Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Als je er minstens 80 delen bij bentquote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef ApperlooDude het volgende:
Wanneer word je een 'vaste bezoeker'?
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je er minstens 80 delen bij bent
Succesquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef ApperlooDude het volgende:
Whehe, ik wou zeggen, dat duurt vast niet heel lang meer! Nja, ik ga maar mn pizza's scoren :w
en enig idee wat het all-time FOK!-record is?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De nieuwe recordtijd is trouwens ongeveer 40 minuten voor een heel topic.
Geen idee. Ik zal er een topic over openenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en enig idee wat het all-time FOK!-record is?
en kijken hoe snel die vol is bedoel je?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal er een topic over openen
Hé! Nog meer vers vlees!quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik sta werkelijk hoog in de Top 500 posters van 2008Plek 140
hallo nieuwelingquote:
Ik 70e.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter staat trouwens 62e in die lijst
Ooit hadden we een OP die de halve eerste pagina in nam. Dit is een stuk overzichtelijker.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Mdrop het volgende:
Ja sorry jongens, zie het niet als commentaar, enkel als steun om het nog beter/mooier te maken!
Dit is mijn vijftigste deel pas.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je er minstens 80 delen bij bent
Tja dat is dan ook weer lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooit hadden we een OP die de halve eerste pagina in nam. Dit is een stuk overzichtelijker.
Wij zeggen nooit nee tegen verbeteringen natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja dat is dan ook weer lichtelijk overdreven.
Nja mocht ik wat langer aktief kunnen blijven in een topic wil ik wel eens mn creativiteit de vrije loop laten.
Dat is altijd mooi, alleen wel even kijken of mn photoshop nog opstart problemen kentquote:Op donderdag 18 december 2008 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zeggen nooit nee tegen verbeteringen natuurlijk
Oeh, de Texas.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:04 schreef ApperlooDude het volgende:
Zooo, mijn Big american hot texas is warm aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |