hij is voor het laatst gezien op de wc.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:06 schreef skippy22 het volgende:
Waar is rulerofgothic
Als plectrum uit het latijn komt is het plectraquote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komen nog veel meer plectrums bij, zodra m'n volgende bestelling is geplaatst
Het mag allebei.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als plectrum uit het latijn komt is het plectra
Vergeet mensen niet die zinnen beginnen met "of".quote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef Rikketik het volgende:
Of mensen die geen interpunctie gebruiken.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vergeet mensen niet die zinnen beginnen met "of".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |