Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
O: eierkoek
T: 2 crackers met sambal smeerkaas 20+
L: een half bakje katjang pinda's![]()
Haastige spoed is ALTIJD goed!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klik eerst eens op preview ipv meteen op invoeren foutenmakert!
Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoekenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Koud hier! ik wilde eigenlijk verslagen nakijken, maar ik heb besloten dat ik gewoon in hoog tempo ga meten (boeien onnauwkeurigheid) en dan lekker thuis op de bank nakijken vanavond
Chico, wat is jouw cheesecake-recept?
Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?quote:
ze schold me uit voor treurwilgquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat nou weer, zonnestraaltje?.
Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per weekquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, beterschap!
Chico, kun je evt ook een middag per week werken, bijvoorbeeld? Ik weet niet echt vakantiebaantjes, maar ik heb jaren bij een onderwijsproject gewerkt en daar zochten ze vaak mensen voor bijv 4 uur per week
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke? Die ik wel eens gemaakt heb (met 4 lagen) of die met cranberries? Die laatste schijnt in de AH van deze maand te staan en moet ik nog opzoeken.
Ik heb nog steeds hoofdpijn dus zojuist een ibu genomen, verder ben ik gewoon fris en fruitig hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 @ 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je kerstig, MB. Voel je je al wat beter?
Ik doe dit jaar niet aan kerstgevoel. Ik moet keihard werken tot ik op vakantie ga, en eenmaal op vakantie verwacht ik niet dat ik bij 28 graden een kerstgevoel krijg
Dat zou je best mee kunnen vallen! PM me anders ff je MSN, dan hebben we het er nog wel een keer over.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet doordeweeks. Nouja, misschien volgend semester wel, dan schijn ik een dag vrij te zijn per week. Maar afgelopen semester had ik iedere dag lang colleges.
Ik heb zelfs aan gedacht om bijles of gewoon les te gaan geven op een middelbare school. Mijn oude middelbare school zoekt ouders etc om lessen te gaan geven, omdat ze geen docenten kunnen vinden ... maar ik durf niet. Ik denk niet dat ik een complete klas onder de duim kan houden. Bijles ga ik wel verder naar kijken, hoe of wat.
Ja, zit ook in jus d'orange light. Dan drink ik liever wat minder jus ipv die aspartaambaggerquote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.
WAT EEN BOCHT!!!
Mierzoet, met zo'n typische zoetstof-nasmaak
note to self: niet halenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, even ontopic he. Ik heb Vitalinea Touch of Fruit gekocht, water met een smaakje, 4 kcal per glas.
WAT EEN BOCHT!!!
Mierzoet, met zo'n typische zoetstof-nasmaak
Dan ben ik een type 1. Mijn moeder zegt ook vaak zat dat ik meteen de kern vertel en niet itt mijn broertje een heel zwamverhaal op hang terwijl het in 1 zin kan.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef Chicolate het volgende:
I faaaaaaailed. Zoals verwacht. Ik wist spontaan ook niet meer wat ik gister nog wel wist, en op het bord is voorgedaan etc.
[..]
Niet doen. Mijn docent leerde mij ooit dat er 2 soorten mensen zijn: de ene soort kan informatie uit grote lappen tekst filteren en de kern op papier zetten in korte duidelijk bewoordingen. Het andere soort wil zoveel mogelijk info geven en verzint er ook nog eens vreselijk lange en zinloze zinnen omheen om het mooi te laten klinken. Dus als jij mens soort 1 ben, en goed werk hebt geleverd, niet schuldig voelen. Ik ben duidelijk mens 2 Oh en, als zij ongevraagd werk gaat zitten doen, haar probleem.
Ik ga morgen taart maken, maar weet nog niet wat. Geen chocolade, iets fris ... dacht aan cheesecake met cranberries?
De ziel van de treurwilgquote:
Ik ga eens zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.beOp maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
Vik, heb je er al eens over nagedacht om dictator te worden van madurodam ofzo?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken
AH cheesecake met cranberries
Cheesecake met 4 lagen:Wordt die tweede laag wel goed stevig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkerste tot nu toe.
Gekopieerd van www.kokeneten.be
Hij werd prima stevig. Vooral omdat ie tussendoor 3x ofzo in de oven gaat. Je zet hem er precies zo lang in, dat alles mooi stevig isquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt die tweede laag wel goed stevig?
Ah, een nieuwe rel?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
Gek genoeg : Ja!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jemig, dat lijkt me ook eng. Maar kun je nu dan wel fatsoenlijk functioneren?
Omg, ik pis in mijn broekquote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:
Ik zit nog in een overgangsfase..geduld liefje!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi! Ik hoorde dat je een haarverf-debacle hebtFoto's, graag
Lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
Ik lig een paar weken in het ziekenhuis, dan nog in een revalidatie-oord en daarna moet ik enkele maanden stil blijven zitten![]()
Hmm, ik vind het wel spannend hoor, met die yoghurtlaag.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef Chicolate het volgende:
@SHE: een halfjaar tijd om aan je boek te werken? Of kan dat niet als je stil moet blijven zitten? (veel bezoekjes oid?)
Oh en CF, ik heb de bovenste laag met diepvriesroodfruit van de AH gedaan, is echt lekker. Dit keer wil ik misschien gewoon vlaaivulling kersen nemen, omdat ik die ook zo lekker vind
.
Dat zou ik echt niet overlevenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Gek genoeg : Ja!
De chirurg verbaasde zich ook al dat ik met dat been sport, loop en hakken draag.
In theorie zou ik niet meer moeten kunnen lopen
Nu moet ik wel toegeven dat ik nu aan mijn max zit, en mijn enkel niet voor niets is gebroken ( die brak omdat mijn knie de klappen niet meer kan opvangen )
Hakken dragen doet nu ook ontzettend veel pijn, dus de operatie moet wel snel gebeuren. Ik zie er echter ontzettend tegenop omdat mijn hele leven ineens 6 maanden stil moet staan.
Ik lig een paar weken in het ziekenhuis, dan nog in een revalidatie-oord en daarna moet ik enkele maanden stil blijven zitten![]()
Dat is nogal wat.
Maar goed, ik moet er toch aan gaan geloven
Waar ben jij mee bezig?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
O: eierkoek
T: 2 crackers met sambal smeerkaas 20+
L: een half bakje katjang pinda's![]()
Zeker vanwege mijn jas-verstop-actie? Ja maar, ja maar, t was voor z'n eigen bestwilquote:
yep, reconstructie is wat lastiger geloof ik.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef Greys het volgende:
Moet je daar echt weken voor in een ziekenhuis blijven SHE, voor zo'n knie-operatie?
Ik dacht dat ze tegenwoordig niet weten hoe snel ze je naar huis moeten sturen om daar maar met je pootje stil te gaan liggen/zitten.
Nou, meer omdat je nogal eh..how to put this mildly..."graag bepaalt"quote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker vanwege mijn jas-verstop-actie? Ja maar, ja maar, t was voor z'n eigen bestwil.
En wij zijn er ook nog om je af te leiden.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef SHE het volgende:
[..]
yep, reconstructie is wat lastiger geloof ik.
Toen ik mijn knie en kruisbanden scheurde lag ik ook 3 weken in het ziekenhuis.
Aan boek werken is idd het plan, maar ik weet nu al dat ik me na een week alweer kwaad ga zitten maken
Ik kan ECHT niet stilzitten.
Ziet er idd prima uit! en ik wou het nou net vanavond met frambozen gaan makenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Laagje is prima. Oh en die keer had ik het met frambozen gedaan, das wel een afrader: overal pitjes
.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, meer omdat je nogal eh..how to put this mildly..."graag bepaalt"waar anderen het over mogen hebben en via welk medium dat dan moet gaan enzo
.
TREURWILG!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Vivi het volgende:
Echt, ik sweer het je, Als ik hier de 27 a4-tjes tellende gebruiksaanwijzing van een kantklosmachine zou plaatsen zou Greys nog steeds reageren met "Wat mooi en leerzaam![]()
"
.
Ik heb zelf ongeveer een half jaar nodig gehad om van mijn operatie en gedoe achteraf bij te komen, en ik vond het ook maar niks. In die tijd was ik behoorlijk afhankelijk van mijn vriendje. Ik ben eens in tranen thuis gekomen omdat ik één blokje om was gegaan en het zo moeilijk ging. Tussendoor moest ik op bankjes bijkomen waar bejaarden, drankverslaafden, en milieureinigingsdienstsloebers zaten.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Gek genoeg : Ja!
De chirurg verbaasde zich ook al dat ik met dat been sport, loop en hakken draag.
In theorie zou ik niet meer moeten kunnen lopen
Nu moet ik wel toegeven dat ik nu aan mijn max zit, en mijn enkel niet voor niets is gebroken ( die brak omdat mijn knie de klappen niet meer kan opvangen )
Hakken dragen doet nu ook ontzettend veel pijn, dus de operatie moet wel snel gebeuren. Ik zie er echter ontzettend tegenop omdat mijn hele leven ineens 6 maanden stil moet staan.
Dat is nogal wat.
Maar goed, ik moet er toch aan gaan geloven
Ja maar die tirannieke trekjes verloochenen zich niet hoor. En dat wordt alleen maar erger, op den duur!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
"Bel haar even ipv hier te gaan zitten schreeuwen!".
Die, bedoel je?
Maar ze had al sorry gezegd hoor, die stuiterbal
Je begrijpt er idd weer eens geen flikker van.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar wat heeft het voor zin om maanden stil te blijven zitten ná een revalidatie oord?Of begrijp ik het nou gewoon niet goed? Wat doe je tijdens de revalidatie dan, ook stil zitten? Dat heeft dan toch geen zin?
Ik was dus aan het bijlezen en ik zag twee keer "Joehoe Co, wat is dat met die kerststress?" en ik had Co niet zien posten (maar daar heb ik kennelijk overheen gelezen). Daarmee bedoelde ik dus _niet_ "Hey, ga even ergens anders over die kerststress zeuren", maar "Hey, is het niet praktischer om Co even te bellen / te pm'en / te msn'en ipv dat hier te vragen aangezien ze er niet is" (want daar ging ik dus vanuit).quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
"Bel haar even ipv hier te gaan zitten schreeuwen!".
Die, bedoel je?
Maar ze had al sorry gezegd hoor, die stuiterbal
Proestquote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Vivi het volgende:
Echt, ik sweer het je, Als ik hier de 27 a4-tjes tellende gebruiksaanwijzing van een kantklosmachine zou plaatsen zou Greys nog steeds reageren met "Wat mooi en leerzaam![]()
"
.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
TREURWILG!
(Ik vond het echt een mooi verhaal, hater!)
Ik hou je hier aan!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En wij zijn er ook nog om je af te leiden.
Online en irl. Dan kom ik wel langs met mijn Carmenset, mag je me een cursus geven, wat zal ik een pro zijn na al die maanden!
Ik was vergeten dat ik vlak na haar post ook al gevraagd had wat de stress inhield.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was dus aan het bijlezen en ik zag twee keer "Joehoe Co, wat is dat met die kerststress?" en ik had Co niet zien posten (maar daar heb ik kennelijk overheen gelezen). Daarmee bedoelde ik dus _niet_ "Hey, ga even ergens anders over die kerststress zeuren", maar "Hey, is het niet praktischer om Co even te bellen / te pm'en / te msn'en ipv dat hier te vragen aangezien ze er niet is" (want daar ging ik dus vanuit).
Semantiek.
Groepsknuffel en alles is weer goedquote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik vlak na haar post ook al gevraagd had wat de stress inhield.
Ik ben oud, jeweets! En daarbij... IK SCHREEUW NIET!
Jóh!!! (x2)quote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik kan trouwens enorm dominant en dictatoriaal zijn hoor! (zie Mark en winterjas-verhaal), maar daar zouden jullie hier niet zoveel van moeten merken. Vandaar
.
En die kat lijkt net Adolf Hitler.
Deal!quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zelf ongeveer een half jaar nodig gehad om van mijn operatie en gedoe achteraf bij te komen, en ik vond het ook maar niks. In die tijd was ik behoorlijk afhankelijk van mijn vriendje. Ik ben eens in tranen thuis gekomen omdat ik één blokje om was gegaan en het zo moeilijk ging. Tussendoor moest ik op bankjes bijkomen waar bejaarden, drankverslaafden, en milieureinigingsdienstsloebers zaten.
Gelukkig heb je achterwel wel hernieuwde waardering voor zaken die alle andere mensen maar vanzelfsprekend vinden. Helaas ben je dat zelf ook na een paar weken wel weer kwijtgeraakt.![]()
Trouwens, als O. het tegen die tijd even zat is, dan wil ik het stokje wel overnemen en je verplicht achter Hour of Power zetten om vervolgens een van mijn legendarische preken over je uit te storten.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Vivi het volgende:
Oh SHE, we binden je gewoon op een sleetje met wielen en dan rollen we je overal mee naar toen.
En als je dan vervelend bent laten we je ff op een tochtig kruispunt staan zodat je krullen eruit waaien. .
En als je dan toch plat ligt 6 maanden kan je net zo goed gaan broeden, 2 vliegen in een klap!
Nu ga ik me toch afvragen wat voor spannende avonturen zich allemaal hebben afgespeeld op Utrecht CSquote:Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Deal!
Maar ik kom wel met de auto, want Utrecht CS heb ik voor de komende 35 jaar wel weer gezien
Jij hebt een kat op je ava, dus jij hebt geen recht van sprekenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ow mehn, save me... Niet weer al die katten
http://www.catsthatlooklikehitler.comquote:Op donderdag 18 december 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik kan trouwens enorm dominant en dictatoriaal zijn hoor! (zie Mark en winterjas-verhaal), maar daar zouden jullie hier niet zoveel van moeten merken. Vandaar
.
En die kat lijkt net Adolf Hitler.
Oh ja, ik wilde mijn ava nog veranderen! Ik wilde Giuditta van Caravaggio erin zetten (waanzinnig schilderij! zo vies als die vrouw kijkt!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt een kat op je ava, dus jij hebt geen recht van spreken.
Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar wat moet je anders? Je kunt wat hulp vragen aan familie in de vorm van koken, en misschien kun je zo nu en dan een weekje bij moederlief logeren ofzo. Dan heeft hij de tijd om even bij te komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef SHE het volgende:
Die afhankelijkheid is inderdaad een heikel punt. Ik moet er niet aan denken. Zeker met de wetenschap dat Ollie nu niet bepaald een verzorgend type is. Hij is zijn hele jeugd bemoedert, en daarna kwam ik
Ik maak me dus niet alleen zorgen om mezelf, maar ook om hem![]()
Terwijl hij heus wel voor zichzelf kan zorgen natuurlijk.
Ja, als het goed is moet ik 2 weken intern en daarna als ik thuis ben weer 3 x per week halve dagen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjonge SHE, dat klinkt best wel eng allemaal. Zes maanden stilzitten, damn... Ik zou maar vast een collectie DVD'tjes aan gaan leggen. Maar ja, als het toch moet kun je het maar beter gehad hebben.
De Hoogstraat ligt trouwens wel heel mooi, kun je lekker oefenen met lopen in het Wilhelminapark als je zover bent.Moet je daar ook intern?
http://img137.imageshack.(...)capitaolofernib6.jpgquote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, ik wilde mijn ava nog veranderen! Ik wilde Giuditta van Caravaggio erin zetten (waanzinnig schilderij! zo vies als die vrouw kijkt!) maar ik bedacht dat het dan zo tegenvalt, als je avatar knapper is dan jijzelf
Ik denk inderdaad dat dat een goed plan is, om daar vooraf afspraken over te maken. De zaken die je schetst zijn namelijk precies de problemen die wij ondervonden toen ik met een gebroken enkel thuiszat.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar wat moet je anders? Je kunt wat hulp vragen aan familie in de vorm van koken, en misschien kun je zo nu en dan een weekje bij moederlief logeren ofzo. Dan heeft hij de tijd om even bij te komen.
Ik vond het vooral heel moeilijk om alle eisen die ik aan mijn onmiddellijke omgeving stelde los te laten. Mijn lief maakt nooit schoon en ruimt niet op. Ik had de neiging om hem te vertellen wat hij allemaal moest doen (en dat moest natuurlijk precies hetzelfde zijn als ik altijd doe, dus bijv. NIET de kattenbak alleen even leeggooien maar óók boenen).
Goede afspraken maken vooraf iig!
Ja geef het nr maar, al weet ik niet of ik er wat mee doe. Ik heb daar helemaal geen ervaring mee, dus straks verpest ik ietsquote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey Vik, ik was net in de Harmonie en zag daar een advertentie hangen van iemand die iemand zoekt om lessen Nederlands als tweede taal te geven tegen betaling. Ik heb het telefoonnummer meegenomen. Belangstelling?
En vroeger zei mijn moeder altijd dat ik later vast directrice van een bejaardentehuis zou worden. Ik ben enorm bossy.
Heb je het Puppelverslag destijds niet gelezen?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu ga ik me toch afvragen wat voor spannende avonturen zich allemaal hebben afgespeeld op Utrecht CS.
Do tell.
Whaha, je geeft het ook gewoon toe.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
En vroeger zei mijn moeder altijd dat ik later vast directrice van een bejaardentehuis zou worden. Ik ben enorm bossy.
Ja. Hangt in het Palazzo Barberini in Rome, alwaar ik hem in september heb mogen aanschouwenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://img137.imageshack.(...)capitaolofernib6.jpg
Deze? Waar hangt die eigenlijk?
Dat lukt vast wel, er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, als het goed is moet ik 2 weken intern en daarna als ik thuis ben weer 3 x per week halve dagen.
Gelukkig woon ik er vlakbij en mijn ouders ook, dus het moet allemaal wel te organiseren zijn.
O ja, datquote:Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
- prachtig verhaal -
En ga nou niet zeggen 'Oh ja! Ik weet het alweer!' want dan doe ik je wat.
Bel d'r anders effe!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Vivi het volgende:
Cootje! Je bent toch niet aan het trachten een kalkoen te schieten ergens langs de grachten he!?
Dat zal de reden zijn waarom die van mij altijd de boel afbreken hierquote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef Greys het volgende:
Wat een liefje Chico! Heb jij nou ook het idee dat asieldiertjes erg dankbaar zijn als ze bij je in huis mogen wonen en dat ze zich daarom zo voorbeeldig gedragen?![]()
Oh ja, ik heb nu toch Skype! Sorry dat ik dat meld in dit topic btw.quote:
Omdat we hopen dat we ze nog kunnen veranderen?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Vivi het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk mannen als ze toch niets naar onze zin doen...
Sowieso vind ik Caravaggio prachtig. Heb er een paar gezien in Berlijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. Hangt in het Palazzo Barberini in Rome, alwaar ik hem in september heb mogen aanschouwenIk vind het echt een geweldig schilderij: de gelaatsuitdrukking van die vrouw is echt priceless
En die feeks ernaast! Echt prachtig!
In die van mij zat in elk geval wel Philadelphia (gewoon naturel, uiteraardquote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Bob. het volgende:
Ik kan jullie echt niet meer volgen, wat een snelheid!![]()
En ik had een vraagje aan de cheesecake dames (K_i_m en Greys als ik het goed heb?)
Want ik heb hier een tof recept voor chocolade cheesecake, en er staat roomkaas als ingrediënt, moet ik daar dan philadelphia voor nemen?
Ik ga zelf maar een mini puntje nemen, dus het mag!
Mijn meneer heeft de afgelopen twee weken zonder te mekkeren elke dag gekookt én afgewassen! En hij heeft dinsdagnacht maar een klein beetje gemopperd, toen hij mijn figuren moest opmakenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Vivi het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk mannen als ze toch niets naar onze zin doen...
Ik heb nog nooit iets van hem gezien, maar als ik dit zie snap ik, ondanks dit specifieke schilderij (wat een horrorquote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Caravaggio prachtig. Heb er een paar gezien in Berlijn..
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik wil met de Puppels in een roze Puppelhuis wonen.
En dan af en toe gewoon buiten de deur neuken.
Ze lijkt SPREKEND op mijn verloren poesie. Ontsnapt tijdens krolsheid toen ze net geen jaar oud was.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Chicolate het volgende:
Oeh evil schilderij.
En ik word geen kattenspammert hoor, dat doe ik wel in het kattentopic, mocht ik de neiging ertoe hebben.
[ afbeelding]afbeelding ] [ afbeelding]afbeelding ]
Dit is mijn katje. Asielbeessie van 5 jaar oud en superlief. Bijt niet, krabt niet, maakt niets stuk, kotst nergens, doet het altijd op de bak etc. Oh en ze houdt van knuffelen en op schoot zitten. Prima toch
.
Oke, bedankt!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
In die van mij zat in elk geval wel Philadelphia (gewoon naturel, uiteraard!
Ja! Ik ben sinds Rome ook om! Er hing ook eea in de Galleria Borghese (wat misschien wel het mooiste museum ever isquote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Caravaggio prachtig. Heb er een paar gezien in Berlijn..
Blij dat je het zelf door hebtquote:Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik wil met de Puppels in een roze Puppelhuis wonen.
En dan af en toe gewoon buiten de deur neuken.
EDIT: oke, dat staat mij echt niet, als ik zoiets zeg
Ik had het gepost (zonder preview jaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf door hebt.
Oehquote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, bedankt!
Ben heel benieuwd, het word een chocolade-cheesecake.
Prima, dan neuk ik binnenshuis.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
Maar dat die taal me niet staat wil nog niet zeggen dat het idee me niet aanspreekt natuurlijk.
En dan nemen we McAbba als huisdier, toch SHE?
In de hoop dat m'n vriend hier niet mee gaat lezen: hij krijgt op kerst een reisgids van Rome: *hint hint*. Ik wil daar echt weer eens naar toe, en dan ook naar dat museum!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! Ik ben sinds Rome ook om! Er hing ook eea in de Galleria Borghese (wat misschien wel het mooiste museum ever is) en ook in het Prado.
Jeetje, ik heb me toch een partij cultuur meegepakt in de laatste maanden van het jaar
Haha. Awww!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef SHE het volgende:
Gets, nu zit die poesie me dwars.
Stom, want de kans is bijzonder klein..maar toch he.
Ik vond het echt heel gaaf! Het is een vrij klein museum, er mag maar een beperkt aantal mensen per keer in en dan mag je maar twee uur blijvenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de hoop dat m'n vriend hier niet mee gaat lezen: hij krijgt op kerst een reisgids van Rome: *hint hint*. Ik wil daar echt weer eens naar toe, en dan ook naar dat museum!
Alsof ze in een asiel precies de datum weten. dat schatten ze gewoon.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha. Awww!
Die van jou zou nu 7 zijn en die van Chico is 5, dus dat kan niet.
I know. Maar so far vind ik die van Caravaggio echt het tofstquote:Op donderdag 18 december 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
@ CF: Caravaggio is kennelijk niet de enige die zich door het thema heeft laten inspireren.
http://upload.wikimedia.o(...)NTILESCHI_Judith.jpg
http://fotoboek.fok.nl/Abbadon (lees vooral ook de reacties in zijn fobo van zijn Slankharemquote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
McAbba? Toch niet een van die kleine bolle Zweedse mannetjes?
Net als dat ze zeiden dat Boris een ECHTE buitenkat is.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsof ze in een asiel precies de datum weten. dat schatten ze gewoon.
Ze lijkt er zooo op![]()
Zelfde kleur oogjes, beetje pluis in de oortjes.
*sigh*
Ahw SHE, dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze lijkt SPREKEND op mijn verloren poesie. Ontsnapt tijdens krolsheid toen ze net geen jaar oud was.
Is geboren in 2001Nooit meer teruggevonden ondanks eindeloze pogingen
![]()
te Zwolle
Ik ZWEER dat als ik niet beter zou weten, ik zou denken dat dit mijn poesie is
Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Abbadon (lees vooral ook de reacties in zijn fobo van zijn Slankharem)
Oh, en dit is hem ook *spam*
http://www.adrift.nl/meuk/aoaw.mp3
Nee, ze was helemaal effen, pikzwart. Nergens een kleurtje.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ahw SHE, dat was niet de bedoeling. Mijn poessie is van 2003 en komt bij mensen vandaan, niet van de straat geplukt enzo. En anders mag je van mij best een keer langskomen hoor, om te controleren of het niet jouw poessie is
. Had ze een wit vlekje onder dr kin?
Trouwens, bijna iedereen met een zwarte kat zegt dat ze er op lijkt.
Zucht van opluchting hierquote:Op donderdag 18 december 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ze was helemaal effen, pikzwart. Nergens een kleurtje.
Maar ze heeft echt zoooooo'n typisch koppie
Ik mis haar
Neem dan een recente foto van d'r als avatar. Wie het laatst lacht...quote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, ik wilde mijn ava nog veranderen! Ik wilde Giuditta van Caravaggio erin zetten (waanzinnig schilderij! zo vies als die vrouw kijkt!) maar ik bedacht dat het dan zo tegenvalt, als je avatar knapper is dan jijzelf
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem dan een recente foto van d'r als avatar. Wie het laatst lacht...
Ook al was het de mijne, dan was het alweer de jouwequote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zucht van opluchting hier. Zat al helemaal bang te wezen dat het wél jouw beessie was. Maar ze heeft dus een witte pluk onder dr kin, dus het kan niet
.
Ze komt trouwens bijna nooit op mijn kamer, zit liever beneden. En op moment dat ik foto's ga posten, springt ze opeens op schoot. En ik mis haar al als ik bij mn vriend thuis tv zit te kijken, vraag me af waar mijn kat op schoot is gebleven
. Ok, genoeg F&F
.
Maar SHE, wonderen zijn de wereld nog niet uit ... misschien ooit?
We zijn pas op pagina 4, maar hier ben ik!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Greys het volgende:
Waar is Muis als de lapo in zicht komt...
Ik wel iigquote:Op donderdag 18 december 2008 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We zijn pas op pagina 4, maar hier ben ik!
Admit it, you missed me!
Niet voor mij?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Misschien is ze buiten de deur neuken!
Oeh zo herkenbaarquote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef Syrena het volgende:
En deze week vol verbazing, toen ik zei dat ik nu veel meer vuilniszakken had als toen ik alleen was.
"Maar hoe kan dat dan?! Ik heb er maar 1 of twee weggebracht sinds ik hier woon?!!"
Nou, voornamelijk omdat jij de prullenbak blijft volproppen, ook als het deksel niet meer dicht gaat. En ik het dan niet meer kan aanzien, dat elke keer als ik iets wil weggooien de helft op de grond flikkert omdat het ding kotsvol zit. En dat ik dan dus een vuilniszak ga pakken om het in te doen. DAAROM!
Verder is ie wel lief.
Natuuurlijk ben ik er ook voor jouquote:Op donderdag 18 december 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet voor mij?.
[..]niet zo grofgebekt jij!
Zoals ik eerder ook al zei: tegen 17:30 zijn veel mensen aan het koken / etenquote:
Ja dus? Mijn papski is nu ook aan het koken en ik post toch ook gewoonquote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder ook al zei: tegen 17:30 zijn veel mensen aan het koken / eten.
Hoezeeeee!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef neen het volgende:
Ah.... Muis is er weer, dan kunnen we weer tempo maken en het topic dichtgooien
Je snapt me welquote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dus? Mijn papski is nu ook aan het koken en ik post toch ook gewoon
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik kom er voor uit: ik been de topics tijdelijk niet meer bij! Heb het hele vorige topic bijgelezen en nu zag ik dat de nieuwe alweer 4 pags had. Misschien vannacht als ik in bed lig.
Kersstress is als volgt: ik kwam vandaag aan in Da Puppelhouse, 1 grote klerebende+ wat truttige kerstversiering her en der, aangebracht door schoonmama. (met spijkers geslagen in eeuwenoude lambrisering) Kerstnaalden door het hele huis. Terwijl ik Koekie bij me had en dat is natuurlijk giftig. Ik dus direct de tuttigheid uit dat hele huis moeten verwijderen en dat hele huis gezogen, maar kon er zo moeilijk bij vanwege alle rotzooi. De hele koelkast stonk, vol met dingen die overtijd waren. Allemaal volle vuilniszakken. En ik krijg zo direct m'n beste vriendin+aanhang te eten en de verwarming wilde niet aan en meneer C. deed ongeveer 3 uur over de auto wegzetten, zodat hij niet mee kon helpen en ik krijg 2e kerstdag 12 mensen te eten en ik weet niet eens wat en ik moet de kerstboom nog optuigen en het hele weekend werken. En de Nespresso was op, zodat ik ook nog naar de Bijenkorf moest en die meneer vroeg 4x aan me of ik wat overhad voor het aidsfonds, terwijl de vierde keer mijn portemonnaie toch echt niet op wonderbaarlijke wijze zichzelf een weg naar boven had geklauterd...
Nou dat dus.![]()
Ik ga koken......
Succes ermee...quote:Op donderdag 18 december 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik kom er voor uit: ik been de topics tijdelijk niet meer bij! Heb het hele vorige topic bijgelezen en nu zag ik dat de nieuwe alweer 4 pags had. Misschien vannacht als ik in bed lig.
Kersstress is als volgt: ik kwam vandaag aan in Da Puppelhouse, 1 grote klerebende+ wat truttige kerstversiering her en der, aangebracht door schoonmama. (met spijkers geslagen in eeuwenoude lambrisering) Kerstnaalden door het hele huis. Terwijl ik Koekie bij me had en dat is natuurlijk giftig. Ik dus direct de tuttigheid uit dat hele huis moeten verwijderen en dat hele huis gezogen, maar kon er zo moeilijk bij vanwege alle rotzooi. De hele koelkast stonk, vol met dingen die overtijd waren. Allemaal volle vuilniszakken. En ik krijg zo direct m'n beste vriendin+aanhang te eten en de verwarming wilde niet aan en meneer C. deed ongeveer 3 uur over de auto wegzetten, zodat hij niet mee kon helpen en ik krijg 2e kerstdag 12 mensen te eten en ik weet niet eens wat en ik moet de kerstboom nog optuigen en het hele weekend werken. En de Nespresso was op, zodat ik ook nog naar de Bijenkorf moest en die meneer vroeg 4x aan me of ik wat overhad voor het aidsfonds, terwijl de vierde keer mijn portemonnaie toch echt niet op wonderbaarlijke wijze zichzelf een weg naar boven had geklauterd...
Nou dat dus.![]()
Ik ga koken......
Oh echt? Ik zie 'm nog wel gewoon! Later maar eens fixen dan, ik moet nu zo naar m'n werk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
DaD: ik zie Bruce niet meer (al een paar dagen niet hoor, maar ik dacht er net pas aan om er ff iets van te zeggen)
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef Vivi het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkorenboterhammen met haar en ei
L: 2 volkorenboterhammen met haar en Filet A.
D: 2,5 bord spruitjesstampot met truffelololie, room en spekjes. En gehaktballetjes.
quote:
Varkenshaar wordt vermalen tot een eitwitrijk poeder dat veel wordt gebruikt als broodverbetermiddel. Het deeg rijst daardoor beter om dat betere zetmeelketens kunnen worden gevormd.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Boterhammen met haar
Ik heb ergens weer iets verzuimd bij te lezen zeker?
het was een soepbord, om specifiek te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
...je gebruikt boterhambordjes?
IIEEUUUWWWWWWWWWW!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Varkenshaar wordt vermalen tot een eitwitrijk poeder dat veel wordt gebruikt als broodverbetermiddel. Het deeg rijst daardoor beter om dat betere zetmeelketens kunnen worden gevormd.
Oh, en dat glanslaagje op je kauwgum? Schapentalg.
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Varkenshaar wordt vermalen tot een eitwitrijk poeder dat veel wordt gebruikt als broodverbetermiddel. Het deeg rijst daardoor beter om dat betere zetmeelketens kunnen worden gevormd.
Oh, en dat glanslaagje op je kauwgum? Schapentalg.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:02 schreef Vivi het volgende:
Als je vriendinnetje niet wil slikken kan je dus zeggen: "Hey, je eet toch ook brood, stel je niet zo aan!"
Knowledge is power
*rent naar SEX met blijde nieuws*
Viviquote:Op donderdag 18 december 2008 17:59 schreef Vivi het volgende:
het was een soepbord, om specifiek te zijn.
Maar wat als ze nou geen brood eet? Zit het ook in Crackers enzo? Of zit daar iets anders "aparts" in? Ik heb natuurlijk veel te weinig informatie.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:02 schreef Vivi het volgende:
Als je vriendinnetje niet wil slikken kan je dus zeggen: "Hey, je eet toch ook brood, stel je niet zo aan!"
Knowledge is power
*rent naar R&P met blijde nieuws*
Ik weet alleen dat het niet in biologisch brood zit en ook niet in brood van Aldi en de Lidl. Dat laatste is helaas ook niet zo lekker. Ik haal mijn brood dus het liefst bij de biowinkel of bij de Turkse bakker.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:05 schreef neen het volgende:
[..]
Maar wat als ze nou geen brood eet? Zit het ook in Crackers enzo? Of zit daar iets anders "aparts" in? Ik heb natuurlijk veel te weinig informatie.
En die kan je nu denk ik ook niet meer opquote:
Geef me 10 minuutjes...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die kan je nu denk ik ook niet meer op
je houdt van me, he?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Abbadon (lees vooral ook de reacties in zijn fobo van zijn Slankharem)
Oh, en dit is hem ook *spam*
http://www.adrift.nl/meuk/aoaw.mp3
Proef je niets van.quote:
Mereltje! Wat een meevaller! Wat ga je allemaal doen?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Merel het volgende:
Ik was een tijdje geleden zo aan het klagen over de feestdagen hè? En nu blijkt alles opeens zo mee te vallen en in elkaar te passen, allemaal leuke plannen met leuke mensen en ik heb er helemaal zin in!
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
Maar dat die taal me niet staat wil nog niet zeggen dat het idee me niet aanspreekt natuurlijk.
En dan nemen we McAbba als huisdier, toch SHE?
binnenshuis neuken...niks mis meequote:
CF! You're back! Kijk, dat had ik dus helemaal gemist!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mereltje! Wat een meevaller! Wat ga je allemaal doen?
Eén van de kerstdagen met die vriendinnen is inmiddels traditie geworden. Is gewoon heel fijn, geen uptight gedoe met ouders, en degenen die single zijn zijn zo tenminste ook onder dak. Vriendjes mogen meekomen, maar moeten dan wel kunnen accepteren dat we zingen onder het koken (de hele dag dus) en dan bij voorkeur liedjes van Britney Spears en heel valsquote:
Oi, die eerste kerstdag klinkt echt heerlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 18:22 schreef Merel het volgende:
[..]
CF! You're back! Kijk, dat had ik dus helemaal gemist!
Ik vier eerste kerstdag met vriendinnen, heerlijk relaxed de hele dag koken en wijn drinken dan 's avonds alles opeten en nog meer wijn drinken. Tweede kerstdag bij m'n moeder, derde kerstdag naar m'n vader. En iedereen vindt het best, geen geruzie over welke ouder wanneer aan de beurt is, gewoon in goed overleg
En dan met oud & nieuw stappen met een hele grote groep, moet leuk worden!
Ik ben echt heel opgelucht dat het zo op z'n pootjes terecht is gekomen
Jullie allemaal ook leuke plannen?
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:26 schreef Merel het volgende:
Eén van de kerstdagen met die vriendinnen is inmiddels traditie geworden. Is gewoon heel fijn, geen uptight gedoe met ouders, en degenen die single zijn zijn zo tenminste ook onder dak. Vriendjes mogen meekomen, maar moeten dan wel kunnen accepteren dat we zingen onder het koken (de hele dag dus) en dan bij voorkeur liedjes van Britney Spears en heel vals
geef nou maar gewoon toe dat je van me houdt?!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Ik had er op gegokt dat dit topic alweer dicht zou zijn als je er weer zou zijn Abba.
En dat je niet zou teruglezen
En heej, er werd bijna een verkeerd beeld gecreëerd over McAbba, als een klein vadsig mannetje uit Zwééééden. Dat heb ik even hersteld. Wees dankbaar. Nu!
Volgens mij moet ik minder gaan klagen over m'n financiën, loveli wilde me gisteren ook al een aalmoes geven! Ik red me wel hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, die eerste kerstdag klinkt echt heerlijk
Waar moet je heen voor je gesprek? Wil je wat lenen?
Ah, Sint Salaria, dat vier ik altijd met Deanquote:Op donderdag 18 december 2008 18:22 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond uit eten bij Napoli, geweldig Italiaans restaurant.
Salaris is binnen, vandaar.
Like you don't knowquote:Op donderdag 18 december 2008 18:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geef nou maar gewoon toe dat je van me houdt?!
natuurlijk....maar ik wil het gewoon horenquote:
Vroeger kon dat bij ons bij de videotheek, daar kon je dan spelletjes huren en spelcomputers ookquote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand of je nog ergens spelcomputers kunt huren? Liefst PS3, want die wil the boyfriend gaan kopen.
(en ik wil een Wii)
Weet je zeker dat je geen stelletje bent met Mark?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Wij krijgen zo ws een kerstpakket!.
Ja bij ons ook, maar blijkbaar is dat nu niet meer zoquote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Vroeger kon dat bij ons bij de videotheek, daar kon je dan spelletjes huren en spelcomputers ook
Zing en speel jij ditquote:
ehmmm...aangenomen dat je het over dat mp3tje hebt: ja...quote:
Oh ja, dat stukkie viel weg in mn post..quote:Op donderdag 18 december 2008 18:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm...aangenomen dat je het over dat mp3tje hebt: ja...
Op dit soort momenten zijn wij zéker een stelletje!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen stelletje bent met Mark?
bestaand liedjequote:Op donderdag 18 december 2008 18:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ja, dat stukkie viel weg in mn post..
Ik vind het mooi.
Is het een bestaand liedje of heb je het zelf gemaakt?
Gewoon ps3 kopen, ik heb hem alleen gekocht voor zo'n voetbalspelletje en dat is het waard. En Buzz + Singstar zijn ook grandioos!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand of je nog ergens spelcomputers kunt huren? Liefst PS3, want die wil the boyfriend gaan kopen.
(en ik wil een Wii)
Is goed, maar nummer 300 is weer voor jou hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik zal me, omdat ik Co sielug vind, inhouden met het aantal posts.
die ken ik niet. Het begin lijkt precies op R.E.M. (maar dat vind ik een zeiknummer, hoewel ik het vroegah grijs draaidequote:Op donderdag 18 december 2008 18:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bestaand liedjevan Amos Lee, om precies te zijn...
en dank je
301quote:Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef neen het volgende:
[..]
Is goed, maar nummer 300 is weer voor jou hoor
R.E.M. is geen nummer maar een band!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
die ken ik niet. Het begin lijkt precies op R.E.M. (maar dat vind ik een zeiknummer, hoewel ik het vroegah grijs draaide
Ik moet eigenlijk mijn was uit de machine halen, maar dan moet ik eerst naar buiten
Wijsneus, ik bedoelde 'hij lijkt precies op dat ene nummer van R.E.M.'quote:Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
R.E.M. is geen nummer maar een band!
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wijsneus, ik bedoelde 'hij lijkt precies op dat ene nummer van R.E.M.'
Zo beter mevrouw
Everybody Hurts, bedoel je, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
die ken ik niet. Het begin lijkt precies op R.E.M. (maar dat vind ik een zeiknummer, hoewel ik het vroegah grijs draaide
Ik moet eigenlijk mijn was uit de machine halen, maar dan moet ik eerst naar buiten
Dus er zijn ook vrouwenspellen? Of adventures? Dat kan ik beter aan Isegrim vragen geloof ikquote:Op donderdag 18 december 2008 18:52 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon ps3 kopen, ik heb hem alleen gekocht voor zo'n voetbalspelletje en dat is het waard. En Buzz + Singstar zijn ook grandioos!
Waarmee ik niet meteen wil zeggen dat die alleen vrouwenspellen doet trouwensquote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dus er zijn ook vrouwenspellen? Of adventures? Dat kan ik beter aan Isegrim vragen geloof ik
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef kwakveense het volgende:
gatver man. ik lijk wel een jojo. nu zit ik er weer helemaal doorheen. IK WIL NIET.
dus ik ga maar even alles doen.
half 9...misschien iets laterquote:Op donderdag 18 december 2008 19:06 schreef Greys het volgende:
McAbba, have fun. Hoe laat kan ik dan mijn zeik- en zeuroffensief beginnen om meer mp3tjes?
POIDH!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik luister Soul Bossa Nova!
Ik krijg dan altijd zin om mijn haar in pijpekrullen te doen en als een goudvis door het huis te dansen.
Ik heb geen pics van mij met krullen!quote:
?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef kwakveense het volgende:
gatver man. ik lijk wel een jojo. nu zit ik er weer helemaal doorheen. IK WIL NIET.
dus ik ga maar even alles doen.
Ik doe ook niet aan racen en schieten hoor, dat vind ik niet leukquote:Op donderdag 18 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dus er zijn ook vrouwenspellen? Of adventures? Dat kan ik beter aan Isegrim vragen geloof ik
Ik doe bijvoorbeeld dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Cake_Maniaquote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan racen en schieten hoor, dat vind ik niet leukIk doe alleen een voetbalspel... en buzz, dat is een quizz spel en Singstar is karaoke
Ik ben niet echt iemand die alleen computerspelletjes speelt.
Buzz is geen flikker aanquote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan racen en schieten hoor, dat vind ik niet leukIk doe alleen een voetbalspel... en buzz, dat is een quizz spel en Singstar is karaoke
Ik ben niet echt iemand die alleen computerspelletjes speelt.
Bij mij gaat het zo:quote:
Echt wel, met 4 zatte gasten op de bankquote:Op donderdag 18 december 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Buzz is geen flikker aan.
En Mark wil nooit met mij spelen, want hij verliest altijd, ook als hij enorm voor staat, want in de laatste ronde win ik altijd.
Energylight of wake-up light? Ik bedoel namelijk die eerste. Wake-up light is grappig, maar niet zo nuttig als het gaat om melatoninelevels.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
@ Chico: de Scheer en Foppen heeft momenteel zo'n lamp in de aanbieding. Van Philips. 130 euro ofzo?
Ik denk dat ik er zelf ook wel baat bij zou hebben, want ik kom ook zo moeilijk uit bed 's morgens en word ook vaak suf overdag.
Oquote:Op donderdag 18 december 2008 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Energylight of wake-up light? Ik bedoel namelijk die eerste. Wake-up light is grappig, maar niet zo nuttig als het gaat om melatoninelevels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |