quote:
Nou dat wordt uitwijken naar Polen, Tsjechie, Duitsland, Oostenrijk, Italie, Malta, Spanje, Griekenland, Zweden, Engeland, Kroatie, Finland or whatever.
Ik denk dat als Nederland Europa gelijk wilt trekken dat Nederland zich zelf maar eens mag aanpassen.
Maar wat hebben wij als brave burgers nou te vertellen.
Goddamn

Waarom zou een land als Belgie nou rekening houden met Nederland. Ze hebben het al moeilijk zat met hun eigen regering

Wat ik trouwens niet begrijp is... Hoe kunnen ze die regeling in krap een week door drukken?? Ik weet het niet eens meer maar het is niet lang geleden dat dit aan de orde kwam. Om ff dat gedoe in B aan te pakken met KVK enzo.. En jahoor, het zit er door. Net als met die paddo's, daar hoefden we ook niet langer op te wachten dan een maand. Maar als het echt moet, dan is het zo gepiept....
Er is overigens niet veel mis met het Nederlandsche vuurwerk hoor. Er zit best goed spul tussen.
Het is alleen verrekte duur, en handelaren verkopen sommige troep als ware prachtstukken.
Reinste kartelvorming zeg ik je. Mislijdende advertenties. Dikke vette bullshit. Daar zou eens onderzoek naar gedaan moeten worden.
Ik woon nog thuis. Ik sta echter te springen om mn heil ergens anders te zoeken. Geen regels meer etc weettoch. Kan ik lekker zelf doen wat ik wil. Nederland is ook mijn thuis. Jammer alleen is dat als ik ga verhuizen, ik nog steeds gebonden zit aan die kut regels hiero. (ik kan emigreren, maar wtf?) (geldt trouwens niet alleen voor de vuurwerkregels)
Ach joh. Ik ben dan nog lang geen ouwe sok. Maar wel kan ik zeggen dat het vroeger beter was. Vroeger kon je nog vette shit kopen bij de buren. Alle mensen met gezond verstand kunnen veilig met vuurwerk omgaan. En de gene die dat niet kunnen, worden gewoon gewist uit de genepoel. Natuurlijke selectie noemen we dat. Maar dat is zeker inhumaan ofzo
Ach wat bazel ik nou. De echte freak komt er toch wel aan. Handelaren zat. En het is net als drugs. Het zal altijd een oorlog blijven. Mensen die willen vuurwerk. De overheid versoepelt de regels. Goeie zet. Maar blijkbaar niet goed genoeg. Want je ziet hoeveel illegaal vuurwerk er in omloop is. Als mensen het ZO graag willen. Dan toch verbieden he. Maar daar zijn we goed in.
En mochten ze als nog de overhand hebben, dan gaan we het toch gewoon zelf maken. Informatie genoeg op internet. En dan heb ik het natuurlijk niet over pijpbommetjes eh. Ik ga geen namen noeme, maar deze ambacht wint terrein in Nederland,
Tja. Fucked up shit. Dadelijk mogen we met zn allen gezamelijk naar sterrenregen kijken, afgestoken door de gemeente. Sorry voor de mindfuck hiero hoor. Maar dit soort berichten maken me gek. Ik ben een vuurwerkfreak in hart en nieren. Maar het zijn zoals altijd weer de
allochtonen vandalen die het voor ons verzieken.
Groeten