15k?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
nog 340 posts tot de 15k posts totaal
dank uquote:Op donderdag 18 december 2008 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nogmaals, eet smakelijk Wouter
Beetje moe en zo, verder wel aardig.quote:
Ja, wel okequote:Op donderdag 18 december 2008 18:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Beetje moe en zo, verder wel aardig.![]()
En met jou?
Nog een beetje goed geslapen dan de afgelopen tijd, of wil dat nog niet echt vlotten?quote:
Nee, gaat nog steeds niet goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nog een beetje goed geslapen dan de afgelopen tijd, of wil dat nog niet echt vlotten?
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu ga ik eten
fipoplaatje:
[ afbeelding ]
Frankrijk, Fransen.quote:FC Twente-supporter ernstig gewond bij rellen in Parijs
PARIJS – In Parijs is het vanmiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl. De Tukker is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
In het centrum van Parijs werd een groep van ongeveer tweehonderd Twentenaren aangevallen door zestig zwaar bewapende leden van de harde supporterskern van Paris St. Germain.
Martijn Hegeman, veiligheidscoordinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans uit Parijs zijn opgewacht. “Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”, aldus Hegeman.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Do not start...
[ afbeelding ]
Met Fipo plaatje
Mjah, het is ook vaak de druk hè? Je móét slapen van jezelf (omdat je anders moe bent de volgende dag) en dat is funest voor je nachtrust. Had ik erg last van toen ik nog kranten rondbracht.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, gaat nog steeds niet goed.
Ben toe aan vakantie, dan hoef ik 's ochtends niet meer vroeg op.
Denk dat dat echt flink wat slaap scheelt.
Hoe denk je dat ik die ava van jou gemaakt heb?quote:
Nou nee. Ik dwing mijzelf niet tot slapen.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mjah, het is ook vaak de druk hè? Je móét slapen van jezelf (omdat je anders moe bent de volgende dag) en dat is funest voor je nachtrust. Had ik erg last van toen ik nog kranten rondbracht.
Ja I know. Maar ik haat neppe mensen, dus ook mensen die hun foto's bewerken met photoshop zodat ze er goed uitzien, waardoor je je dood schrikt als je ze in real life tegenkomt.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik die ava van jou gemaakt heb?
Nobody fucks with photoshop.
Maar je hebt dan niet zoiets van; shit, nu slaap ik te weinig en ben ik morgen weer moe?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou nee. Ik dwing mijzelf niet tot slapen.
Ik ga gewoon naar bed zoals ik dat normaal ook zou doen. Ik denk alleen véélste veel na.
Nee, ik denk alleen de volgende ochtend "Kut, weer weinig geslapen. Weer een zombie vandaag."quote:Op donderdag 18 december 2008 19:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar je hebt dan niet zoiets van; shit, nu slaap ik te weinig en ben ik morgen weer moe?
Wat voor een technieken zijn dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Fems het volgende:
Er zijn van die meditatietechnieken om in slaap te komen Nath, is dat misschien iets?
Volgens mij had die man die dit boek schreef nog meerdere technieken, maar ik weet niet meer wie het was.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Liggen, op je ademhaling letten, en dan voel je op een gegeven moment alles zwaar worden?
Dat heb ik namelijk al zóvaak geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |