Mortieren zijn wel zo simpel aan te komen, vooral de wat grote formaten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:48 schreef blup het volgende:
kheb alleen een paar dozen lawinenpijlen en vlinders kunnen scoren nog..
Mortieren en bloembedden zijn echt lastig te krijgen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
AVP ? Die van mij is niet zo moeilijk, al post ik er niet zo heel veelquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:03 schreef Mascleta het volgende:
Ben wel benieuwd naar de nickname's van FOK!ers op APV, FPM en VWC enzo, want er zitten hier volgens mij nog heel wat freaks
TerugVindPijl tevens.
Ik raad je aan geen pijpbommen te maken, gevaarlijk spul..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Rexonium het volgende:
Ik wou dat ik iemand kende die naar België ging...Naja dan maar weer klooien met zelfgemaakte 'pipebombs' en proberen om wat rookbommen te maken. Misschien dat ik iemand nog wel zover kan krijgen dat we wat carbidschieten gaan doen, zou de eerste keer zijn in dit suffe dorpje.
Heb wel veel meer uitgegeven dan ik eigenlijk wilde, maar die Diamond Professional series beviel me vorig jaar best goed. Ik zal waarschijnlijk ook nog wel wat geld uitgeven als ik het ga ophalen, vuurwerk maakt van mij weer echt een puber, gebeurd elk jaar.
In een PVC buis douwe is nog dommer, PVC scherven zie je niet op een scan in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Rexonium het volgende:
Mascleta: Hier nog een Zeeuw, niet uit Goes helaas
Met pijp'bom' bedoel ik alles wat in een PVC buisje past, maar meestal zijn het sterretjes ofzo.25 per keer geeft wel een mooie steekvlam en een hoop rook trouwens.
voordeel is dat sterretjes in een PVC buis niet ontploffen maar rokenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:52 schreef Wunny het volgende:
[..]
In een PVC buis douwe is nog dommer, PVC scherven zie je niet op een scan in het ziekenhuis.
Belgiequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:32 schreef drumstickNL het volgende:
Bah, ik moet nog steeds vlinders en nitraten vinden..
je kan ze WEL uit de buis laten springen door de drukquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
voordeel is dat sterretjes in een PVC buis niet ontploffen maar roken
Waar woon je (omgeving)?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is zo handig.
Als je nog een dealer/folder zoekt roep je me maar.
Zwolle.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar woon je (omgeving)?
Ik zoek o.a. Zena en XXL-Fireworks uit Nederland (Lesly moet ik ook nog)
En alles qua buitenlands!
Heb je iets?
Kennissen ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zit aan de grens met Duitsland..![]()
Oja, wie weet er nog goeie pijlenpakketten?
Moet ik eerst in het archief kijken of ik die misschien al heb...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Zwolle.![]()
Heb misschien nog wel een folder van Lesli van 2006 of 2007 liggen, jammer genoeg niet dit jaar gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |