abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 15:33:58 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121657

Het vorige deel: slank de kerst door # 389 waar we hoi CF! zeggen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
Niet meer actief op Fok!
pi_64121699
fipo gemacht
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:35:26 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121712
sepo .
Tevens tvp.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:35:53 #4
163650 Greys
pi_64121731
Trrrrrripo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121739
OP's zijn overrated
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:36:33 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121760
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
OP's zijn overrated
Fipo's ook.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:36:34 #7
163650 Greys
pi_64121764
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
OP's zijn overrated
TREURWILG!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121767
TVP!
* Mini_rulez zit thuis met migraine, blegh.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_64121776
Oh en ik moet komende zomer weer een bijbaantje. Maar in mijn 'werkgebied' zijn geen baantjes te vinden voor eerstejaars studenten. En de baantjes die er zijn, willen iemand fulltime en dan nog het liefst iemand van MBO/HBO omdat die meer praktijkervaring hebben.

Dus wie weet er een leuk en niet dom bijbaantje (liefst alleen vakantie, maar kan ook vast) voor mij? Ben het vakken bijvullen/spullen in bakjes gooien na een weekje wel weer zat.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:37:15 #10
163650 Greys
pi_64121793
O: eierkoek
T: 2 crackers met sambal smeerkaas 20+
L: een half bakje katjang pinda's
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121828
Koud hier! ik wilde eigenlijk verslagen nakijken, maar ik heb besloten dat ik gewoon in hoog tempo ga meten (boeien onnauwkeurigheid) en dan lekker thuis op de bank nakijken vanavond

Chico, wat is jouw cheesecake-recept?
  donderdag 18 december 2008 @ 15:38:01 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64121835
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!
Niet meer actief op Fok!
pi_64121892
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:39:16 #14
163650 Greys
pi_64121903
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!
Haastige spoed is ALTIJD goed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64121905
Mini, beterschap!

Chico, kun je evt ook een middag per week werken, bijvoorbeeld? Ik weet niet echt vakantiebaantjes, maar ik heb jaren bij een onderwijsproject gewerkt en daar zochten ze vaak mensen voor bijv 4 uur per week
pi_64121943
Dag treurwilgen!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64121991
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Koud hier! ik wilde eigenlijk verslagen nakijken, maar ik heb besloten dat ik gewoon in hoog tempo ga meten (boeien onnauwkeurigheid) en dan lekker thuis op de bank nakijken vanavond

Chico, wat is jouw cheesecake-recept?
Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoeken .
pi_64121993
Ja doei.
pi_64122012
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef MissBliss het volgende:
Dag treurwilgen!
Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?

Ik doe dit jaar niet aan kerstgevoel. Ik moet keihard werken tot ik op vakantie ga, en eenmaal op vakantie verwacht ik niet dat ik bij 28 graden een kerstgevoel krijg
  donderdag 18 december 2008 @ 15:42:32 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122029
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef motorbloempje het volgende:

Wat nou weer, zonnestraaltje? .
Niet meer actief op Fok!
pi_64122036
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat nou weer, zonnestraaltje? .
ze schold me uit voor treurwilg
Ja doei.
pi_64122077
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, beterschap!

Chico, kun je evt ook een middag per week werken, bijvoorbeeld? Ik weet niet echt vakantiebaantjes, maar ik heb jaren bij een onderwijsproject gewerkt en daar zochten ze vaak mensen voor bijv 4 uur per week
Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per week . Maar afgelopen semester had ik iedere dag lang colleges.

Ik heb zelfs aan gedacht om bijles of gewoon les te gaan geven op een middelbare school . Mijn oude middelbare school zoekt ouders etc om lessen te gaan geven, omdat ze geen docenten kunnen vinden ... maar ik durf niet. Ik denk niet dat ik een complete klas onder de duim kan houden. Bijles ga ik wel verder naar kijken, hoe of wat.
pi_64122085
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoeken .

Allebei
pi_64122096
quote:
Op donderdag 18 december 2008 @ 15:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?

Ik doe dit jaar niet aan kerstgevoel. Ik moet keihard werken tot ik op vakantie ga, en eenmaal op vakantie verwacht ik niet dat ik bij 28 graden een kerstgevoel krijg
Ik heb nog steeds hoofdpijn dus zojuist een ibu genomen, verder ben ik gewoon fris en fruitig hoor En ja in kerstsfeer, boom staat al, ik moet alleen nog wat lichtjes ophangen

Oooh, op vakantie! Wat heerlijk! Daar zou ik het kerstgevoel graag voor inruilen hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64122111
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per week . Maar afgelopen semester had ik iedere dag lang colleges.

Ik heb zelfs aan gedacht om bijles of gewoon les te gaan geven op een middelbare school . Mijn oude middelbare school zoekt ouders etc om lessen te gaan geven, omdat ze geen docenten kunnen vinden ... maar ik durf niet. Ik denk niet dat ik een complete klas onder de duim kan houden. Bijles ga ik wel verder naar kijken, hoe of wat.
Dat zou je best mee kunnen vallen! PM me anders ff je MSN, dan hebben we het er nog wel een keer over.
*very experienced is
pi_64122145
tvp?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 december 2008 @ 15:46:41 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122178
Ik hou ook van Karen!!! En al veul langer dan dat ik wist dat jullie van haar hielden. Ik ben lid van de Karen Hyves to proof it, bitches!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64122225
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.

WAT EEN BOCHT!!!
Mierzoet, met zo'n typische zoetstof-nasmaak
  donderdag 18 december 2008 @ 15:48:15 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122248
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.

WAT EEN BOCHT!!!
Ja, zit ook in jus d'orange light. Dan drink ik liever wat minder jus ipv die aspartaambagger .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:48:32 #30
163650 Greys
pi_64122261
De cranberry cheesecake uit de Allerhande staat hierrrrrrrrrr
http://www.ah.nl/recepten/recept/?source=allerhande%2013%202008&page=3&id=517082

(En ook in het Cheesecaketopic in CUL, op de laatste blz )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64122262
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

WAT EEN BOCHT!!!
note to self: niet halen
Ja doei.
pi_64122284
Chico: bijles geven verdient best goed, maar daar is in de zomer natuurlijk weinig vraag naar. Door het jaar heen vond ik het wel een heel goed bijbaantje. Je werkt een paar uurtjes, je kunt met je leerling een tijd afspreken die je uitkomt en het verdient best goed. Ik werkte bij een bureau dat er 15 euro per uur voor vroeg en ik kreeg daar 12,50 van, dat krijg je als student niet snel ergens anders.
pi_64122300
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef Chicolate het volgende:
I faaaaaaailed. Zoals verwacht. Ik wist spontaan ook niet meer wat ik gister nog wel wist, en op het bord is voorgedaan etc .
[..]

Niet doen. Mijn docent leerde mij ooit dat er 2 soorten mensen zijn: de ene soort kan informatie uit grote lappen tekst filteren en de kern op papier zetten in korte duidelijk bewoordingen. Het andere soort wil zoveel mogelijk info geven en verzint er ook nog eens vreselijk lange en zinloze zinnen omheen om het mooi te laten klinken. Dus als jij mens soort 1 ben, en goed werk hebt geleverd, niet schuldig voelen . Ik ben duidelijk mens 2 Oh en, als zij ongevraagd werk gaat zitten doen, haar probleem.

Ik ga morgen taart maken, maar weet nog niet wat. Geen chocolade, iets fris ... dacht aan cheesecake met cranberries?
Dan ben ik een type 1. Mijn moeder zegt ook vaak zat dat ik meteen de kern vertel en niet itt mijn broertje een heel zwamverhaal op hang terwijl het in 1 zin kan.

En ik zou aardbeien kwarktaart maken.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:50:17 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122329
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

TREURWILG!
De ziel van de treurwilg

Een boeddhistisch verhaal over een boomgeest uit Kyoto (Japan).

Vele Japanners geloven er heilig in dat in sommige bomen een ziel huist die een geheimzinnige macht kan uitoefenen.

De samoerai Matsoedeira had in zijn tuin in Kyoto een wilg staan waarvan de neerhangende takken met zilvergrijze bladeren waren bedekt. Hij was bijzonder trots op deze boom, en hij vergat nooit zijn bezoekers er op te wijzen. "Is het geen schoonheid?" zei hij dan. "Hebben jullie ooit zo'n prachtboom gezien?"

De bezoekers keken er vol bewondering naar, schudden hun hoofd en zeiden dat zij de eerste boom die deze overtrof, nog moesten zien.

Op een gegeven moment werd de vrouw van de samoerai ernstig ziek. Geen enkele dokter in de stad kon de aard en de oorzaak van haar ziekte vaststellen. Even later struikelde zijn zoontje over een boomstronk en brak zijn rechterbeen. Matsoedeira vroeg zich bezorgd af of dit misschien aan de kwade invloed van de wilgenboom was te danken. Voor alle zekerheid besloot hij de boom te kappen en hij sprak er met zijn buurman, de samoerai Inabata over.

"Nee, doe dat alsjeblieft niet!" meende deze. "Het is zonde van zo'n mooie boom. Verkoop hem aan mij; hij zal een sieraad voor mijn tuin zijn."

Matsoedeira ging ermee akkoord en met de nodige voorzorgen werd de wilg overgeplant naar de tuin van zijn buurman. De boom paste zich hier wonderlijk goed aan en groeide nog eens zo hard.

Inabata was weduwnaar en had geen kinderen. Toen hij op een morgen door zijn tuin wandelde, zag hij onder de wilg een vrouw van uitzonderlijke schoonheid staan. Hij vroeg zich af hoe die vrouw daar zo ongemerkt was gekomen en wie zij was. Niettemin groette hij haar beleefd en nodigde haar uit bij hem een kop thee te drinken. Dit nam zij graag aan en zij volgde hem naar binnen. Zij praatten honderd uit en Matsoedeira moest bekennen dat hij nog nooit zo'n verstandige en charmante vrouw had ontmoet. Na het derde kopje thee vroeg de vrouw hem ineens of hij er niet voor voelde met haar te trouwen. Nu, daar keek de samoerai wel even van op, maar hij overdacht tegelijkertijd dat de kans om te hertrouwen voor zo'n oude vrijgezel vrij gering was en nam het aanbod dus met beide handen aan.

Niet lang daarna trouwden zij. Op het huwelijksfeest waren niet alleen talrijke samoerai met hun vrouwen aanwezig, maar ook de daimyo van de stad en een aantal priesters van de Sanjoegendo-tempel, waar het huwelijk was ingezegend.

Binnen het jaar schonk zijn echtgenote hem een zoon, die zij Yanagi (de wilg) noemden. De familie leefde enkele jaren in voorspoed en geluk, en dit had tot het einde van hun leven kunnen duren, wanneer er niet iets bijzonders was gebeurd.

In de Sanjoegendo-tempel - het heiligdom dat 33 333 beelden van Kannon, de godin van het medelijden, bevat - was een pilaar ingestort. De daimyo van Kyoto overlegde met de priesters wat er aan gedaan moest worden. Iedere priester had er zijn eigen mening over, maar de abt zei dat de pilaar alleen maar hersteld kon worden door de stam van een grote treurwilg. De daimyo vroeg of de wilg van Inabata niet geschikt was, maar de abt meende dat men eerst de omvang en de hoogte moest meten. Dat gebeurde en de abt liet de daimyo weten dat deze boom geschikt was bevonden. De daimyo gaf toen bevel de wilg te kappen. Ofschoon het Inabata aan het hart ging, moest hij buigen voor de wil van zijn heer en meester.

Toen zijn vrouw het nieuws vernam, werd zij bleek en kreeg tranen in haar ogen. "Je hebt mij nog nooit gevraagd waar ik vandaan kwam," zei zij met een treurige stem. "Ik heb dit geheim altijd willen bewaren, maar nu moet ik het je wel vertellen: ik ben de ziel van de treurwilg! Toen je indertijd jouw buurman ervan weerhouden hebt mij om te kappen en toen je mij in jouw tuin hebt overgeplant, was ik zo dankbaar dat ik besloot met je te trouwen om nog dichter bij je te zijn. Nu weet ik dat ik moet sterven, omdat jij je niet mag verzetten tegen de wil van je meester. Het zal mij heel moeilijk vallen van je te scheiden, maar het beste dat ik bezit, laat ik bij jou achter: onze kleine oogappel Yanagi. Hij zal je vertroosten, wanneer ik er niet meer ben."

Toen Inabata deze woorden hoorde, spoedde hij zich meteen naar zijn heer en smeekte hem de boom, die op zo'n geheimzinnige wijze met zijn leven verbonden was, te willen sparen. Vergeefs, want de prins die bang was de abt te mishagen, weigerde pertinent zijn beslissing te herroepen. Op een morgen meldde zich een groep houthakkers die de samoerai mededeelden dat zij op hoog bevel de opdracht hadden de wilg in zijn tuin te kappen.

"Wacht nog even!" zei Inabata, "ik heb zojuist een verzoek aan de keizer gericht om de boom te sparen."

De houthakkers schenen er geen aandacht aan te schenken en togen meteen aan het werk. Toen Inabata de eerste bijlslagen hoorde, ging hij naar zijn vrouw en omhelsde haar. Maar zij maakte zich uit zijn omarming los en vloog naar de wilg, waarin zij verdween. Inanbata volgde haar en zag dat de wilg met een zware plof op de grond viel.

De houthakkers probeerden de stam weg te slepen, maar zij konden er geen beweging in krijgen. Zij waarschuwden de priesters die even later arriveerden, gevolgd door een schare gelovigen, wel driehonderd in getal. Zij bevestigden zware touwen aan de stam en trokken er met alle macht aan, maar de boom week geen centimeter van zijn plaats. Niets scheen te helpen: de boom leek nog zwaarder dan graniet.

Op dat moment kwam Yanagi naar buiten, liep naar de stam toe en streelde de zilvergrijze bladeren. Hij greep een uitstekende tak en zei: "Kom!" Hij trok aan de tak en de stam gleed over de grond of hij zo licht als een veertje was! Voortgetrokken door het handje van de jongen liet de zware stam zich gewillig naar de tempel brengen. Daar stonden al honderden timmerlieden klaar om de boom te bewerken en op de plaats waar de ingestorte zuil gestaan had, neer te zetten.

Zo werd de tempel Sanjoegendo weer in zijn oude luister hersteld, en Inabata, hoewel hij nog lang over het verlies van zijn vrouw treurde, kon er uiteindelijk vrede mee hebben, omdat hij wist dat de ziel van zijn vrouw een hogere bestemming had gekregen.

* * * EINDE * * *

Zo, ff mijn haar furfen.
pi_64122362
OMG, dat plaatje in de OP...
pi_64122388
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Allebei
Ik ga eens zoeken

AH cheesecake met cranberries

Cheesecake met 4 lagen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.be
  donderdag 18 december 2008 @ 15:51:38 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122394
Vik, heb je er al eens over nagedacht om dictator te worden van madurodam ofzo?
pi_64122395
Vivi! Ik hoorde dat je een haarverf-debacle hebt Foto's, graag
  donderdag 18 december 2008 @ 15:52:12 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122418
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
hoezo dat nou weer!
Niet meer actief op Fok!
pi_64122434
Viva viva Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasablancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja doei.
pi_64122455
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga eens zoeken

AH cheesecake met cranberries

Cheesecake met 4 lagen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.be
Wordt die tweede laag wel goed stevig?
pi_64122515
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wordt die tweede laag wel goed stevig?
Hij werd prima stevig. Vooral omdat ie tussendoor 3x ofzo in de oven gaat. Je zet hem er precies zo lang in, dat alles mooi stevig is . Zal wel even fotootje opzoeken.
pi_64122531
quote:
Ah, een nieuwe rel?
pi_64122547
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ah, een nieuwe rel?
ik moest hardop lachen om Vief
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:55:31 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122548
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ah, een nieuwe rel?
Ik hoop het . Ik verveel me .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 15:55:47 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64122557
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jemig, dat lijkt me ook eng. Maar kun je nu dan wel fatsoenlijk functioneren?
Gek genoeg : Ja!

De chirurg verbaasde zich ook al dat ik met dat been sport, loop en hakken draag.
In theorie zou ik niet meer moeten kunnen lopen

Nu moet ik wel toegeven dat ik nu aan mijn max zit, en mijn enkel niet voor niets is gebroken ( die brak omdat mijn knie de klappen niet meer kan opvangen )
Hakken dragen doet nu ook ontzettend veel pijn, dus de operatie moet wel snel gebeuren. Ik zie er echter ontzettend tegenop omdat mijn hele leven ineens 6 maanden stil moet staan.
Ik lig een paar weken in het ziekenhuis, dan nog in een revalidatie-oord en daarna moet ik enkele maanden stil blijven zitten

Dat is nogal wat.

Maar goed, ik moet er toch aan gaan geloven
pi_64122558
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoop het . Ik verveel me .
ik ook
Ja doei.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:56:23 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64122579
quote:
Omg, ik pis in mijn broek
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:56:40 #49
163650 Greys
pi_64122587
Viev! Wat een mooi verhaal!

En MoBlo is nu vast een stuk minder omdat ik haar treurwilg noemde.
Het was alleen maar een compliment dus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64122603
@SHE: een halfjaar tijd om aan je boek te werken? Of kan dat niet als je stil moet blijven zitten? (veel bezoekjes oid?)

Oh en CF, ik heb de bovenste laag met diepvriesroodfruit van de AH gedaan, is echt lekker . Dit keer wil ik misschien gewoon vlaaivulling kersen nemen, omdat ik die ook zo lekker vind .
  donderdag 18 december 2008 @ 15:58:13 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122638
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi! Ik hoorde dat je een haarverf-debacle hebt Foto's, graag
Ik zit nog in een overgangsfase..geduld liefje!
pi_64122640
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Ik lig een paar weken in het ziekenhuis, dan nog in een revalidatie-oord en daarna moet ik enkele maanden stil blijven zitten
Lijkt me echt verschrikkelijk.
Maakt het uit of je het lang uitstelt? Of is het voor je knie beter om het zsm te doen?
pi_64122674
oh, ik moet weer gaan borrelen
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 15:59:32 #54
163650 Greys
pi_64122679
Moet je daar echt weken voor in een ziekenhuis blijven SHE, voor zo'n knie-operatie?
Ik dacht dat ze tegenwoordig niet weten hoe snel ze je naar huis moeten sturen om daar maar met je pootje stil te gaan liggen/zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64122709
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef Chicolate het volgende:
@SHE: een halfjaar tijd om aan je boek te werken? Of kan dat niet als je stil moet blijven zitten? (veel bezoekjes oid?)

Oh en CF, ik heb de bovenste laag met diepvriesroodfruit van de AH gedaan, is echt lekker . Dit keer wil ik misschien gewoon vlaaivulling kersen nemen, omdat ik die ook zo lekker vind .
Hmm, ik vind het wel spannend hoor, met die yoghurtlaag.
Vlaaivullingachtig spul kun je heel makkelijk zelf maken met aardappelzetmeel. Ik vind dat lekkerder dan gelatine, het wordt meer dikke saus dan gelei. En het heeft niet het lichte bijsmaakje van gelatine Gewoon wat zetmeel bij een pot kersen op sap flikkeren en dan koken
pi_64122732
quote:

[..]

De chirurg verbaasde zich ook al dat ik met dat been sport, loop en hakken draag.

Nu moet ik wel toegeven dat ik nu aan mijn max zit, en mijn enkel niet voor niets is gebroken ( die brak omdat mijn knie de klappen niet meer kan opvangen )
Hakken dragen doet nu ook ontzettend veel pijn, dus de operatie moet wel snel gebeuren. Ik zie er echter ontzettend tegenop omdat mijn hele leven ineens 6 maanden stil moet staan.

Dat is nogal wat.

Dat zou ik echt niet overleven
  donderdag 18 december 2008 @ 16:01:03 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122738
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hoezo dat nou weer!
Och.. ...
pi_64122748
Nou, foto van de laagjes komt eraan, uploaden gaat niet zo snel
  donderdag 18 december 2008 @ 16:01:19 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64122749
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
Waar ben jij mee bezig?
  donderdag 18 december 2008 @ 16:01:49 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64122763
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Och.. ...
Zeker vanwege mijn jas-verstop-actie? Ja maar, ja maar, t was voor z'n eigen bestwil .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:03:05 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64122817
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef Greys het volgende:
Moet je daar echt weken voor in een ziekenhuis blijven SHE, voor zo'n knie-operatie?
Ik dacht dat ze tegenwoordig niet weten hoe snel ze je naar huis moeten sturen om daar maar met je pootje stil te gaan liggen/zitten.
yep, reconstructie is wat lastiger geloof ik.
Toen ik mijn knie en kruisbanden scheurde lag ik ook 3 weken in het ziekenhuis.

Aan boek werken is idd het plan, maar ik weet nu al dat ik me na een week alweer kwaad ga zitten maken
Ik kan ECHT niet stilzitten.
pi_64122820
oh-oh... ik zal maar niet vertellen dat ik vandaag heb ontbeten met een half bakje katjangpinda's en een paar dropjes

Lunch: 2 pistoletjes met hummus, tussendoor een trosje druiven. Nog bedenken wat we vanavond eten!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:03:15 #63
163650 Greys
pi_64122823
Misschien een hele domme vraag hoor, maar wat heeft het voor zin om maanden stil te blijven zitten ná een revalidatie oord? Of begrijp ik het nou gewoon niet goed? Wat doe je tijdens de revalidatie dan, ook stil zitten? Dat heeft dan toch geen zin?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:03:18 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122826
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeker vanwege mijn jas-verstop-actie? Ja maar, ja maar, t was voor z'n eigen bestwil .
Nou, meer omdat je nogal eh..how to put this mildly..."graag bepaalt" waar anderen het over mogen hebben en via welk medium dat dan moet gaan enzo .
pi_64122834

Kijk . Laagje is prima. Oh en die keer had ik het met frambozen gedaan, das wel een afrader: overal pitjes .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:04:26 #66
163650 Greys
pi_64122878
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef SHE het volgende:

[..]

yep, reconstructie is wat lastiger geloof ik.
Toen ik mijn knie en kruisbanden scheurde lag ik ook 3 weken in het ziekenhuis.

Aan boek werken is idd het plan, maar ik weet nu al dat ik me na een week alweer kwaad ga zitten maken
Ik kan ECHT niet stilzitten.
En wij zijn er ook nog om je af te leiden.
Online en irl. Dan kom ik wel langs met mijn Carmenset, mag je me een cursus geven, wat zal ik een pro zijn na al die maanden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64122904
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk . Laagje is prima. Oh en die keer had ik het met frambozen gedaan, das wel een afrader: overal pitjes .
Ziet er idd prima uit! en ik wou het nou net vanavond met frambozen gaan maken Ik zeef ze wel, ofzo
  donderdag 18 december 2008 @ 16:05:13 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122906
Echt, ik sweer het je, Als ik hier de 27 a4-tjes tellende gebruiksaanwijzing van een kantklosmachine zou plaatsen zou Greys nog steeds reageren met "Wat mooi en leerzaam "

.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:05:33 #69
163650 Greys
pi_64122926
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, meer omdat je nogal eh..how to put this mildly..."graag bepaalt" waar anderen het over mogen hebben en via welk medium dat dan moet gaan enzo .

"Bel haar even ipv hier te gaan zitten schreeuwen!".
Die, bedoel je?

Maar ze had al sorry gezegd hoor, die stuiterbal
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:06:32 #70
163650 Greys
pi_64122957
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Vivi het volgende:
Echt, ik sweer het je, Als ik hier de 27 a4-tjes tellende gebruiksaanwijzing van een kantklosmachine zou plaatsen zou Greys nog steeds reageren met "Wat mooi en leerzaam "

.
TREURWILG!

(Ik vond het echt een mooi verhaal, hater! )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64122974
Mijn lijstje:
O: 1 boterham met pindakaas, 1 met paté en 1 met kaas en curryketchup
L: tosti met kaas en zongedroogde tomaten-tapenade
D: wraps met veel groente en sla

Niet echt mager allemaal, hoewel het avondeten wel meevalt, maar ik voelde me zo zielig vanochtend. Bij migraine word ik altijd misselijk, maar in plaats van niet eten ga ik dan juist alleen maar dingen eten die ik héél lekker vind omdat ik verder nergens zin in heb, en meestal zijn dat ongezonde dingen.
Ik heb al 2 dagen hoofdpijn en het trekt zich niks aan van pijnstillers, koffie of slapen. Ik weet niet wat ik er nog tegen moet doen. Misschien moet ik straks maar aan de alcohol.
pi_64122984
quote:

[..]

Dat is nogal wat.

Ik heb zelf ongeveer een half jaar nodig gehad om van mijn operatie en gedoe achteraf bij te komen, en ik vond het ook maar niks. In die tijd was ik behoorlijk afhankelijk van mijn vriendje. Ik ben eens in tranen thuis gekomen omdat ik één blokje om was gegaan en het zo moeilijk ging. Tussendoor moest ik op bankjes bijkomen waar bejaarden, drankverslaafden, en milieureinigingsdienstsloebers zaten.

Gelukkig heb je achterwel wel hernieuwde waardering voor zaken die alle andere mensen maar vanzelfsprekend vinden. Helaas ben je dat zelf ook na een paar weken wel weer kwijtgeraakt.

Trouwens, als O. het tegen die tijd even zat is, dan wil ik het stokje wel overnemen en je verplicht achter Hour of Power zetten om vervolgens een van mijn legendarische preken over je uit te storten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:07:19 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64122990
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Die, bedoel je?

Ja maar die tirannieke trekjes verloochenen zich niet hoor. En dat wordt alleen maar erger, op den duur!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:07:57 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64123019
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar wat heeft het voor zin om maanden stil te blijven zitten ná een revalidatie oord? Of begrijp ik het nou gewoon niet goed? Wat doe je tijdens de revalidatie dan, ook stil zitten? Dat heeft dan toch geen zin?
Je begrijpt er idd weer eens geen flikker van.

Eerst moeten ze mijn kuit open maken, daar mooie pezen verzamelen en die moeten dan vervolgens tot knieband gemaakt worden.
Ondertussen ligt SHE in ziekenhuis.
Dan moet de andere kuit open, weer pees verzamelen en daar moet een kruisband van gemaakt worden.
Ondertussen ligt SHE in ziekenhuis.

Dan komt de grote, boze operatie en gaan ze die pezen vervaardigen tot banden en in mijn knie terugplaatsen.
Ondertussen ligt SHE in ziekenhuis, om te kijken of wat er teruggeplaatst is, ook functioneert.

Dan wordt SHE verscheept naar revalidatie-oord, waar ik opnieuw moet leren lopen .
En als ik die vaardigheid een beetje krijg, moet ik naar huis voor rust en herstel van de operatie en ondertussen steeds weer terug naar de hoogstraat ( revalidfatie-oord ) om dat lopen weer te oefenen.

En dan, als het goed is, kan ik na 6 maanden weer lopen!

WOWOWOWOWOW!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:08:50 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123054

Hier een leuk poesje voor Vik om het goed te maken.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:09:11 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123065
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Die, bedoel je?

Ik was dus aan het bijlezen en ik zag twee keer "Joehoe Co, wat is dat met die kerststress?" en ik had Co niet zien posten (maar daar heb ik kennelijk overheen gelezen). Daarmee bedoelde ik dus _niet_ "Hey, ga even ergens anders over die kerststress zeuren", maar "Hey, is het niet praktischer om Co even te bellen / te pm'en / te msn'en ipv dat hier te vragen aangezien ze er niet is" (want daar ging ik dus vanuit).

Semantiek .
Niet meer actief op Fok!
pi_64123073
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Vivi het volgende:

.
Proest
Mini, ik ken het fenomeen. Ik geef er idd altijd maar gewoon aan toe, wat moet je anders? Morgen is weer een dag, hoor. Gezond eten kan best even een dagje wachten als je je migraine hebt
  donderdag 18 december 2008 @ 16:09:29 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123077
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Greys het volgende:

[..]

TREURWILG!

(Ik vond het echt een mooi verhaal, hater! )

labjoe
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:10:51 #79
163650 Greys
pi_64123112
Dan begreep ik het wel, goftedomme, want je zei dat je na de revalidatie nog maanden stil moest zitten.
Maar jou kennende huppel je dan weer vrolijk op je pumps met je carmenkrullen heel bevallig naar dat revalidatie-oord. Dus... geen flikker, nietus, begrijpen, wellus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:11:14 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64123121
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef Greys het volgende:

[..]

En wij zijn er ook nog om je af te leiden.
Online en irl. Dan kom ik wel langs met mijn Carmenset, mag je me een cursus geven, wat zal ik een pro zijn na al die maanden!
Ik hou je hier aan!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:11:16 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123123
Oh en ik kan trouwens enorm dominant en dictatoriaal zijn hoor! (zie Mark en winterjas-verhaal ), maar daar zouden jullie hier niet zoveel van moeten merken. Vandaar .

En die kat lijkt net Adolf Hitler .
Niet meer actief op Fok!
pi_64123125
Ahw mag ik Viking dan ook blijmaken met een kattenfoto?

Want want ... ik heb een kat .
pi_64123131
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:12:18 #84
163650 Greys
pi_64123162
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was dus aan het bijlezen en ik zag twee keer "Joehoe Co, wat is dat met die kerststress?" en ik had Co niet zien posten (maar daar heb ik kennelijk overheen gelezen). Daarmee bedoelde ik dus _niet_ "Hey, ga even ergens anders over die kerststress zeuren", maar "Hey, is het niet praktischer om Co even te bellen / te pm'en / te msn'en ipv dat hier te vragen aangezien ze er niet is" (want daar ging ik dus vanuit).

Semantiek .
Ik was vergeten dat ik vlak na haar post ook al gevraagd had wat de stress inhield.
Ik ben oud, jeweets! En daarbij... IK SCHREEUW NIET!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:12:49 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123182
Oh SHE, we binden je gewoon op een sleetje met wielen en dan rollen we je overal mee naar toen .

En als je dan vervelend bent laten we je ff op een tochtig kruispunt staan zodat je krullen eruit waaien. .

En als je dan toch plat ligt 6 maanden kan je net zo goed gaan broeden, 2 vliegen in een klap!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:13:00 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123187
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was vergeten dat ik vlak na haar post ook al gevraagd had wat de stress inhield.
Ik ben oud, jeweets! En daarbij... IK SCHREEUW NIET!
Groepsknuffel en alles is weer goed .

En ik heb een spinnend katje op schoot! .

Show je kat, Chico! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:13:26 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123199
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik kan trouwens enorm dominant en dictatoriaal zijn hoor! (zie Mark en winterjas-verhaal ), maar daar zouden jullie hier niet zoveel van moeten merken. Vandaar .

Jóh!!! (x2)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:13:33 #88
163650 Greys
pi_64123203
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik hou je hier aan!
Deal!
Maar ik kom wel met de auto, want Utrecht CS heb ik voor de komende 35 jaar wel weer gezien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:13:50 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64123211
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb zelf ongeveer een half jaar nodig gehad om van mijn operatie en gedoe achteraf bij te komen, en ik vond het ook maar niks. In die tijd was ik behoorlijk afhankelijk van mijn vriendje. Ik ben eens in tranen thuis gekomen omdat ik één blokje om was gegaan en het zo moeilijk ging. Tussendoor moest ik op bankjes bijkomen waar bejaarden, drankverslaafden, en milieureinigingsdienstsloebers zaten.

Gelukkig heb je achterwel wel hernieuwde waardering voor zaken die alle andere mensen maar vanzelfsprekend vinden. Helaas ben je dat zelf ook na een paar weken wel weer kwijtgeraakt.

Trouwens, als O. het tegen die tijd even zat is, dan wil ik het stokje wel overnemen en je verplicht achter Hour of Power zetten om vervolgens een van mijn legendarische preken over je uit te storten.

Ik vrees nu al met grote vrezen

Die afhankelijkheid is inderdaad een heikel punt. Ik moet er niet aan denken. Zeker met de wetenschap dat Ollie nu niet bepaald een verzorgend type is. Hij is zijn hele jeugd bemoedert, en daarna kwam ik
Ik maak me dus niet alleen zorgen om mezelf, maar ook om hem
Terwijl hij heus wel voor zichzelf kan zorgen natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:14:16 #90
163650 Greys
pi_64123229
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Vivi het volgende:
Oh SHE, we binden je gewoon op een sleetje met wielen en dan rollen we je overal mee naar toen .

En als je dan vervelend bent laten we je ff op een tochtig kruispunt staan zodat je krullen eruit waaien. .

En als je dan toch plat ligt 6 maanden kan je net zo goed gaan broeden, 2 vliegen in een klap!
(3x)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64123237
Tjonge SHE, dat klinkt best wel eng allemaal. Zes maanden stilzitten, damn... Ik zou maar vast een collectie DVD'tjes aan gaan leggen. Maar ja, als het toch moet kun je het maar beter gehad hebben.

De Hoogstraat ligt trouwens wel heel mooi, kun je lekker oefenen met lopen in het Wilhelminapark als je zover bent. Moet je daar ook intern?
pi_64123258
Ow mehn, save me... Niet weer al die katten
  donderdag 18 december 2008 @ 16:15:13 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123264
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Deal!
Maar ik kom wel met de auto, want Utrecht CS heb ik voor de komende 35 jaar wel weer gezien
Nu ga ik me toch afvragen wat voor spannende avonturen zich allemaal hebben afgespeeld op Utrecht CS .
Do tell .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:15:39 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123282
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ow mehn, save me... Niet weer al die katten
Jij hebt een kat op je ava, dus jij hebt geen recht van spreken .
Niet meer actief op Fok!
pi_64123302
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:

http://www.catsthatlooklikehitler.com

Chico: jeej! Pics!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:16:26 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123306
Ik ben er normaal ook geen fan van, maar deze is wel leuk, want psychotisch

.

Zo, nu ben ik even een exorcist bellen voor mijn zoon.
pi_64123339
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij hebt een kat op je ava, dus jij hebt geen recht van spreken .
Oh ja, ik wilde mijn ava nog veranderen! Ik wilde Giuditta van Caravaggio erin zetten (waanzinnig schilderij! zo vies als die vrouw kijkt! ) maar ik bedacht dat het dan zo tegenvalt, als je avatar knapper is dan jijzelf
  donderdag 18 december 2008 @ 16:18:54 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123390
Dat heb ik nu ook, na het haarfurfen
pi_64123394
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef SHE het volgende:

Die afhankelijkheid is inderdaad een heikel punt. Ik moet er niet aan denken. Zeker met de wetenschap dat Ollie nu niet bepaald een verzorgend type is. Hij is zijn hele jeugd bemoedert, en daarna kwam ik
Ik maak me dus niet alleen zorgen om mezelf, maar ook om hem
Terwijl hij heus wel voor zichzelf kan zorgen natuurlijk.
Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar wat moet je anders? Je kunt wat hulp vragen aan familie in de vorm van koken, en misschien kun je zo nu en dan een weekje bij moederlief logeren ofzo. Dan heeft hij de tijd om even bij te komen.

Ik vond het vooral heel moeilijk om alle eisen die ik aan mijn onmiddellijke omgeving stelde los te laten. Mijn lief maakt nooit schoon en ruimt niet op. Ik had de neiging om hem te vertellen wat hij allemaal moest doen (en dat moest natuurlijk precies hetzelfde zijn als ik altijd doe, dus bijv. NIET de kattenbak alleen even leeggooien maar óók boenen ).

Goede afspraken maken vooraf iig!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:19:08 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64123397
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjonge SHE, dat klinkt best wel eng allemaal. Zes maanden stilzitten, damn... Ik zou maar vast een collectie DVD'tjes aan gaan leggen. Maar ja, als het toch moet kun je het maar beter gehad hebben.

De Hoogstraat ligt trouwens wel heel mooi, kun je lekker oefenen met lopen in het Wilhelminapark als je zover bent. Moet je daar ook intern?
Ja, als het goed is moet ik 2 weken intern en daarna als ik thuis ben weer 3 x per week halve dagen.

Gelukkig woon ik er vlakbij en mijn ouders ook, dus het moet allemaal wel te organiseren zijn.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:20:10 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123445
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh ja, ik wilde mijn ava nog veranderen! Ik wilde Giuditta van Caravaggio erin zetten (waanzinnig schilderij! zo vies als die vrouw kijkt! ) maar ik bedacht dat het dan zo tegenvalt, als je avatar knapper is dan jijzelf
http://img137.imageshack.(...)capitaolofernib6.jpg

Deze? Waar hangt die eigenlijk?
Niet meer actief op Fok!
pi_64123480
Hey Vik, ik was net in de Harmonie en zag daar een advertentie hangen van iemand die iemand zoekt om lessen Nederlands als tweede taal te geven tegen betaling. Ik heb het telefoonnummer meegenomen. Belangstelling?

En vroeger zei mijn moeder altijd dat ik later vast directrice van een bejaardentehuis zou worden. Ik ben enorm bossy.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:21:38 #103
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64123502
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar wat moet je anders? Je kunt wat hulp vragen aan familie in de vorm van koken, en misschien kun je zo nu en dan een weekje bij moederlief logeren ofzo. Dan heeft hij de tijd om even bij te komen.

Ik vond het vooral heel moeilijk om alle eisen die ik aan mijn onmiddellijke omgeving stelde los te laten. Mijn lief maakt nooit schoon en ruimt niet op. Ik had de neiging om hem te vertellen wat hij allemaal moest doen (en dat moest natuurlijk precies hetzelfde zijn als ik altijd doe, dus bijv. NIET de kattenbak alleen even leeggooien maar óók boenen ).

Goede afspraken maken vooraf iig!
Ik denk inderdaad dat dat een goed plan is, om daar vooraf afspraken over te maken. De zaken die je schetst zijn namelijk precies de problemen die wij ondervonden toen ik met een gebroken enkel thuiszat.
Ik werd helemaal kribbig en ellendig van de troep, de manier waarop dingen gedaan werden en het totale gebrek aan (mijn) structuur in huis.
Hij kan niet koken, opruimen doet hij alleen wanneer hij niets meer kan vinden en een was draaien heeft hij volgens mij nog nooit gedaan.

Ik kijk er nu al naar uit!.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:22:24 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123526
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey Vik, ik was net in de Harmonie en zag daar een advertentie hangen van iemand die iemand zoekt om lessen Nederlands als tweede taal te geven tegen betaling. Ik heb het telefoonnummer meegenomen. Belangstelling?

En vroeger zei mijn moeder altijd dat ik later vast directrice van een bejaardentehuis zou worden. Ik ben enorm bossy.
Ja geef het nr maar, al weet ik niet of ik er wat mee doe. Ik heb daar helemaal geen ervaring mee, dus straks verpest ik iets .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:23:03 #105
163650 Greys
pi_64123552
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu ga ik me toch afvragen wat voor spannende avonturen zich allemaal hebben afgespeeld op Utrecht CS .
Do tell .
Heb je het Puppelverslag destijds niet gelezen?

Maar voor jou nog even in een note(n?)dop:
- De laatste keer dat Greys in de trein zat (naar Co) sprong er iemand voor en zat ze de hele middag vast
- Deze keer waren er 'extreme weersomstandigheden', lees: een zuchtje wind
- Greys had niet de juiste schoenen aan om over perrons te huppelen (lees: jank, zeur, klaag, koude voeten)
- Enorme vertraging, onderweg 13x SHE gebeld
- Uiteindelijk op Utrecht CS, geen SHE, weer bellen
- Die zat nl knel in een taxi in de drukte (ze woont 2 minuten vanaf het station... don't ask...)
- Uiteindelijk in de juiste trein (ik skip hier het stuk dat SHE dacht dat ze nog wel even wat drinken kon halen terwijl de trein al klaar stond om te vertrekken....)
- Trein vol, mensen mochten er niet meer in, wij wel natuurlijk
- Op weg naar k_i_m
- Duistere woesteling stapt in trein en gilt tegen moi Hou je bek trrrrrutttttttttttttttttt!
- Duistere woesteling stapte weer uit

en de rest ging wel aardig geloof ik. Vijf uur vertrokken, half negen bij Co

En ga nou niet zeggen 'Oh ja! Ik weet het alweer!' want dan doe ik je wat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:23:14 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123559
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

Whaha, je geeft het ook gewoon toe.
Ik vind het gewoon kut als iemand mij dictatoriaal noemt, terwijl ik dat gewoon bèn .
Niet meer actief op Fok!
pi_64123605
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

http://img137.imageshack.(...)capitaolofernib6.jpg

Deze? Waar hangt die eigenlijk?
Ja. Hangt in het Palazzo Barberini in Rome, alwaar ik hem in september heb mogen aanschouwen Ik vind het echt een geweldig schilderij: de gelaatsuitdrukking van die vrouw is echt priceless En die feeks ernaast! Echt prachtig!
pi_64123615
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, als het goed is moet ik 2 weken intern en daarna als ik thuis ben weer 3 x per week halve dagen.

Gelukkig woon ik er vlakbij en mijn ouders ook, dus het moet allemaal wel te organiseren zijn.
Dat lukt vast wel, er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen.
Als Ollie nog niet voor zichzelf kan zorgen is dit gewoon een mooie kans voor hem om het te leren. Als jij er niet bent moet hij wel. Hij is verdorie toch een volwassen vent, dus er is geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. Als je inderdaad maar, zoals Claudia zegt, je eisen loslaat en tevreden bent met hoe hij het doet. Je kunt toch niet veel anders...
  donderdag 18 december 2008 @ 16:25:08 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123629
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
- prachtig verhaal -
En ga nou niet zeggen 'Oh ja! Ik weet het alweer!' want dan doe ik je wat.
O ja, dat .

Nee hoor . Er staat me niks van bij. Maar hahaha, wat geweldig. Waarom maak ik dat soort dingen nooit mee in de trein? Ik zat wel eens in de trein toen iemand voor me uitgebreid ging drinken en blowen (was 's avonds laat vanuit Amersfoort).
Niet meer actief op Fok!
pi_64123739
Oeh evil schilderij .

En ik word geen kattenspammert hoor, dat doe ik wel in het kattentopic, mocht ik de neiging ertoe hebben .

Dit is mijn katje . Asielbeessie van 5 jaar oud en superlief. Bijt niet, krabt niet, maakt niets stuk, kotst nergens, doet het altijd op de bak etc. Oh en ze houdt van knuffelen en op schoot zitten. Prima toch .
pi_64123863
Zwarte katten zijn cool.
Wij hadden ooit een nestje met 3 zwarte dames (en twee mannetjes). De eerste weken hadden we ze allemaal nog thuis, gingen ze als drie standbeeldjes naast elkaar in de kast zitten enzo, geniaal. Helaas zijn ze alledrie te jong overreden.

Ok, genoeg F&F-praat.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:32:40 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123881
Cootje! Je bent toch niet aan het trachten een kalkoen te schieten ergens langs de grachten he!?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:33:43 #113
163650 Greys
pi_64123915
Wat een liefje Chico! Heb jij nou ook het idee dat asieldiertjes erg dankbaar zijn als ze bij je in huis mogen wonen en dat ze zich daarom zo voorbeeldig gedragen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:34:01 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123926
Waarom hebben wij eigenlijk mannen als ze toch niets naar onze zin doen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:34:12 #115
163650 Greys
pi_64123932
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Vivi het volgende:
Cootje! Je bent toch niet aan het trachten een kalkoen te schieten ergens langs de grachten he!?
Bel d'r anders effe!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:34:38 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123943
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef Greys het volgende:
Wat een liefje Chico! Heb jij nou ook het idee dat asieldiertjes erg dankbaar zijn als ze bij je in huis mogen wonen en dat ze zich daarom zo voorbeeldig gedragen?
Dat zal de reden zijn waarom die van mij altijd de boel afbreken hier .
Ik zal ze ook maar een paar maandjes in het asiel stoppen dan . Heropvoedingskamp .

Wat een dropske, Chico .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:35:10 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123960
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Bel d'r anders effe!
.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:35:13 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64123962
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Bel d'r anders effe!
Oh ja, ik heb nu toch Skype! Sorry dat ik dat meld in dit topic btw.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:35:53 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64123995
Jongeeeeeees, doe niet zo flauw .
Niet meer actief op Fok!
pi_64124015
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Vivi het volgende:
Omdat we hopen dat we ze nog kunnen veranderen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:37:04 #121
163650 Greys
pi_64124035
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Jongeeeeeees, doe niet zo flauw .
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64124044
Ik kan jullie echt niet meer volgen, wat een snelheid!

En ik had een vraagje aan de cheesecake dames (K_i_m en Greys als ik het goed heb?)
Want ik heb hier een tof recept voor chocolade cheesecake, en er staat roomkaas als ingrediënt, moet ik daar dan philadelphia voor nemen?

Ik ga zelf maar een mini puntje nemen, dus het mag!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:37:24 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124045
Denk maar niet dat je met een vrouw beter af bent, Vief .

Ik blijf voor altijd single . Of ik trouw met Mark, want die luistert tenminste wel naar mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_64124052
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja. Hangt in het Palazzo Barberini in Rome, alwaar ik hem in september heb mogen aanschouwen Ik vind het echt een geweldig schilderij: de gelaatsuitdrukking van die vrouw is echt priceless En die feeks ernaast! Echt prachtig!
Sowieso vind ik Caravaggio prachtig. Heb er een paar gezien in Berlijn. .
pi_64124087
Oeh, winter sale bij Esprit. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik nu wel dun genoeg zou zijn om in zo'n lekker wollen vest te kunnen, maar ik ben nog steeds te chubby. Epic fail.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:38:36 #126
163650 Greys
pi_64124095
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Bob. het volgende:
Ik kan jullie echt niet meer volgen, wat een snelheid!

En ik had een vraagje aan de cheesecake dames (K_i_m en Greys als ik het goed heb?)
Want ik heb hier een tof recept voor chocolade cheesecake, en er staat roomkaas als ingrediënt, moet ik daar dan philadelphia voor nemen?

Ik ga zelf maar een mini puntje nemen, dus het mag!
In die van mij zat in elk geval wel Philadelphia (gewoon naturel, uiteraard !
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64124101
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Vivi het volgende:
Mijn meneer heeft de afgelopen twee weken zonder te mekkeren elke dag gekookt én afgewassen! En hij heeft dinsdagnacht maar een klein beetje gemopperd, toen hij mijn figuren moest opmaken
  donderdag 18 december 2008 @ 16:38:52 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124114
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets van hem gezien, maar als ik dit zie snap ik, ondanks dit specifieke schilderij (wat een horror ), dat het de moeite waard is .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:39:26 #129
163650 Greys
pi_64124135
Ik wil met de Puppels in een roze Puppelhuis wonen.
En dan af en toe gewoon buiten de deur neuken.

EDIT: oke, dat staat mij echt niet, als ik zoiets zeg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:40:00 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124157
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Greys het volgende:
.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:40:04 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64124160
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Chicolate het volgende:
Oeh evil schilderij .

En ik word geen kattenspammert hoor, dat doe ik wel in het kattentopic, mocht ik de neiging ertoe hebben .

[ afbeelding]afbeelding ] [ afbeelding]afbeelding ]

Dit is mijn katje . Asielbeessie van 5 jaar oud en superlief. Bijt niet, krabt niet, maakt niets stuk, kotst nergens, doet het altijd op de bak etc. Oh en ze houdt van knuffelen en op schoot zitten. Prima toch .
Ze lijkt SPREKEND op mijn verloren poesie. Ontsnapt tijdens krolsheid toen ze net geen jaar oud was.
Is geboren in 2001 Nooit meer teruggevonden ondanks eindeloze pogingen
te Zwolle

Ik ZWEER dat als ik niet beter zou weten, ik zou denken dat dit mijn poesie is
pi_64124173
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

In die van mij zat in elk geval wel Philadelphia (gewoon naturel, uiteraard !
Oke, bedankt!
Ben heel benieuwd, het word een chocolade-cheesecake.
pi_64124186
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja! Ik ben sinds Rome ook om! Er hing ook eea in de Galleria Borghese (wat misschien wel het mooiste museum ever is ) en ook in het Prado.

Jeetje, ik heb me toch een partij cultuur meegepakt in de laatste maanden van het jaar
  donderdag 18 december 2008 @ 16:40:55 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124188
Er zijn trouwens ook lesbische woongroepen! .
Hemel op aarde! .

(maar ik dácht het niet Een stel vrouwen bij elkaar, dat worden echt keiharde bitchfights. Mannen zijn nodig om vrouwen in bedwang te houden
Niet meer actief op Fok!
pi_64124198
Wel, hier zit het avondeten er alweer op, of in, dat is maar hoe je het bekijkt.

Brinta
Fruitsalade
Brood
Couscous, lamsbout, gestoofde worteltjes met wat venkel. Griesmeelpudding met eigen bessennattigejam toe.
3 espresso
1 pils
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:41:14 #136
163650 Greys
pi_64124201
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Zie ook de edit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:42:06 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124240
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Greys het volgende:

EDIT: oke, dat staat mij echt niet, als ik zoiets zeg
Blij dat je het zelf door hebt .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:43:28 #138
163650 Greys
pi_64124285
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Blij dat je het zelf door hebt .
Ik had het gepost (zonder preview ja ) en ik zag meteen: IEKS!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64124307
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oke, bedankt!
Ben heel benieuwd, het word een chocolade-cheesecake.
Oeh
Ik heb afgelopen zomer om eem klein cafeetje in Edinburgh echt De Beste Cheesecake Van Mijn Leven gegeten: extra puur, met frambozen.
Terwijl ik dacht dat chocolade en cheesecake een rare combi was
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:44:58 #140
163650 Greys
pi_64124337
Maar dat die taal me niet staat wil nog niet zeggen dat het idee me niet aanspreekt natuurlijk.
En dan nemen we McAbba als huisdier, toch SHE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:45:42 #141
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64124366
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
Maar dat die taal me niet staat wil nog niet zeggen dat het idee me niet aanspreekt natuurlijk.
Prima, dan neuk ik binnenshuis.
pi_64124381
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja! Ik ben sinds Rome ook om! Er hing ook eea in de Galleria Borghese (wat misschien wel het mooiste museum ever is ) en ook in het Prado.

Jeetje, ik heb me toch een partij cultuur meegepakt in de laatste maanden van het jaar
In de hoop dat m'n vriend hier niet mee gaat lezen: hij krijgt op kerst een reisgids van Rome: *hint hint*. Ik wil daar echt weer eens naar toe, en dan ook naar dat museum!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:46:19 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64124383
Gets, nu zit die poesie me dwars.
Stom, want de kans is bijzonder klein..maar toch he.
pi_64124391
McAbba? Toch niet een van die kleine bolle Zweedse mannetjes?
  donderdag 18 december 2008 @ 16:47:25 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124418
@ CF: Caravaggio is kennelijk niet de enige die zich door het thema heeft laten inspireren .

http://upload.wikimedia.o(...)NTILESCHI_Judith.jpg
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:48:25 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124452
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef SHE het volgende:
Gets, nu zit die poesie me dwars.
Stom, want de kans is bijzonder klein..maar toch he.
Haha. Awww!
Die van jou zou nu 7 zijn en die van Chico is 5, dus dat kan niet .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:48:34 #147
163650 Greys
pi_64124460
Ik bedoelde natuurlijk huispianist/zangert.
Geen huisdier
Dat klinkt zo onaardig en dat ben ik niet, onaardig

De kans is idd heel klein hoor, van poesie.
Maar kan me voorstellen dat je wel even moet slikken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64124481
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

In de hoop dat m'n vriend hier niet mee gaat lezen: hij krijgt op kerst een reisgids van Rome: *hint hint*. Ik wil daar echt weer eens naar toe, en dan ook naar dat museum!
Ik vond het echt heel gaaf! Het is een vrij klein museum, er mag maar een beperkt aantal mensen per keer in en dan mag je maar twee uur blijven
Maar de zalen zelf zijn al gor-ge-ous en ze hebben allerlei beelden van Bernini en een aantal bekende portretten van Caravaggio (Bacchus, en een zelfportret, en nog een paar). Echt een WOW-ervaring!
  donderdag 18 december 2008 @ 16:50:02 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64124501
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha. Awww!
Die van jou zou nu 7 zijn en die van Chico is 5, dus dat kan niet .
Alsof ze in een asiel precies de datum weten. dat schatten ze gewoon.

Ze lijkt er zooo op
Zelfde kleur oogjes, beetje pluis in de oortjes.

*sigh*
pi_64124553
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
@ CF: Caravaggio is kennelijk niet de enige die zich door het thema heeft laten inspireren .

http://upload.wikimedia.o(...)NTILESCHI_Judith.jpg
I know. Maar so far vind ik die van Caravaggio echt het tofst
  Vis een optie? donderdag 18 december 2008 @ 16:51:55 #151
70532 loveli
N
pi_64124575
Terug van tandarts. Mag gemist consult dokken. Heb net de motor lopend naar huis gebracht. Als iemand een idee voor heftige full-body workout wil, heb ik nog wel een tip.

Even bijlezen, eten en werken.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:52:21 #152
163650 Greys
pi_64124591
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
McAbba? Toch niet een van die kleine bolle Zweedse mannetjes?
http://fotoboek.fok.nl/Abbadon (lees vooral ook de reacties in zijn fobo van zijn Slankharem )

Oh, en dit is hem ook *spam*
http://www.adrift.nl/meuk/aoaw.mp3
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 16:54:20 #153
163650 Greys
pi_64124652
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Alsof ze in een asiel precies de datum weten. dat schatten ze gewoon.

Ze lijkt er zooo op
Zelfde kleur oogjes, beetje pluis in de oortjes.

*sigh*
Net als dat ze zeiden dat Boris een ECHTE buitenkat is.
Yeah, right. Veel te koud buiten, grillen op de vensterbank bedoelen ze

Hoe lang heeft Chico de poesie al?
En uit het Zwolse asiel? Als ze hem net heeft lijkt de kans me helemaal klein.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 16:54:31 #154
236335 neen
schone schijn
pi_64124656
Wehehe, ik ging ook kijken
het lijkt niet wat het is
pi_64124731
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Ze lijkt SPREKEND op mijn verloren poesie. Ontsnapt tijdens krolsheid toen ze net geen jaar oud was.
Is geboren in 2001 Nooit meer teruggevonden ondanks eindeloze pogingen
te Zwolle

Ik ZWEER dat als ik niet beter zou weten, ik zou denken dat dit mijn poesie is
Ahw SHE, dat was niet de bedoeling . Mijn poessie is van 2003 en komt bij mensen vandaan, niet van de straat geplukt enzo. En anders mag je van mij best een keer langskomen hoor, om te controleren of het niet jouw poessie is . Had ze een wit vlekje onder dr kin?

Trouwens, bijna iedereen met een zwarte kat zegt dat ze er op lijkt .
  donderdag 18 december 2008 @ 16:56:57 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64124733
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef neen het volgende:
Wehehe, ik ging ook kijken
Anosmie ook, whehehe! .
Niet meer actief op Fok!
pi_64124744
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl/Abbadon (lees vooral ook de reacties in zijn fobo van zijn Slankharem )

Klinkt goed!
Die mag wel in ons huis!
pi_64124760
Ik heb McAbba ook gecheckt.
Fok!bejaarde
  donderdag 18 december 2008 @ 16:58:57 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64124789
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ahw SHE, dat was niet de bedoeling . Mijn poessie is van 2003 en komt bij mensen vandaan, niet van de straat geplukt enzo. En anders mag je van mij best een keer langskomen hoor, om te controleren of het niet jouw poessie is . Had ze een wit vlekje onder dr kin?

Trouwens, bijna iedereen met een zwarte kat zegt dat ze er op lijkt .
Nee, ze was helemaal effen, pikzwart. Nergens een kleurtje.

Maar ze heeft echt zoooooo'n typisch koppie

Ik mis haar
pi_64124805
Tieviepie in vliegende haast (tussen werken en kinderen naar kerstdiner op school brengen)
SHE wat een akelig vooruitzicht!
pi_64124844
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Anosmie ook, whehehe! .
Klikspaan!
Fok!bejaarde
pi_64124853
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, ze was helemaal effen, pikzwart. Nergens een kleurtje.

Maar ze heeft echt zoooooo'n typisch koppie

Ik mis haar
Zucht van opluchting hier . Zat al helemaal bang te wezen dat het wél jouw beessie was. Maar ze heeft dus een witte pluk onder dr kin, dus het kan niet .

Ze komt trouwens bijna nooit op mijn kamer, zit liever beneden. En op moment dat ik foto's ga posten, springt ze opeens op schoot . En ik mis haar al als ik bij mn vriend thuis tv zit te kijken, vraag me af waar mijn kat op schoot is gebleven . Ok, genoeg F&F .

Maar SHE, wonderen zijn de wereld nog niet uit ... misschien ooit?
  Vis een optie? donderdag 18 december 2008 @ 17:02:24 #163
70532 loveli
N
pi_64124890
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neem dan een recente foto van d'r als avatar. Wie het laatst lacht...
crap in = crap out
pi_64124922
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Neem dan een recente foto van d'r als avatar. Wie het laatst lacht...
  donderdag 18 december 2008 @ 17:04:14 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64124954
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zucht van opluchting hier . Zat al helemaal bang te wezen dat het wél jouw beessie was. Maar ze heeft dus een witte pluk onder dr kin, dus het kan niet .

Ze komt trouwens bijna nooit op mijn kamer, zit liever beneden. En op moment dat ik foto's ga posten, springt ze opeens op schoot . En ik mis haar al als ik bij mn vriend thuis tv zit te kijken, vraag me af waar mijn kat op schoot is gebleven . Ok, genoeg F&F .

Maar SHE, wonderen zijn de wereld nog niet uit ... misschien ooit?
Ook al was het de mijne, dan was het alweer de jouwe

Ik werd door haar 'blik' gewoon enorm aan haar herinnerd. En vooral het niet weten waar ze is, en of ze ok is geeft gewoon een kutgevoel.
Ik denk ook niet dat ik haar ooit nog terug vind. Ik ga er gewoon vanuit dat ze lekker bij iemand op de vensterbank aan het grillen is

Je hebt een mooie poesie!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 17:05:37 #166
163650 Greys
pi_64125001
Nou Loveli, dat was me het uitstapje wel dus naar de tandarts

DISCLAIMER: McAbba, het is niet de bedoeling om je te pimpen ofzo hoor
En ben je nou al eens klaar met jezelf volproppen met die lekkere hapjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 17:15:35 #167
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64125257
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Greys het volgende:
Waar is Muis als de lapo in zicht komt...
We zijn pas op pagina 4, maar hier ben ik!
Admit it, you missed me!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64125288
Oh no over een uur omkleden voor voetbaltraining en ik moet nog een deelvraag afmaken + een logboek faken. En mijn studiegenoot kan ik maar niet bereiken. Ik moet namelijk mijn stukken samenvoegen en uitprinten, maar dat haal ik NOOOOIT. En zij moet zo nodig naar gala D:
pi_64125326
Oh crap, ik ging even in het fobo van McAbba kijken en nu heb ik bij Anosmie een reactie achter gelaten die eigenlijk bij McAbba moest En ik heb niet eens gluhwein gehad bij de Kerstborrel. Wel een schandalig groot stuk taart. Met slagroom.

En ik lees het al, ik moet bij SHE gaan inwonen en haar huis structureren .
Ik heb nu ook een exemplaar dat zegt: "Ga je nu WEER de badkamer poetsen?!" en dan is het een week geleden dat ie is gedaan. Hij droogt ook nooit z'n voeten af als ie uit bad stapt. Gewoon *hop* uit bad en met kleddernatte poten de vloer op en dan *hop* zo over het laminaat naar z'n kamer (waar zijn kleerkast staat, op de slaapkamer staat de mijne namelijk al).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 18 december 2008 @ 17:21:19 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125376
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

We zijn pas op pagina 4, maar hier ben ik!
Admit it, you missed me!
Ik wel iig .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:21:22 #171
148689 Muis006
pi_64125379
HEE GREYS!
Ik ben er voor jou hoor!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:21:39 #172
148689 Muis006
pi_64125386
Misschien is ze buiten de deur neuken!
pi_64125397
En deze week vol verbazing, toen ik zei dat ik nu veel meer vuilniszakken had als toen ik alleen was.
"Maar hoe kan dat dan?! Ik heb er maar 1 of twee weggebracht sinds ik hier woon?!!"

Nou, voornamelijk omdat jij de prullenbak blijft volproppen, ook als het deksel niet meer dicht gaat. En ik het dan niet meer kan aanzien, dat elke keer als ik iets wil weggooien de helft op de grond flikkert omdat het ding kotsvol zit. En dat ik dan dus een vuilniszak ga pakken om het in te doen. DAAROM!

Verder is ie wel lief.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 18 december 2008 @ 17:22:13 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125405
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef Muis006 het volgende:
HEE GREYS!
Ik ben er voor jou hoor!
Niet voor mij? .
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Misschien is ze buiten de deur neuken!
niet zo grofgebekt jij!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:22:58 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125432
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef Syrena het volgende:
En deze week vol verbazing, toen ik zei dat ik nu veel meer vuilniszakken had als toen ik alleen was.
"Maar hoe kan dat dan?! Ik heb er maar 1 of twee weggebracht sinds ik hier woon?!!"

Nou, voornamelijk omdat jij de prullenbak blijft volproppen, ook als het deksel niet meer dicht gaat. En ik het dan niet meer kan aanzien, dat elke keer als ik iets wil weggooien de helft op de grond flikkert omdat het ding kotsvol zit. En dat ik dan dus een vuilniszak ga pakken om het in te doen. DAAROM!

Verder is ie wel lief.
Oeh zo herkenbaar .
En dan kan ik eens in de zoveel tijd de prullenbak gaan schoonboenen, omdat er allemaal troep van onduidelijke herkomst aan het deksel kleeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_64125433
Gooi 't eruit Syrena, al je frustraties!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:23:10 #177
148689 Muis006
pi_64125440
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet voor mij? .
[..]

niet zo grofgebekt jij!
Natuuurlijk ben ik er ook voor jou
  donderdag 18 december 2008 @ 17:24:31 #178
148689 Muis006
pi_64125483
Oh en ik heb herliches erwtensoep gegeten!
En een nieuwe winterjas gekocht

En gehuild toen ik even naar mn werk ging om te vertellen dat ik straks een tijd niet kan werken
  donderdag 18 december 2008 @ 17:24:46 #179
148689 Muis006
pi_64125489
Echoooooooooooooooo
  donderdag 18 december 2008 @ 17:24:56 #180
148689 Muis006
pi_64125493
4 op een rij!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:26:16 #181
148689 Muis006
pi_64125524
  donderdag 18 december 2008 @ 17:26:24 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125528
DaD: ik zie Bruce niet meer (al een paar dagen niet hoor, maar ik dacht er net pas aan om er ff iets van te zeggen)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:26:34 #183
148689 Muis006
pi_64125532
Lurkertjes kom me eens vermaken!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:26:56 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125542
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:26 schreef Muis006 het volgende:

Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:27:00 #185
148689 Muis006
pi_64125544
Vikje my saviour!
pi_64125546
Ik wil een lampenkap laten maken, maar op dit atelier (dat er veel te duur uitziet) na kan ik niks vinden.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:27:31 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125563
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Muis006 het volgende:
Vikje my saviour!
Zoals ik eerder ook al zei: tegen 17:30 zijn veel mensen aan het koken / eten .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:27:32 #188
148689 Muis006
pi_64125565
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die heb ik ook op mijn laptop.
In de afbeeldingenmap 'zooi'.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:27:41 #189
236335 neen
schone schijn
pi_64125571
Ah.... Muis is er weer, dan kunnen we weer tempo maken en het topic dichtgooien
  donderdag 18 december 2008 @ 17:27:59 #190
148689 Muis006
pi_64125580
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zoals ik eerder ook al zei: tegen 17:30 zijn veel mensen aan het koken / eten .
Ja dus? Mijn papski is nu ook aan het koken en ik post toch ook gewoon
  donderdag 18 december 2008 @ 17:28:10 #191
236335 neen
schone schijn
pi_64125589
Want je weet wat ze zeggen. Als de muis van huis is, dansen de katten niet op tafel.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:28:15 #192
148689 Muis006
pi_64125591
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef neen het volgende:
Ah.... Muis is er weer, dan kunnen we weer tempo maken en het topic dichtgooien
Hoezeeeee!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:28:28 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125596
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dus? Mijn papski is nu ook aan het koken en ik post toch ook gewoon
Je snapt me wel .

Ik wist niet dat je nog thuis woont? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:28:41 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125601
Na Goodbye denk ik dat iedere begin-twintiger al samenwoont met bf .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:29:04 #195
148689 Muis006
pi_64125609
Het feest kan beginnen want Muis is binnen

En ik ben een thuiswonende student!
pi_64125621
Ik kom er voor uit: ik been de topics tijdelijk niet meer bij! Heb het hele vorige topic bijgelezen en nu zag ik dat de nieuwe alweer 4 pags had. Misschien vannacht als ik in bed lig.

Kersstress is als volgt: ik kwam vandaag aan in Da Puppelhouse, 1 grote klerebende+ wat truttige kerstversiering her en der, aangebracht door schoonmama. (met spijkers geslagen in eeuwenoude lambrisering ) Kerstnaalden door het hele huis. Terwijl ik Koekie bij me had en dat is natuurlijk giftig. Ik dus direct de tuttigheid uit dat hele huis moeten verwijderen en dat hele huis gezogen, maar kon er zo moeilijk bij vanwege alle rotzooi. De hele koelkast stonk, vol met dingen die overtijd waren. Allemaal volle vuilniszakken. En ik krijg zo direct m'n beste vriendin+aanhang te eten en de verwarming wilde niet aan en meneer C. deed ongeveer 3 uur over de auto wegzetten, zodat hij niet mee kon helpen en ik krijg 2e kerstdag 12 mensen te eten en ik weet niet eens wat en ik moet de kerstboom nog optuigen en het hele weekend werken. En de Nespresso was op, zodat ik ook nog naar de Bijenkorf moest en die meneer vroeg 4x aan me of ik wat overhad voor het aidsfonds, terwijl de vierde keer mijn portemonnaie toch echt niet op wonderbaarlijke wijze zichzelf een weg naar boven had geklauterd...

Nou dat dus.

Ik ga koken......
  donderdag 18 december 2008 @ 17:30:41 #197
148689 Muis006
pi_64125664
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik kom er voor uit: ik been de topics tijdelijk niet meer bij! Heb het hele vorige topic bijgelezen en nu zag ik dat de nieuwe alweer 4 pags had. Misschien vannacht als ik in bed lig.

Kersstress is als volgt: ik kwam vandaag aan in Da Puppelhouse, 1 grote klerebende+ wat truttige kerstversiering her en der, aangebracht door schoonmama. (met spijkers geslagen in eeuwenoude lambrisering ) Kerstnaalden door het hele huis. Terwijl ik Koekie bij me had en dat is natuurlijk giftig. Ik dus direct de tuttigheid uit dat hele huis moeten verwijderen en dat hele huis gezogen, maar kon er zo moeilijk bij vanwege alle rotzooi. De hele koelkast stonk, vol met dingen die overtijd waren. Allemaal volle vuilniszakken. En ik krijg zo direct m'n beste vriendin+aanhang te eten en de verwarming wilde niet aan en meneer C. deed ongeveer 3 uur over de auto wegzetten, zodat hij niet mee kon helpen en ik krijg 2e kerstdag 12 mensen te eten en ik weet niet eens wat en ik moet de kerstboom nog optuigen en het hele weekend werken. En de Nespresso was op, zodat ik ook nog naar de Bijenkorf moest en die meneer vroeg 4x aan me of ik wat overhad voor het aidsfonds, terwijl de vierde keer mijn portemonnaie toch echt niet op wonderbaarlijke wijze zichzelf een weg naar boven had geklauterd...

Nou dat dus.

Ik ga koken......
voor Co
  donderdag 18 december 2008 @ 17:30:51 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64125669
O dat klinkt als een verschrikkelijke dag, Co! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:30:58 #199
236335 neen
schone schijn
pi_64125674
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:29 schreef conleche het volgende:

Nou dat dus.

Ik ga koken......
Succes ermee...

Ik ben ook thuiswonend student en alleen metm'n vader, hij heeft net pizza's besteld :")
pi_64125730
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
DaD: ik zie Bruce niet meer (al een paar dagen niet hoor, maar ik dacht er net pas aan om er ff iets van te zeggen)
Oh echt? Ik zie 'm nog wel gewoon! Later maar eens fixen dan, ik moet nu zo naar m'n werk.
pi_64125750
Oh Co, ik word alleen al moe als ik het lees Veel sterkte *strooit met Kerstige kalmte*
  donderdag 18 december 2008 @ 17:34:28 #202
148689 Muis006
pi_64125757
Co, als je nou eens:

- voor vanavond iets met veel pepers kookt, dan heeft iedereen het werrem en hoeft de verwarming niet aan
- morgen op je gemak schoonmaakt en de kerstboom opzet en een brainstormsessie houdt over wat je 2e kerstdag wil maken
- je dit weekend werkt
- maandag boodschappen doet en een kookplanning voor 2e kerstdag maakt, want dan hoef je daar ook niet meer over te stressen
- dinsdag gebruikt om te chillen?
  donderdag 18 december 2008 @ 17:35:40 #203
148689 Muis006
pi_64125790
En de gouden tip:

- NIET bijlezen vannacht maar gewoon lekker slapen zodat je morgen faaaabulous je bed uitrolt! Het meeste gezwets komt dezer dagen toch van mijn kant, dus als het belangrijk is zal ik je wel PMen
pi_64125856
Ik ben het met Muis eens, Strakke planning
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 17:40:59 #205
163650 Greys
pi_64125910
Zie je Vik, dáárom heb ik haar niet gebeld!

Co: je hebt er geen reet aan, maar
Alles sal reg kom. Jij duizendpoot

Muisje! Ik moest ook even mijn huis kerstachtig maken. Ik doe niet aan een kerstboom (al krijg ik daar vast spijt van) maar ik heb langs de balk boven de open haard zo'n nep-kersttak-sliert-groending gehangen met lampjes er in. De punaises gingen erg moeizaam die balk in, ik met mijn kippenkracht
En wat van die lampjesdingen voor het raam (anders ben ik de treurigheid van de buurt) en ik vind het wel weer best zo. Geen gestress deze keer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 17:49:20 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126115
Co, je moet deze wel bijlezen hoor! Ik was grappig op pagina 2 !

En @ lambrisering.
pi_64126119
Ik heb niet alles gelezen (jullie gaan echt te snel), maar SHE, dat klinkt kut. Heel erg kut zelfs. En zo te lezen moet je eerst je geliefde helemaal instrueren en het huishouden leren voor je met gerust hart onder het mes wil/kan. Als je zover bent wens ik je heel veel geduld en een snel herstel!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 december 2008 @ 17:51:22 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126162
Lijstje:

O: 2 volkorenboterhammen met haar en ei
L: 2 volkorenboterhammen met haar en Filet A.
D: 2,5 bord spruitjesstampot met truffelololie, room en spekjes. En gehaktballetjes .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 17:52:16 #209
163650 Greys
pi_64126181
Boterhammen met haar
Ik heb ergens weer iets verzuimd bij te lezen zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 17:52:38 #210
163650 Greys
pi_64126187
Oh... en 2,5 bord
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64126219
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef Vivi het volgende:
Lijstje:

O: 2 volkorenboterhammen met haar en ei
L: 2 volkorenboterhammen met haar en Filet A.
D: 2,5 bord spruitjesstampot met truffelololie, room en spekjes. En gehaktballetjes .
Klinkt lekker Maar: vreetzak!
pi_64126250
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Oh... en 2,5 bord

...je gebruikt boterhambordjes?
pi_64126272
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 18 december 2008 @ 17:58:12 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126320
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Boterhammen met haar
Ik heb ergens weer iets verzuimd bij te lezen zeker?
Varkenshaar wordt vermalen tot een eitwitrijk poeder dat veel wordt gebruikt als broodverbetermiddel. Het deeg rijst daardoor beter om dat betere zetmeelketens kunnen worden gevormd.

Oh, en dat glanslaagje op je kauwgum? Schapentalg .
  donderdag 18 december 2008 @ 17:59:09 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126337
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...je gebruikt boterhambordjes?
het was een soepbord, om specifiek te zijn .
pi_64126344
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Varkenshaar wordt vermalen tot een eitwitrijk poeder dat veel wordt gebruikt als broodverbetermiddel. Het deeg rijst daardoor beter om dat betere zetmeelketens kunnen worden gevormd.

IIEEUUUWWWWWWWWWW!
  donderdag 18 december 2008 @ 17:59:51 #217
236335 neen
schone schijn
pi_64126346
He, too much information
  donderdag 18 december 2008 @ 18:02:26 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126402
Als je vriendinnetje niet wil slikken kan je dus zeggen: "Hey, je eet toch ook brood, stel je niet zo aan!"

Knowledge is power

*rent naar R&P met blijde nieuws*
pi_64126409
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

ik dacht al ik kén die smaak ergens van!
pi_64126418
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:02 schreef Vivi het volgende:
Als je vriendinnetje niet wil slikken kan je dus zeggen: "Hey, je eet toch ook brood, stel je niet zo aan!"

Knowledge is power

*rent naar SEX met blijde nieuws*
pi_64126422
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:59 schreef Vivi het volgende:

het was een soepbord, om specifiek te zijn .
Vivi Het was vast lekker
pi_64126445
Ik had wodka in m'n kerstpakket. Hoe erg zouden ze het vinden als ik dat eens even ging proeven nu?
Ze hadden ook wijn en gluhwein bij de borrel
  donderdag 18 december 2008 @ 18:05:59 #223
236335 neen
schone schijn
pi_64126466
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:02 schreef Vivi het volgende:

Knowledge is power

*rent naar R&P met blijde nieuws*
Maar wat als ze nou geen brood eet? Zit het ook in Crackers enzo? Of zit daar iets anders "aparts" in? Ik heb natuurlijk veel te weinig informatie.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:07:57 #224
331 Merel
Be here now.
pi_64126509
Ik was een tijdje geleden zo aan het klagen over de feestdagen hè? En nu blijkt alles opeens zo mee te vallen en in elkaar te passen, allemaal leuke plannen met leuke mensen en ik heb er helemaal zin in!

En verder heb ik geen flauw idee waar jullie het vandaag allemaal over gehad hebben!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 18 december 2008 @ 18:08:45 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126520
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:05 schreef neen het volgende:

[..]

Maar wat als ze nou geen brood eet? Zit het ook in Crackers enzo? Of zit daar iets anders "aparts" in? Ik heb natuurlijk veel te weinig informatie.
Ik weet alleen dat het niet in biologisch brood zit en ook niet in brood van Aldi en de Lidl. Dat laatste is helaas ook niet zo lekker. Ik haal mijn brood dus het liefst bij de biowinkel of bij de Turkse bakker.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:09:25 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126537
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vivi Het was vast lekker
Hey, ik had geen Tussendoortjes
  donderdag 18 december 2008 @ 18:10:15 #227
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64126567
Vakantie!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64126599
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef Vivi het volgende:

Hey, ik had geen Tussendoortjes
En die kan je nu denk ik ook niet meer op
  donderdag 18 december 2008 @ 18:13:02 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126630
Check E920
  donderdag 18 december 2008 @ 18:13:45 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64126646
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En die kan je nu denk ik ook niet meer op
Geef me 10 minuutjes...
  donderdag 18 december 2008 @ 18:14:22 #231
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64126664
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

je houdt van me, he?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64126684
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:13 schreef Vivi het volgende:
Check E920
Proef je niets van.
pi_64126753
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Merel het volgende:
Ik was een tijdje geleden zo aan het klagen over de feestdagen hè? En nu blijkt alles opeens zo mee te vallen en in elkaar te passen, allemaal leuke plannen met leuke mensen en ik heb er helemaal zin in!

Mereltje! Wat een meevaller! Wat ga je allemaal doen?
  donderdag 18 december 2008 @ 18:18:57 #235
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64126761
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef SHE het volgende:

Prima, dan neuk ik binnenshuis.
binnenshuis neuken...niks mis mee
pi_64126827
Goffer. Heb heel de kerstvakantie twee dagjes kindjesvrij...en de enige man met wie ik wel zou durven daten kan precies die twee keer niet!
  donderdag 18 december 2008 @ 18:22:23 #237
331 Merel
Be here now.
pi_64126840
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mereltje! Wat een meevaller! Wat ga je allemaal doen?
CF! You're back! Kijk, dat had ik dus helemaal gemist!

Ik vier eerste kerstdag met vriendinnen, heerlijk relaxed de hele dag koken en wijn drinken dan 's avonds alles opeten en nog meer wijn drinken. Tweede kerstdag bij m'n moeder, derde kerstdag naar m'n vader. En iedereen vindt het best, geen geruzie over welke ouder wanneer aan de beurt is, gewoon in goed overleg

En dan met oud & nieuw stappen met een hele grote groep, moet leuk worden!

Ik ben echt heel opgelucht dat het zo op z'n pootjes terecht is gekomen

Jullie allemaal ook leuke plannen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64126859
Vanavond uit eten bij Napoli, geweldig Italiaans restaurant.

Salaris is binnen, vandaar.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:23:33 #239
331 Merel
Be here now.
pi_64126878
Ik wil ook salaris, anders moet ik morgen zwartrijden naar m'n sollicitatiegesprek
pi_64126879
Eerste kerstdag met vriendinnen!! Dat zou ik nooit voor elkaar krijgen, mijn ouders zijn dara net iets te egoistisch voor
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 18:24:34 #241
163650 Greys
pi_64126904
Ik had er op gegokt dat dit topic alweer dicht zou zijn als je er weer zou zijn Abba.
En dat je niet zou teruglezen

En heej, er werd bijna een verkeerd beeld gecreëerd over McAbba, als een klein vadsig mannetje uit Zwééééden. Dat heb ik even hersteld. Wees dankbaar. Nu!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64126916
Wij doen Tweede Kerstdag mey vrienden en hapjes.

Oh en ik heb mezelf vandaag verwend met nog twee games voor mijn PS3: Tomb Raider en Prince of Persia.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:26:18 #243
331 Merel
Be here now.
pi_64126933
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Eerste kerstdag met vriendinnen!!
Eén van de kerstdagen met die vriendinnen is inmiddels traditie geworden. Is gewoon heel fijn, geen uptight gedoe met ouders, en degenen die single zijn zijn zo tenminste ook onder dak. Vriendjes mogen meekomen, maar moeten dan wel kunnen accepteren dat we zingen onder het koken (de hele dag dus) en dan bij voorkeur liedjes van Britney Spears en heel vals
pi_64126935
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:22 schreef Merel het volgende:

[..]

CF! You're back! Kijk, dat had ik dus helemaal gemist!

Ik vier eerste kerstdag met vriendinnen, heerlijk relaxed de hele dag koken en wijn drinken dan 's avonds alles opeten en nog meer wijn drinken. Tweede kerstdag bij m'n moeder, derde kerstdag naar m'n vader. En iedereen vindt het best, geen geruzie over welke ouder wanneer aan de beurt is, gewoon in goed overleg

En dan met oud & nieuw stappen met een hele grote groep, moet leuk worden!

Ik ben echt heel opgelucht dat het zo op z'n pootjes terecht is gekomen

Jullie allemaal ook leuke plannen?
Oi, die eerste kerstdag klinkt echt heerlijk

Waar moet je heen voor je gesprek? Wil je wat lenen?
pi_64126966
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:26 schreef Merel het volgende:

Eén van de kerstdagen met die vriendinnen is inmiddels traditie geworden. Is gewoon heel fijn, geen uptight gedoe met ouders, en degenen die single zijn zijn zo tenminste ook onder dak. Vriendjes mogen meekomen, maar moeten dan wel kunnen accepteren dat we zingen onder het koken (de hele dag dus) en dan bij voorkeur liedjes van Britney Spears en heel vals
klinkt super, Merel!
  donderdag 18 december 2008 @ 18:28:20 #246
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64126976
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Ik had er op gegokt dat dit topic alweer dicht zou zijn als je er weer zou zijn Abba.
En dat je niet zou teruglezen

En heej, er werd bijna een verkeerd beeld gecreëerd over McAbba, als een klein vadsig mannetje uit Zwééééden. Dat heb ik even hersteld. Wees dankbaar. Nu!
geef nou maar gewoon toe dat je van me houdt?!
  donderdag 18 december 2008 @ 18:28:42 #247
331 Merel
Be here now.
pi_64126983
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:26 schreef ColdFeet het volgende:

Oi, die eerste kerstdag klinkt echt heerlijk

Waar moet je heen voor je gesprek? Wil je wat lenen?
Volgens mij moet ik minder gaan klagen over m'n financiën, loveli wilde me gisteren ook al een aalmoes geven! Ik red me wel hoor

Gesprek is in Amsterdam. 50% kans dat ik het ga worden en ik kreeg de indruk dat de mensen met wie ik de eerste twee gesprekken heb gehad mij wel zien zitten, dus ik heb er zin in
  donderdag 18 december 2008 @ 18:29:16 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64127000
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:22 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond uit eten bij Napoli, geweldig Italiaans restaurant.

Salaris is binnen, vandaar.
Ah, Sint Salaria, dat vier ik altijd met Dean .
pi_64127004
Ise wanneer gaan we PS3-en?
  donderdag 18 december 2008 @ 18:30:59 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64127049
Klinkt gezellig Merel!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 18:31:29 #251
163650 Greys
pi_64127057
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

geef nou maar gewoon toe dat je van me houdt?!
Like you don't know
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64127081
Weet iemand of je nog ergens spelcomputers kunt huren? Liefst PS3, want die wil the boyfriend gaan kopen.
(en ik wil een Wii )
  donderdag 18 december 2008 @ 18:33:33 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64127125
Wij krijgen zo ws een kerstpakket! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 18:33:43 #254
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64127128
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Like you don't know
natuurlijk....maar ik wil het gewoon horen
  donderdag 18 december 2008 @ 18:34:28 #255
331 Merel
Be here now.
pi_64127149
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand of je nog ergens spelcomputers kunt huren? Liefst PS3, want die wil the boyfriend gaan kopen.
(en ik wil een Wii )
Vroeger kon dat bij ons bij de videotheek, daar kon je dan spelletjes huren en spelcomputers ook
pi_64127172
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Wij krijgen zo ws een kerstpakket! .
Weet je zeker dat je geen stelletje bent met Mark?
pi_64127233
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Vroeger kon dat bij ons bij de videotheek, daar kon je dan spelletjes huren en spelcomputers ook
Ja bij ons ook, maar blijkbaar is dat nu niet meer zo
Ik heb wel iemand gegoogled in de buurt, maar als ik het goed begrijpt leent die dan gewoon z'n eigen PS3 aan je uit, voor 30 euro en 30 euro borg. En die heeft maar negen spelletjes En sowieso, dan leen ik 'm liever van iemand die ik ken. Maar we kennen dus niemand
pi_64127272
even antwoorden op Kwak en dan ga ik verder lezen is vast heel interessant

hoeveel mensen ken je/verchillende mensen zie je wekelijks? tussen de 20 en 30
met hoeveel mensen werk je samen aan niet-schooldingen? 10
hoe vaak ben je verantwoordelijk geweest voor de organisatie van iets? al te vaak met mijn werk, hobbies etc dat is echt mijn favoriete ding om te doen
vergader je weleens? Yes, school en werk
hoe veel keer per week breng je je avond door met mensen die niet je vriend of je ouders zijn? Ongeveer 3
hoe vaka zet je je vrijwillig in voor iets? Tot voor kort 1x in de week

En de helft speelt zich ongeveer af in mijn studentenstad en de rest in andere steden
  donderdag 18 december 2008 @ 18:40:06 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64127274
hoi merel! :w wat fijn dat de kerst gewoon fijn wordt!

ik kwam net om half zes thuis, voelde me verschrikkelijk, wilde heel erg graag chips en chocolade eten, wilde niet dun zijn, wilde mn huis niet opruimen, wilde helemaal niks, al helemaal mn presentatie niet afmaken en oefenen, en moest heeeeeeeel hard huilen.

toen ben ik op de bank gaan liggen, heb eventjes 5 minuutjes gejankt en toen was t helemaal over.

conclusie: ik was gewoon moe

net heerlijk aardappelpartjes uit de oven gegeten met knoflookgarnaaltjes en ik ga nu geloof ik zo mn keuken en alle zooi maar opruimen. en mn presentatie oefenen. daar heb ik nog steeds geen zin in, maar goed. soit.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 18:42:17 #260
163650 Greys
pi_64127315
Kwak! Goed van je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64127341
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je houdt van me, he?
Zing en speel jij dit
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:44:11 #262
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64127354
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:43 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Zing en speel jij dit
ehmmm...aangenomen dat je het over dat mp3tje hebt: ja...
pi_64127386
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ehmmm...aangenomen dat je het over dat mp3tje hebt: ja...
Oh ja, dat stukkie viel weg in mn post..
Ik vind het mooi.
Is het een bestaand liedje of heb je het zelf gemaakt?
pi_64127390
Leuk om te lezen dat sommige nog wel hetzelfde dachten als ik
En Loveli ik vind het inderdaad geen probleem om voor mijn standpunt op te komen ookal denkt de rest iets anders.....

En verder had Kwak nog iets interessants....iets over een bakker
Mijn werkervaring is zeker wel reuze handig, ik heb bijvoorbeeld het werk gedaan waar ik later leiding aan ga geven en dat is toch zeker wel handig om te weten in wat voor positie die mensen zitten.
En ik ben nu een opleiding aan het doen om te zorgen dat ik hoger op kom, maar in dat vakgebied heb ik dan wel al ervaring dat hoe dan ook gewoon van pas komt ookal is het op MBO niveau

Nu dit topic nog teruglezen
  donderdag 18 december 2008 @ 18:47:31 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64127417
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je geen stelletje bent met Mark?
Op dit soort momenten zijn wij zéker een stelletje! .

Edit: lol, hoop geschreeuw achter mij: "Doe normaal, we zijn helemaal geen stelletje!" .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 18:48:23 #266
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64127432
on second thought... ik ga nog eventjes op de bank liggen en daarna opruimen enzo. burp. eten was lekker
  donderdag 18 december 2008 @ 18:48:38 #267
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64127442
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:46 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oh ja, dat stukkie viel weg in mn post..
Ik vind het mooi.
Is het een bestaand liedje of heb je het zelf gemaakt?
bestaand liedje van Amos Lee, om precies te zijn...

en dank je
pi_64127486
Niets bijzonders verder: vakantie
En krijg morgen toch een kerstpakket
  donderdag 18 december 2008 @ 18:52:19 #269
236335 neen
schone schijn
pi_64127522
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef Syrena het volgende:
(en ik wil een Wii )
Gewoon ps3 kopen, ik heb hem alleen gekocht voor zo'n voetbalspelletje en dat is het waard. En Buzz + Singstar zijn ook grandioos!
  donderdag 18 december 2008 @ 18:54:11 #270
148689 Muis006
pi_64127548
Hoi!

Ik zal me, omdat ik Co sielug vind, inhouden met het aantal posts.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:55:21 #271
236335 neen
schone schijn
pi_64127572
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!

Ik zal me, omdat ik Co sielug vind, inhouden met het aantal posts.
Is goed, maar nummer 300 is weer voor jou hoor
pi_64127595
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

bestaand liedje van Amos Lee, om precies te zijn...

en dank je
die ken ik niet. Het begin lijkt precies op R.E.M. (maar dat vind ik een zeiknummer, hoewel ik het vroegah grijs draaide

Ik moet eigenlijk mijn was uit de machine halen, maar dan moet ik eerst naar buiten
  donderdag 18 december 2008 @ 18:56:26 #273
148689 Muis006
pi_64127604
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef neen het volgende:

[..]

Is goed, maar nummer 300 is weer voor jou hoor
301
  donderdag 18 december 2008 @ 18:56:52 #274
148689 Muis006
pi_64127611
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef cyclechick het volgende:

[..]

die ken ik niet. Het begin lijkt precies op R.E.M. (maar dat vind ik een zeiknummer, hoewel ik het vroegah grijs draaide

Ik moet eigenlijk mijn was uit de machine halen, maar dan moet ik eerst naar buiten
R.E.M. is geen nummer maar een band!
pi_64127642
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

R.E.M. is geen nummer maar een band!
Wijsneus, ik bedoelde 'hij lijkt precies op dat ene nummer van R.E.M.'

Zo beter mevrouw
  donderdag 18 december 2008 @ 18:58:28 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64127658
gatver man. ik lijk wel een jojo. nu zit ik er weer helemaal doorheen. IK WIL NIET.

dus ik ga maar even alles doen.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:58:51 #277
148689 Muis006
pi_64127667
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:57 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wijsneus, ik bedoelde 'hij lijkt precies op dat ene nummer van R.E.M.'

Zo beter mevrouw
  donderdag 18 december 2008 @ 18:58:56 #278
236335 neen
schone schijn
pi_64127670
R.E.M. of rem zoals m'n vader zegt
  donderdag 18 december 2008 @ 19:01:33 #279
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64127721
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Everybody Hurts, bedoel je, neem ik aan?

straks weer zangles even eten....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 19:06:54 #280
163650 Greys
pi_64127843
Kwak, kom op. Zo lang je op de bank blijft hangen en tegen de dingen op gaat zien, ga je je echt niet beter voelen. Dat weet je zelf ook wel. Dus hop hop hop, nuttige dingen doen (look who's talking ) en daarna voel je je helemaal trots en tevreden!

McAbba, have fun. Hoe laat kan ik dan mijn zeik- en zeuroffensief beginnen om meer mp3tjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64127861
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:52 schreef neen het volgende:

[..]

Gewoon ps3 kopen, ik heb hem alleen gekocht voor zo'n voetbalspelletje en dat is het waard. En Buzz + Singstar zijn ook grandioos!
Dus er zijn ook vrouwenspellen? Of adventures? Dat kan ik beter aan Isegrim vragen geloof ik
pi_64127889
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dus er zijn ook vrouwenspellen? Of adventures? Dat kan ik beter aan Isegrim vragen geloof ik
Waarmee ik niet meteen wil zeggen dat die alleen vrouwenspellen doet trouwens Ik hoop het alleen, want ik ben niet zo van het racen en het schieten
  donderdag 18 december 2008 @ 19:10:10 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64127919
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef kwakveense het volgende:
gatver man. ik lijk wel een jojo. nu zit ik er weer helemaal doorheen. IK WIL NIET.

donderdag 18 december 2008 @ 19:10:14 #284
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64127921
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:06 schreef Greys het volgende:

McAbba, have fun. Hoe laat kan ik dan mijn zeik- en zeuroffensief beginnen om meer mp3tjes?
half 9...misschien iets later

tot straks
  donderdag 18 december 2008 @ 19:10:17 #285
148689 Muis006
pi_64127924
Ik luister Soul Bossa Nova!
Ik krijg dan altijd zin om mijn haar in pijpekrullen te doen en als een goudvis door het huis te dansen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 19:11:34 #286
163650 Greys
pi_64127956
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 19:13:17 #287
163650 Greys
pi_64128011
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik luister Soul Bossa Nova!
Ik krijg dan altijd zin om mijn haar in pijpekrullen te doen en als een goudvis door het huis te dansen.
POIDH!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 19:16:33 #288
148689 Muis006
pi_64128094
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef Greys het volgende:

[..]

POIDH!
Ik heb geen pics van mij met krullen!
Maar als ik het net uit de rollers heb gehaald (geen Carmenset, maar wel van Babyliss) staat het bijna rechtop

E: en ik heb nu Everlast opstaan en daar dans ik niet op
  donderdag 18 december 2008 @ 19:18:02 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64128139
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef Greys het volgende:

[..]

POIDH!
?

.

Nevermind .

Gna gna, Greys, daar gaat je 'ha, Viking weet ook eens een keer iets niet '-momentje .
Niet meer actief op Fok!
pi_64128157
Ik had erwtensoep . Ik dacht dat ik geen soep lust, maar zelfgemaakte (ok mn moeder) soep is echt superlekker .
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef kwakveense het volgende:

. Relax. Kwak, idiote vraag, maar heb jij ooit weleens aan zo'n daglichtlamp gedacht? Dat vermoeide, nergens zin in hebben, kan door te hoge melatonine (oid) in je bloed komen en dat krijg je door ... te weinig zonlicht. Sommige verzekeraars vergoeden ze (als ze denken dat je anders depri wordt). En anders: probeer meer je gezicht buiten te laten komen in de winter, kan al helpen in de energie. Je hebt nu vakantie toch?

Waarom ik hier aan denk: ik zit eraan te denken er zelf eentje te kopen, maar die krengen zijn 200 euro. En nu, met de postbank (waar ik net een bonusrenterekening heb) nog 105. Dus misschien ... ga ik dr zelf eentje aanschaffen. Misschien he. Als ik genoeg geld heb. Maar in jouw geval denk ik dat een verzekeraar die het wel zou vergoeden, het bij jou wel zou vergoeden. Snappie?
  donderdag 18 december 2008 @ 19:19:00 #291
236335 neen
schone schijn
pi_64128166
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik doe ook niet aan racen en schieten hoor, dat vind ik niet leuk Ik doe alleen een voetbalspel... en buzz, dat is een quizz spel en Singstar is karaoke

Ik ben niet echt iemand die alleen computerspelletjes speelt.
pi_64128182
Niets mis met racen en schieten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 december 2008 @ 19:20:05 #293
163650 Greys
pi_64128189
Ik wilde ook alleen maar eens één keertje patsen met een afkorting
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 december 2008 @ 19:20:19 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64128196
@ Chico: de Scheer en Foppen heeft momenteel zo'n lamp in de aanbieding. Van Philips. 130 euro ofzo?
Ik denk dat ik er zelf ook wel baat bij zou hebben, want ik kom ook zo moeilijk uit bed 's morgens en word ook vaak suf overdag.
Niet meer actief op Fok!
pi_64128224
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef neen het volgende:

[..]

Ik doe ook niet aan racen en schieten hoor, dat vind ik niet leuk Ik doe alleen een voetbalspel... en buzz, dat is een quizz spel en Singstar is karaoke

Ik doe bijvoorbeeld dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Cake_Mania
Maar mijn videokaart gaat daarvan over de zeik, ik snap niet waarom, zou ie makkelijk moeten aankunnen.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:21:27 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64128235
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef neen het volgende:

[..]

Buzz is geen flikker aan .
En Mark wil nooit met mij spelen, want hij verliest altijd, ook als hij enorm voor staat, want in de laatste ronde win ik altijd .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 19:21:31 #297
236335 neen
schone schijn
pi_64128236
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef Chicolate het volgende:
Niets mis met racen en schieten
Bij mij gaat het zo:

- bij racen en schieten moet je moeite doen om te winnen
- als ik niet win voel ik me kut
- ik wil me niet kut voelen
- conclusie: ik wil niet moeilijke spellen
- ik speel geen moeilijke spellen

quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Buzz is geen flikker aan .
En Mark wil nooit met mij spelen, want hij verliest altijd, ook als hij enorm voor staat, want in de laatste ronde win ik altijd .
Echt wel, met 4 zatte gasten op de bank
pi_64128271
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
@ Chico: de Scheer en Foppen heeft momenteel zo'n lamp in de aanbieding. Van Philips. 130 euro ofzo?
Ik denk dat ik er zelf ook wel baat bij zou hebben, want ik kom ook zo moeilijk uit bed 's morgens en word ook vaak suf overdag.
Energylight of wake-up light? Ik bedoel namelijk die eerste. Wake-up light is grappig, maar niet zo nuttig als het gaat om melatoninelevels.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:23:40 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64128290
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Energylight of wake-up light? Ik bedoel namelijk die eerste. Wake-up light is grappig, maar niet zo nuttig als het gaat om melatoninelevels.
O .

Wake-up light bedoel ik. Wist niet dat er verschillende waren .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 19:24:59 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64128330
Greys, check dat Een Fok!-ker afwijzen met kerst topic eens? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 december 2008 @ 19:25:46 #301
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64128348
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

jaaaa jullie hebben gelijk hoor! ik ben al naar de afwas op weg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')