ik weet niet eens waar die tom tom ligt, maar ik werd er wel wakker van.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat licht dat wist ik al. Kan alleen niet goed met mijn armen boven m'n hoofd om hem te vervangen. Liggen lampen in de CV-kast mocht je je geroepen voelen
Maar de tomtom uit zichzelf is wel uiterst vreemd aangezien dat ding gewoon in een beschermhoes ligt en uitstaat
Nou uiterst vreemd hoor. Weet je zeker dat het de tomtom was en hoe heb je'm uitgekregen?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar die tom tom ligt, maar ik werd er wel wakker van.
Nee want die is maar heel ff langsgeweest om de fles martini mee te nemen.quote:je lamp is vervangen, had je niet aan Lennard kunnen vragen of die dat even wilde vervangen?
hij zei iets, een kwartier later nog iets en toen heb ik hem niet meer gehoordquote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou uiterst vreemd hoor. Weet je zeker dat het de tomtom was en hoe heb je'm uitgekregen?
[..]
Nee want die is maar heel ff langsgeweest om de fles martini mee te nemen.
ik heb het een paar jaar geleden zelf mogen meemaken. Erwin een vriend van me woont in Denemarken en werd 30 en dat moest groots buitenshuis gevierd worden. En natuurlijk was het feest niet compleet voordat er tranen geplengd waren en diepere gedachten in een wolk van alcohol het ochtendgloren zagenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en ik regisseer een theaterversie die op 10 mei in premiere gaat
Hey voel je je beter vandaag ?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb het een paar jaar geleden zelf mogen meemaken. Erwin een vriend van me woont in Denemarken en werd 30 en dat moest groots buitenshuis gevierd worden. En natuurlijk was het feest niet compleet voordat er tranen geplengd waren en diepere gedachten in een wolk van alcohol het ochtendgloren zagen
heb vandaag pas 1 paracetamolletje op dus gaat weer de goede kant uitquote:
Wat enig, dank u!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk had ik HIW belooft het topic hier mee te openen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dat vond ik toch wat ver gaan
Vitamine C zeg ik je!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb vandaag pas 1 paracetamolletje op dus gaat weer de goede kant uit
smaak keert ook weer terug in de mond
ben wel wereld kampioen zakdoeken volblazen geworden
en regelmatig stomen en elke dag een heel eucalypthusbad
kortom met kerst moet ik er weer bovenop kunnen zijn
hij lag in de keuken en stond uit vreemd hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Staat ie nu aan of uit?
wel vers persen, he?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die consumeer ik al liters in de vorm van sinaasappelsap
De donkere jongen heet Gino, is een ex-huisgenoot van Weemz en is hardstikke heteroquote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, met mij.
De 'donkere jongen' is smakelijk..
Het zijn je pillenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij lag in de keuken en stond uit vreemd hoor
Heb je het al uitgeprobeerd met hem danquote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De donkere jongen heet Gino, is een ex-huisgenoot van Weemz en is hardstikke hetero
Uh, nee. Beetje onprofessioneelquote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je het al uitgeprobeerd met hem dan
Na de laatste voorstelling danquote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee. Beetje onprofessioneelDaar ga ik mijn vingers niet aan branden hoor.
Het is een hele goeie jongen, erg zachtaardig en lief, heel veel inzet passie etc.
Maar tis toch echt een hetero.
I ain't gonna mess with that!
We wachten de ontwikkelingen in de Ang3l soap wel afquote:
Dat zegt me niet zoveel. En de hetero's die geneukt heb vaak ook niet.quote:
Zo'n stoere foto... en dan hoor je ineens die stem en zie je dat hoofd bewegenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:47 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb hem zelfs weleens gefotografeerd:
[ afbeelding ].
Minder verwijfd had me lekkerder gewezen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef Gellarboy het volgende:
Hij praat inderdaad heeeeeel erg netjes terwijl het echt de meest sleazy bastard is die ik ken.
Had je het een turn-on gevonden als hij heel plat gesproken had?
Dat is niet daarvan noobje, dat is van het te grote negerlullen pijpenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Feitosa het volgende:
Hebben jullie nou allemaal zo,n scheve bek als Andre van Duin , van het vele vragen of "hij er al inzit "?
Goed visweerquote:Op donderdag 18 december 2008 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet daarvan noobje, dat is van het te grote negerlullen pijpen
Jezus moet jij nog veel leren zeg.....
Dacht dat je ouders niet kwamenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Ieks... ik word nu toch ineens wel een beetje zenuwachtig. Kreeg net weer een sms van iemand die komt kijken. Dus dat wil zeggen:
Pap, mam, de buurvrouw
4 dames van m'n dansschool
Oude bekende van de dansSalon
Iemand van gay.nl die ik nog nooit ontmoet heb
Jongen waar ik op dinsdag mee dans
2 collega's
De halve zaal is al gevuld man
Ook gij Brutus ?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We wachten de ontwikkelingen in de Ang3l soap wel af![]()
Leuk om weer thuis te zijn dit gebeurd in Engeand niet want daar zijn ze veel te preuts. Ik was net even koffie drinken bij de kiosk en een hele leuke jongen begint gewoon te flirten met mij. Gewoon bij de kiosk en op klaarlichte dag. En ik had gewoon een joggingbroek aan en een oud tshirt en slippers en een cap, dus was er niet eens op gekleed
Ik heb ze niet uitgenodigd inderdaad, maar ze zagen het in de krant staan en besloten te komen. Heb mam zondag wel ff ingefluisterd dat mijn duet dus niet met ene vrouw is. "Ow? Niet? O... o daar ging ik vanuit.... Ok".quote:
Ja als ik even koffie wil en naar de kiosk aan de andere kaant van de weg ga, ga ik me toch niet helemaal opsieren enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook gij Brutus ?
jij in een joggingbroek
Wel leuk in ieder geval, dat ze komenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze niet uitgenodigd inderdaad, maar ze zagen het in de krant staan en besloten te komen. Heb mam zondag wel ff ingefluisterd dat mijn duet dus niet met ene vrouw is. "Ow? Niet? O... o daar ging ik vanuit.... Ok".
Dus mja, ben benieuwd wat ze er van gaan vinden.
maar tussen jogingbroek en opgemaakt zit nog wel een wereld van verschilquote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja als ik even koffie wil en naar de kiosk aan de andere kaant van de weg ga, ga ik me toch niet helemaal opsieren enzo
Mja. Ik denk dat ze niet helemaal begrijpen wat ze te zien gaan krijgen. Niet alleen mijn dans is 2 mannen, maar in het toneel en de cheerleaderdans zit ook een homo-gehalte. Maar goed het is 2008. Moeten ze maar 's leren. Maakt het er niet minde "spannend" om vanavond.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wel leuk in ieder geval, dat ze komen
Ik ookquote:Op donderdag 18 december 2008 18:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar tussen jogingbroek en opgemaakt zit nog wel een wereld van verschil
nu valt dat beeld van een sophisticated persoon zo in duigen![]()
want ik vind een jogingbroek dus het meest asexy kledingstuk dat bestaaat
toi toi toiquote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik denk dat ze niet helemaal begrijpen wat ze te zien gaan krijgen. Niet alleen mijn dans is 2 mannen, maar in het toneel en de cheerleaderdans zit ook een homo-gehalte. Maar goed het is 2008. Moeten ze maar 's leren. Maakt het er niet minde "spannend" om vanavond.
Ik ben er vandoor! Tot vannacht!
Bijna 2009 dus inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik denk dat ze niet helemaal begrijpen wat ze te zien gaan krijgen. Niet alleen mijn dans is 2 mannen, maar in het toneel en de cheerleaderdans zit ook een homo-gehalte. Maar goed het is 2008. Moeten ze maar 's leren. Maakt het er niet minde "spannend" om vanavond.
Ik ben er vandoor! Tot vannacht!
Als je morgen gewoon nog even uitziekt dan ben je zeker in staat om avonds in de zaal te zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toi toi toi
en als ik morgen in staat ben om te gaan werken zit ik z avonds ook nog in de zaal
merkkleding of niet, je had toch nog wel ergens een oude jeans liggen?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik was met verf aan het kladderen en dan heb ik tooch echt geen merk kleding aan
zou een beetje raar zijn dat ik niet in staat ben om in eindhoven overdag te gaan werken, maar s avonds dus wel naar een voorstelling kan gaan kijken. Ik vind dat ik dat voor mezelf niet kan maken, laat staat dat er nog collega's in de zaal zitten ookquote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je morgen gewoon nog even uitziekt dan ben je zeker in staat om avonds in de zaal te zitten
sorry ik heb me gelijk omgekleedquote:Op donderdag 18 december 2008 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
merkkleding of niet, je had toch nog wel ergens een oude jeans liggen?
die vind ik steeds fijner zitten naar mate ze ouder worden![]()
ik vind ze in elk geval een stuk fijner dragen dan zo'n fladdergewaad
ik wist wel dat je openstaat voor mijn goed bedoelde adviezenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry ik heb me gelijk omgekleed
Maar ik heb nu wel verf op mijn Hugo spijkerbroekquote:Op donderdag 18 december 2008 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist wel dat je openstaat voor mijn goed bedoelde adviezen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef linebear het volgende:
oh dit is toch wel mijn hit van dit jaar....
Dat is nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 18 december 2008 20:15 schreef linebear het volgende:
te walgeljk voor woorden eigenljk he
over 3 jaar is dat weer helemaal hip en trendyquote:Op donderdag 18 december 2008 19:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel verf op mijn Hugo spijkerbroek
is dat dat gastje dat afgelopen herfst ook al eens bij Paul de Leeuw geweest is, en toen door zijn leraar achter het behang geplakt werd omdat hij te bijdehand was ?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef linebear het volgende:
3 Jaar moet ik zolang wachten, ik denk dat ik het gewoon eruit knip dan heb ik weer een broe met scheurenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 3 jaar is dat weer helemaal hip en trendy![]()
en anders pak je de volgende keer toch gewoon een levi's
Bassie en Adriaan niveauquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef linebear het volgende:
Als jje de rotzooi zelf maar opruimtquote:
afschuwelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef linebear het volgende:
gewoon negeren, dan waait dat vanzelf weer over net als dat blonde zwaarlijvige ventje dat een paar jaar geleden dacht door te kunnen breken als nieuwe jan smit. Zanger jan of zo iets, en kwam volgens mij uit Schiedam of zoquote:Op donderdag 18 december 2008 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
afschuwelijk
die overdreven articulatie, hier is te veel zang en stemles aan besteed, er blijft uiteindelijk zo weinig echtheid over
ik word hier niet gelukkig van
had je niet de zakjesdans met hem kunnen maken ?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:26 schreef hierissieweer het volgende:
Net mijn kerstpakket ophalen, de DJ was lekker, mijn collega en ik hebben lekker lopen geilen op hem/ Was de vriend van een of andere andere collega van ons. Maar sop sop o boy, had wel onder hem willen liggen. Maar goed nu maar aan de chocolade.
Ik ben aan het werk hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Als jje de rotzooi zelf maar opruimt
je hebt niet zijn telefoonnummer gekregenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:26 schreef hierissieweer het volgende:
Net mijn kerstpakket ophalen, de DJ was lekker, mijn collega en ik hebben lekker lopen geilen op hem/ Was de vriend van een of andere andere collega van ons. Maar sop sop o boy, had wel onder hem willen liggen. Maar goed nu maar aan de chocolade.
graag gewild ja. Maar collega had al gevraagd wie wat waar. Maar was hetero en had dus een vriendin. Jammer.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je niet de zakjesdans met hem kunnen maken ?
Neequote:Op donderdag 18 december 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt niet zijn telefoonnummer gekregen
schaam jequote:
hoe red jij dat om 3 jaar niet verkouden te raken ?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben verkouden aan het worden (voor het eerst in drie jaar of zo) en mijn sites zijn down
Wat een kutdag.
Je kent me toch?quote:
Ik kom met iets minder mensen in aanraking dan jijquote:Op donderdag 18 december 2008 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe red jij dat om 3 jaar niet verkouden te raken ?
ik ben het meestal wel 3 keer per jaar
ben nu niet te streng voor HIWquote:
Ik zal nimmer nooit niet mannen verslinden, mannen zien mij niet zitten. Dus helaas.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben nu niet te streng voor HIW
door omstandigheden kon zijn cursus mannen verslinden in London afgelopen weekend niet doorgaan
zodat HIW later onbevlekt kan ontvangen ?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:11 schreef Xiance het volgende:
en de priester verbied het!
nonnen moeten onbevlekt blijven!
Ik ben uit vorm, werd zelfs vandaag een beetje verlegenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben nu niet te streng voor HIW
door omstandigheden kon zijn cursus mannen verslinden in London afgelopen weekend niet doorgaan
bij zulke sombere dagen hoort dan een stichelijk woordquote:Op donderdag 18 december 2008 22:29 schreef Xiance het volgende:
http://www.pinkinthecity.nl/weblog/viewpost/20
niet voor mensen die niet tegen pessimisme of diepgang kunnen!
eigenlijk heeft het dus geen nut om hier te posten
dankquote:Op donderdag 18 december 2008 22:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij zulke sombere dagen hoort dan een stichelijk woord
proefondervindelijk heb ik geconstateerd dat in Nieuw Zeeland iedereen buren en andere kant van de heuvel is, want het gras is daar inderdaad groener dan bij onsquote:Op donderdag 18 december 2008 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
dank
maarja.. als die heuvel nou zo verrekte hoog is!
daarom woon ik in Arnhem, en niet in NZquote:Op donderdag 18 december 2008 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
proefondervindelijk heb ik geconstateerd dat in Nieuw Zeeland iedereen buren en andere kant van de heuvel is, want het gras is daar inderdaad groener dan bij ons
Pff, het is lastig als je wensen hebt.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:58 schreef Xiance het volgende:
88867 profielen op gay.nl...
en wat krijg ik als ik mijn verlanglijstje invul en op zoeken klikt?
: UW ZOEKOPDRACHT HEEFT GEEN RESULTATEN OPGEBRACHT.
dat zegt iets over mij he...
Nee dus als je geen klik heb dan wordt het nooit wat. Als R niet mijn aantrekkelijke persoon was en dan bedoel ik uiterlijk en innerlijk, zou ik nooit met hem kunnen leven. En zelfs dan hebben we momenten van twijfelquote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pff, het is lastig als je wensen hebt.
Kijk, die vent die vind mij leuk, ik hem niet zo heel erg. Ik heb geen klik met hem, als in de zin van dat ik hem interessant vind. Ik vind het gewoonweg niet leuk eigenlijk. Daarnaast vind ik hem ook niet aantrekkelijk. Hij claimt mij te veel en verwacht dat ik iedere minuut van de dag aan hem besteed. Maar aan de andere kant, als ik hem niet neem, dan is dat waarschijnlijk mijn voorgoed vaarwel, want wie wilt mij wel.
Dus wat wil ik? Schijn gelukkig zijn omdat ik wel iemand heb, maar waar ik niks mee heb. Of voor eeuwig alleen, maar wel blij dat ik mijn eisen niet opzij heb gelegd...
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:11 schreef Xiance het volgende:
oh ik ken de ellende!
ik heb zo een leuk jochie in mn msn, uit groningen komt ie!
wil graag een keer afspreken, maar op de een of andere manier lukt mij dat niet.
ik ben bang dat ik m dan de hele avond af ga zitten zeiken ofzo.. en dat wil ik dus ook niet!
dan hebben we nog Mr. X, die lompe boer uit Utrecht..
ik weet nog steeds niet wat ie wil, en offie dat uberhaubt wel met mij wil!
moet ik dan als een puppy achter m aan blijven lopen, of gewoon maar denken bekijk het maar?
en die jongen uit groningen.. hij is echt ontzettend leuk! maar ik wil m gewoon niet kwetsen.
en ik ben dus serieus bang dat ik m de hele avond af ga zitten zeiken, en dat zou gewoon niet eerlijk zijn..
ohh shatz.. zo ben ikquote:Op donderdag 18 december 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom zou je hem de hele avond af lopen zeiken als hij leuk is
dat komt omdat ik daar geen profiel hebquote:Op donderdag 18 december 2008 22:58 schreef Xiance het volgende:
88867 profielen op gay.nl...
en wat krijg ik als ik mijn verlanglijstje invul en op zoeken klikt?
: UW ZOEKOPDRACHT HEEFT GEEN RESULTATEN OPGEBRACHT.
dat zegt iets over mij he...
en op een moment staat ie gewoon voor je deurquote:Op donderdag 18 december 2008 23:14 schreef Xiance het volgende:
ik bedenk me steeds meer dat ik de juiste gewoon mischien niet tegen wil komen..
dat ik daarom mischien onderbewust zoveel en zulke hoge eisen stel?
Ik ga ook regelmatig naar Benfica wat is daar mis meequote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohh shatz.. zo ben ik
ik kan echt zo bot en bitchy uit de hoek komen, en daar hoef ik niet eens mijn bes voor te doen..
maarja, ik denk dus dat hij een boer is enzo.. fuck hell! hij zit elke zondag bij FC Groningen!
[...]quote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef linebear het volgende:
Ik hoor amsterdams en annie m.g. smit. Ik vind hem leuk!quote:
er is niks mis mee shatzquote:Op donderdag 18 december 2008 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga ook regelmatig naar Benfica wat is daar mis mee
Dat is de grootste bullshit. Ik kan gewoon met mijn vrienden naarvoetbal gaan net zoals R naar musicals kan gaan waar ik helemaal niet van hou. Geen enkele relatie is tussen 2 personen die exact van hetzelfde houdenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
er is niks mis mee shatz
maar in mijn ogen kan een voetbalfan van FC whatever gewoon geen ideale partner zijn..
jaja.. iOOK homos hebben vooroordelen hoor
heel de avond heeft het door mijn hoofd gespeeld dat mij die Jordy aan iets/iemand deed denkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:04 schreef hierissieweer het volgende:
Die jordy lijkt trouwens op een oud client van mij. Was en is eigenlijk nog wel een beetje, mijn favo client geweest. Toendertijd moest hij bij ons weg en heb toen nog serieus overwogen om hem in huis te nemen.
Nogmaals:quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel de avond heeft het door mijn hoofd gespeeld dat mij die Jordy aan iets/iemand deed denken
en nu schiet het me pas te binnen
www.zangerbob.nl
niet geschikt voor onbevoegden
klikken op eigen risico
Hij is 14 of zo... alleen klein voor z'n leeftijdquote:Op donderdag 18 december 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoor amsterdams en annie m.g. smit. Ik vind hem leuk!
Alleen een jochie van 11 dat over liefde zing...
Ow, nou ja, dan nog. maar hijs ok!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is 14 of zo... alleen klein voor z'n leeftijd
dat weet ik niet, maar het heeft er wat van weg, denk dat ie er in elk geval in de buurt woontquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef wonderer het volgende:
Is het echt een Amsterdammer? Hij zingt "veest"
Zoetermeerder...quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef wonderer het volgende:
Is het echt een Amsterdammer? Hij zingt "veest"
GODVERDOMME @#$%^^%%$#quote:Op donderdag 18 december 2008 20:10 schreef linebear het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat je eigenlijk de ware helemaal nog niet wil ontmoetenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohh shatz.. zo ben ik
ik kan echt zo bot en bitchy uit de hoek komen, en daar hoef ik niet eens mijn bes voor te doen..
maarja, ik denk dus dat hij een boer is enzo.. fuck hell! hij zit elke zondag bij FC Groningen!
ja maar deze kan niet zingen, en dat kan Jordy wel, alleen doet die te veel zijn bestquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel de avond heeft het door mijn hoofd gespeeld dat mij die Jordy aan iets/iemand deed denken
en nu schiet het me pas te binnen
www.zangerbob.nl
niet geschikt voor onbevoegden
klikken op eigen risico
Verder nog iets dramatich, cultureel verantwoord, expressionistisch, ranzig schandalig juicy iets gebeurd daar of is ditt allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ow ow OW wat waren we gister dramatisch expressionistisch ranzig zat in de Pallaz met z'n allen.
Nou volgens mij heeft iedereen nu wel met iedereen gezoendquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Verder nog iets dramatich, cultureel verantwoord, expressionistisch, ranzig schandalig juicy iets gebeurd daar of is ditt alles![]()
Mam vond 'm mooi, buurvrouw vond hem mooi (de poppen vond ze mooi, duet vond ze sexyquote:Hoe vonden je ouders de voorstelling trouwens ?
Iedereen met iedereen wat een incesteuze bende daarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou volgens mij heeft iedereen nu wel met iedereen gezoendvan leerling tot leraar en van hetero tot homo
Mam vond 'm mooi, buurvrouw vond hem mooi (de poppen vond ze mooi, duet vond ze sexy) en pap.... ach ja die reageert gewoon niet echt.
u is een snelle leerlingquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Iedereen met iedereen wat een incesteuze bende daar![]()
@ Stroek koffie gedronken net en NIET in mijn joggingbroek OK
je valt in herhalingquote:
oud nieuws, dat wisten ze in Methusalem alquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
Jordy heeft ook nog een boodschap jongens: Als je de liefde aan een mens kan geven, dan kun je van de liefde leven...
maar laat a.u.b. Jordy zijn kansen ergens anders gaan uittesten en niet op mijn orenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
daarom is de liefde het mooist wat er is, ookal schiet cupido zijn pijlen soms mis, weet morgenbegint er opnieuw weer een dag en zijn er weer kansen voor jou
ik wil er graag ook wat goed eten en een glas wijn bijquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
Jordy heeft ook nog een boodschap jongens: Als je de liefde aan een mens kan geven, dan kun je van de liefde leven...
Deventer heeft het "uit" gemaakt. Dus ik kan weer gewoon aan het eten en drinkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wil er graag ook wat goed eten en een glas wijn bij
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Deventer heeft het "uit" gemaakt. Dus ik kan weer gewoon aan het eten en drinken
Heb je een happy day vandaagquote:
wat zou die nou in de laatste couplet zingen, en in welke taal?quote:
heeft jou zus ook zo'n blauwe jurk dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn zus voelt dat ik het huis in nwageningen ga krijgen. me is happy, ik ga het huis krijgen!
Over iets kleins in het Italiaans, maar helaas is ie niet zo behept met een goede talenknobbel en bijbehorende uitspraak.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zou die nou in de laatste couplet zingen, en in welke taal?
Nee haar achternaam is Nostradamusquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heeft jou zus ook zo'n blauwe jurk dan?
Was je daar niet al heel lang mee bezig? Wanneer krijg je uitsluitsel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn zus voelt dat ik het huis in nwageningen ga krijgen. me is happy, ik ga het huis krijgen!
jap. ik denk aankomende woensdag. (het is vandaag vrijdag toch?)quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was je daar niet al heel lang mee bezig? Wanneer krijg je uitsluitsel?
Nee mis, net een andere. Achter het musis sacrum in spoorhoek.quote:
Lol, okee. Ook leuk, denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee mis, net een andere. Achter het musis sacrum in spoorhoek.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zou die nou in de laatste couplet zingen, en in welke taal?
Ik ken alleen de korenmarkt in Arnhem en natuurlijk de G cafes en zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee mis, net een andere. Achter het musis sacrum in spoorhoek.
zeker, op loopafstand van het centrum en van steenstraat/spijkerkwartier erg leuk. Maar daarvan krijg ik de hypotheek dus niet rond.quote:
Ik ken de entre nous alleen nog van toen het nog in sonsbeek lag. De rest van gay arnhem ken ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ken alleen de korenmarkt in Arnhem en natuurlijk de G cafes en zo
Ooh, is het die kerk? Aan de Steenstraat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zeker, op loopafstand van het centrum en van steenstraat/spijkerkwartier erg leuk. Maar daarvan krijg ik de hypotheek dus niet rond.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, is het die kerk? Aan de Steenstraat?
Wat doe je voor een werk?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:54 schreef linebear het volgende:
helaas mijn klus bij Ikea gaat niet door... ze hebben voor een of ander Roemeen gekozen
Sukkels, ik woon zo dichtbij
Ik ook want het is lang geleden dat ik in Arnhem ben geweest. Had er eerst vrienden wonen maar die zijn verhuist.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ken de entre nous alleen nog van toen het nog in sonsbeek lag. De rest van gay arnhem ken ik niet.
Die ken ik alleen van de voorkantquote:
Ben IT consultant....quote:
quote:
Bijna ja..quote:
Nou ja, zo snel mogelijk ja... geen zin in een half jaar lang 3,5 uur reizen per dag natuurlijkquote:
Bedrijfs borrel, en mn laptopje moet nog aan mg vennen (en ja, ik heb eer heel slecht handschrift)quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:09 schreef wonderer het volgende:
Aww. Waar is Dirk?
Is je handschrift zo slecht?
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef wonderer het volgende:
Even iets heel anders he... ik bedacht tijdens een discussie dat homofoben waarschijnlijk ook geen respect hebben voor vrouwen en dat dat samenhangt. Maar dat kan ik natuurlijk niet staven en omdat ik er niet echt op gelet heb, zou ik ook geen keiharde voorbeelden kunnen noemen. Hoe denken jullie daarover?
Ik op 192quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:20 schreef Pjederdy het volgende:
Ander binnenlands nieuws, ik zie net dat ik op nr 311 sta van de top 500.
En dan te bedenken dat ik bijna 2 jaar niets heb gepost...
Hmm, ik ben gezakt volgens mij, plaats 71.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:20 schreef Pjederdy het volgende:
van de quote 500 ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:20 schreef Pjederdy het volgende:
bij welk bedrijf ga je werken ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bijna ja..
Ik word IT security consultant
[..]
Nou ja, zo snel mogelijk ja... geen zin in een half jaar lang 3,5 uur reizen per dag natuurlijk
Wat had je er willen doen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:54 schreef linebear het volgende:
helaas mijn klus bij Ikea gaat niet door... ze hebben voor een of ander Roemeen gekozen
Sukkels, ik woon zo dichtbij
Ah, eerst in Delft dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:51 schreef linebear het volgende:
ja verbindingen tussen twee programma's...
eerst bij Ikea Nederland en dan iets van 27 vesigingen in het buitenland. Om daar opleiding te geven in testen.
Niet voor vast, maar op inhuurbasis
Blaas maar hierheen vanaf as. dinsdagquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:01 schreef wonderer het volgende:
SneeuwZe verwachten een cm'tje of 20.
Ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blaas maar hierheen vanaf as. dinsdag
nee haarlem... ja helaas. Stom dat ze voor een roemeen gekozen hebben. Nou ja, komt vast wel weer een nieuwe klus. Mogelijk bij justitiequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah, eerst in Delft dus.
Maar ja, jammer dat het niet doorgaat. Klinkt wel erg leuk!
Mja, en Delft is ook de hoofdvestiging van Nederland en Europa...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
Ow Delft leek mij ook logischer omdat je dan inderdaad ook contact hebt met de vele franchise vestigingen. Maar goed. Jammer inderdaad!
Succes met het zoeken naar een nieuwe job!
Euh? waar haal die die (foutieve) informatie vandaan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, en Delft is ook de hoofdvestiging van Nederland en Europa...
Trainingscentrum dan.. whateverquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh? waar haal die die (foutieve) informatie vandaan?
Amsterdamquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef linebear het volgende:
mogelijk dat de HR afdeling in Haarlem zit, ik weet het ook niet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef Vlarp het volgende:
Oke.. zullen we het maar niet over IKEA hebben? Ik weet blijkbaar niet zoveel van de hele organisatie
Ik denk dat het meer iets met het spreekwoord: onbekend maakt onbemind, te maken heeftquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Homofobie komt volgens mij voort uit angst voor het same sex gedeelte. Vrouwen kunnen wel gewoon aantrekkelijk zijn.
Ik denk dat het gebrek aan respect voortkomt uit een overtuiging dat mannen zich op een bepaalde wijze dienen te gedragen.
volgens mij ligt het heel andersquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef wonderer het volgende:
Even iets heel anders he... ik bedacht tijdens een discussie dat homofoben waarschijnlijk ook geen respect hebben voor vrouwen en dat dat samenhangt. Maar dat kan ik natuurlijk niet staven en omdat ik er niet echt op gelet heb, zou ik ook geen keiharde voorbeelden kunnen noemen. Hoe denken jullie daarover?
Zo heb ik het nooit bekeken, het is een mooie verklaring.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij ligt het heel anders
Het komt voort uit de oerdriften, mannen zijn jagers en vrouwen prooi dus in dit geval.
Zodra mannen zich bejaagd en dus prooi voelen, of alleen al het idee hebben dat dat zou kunnen zijn schieten ze in agressie modus.
De meeste mannen hebben zich al verder ontwikkeld en zijn beschaafder en geven daar niet aan toe, maar er zijn nog steeds neaderthalers onder ons
quote:Tis denk ik een instinctief gebeuren; je verzet je tegen iets waarvan je instinct zegt dat het niet goed is aangezien het de mens als "soort" in gevaar brengt.
Het is denk ik net zo iets als de reden waarom poep van andere mensen (maar ook honden en katten) stinkt maar met de lucht van koeiepoep hebben de meeste mensen niet zo'n probleem.
Ook dat is ingebakken; je ruikt als mens een andere vleeseter en dat betekent op oer-niveau "concurentie" en dus verzet je je daar tegen
Bij een koe ruik je geen vleeseter maar een groeneter en da's geen concurentie maar eerder een maaltijd.
quote:Oorspronkelijk, bij de joden en arabieren, komt het natuurlijk vanuit het principe dat ieder lid van de stam moest bijdragen aan het succes van de stam. (Het bevruchten van vrouwen natuurlijk). Ook de afkeer naar onanie (rukken) of bestialiteit komt hier vandaan. Gewoon goed de vrouwtjes bevruchten.
Nu op dit moment in NL? Voor een deel nog blijven hangen vanuit religieuze teksten van lang geleden. Voor een evengroot deel zijn het jonge kereltjes, niet helemaal zeker over hun eigen sexualiteit, die "om te bewijzen dat ze geen homo zijn" radicaal stelling nemen tegen homo's danwel gaan potenrammen.
* Een heel groot deel van de potenrammers is natuurlijk zelf latent homosexueel.
De mensen die echt heel hard roepen dat ze geen homo zijn, kun je daar het minst op vertrouwen.
quote:Afzetten tegen de 'decadentie' van landen die veel rijker en machtiger zijn dan jij. Zie hetzelfde in de haat van de Islam tegen het Westen. Dat hadden de Joden ook tegen de Grieken/Romeinen (en tegen de Babyloniërs, maar die hadden voor zover ik weet geen duidelijk homoseksueel karakter). Je moet toch wat, als je het uitverkoren volk bent en bestaat uit een groepje achtergestelde figuren uit de onderklasse.
quote:Ik denk dat de oorspronkelijke natuurlijke functie van seks niet zo zwaar weegt; tenslotte zijn er ook verscheidene andere menselijke neigingen die niet direct bedoeld zijn op soortbehoud, maar die wel geaccepteerd zijn. Ik zou het eerder gooien op de oorspronkelijke afkeer tegen homo's in het Oude Testament, voortgezet in de christelijke en islamitische culturen. De dogma's en normen van die culturen zijn wereldwijd nog steeds dominant, alhoewel we ze soms niet meer direct naar die culturen herleiden. Homohaat kent bij uitstek een traditionele achtergrond.
En lees verderquote:Hoi Working Class Heroe-9 - ik liep al een paar dagen te zoeken naar dit topic. Iemand had me verteld dat het er was en dacht deze dat ik er mogelijk ook ooit over nagedacht had hihihihi. (Wie kan dat zijn geweest?)
Aristoteles schreef al dat ieder mens zowel een mannelijke als een vrouwlijke anima in zich had. Vrijwel iedereen heeft wel eens dat hij (of zij) wat warmere gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht heeft. Uit onderzoek is gebleken dat van de ondervraagden tussen de 5 en 10% toegeeft wel eens met iemand van hetzelfde geslacht seks te hebben gehad. Gezien het erop rustende taboe (in een onderzoek is er de neiging van de ondervraagden om te jokken en te antwoorden naar de norm) vind ik dat een erg hoog cijfer en kun je - denk ik – op grond daarvan verwachten dat dit cijfer mogelijk wel eens hoger zou kunnen liggen, zeker niet lager. Ik ben het met Aristoteles eens dat bi-seks de norm is. Ik vermoed op goede gronden dat maar 5% van de mensen het uitsluitend een alleen kan met iemand van het andere geslacht en eveneens maar 5% van de mensen de seks kan bedrijven met iemand van hetzelfde geslacht. De overige 90% zit er ergens tussenin maar dan volgens een gauss-kromme. De meeste kerels kunnen seks bedrijven met een man en de meeste meiden met een vrouw. Ga maar eens in gevangenissen kijken of bij zeelieden, die maanden op zee zitten. Dat noemt men dan nood-homoseksualiteit. ’t Zou kunnen dat het uitsluitend om geile noden gaat maar als ik om me heen kijk zie ik veel meer tussenvormen van seksuele gerichtheid dan je op basis van de huidige normen kunt verwachten.
Het is niet alleen dat de meeste mensen seks kunnen bedrijven met iemand van het eigen geslacht, ze kunnen ook de affectie, die daarvoor zorgt, opbrengen. Alleen het mag niet van onze norm. Dus wat gebeurt er als je op school plotseling merkt dat je iets te enthousiaste gevoelens hebt voor iemand waarvoor dat volgens de norm niet kan? Je schrikt je rot en denkt angstig: “ik zal toch geen homo of lesbo zijn?” Als je omgeving een negatieve houding heeft ten aanzien van flikkers en potten, (b.v. als je ouwe heer de hele dag loopt te roepen “die vuile flikker” wanneer ie in negatieve zin over iemand zijn mening geeft) dan is de verleiding groot om op je eigen gevoelens te gaan schelden. Die vorm van homo haat is de meest voorkomende en is eigenlijk zelfhaat. Je bent bang dat je niet mee kunt doen met de norm en gaat het stukje van jezelf dat daarvoor in de weg zit haten.
Jalousie komt ook om de hoek kijken. Seks met iemand van hetzelfde geslacht is een stuk zorgelozer en brengt amper verplichtingen met zich mee. Als je als jongen een vriendinnetje hebt, waag het niet om vreemd te gaan want dan is er jaloezie en heibel (en omgekeerd voor meisjes, die een vriendje hebben). Dat is logisch want uit hetero seks kunnen behoorlijke consequenties voort komen zoals een kind. Je kunt niet in het wilde weg met deze en gene wippen. De uitvinding van pil (en ‘in veel mindere mate’ het condoom) hebben behoorlijk wat verbetering gebracht in die situatie. Menigeen is jaloers op het ontbreken van dat soort ellende in de gelijkgeslachtelijke seksuele omgang . Vanuit verschillende invalshoeken is jalousie een vette grond voor het hebben van de pest aan flikkers en potten. Dat is jaloesie-haat.
Nu komen de religies om de hoek kijken. Het christendom heeft heel wat te verbergen. De naamgever is hoogstwaarschijnlijk vanwege zijn homoseksualiteit gearresteerd en aan het kruis genageld (kijk ook even onder het topic - Walter Kamp: Jezus was homo2). Hij heeft – denk ik - het fortuin van koning Salomo nagelaten aan zijn minnaar, Johannes, die daarmee vermoedelijk samen met de andere discipelen een koninkrijk in het hiernamaals van gemaakt heeft. De boodschap van Christus zou wel eens geweest kunnen zijn: Bemint den ander GELIJKENDE uzelve. Niet iets waar je mee uit de voeten kunt als je een algemene religie wilt stichten voor iedereen. Hoe meer contribuanten hoe beter, nietwaar? Iedereen buiten de deur houden die niet van iemand van hetzelfde geslacht wenst te houden maakt dat een beetje lastig.
Een van de belangrijkste vormgevers aan het christendom was Paulus. Dat was een door de bliksem getroffen extremistische jood, soldaat en Romeins staatsburger (geworden). Die kon niks met die homo boodschap van Jezus en verzocht de eerste volgelingen om niet mee te doen met de heersende mode van die dagen en zich te onthouden van seks met mannen. De wetgeving voor een rondtrekkend woestijnvolk was gericht op voortplanting en verboden alles wat daar niet aan bijdroeg. Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vraag me hooguit af waarom ze vrouwen boven de 50 jaar dan niet achterlieten in de woestijn...
De uitvinders van het christendom bedachten (wanneer zouden ze dat bedacht hebben?) dat Christus aan het kruis gestorven was ter vergiffenis van de zonden van (uitsluitend en alleen) hun eigen aanhangers. Daarmee de mensen, die de zojuist opgerichte beweging wilden steunen, een gelukzalig hiernamaals belovend waarvoor niet het geringste bewijs viel te leveren en ook niet geleverd hoefde te worden (Moslim terroristen vinden 72 maagden bij de hemelpoort en dat vinden we ziek en volkommen van de gekke als een religie dat belooft, maar van het Christendom wordt dat soort onzin wel geaccepteerd). Het moge duidelijk zijn dat je dan niet kunt roepen dat Jezus op grond van Leviticus 20; 13 (de doodstraf op lichamelijk seksueel contact tussen mannen) aan het kruis gehangen kan zijn. Ze maakten dus van die arme gekruisigde een soort roze suikerzoete marsepeinen padvinder en van de reden waarom ie gekruisigd werd zo ongeveer het smerigste dat er op deze aardkloot te verzinnen zou zijn. De vraag, of Jezus homo was, leverde begin dit jaar de nodige heibel rondom mijn boek Judas omdat enkele TV zenders de (betaalde) TV spot weigerden uit te zenden omdat de gedachte hoogst beledigend voor hun gelovige kijkers zijn.
Gevolg van deze politiek: de pastoor en de dominee hebben geen goed woord voor homo’s (en lesbo’s alhoewel die een beetje uit hun gezichtveld zitten want Jezus was een man) en je vader en buurman en de leraar op je gggristelijke school etc. lopen iedereen uit te schelden voor vuile poot. Als je dan bij jezelf ook nog eens ontdekt dat je hormonen ook reageren en niet uitsluitend en alleen op het andere geslacht, maar ook op hetzelfde geslacht, is de zelfhaat geboren en daarmee de cirkel rond.
Jeutje... Nu eens die stenengooiers uitnodigen voor de BBQquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik en impulsieve aankopen...
ik heb een tuintafel van 5 meter en 2 banken van 5 meter gekocht.
Ik ben in ieder geval opgelucht dat ie in mijn tuin past
Maar zijn het niet dezelfde neanderthalers die vrouwen als prooi (en dus geen volwaardige) partner zien? Dat andere mannen zich "verlagen" tot vrouw (door zich nichterig te gedragen) of dat die mannen HEN als vrouw zien? Volgens mij kun je dat alleen maar (heel) erg vinden (zo erg dat je er agressief van wordt) als je vrouwen niet serieus neemt en alleen beschouwt als goed voor de seks en het huishouden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij ligt het heel anders
Het komt voort uit de oerdriften, mannen zijn jagers en vrouwen prooi dus in dit geval.
Zodra mannen zich bejaagd en dus prooi voelen, of alleen al het idee hebben dat dat zou kunnen zijn schieten ze in agressie modus.
De meeste mannen hebben zich al verder ontwikkeld en zijn beschaafder en geven daar niet aan toe, maar er zijn nog steeds neaderthalers onder ons
Ik heb heel wijs mijn mond gehouden, alleen gezegd "Past dat wel?"quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:05 schreef Weemz het volgende:
Zo, net terug uit Eindhoven. 't Was een mooie voorstelling!
Is dat niet heel onpractisch? Een tuinbank van 5 meter? Je zult maar in het midden zitten en dan naar het toilet moeten...quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:
12 wat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef Ang3l het volgende:
Gister de afsluiting na de laatste show was echt TE erg voor woordenHet leek wel 1 grote orgie backstage en in café Altstadt. Komt zo'n 14jarig meisje van de drama-groep aan "Nou, mijn teller staat op 12 nu!"
De regisseuse heel wijs: Laatste voorstelling is geweest, ik trek m'n handen van jullie af hoor!
Dat belooft wat voor 't eindfeest wat we 10 Jan hebben
Watdan?quote:
Ik werd elk uur wakker of zo vanwege droge mond (verstopte neus) en dan kwam ik weer lastig in slaap...Normaal word ik pas wakker als de wekker gaat dus voor mij is het kutquote:
Ja ik heb er echt van genoten, vooral omdat ik (we, want die vriendin vond 't ook super) niet wist wat er nou eingenlijk ging gebeuren. Dat het zo'n sociale lading heeft maakt het voor mij althans alleen maar beter. Ik weet wie zich snel aanmeldt als hier in de buurt ook zo'n soort project zou komenquote:
Kun je weer overnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef Xiance het volgende:
ben ik godver al mn 06/adressen kwijt
en de backup doet t ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je weer overnieuw beginnen.
Je hebt de mijne nu weerquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef Xiance het volgende:
ben ik godver al mn 06/adressen kwijt
GE-WEL-DIG!quote:
Que?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
nog even en ik kan weer videoconferencen met mijn nonnen clubje!
Ik voelde het pas toen ik opstrond om sigaretten te halen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:24 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb een te grote drank tollerantie, heb een fles wijn op en ik voel gewoon nog niets...
Foto!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:54 schreef Gellarboy het volgende:
Deadline stress is even voorbij.. Er liggen heel veel pakjes onder de boom
.
Dat moet je toch zelf weten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens. tv in een gesloten kast of tv open en bloot voor iedereen om te zien?
Yumquote:Op zondag 21 december 2008 00:27 schreef Gellarboy het volgende:
http://www.planetromeo.com/wallpapers/pics/beargum_0800.jpg
Wat een lijf. Wat een bekkie.
*fapfapfapfap*
Nee, je mag je Mac vanavond niet meenemen naar bed!quote:Op zondag 21 december 2008 00:27 schreef Gellarboy het volgende:
http://www.planetromeo.com/wallpapers/pics/beargum_0800.jpg
Wat een lijf. Wat een bekkie.
*fapfapfapfap*
Ik ben sowieso voor een open woonkamer. Dus (semi-)hoge gesloten kasten vind ik helemaal niks. Vooral niet als de woonkamer relatief klein is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens. tv in een gesloten kast of tv open en bloot voor iedereen om te zien?
Bij mij eerst ook niet. Moet je hem even openen in een nieuw scherm.quote:
Leuk! Doen!quote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Xiance het volgende:
good gracious!
ik heb sjans met een 18jarig marrokaantje
en hijs best leuk
Egniequote:
Kennen is een groot woord. Maar we chatten jaquote:Op zondag 21 december 2008 00:38 schreef Gellarboy het volgende:
Oh je kent 'm??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |