ik weet niet eens waar die tom tom ligt, maar ik werd er wel wakker van.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat licht dat wist ik al. Kan alleen niet goed met mijn armen boven m'n hoofd om hem te vervangen. Liggen lampen in de CV-kast mocht je je geroepen voelen
Maar de tomtom uit zichzelf is wel uiterst vreemd aangezien dat ding gewoon in een beschermhoes ligt en uitstaat
Nou uiterst vreemd hoor. Weet je zeker dat het de tomtom was en hoe heb je'm uitgekregen?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar die tom tom ligt, maar ik werd er wel wakker van.
Nee want die is maar heel ff langsgeweest om de fles martini mee te nemen.quote:je lamp is vervangen, had je niet aan Lennard kunnen vragen of die dat even wilde vervangen?
hij zei iets, een kwartier later nog iets en toen heb ik hem niet meer gehoordquote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou uiterst vreemd hoor. Weet je zeker dat het de tomtom was en hoe heb je'm uitgekregen?
[..]
Nee want die is maar heel ff langsgeweest om de fles martini mee te nemen.
ik heb het een paar jaar geleden zelf mogen meemaken. Erwin een vriend van me woont in Denemarken en werd 30 en dat moest groots buitenshuis gevierd worden. En natuurlijk was het feest niet compleet voordat er tranen geplengd waren en diepere gedachten in een wolk van alcohol het ochtendgloren zagenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en ik regisseer een theaterversie die op 10 mei in premiere gaat
Hey voel je je beter vandaag ?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb het een paar jaar geleden zelf mogen meemaken. Erwin een vriend van me woont in Denemarken en werd 30 en dat moest groots buitenshuis gevierd worden. En natuurlijk was het feest niet compleet voordat er tranen geplengd waren en diepere gedachten in een wolk van alcohol het ochtendgloren zagen
heb vandaag pas 1 paracetamolletje op dus gaat weer de goede kant uitquote:
Wat enig, dank u!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
eigenlijk had ik HIW belooft het topic hier mee te openen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dat vond ik toch wat ver gaan
Vitamine C zeg ik je!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb vandaag pas 1 paracetamolletje op dus gaat weer de goede kant uit
smaak keert ook weer terug in de mond
ben wel wereld kampioen zakdoeken volblazen geworden
en regelmatig stomen en elke dag een heel eucalypthusbad
kortom met kerst moet ik er weer bovenop kunnen zijn
hij lag in de keuken en stond uit vreemd hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Staat ie nu aan of uit?
wel vers persen, he?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die consumeer ik al liters in de vorm van sinaasappelsap
De donkere jongen heet Gino, is een ex-huisgenoot van Weemz en is hardstikke heteroquote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, met mij.
De 'donkere jongen' is smakelijk..
Het zijn je pillenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij lag in de keuken en stond uit vreemd hoor
Heb je het al uitgeprobeerd met hem danquote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De donkere jongen heet Gino, is een ex-huisgenoot van Weemz en is hardstikke hetero
Uh, nee. Beetje onprofessioneelquote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je het al uitgeprobeerd met hem dan
Na de laatste voorstelling danquote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee. Beetje onprofessioneelDaar ga ik mijn vingers niet aan branden hoor.
Het is een hele goeie jongen, erg zachtaardig en lief, heel veel inzet passie etc.
Maar tis toch echt een hetero.
I ain't gonna mess with that!
We wachten de ontwikkelingen in de Ang3l soap wel afquote:
Dat zegt me niet zoveel. En de hetero's die geneukt heb vaak ook niet.quote:
Zo'n stoere foto... en dan hoor je ineens die stem en zie je dat hoofd bewegenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:47 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb hem zelfs weleens gefotografeerd:
[ afbeelding ].
Minder verwijfd had me lekkerder gewezen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef Gellarboy het volgende:
Hij praat inderdaad heeeeeel erg netjes terwijl het echt de meest sleazy bastard is die ik ken.
Had je het een turn-on gevonden als hij heel plat gesproken had?
Dat is niet daarvan noobje, dat is van het te grote negerlullen pijpenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Feitosa het volgende:
Hebben jullie nou allemaal zo,n scheve bek als Andre van Duin , van het vele vragen of "hij er al inzit "?
Goed visweerquote:Op donderdag 18 december 2008 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet daarvan noobje, dat is van het te grote negerlullen pijpen
Jezus moet jij nog veel leren zeg.....
Dacht dat je ouders niet kwamenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Ieks... ik word nu toch ineens wel een beetje zenuwachtig. Kreeg net weer een sms van iemand die komt kijken. Dus dat wil zeggen:
Pap, mam, de buurvrouw
4 dames van m'n dansschool
Oude bekende van de dansSalon
Iemand van gay.nl die ik nog nooit ontmoet heb
Jongen waar ik op dinsdag mee dans
2 collega's
De halve zaal is al gevuld man
Ook gij Brutus ?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We wachten de ontwikkelingen in de Ang3l soap wel af![]()
Leuk om weer thuis te zijn dit gebeurd in Engeand niet want daar zijn ze veel te preuts. Ik was net even koffie drinken bij de kiosk en een hele leuke jongen begint gewoon te flirten met mij. Gewoon bij de kiosk en op klaarlichte dag. En ik had gewoon een joggingbroek aan en een oud tshirt en slippers en een cap, dus was er niet eens op gekleed
Ik heb ze niet uitgenodigd inderdaad, maar ze zagen het in de krant staan en besloten te komen. Heb mam zondag wel ff ingefluisterd dat mijn duet dus niet met ene vrouw is. "Ow? Niet? O... o daar ging ik vanuit.... Ok".quote:
Ja als ik even koffie wil en naar de kiosk aan de andere kaant van de weg ga, ga ik me toch niet helemaal opsieren enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook gij Brutus ?
jij in een joggingbroek
Wel leuk in ieder geval, dat ze komenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze niet uitgenodigd inderdaad, maar ze zagen het in de krant staan en besloten te komen. Heb mam zondag wel ff ingefluisterd dat mijn duet dus niet met ene vrouw is. "Ow? Niet? O... o daar ging ik vanuit.... Ok".
Dus mja, ben benieuwd wat ze er van gaan vinden.
maar tussen jogingbroek en opgemaakt zit nog wel een wereld van verschilquote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja als ik even koffie wil en naar de kiosk aan de andere kaant van de weg ga, ga ik me toch niet helemaal opsieren enzo
Mja. Ik denk dat ze niet helemaal begrijpen wat ze te zien gaan krijgen. Niet alleen mijn dans is 2 mannen, maar in het toneel en de cheerleaderdans zit ook een homo-gehalte. Maar goed het is 2008. Moeten ze maar 's leren. Maakt het er niet minde "spannend" om vanavond.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wel leuk in ieder geval, dat ze komen
Ik ookquote:Op donderdag 18 december 2008 18:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar tussen jogingbroek en opgemaakt zit nog wel een wereld van verschil
nu valt dat beeld van een sophisticated persoon zo in duigen![]()
want ik vind een jogingbroek dus het meest asexy kledingstuk dat bestaaat
toi toi toiquote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik denk dat ze niet helemaal begrijpen wat ze te zien gaan krijgen. Niet alleen mijn dans is 2 mannen, maar in het toneel en de cheerleaderdans zit ook een homo-gehalte. Maar goed het is 2008. Moeten ze maar 's leren. Maakt het er niet minde "spannend" om vanavond.
Ik ben er vandoor! Tot vannacht!
Bijna 2009 dus inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik denk dat ze niet helemaal begrijpen wat ze te zien gaan krijgen. Niet alleen mijn dans is 2 mannen, maar in het toneel en de cheerleaderdans zit ook een homo-gehalte. Maar goed het is 2008. Moeten ze maar 's leren. Maakt het er niet minde "spannend" om vanavond.
Ik ben er vandoor! Tot vannacht!
Als je morgen gewoon nog even uitziekt dan ben je zeker in staat om avonds in de zaal te zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toi toi toi
en als ik morgen in staat ben om te gaan werken zit ik z avonds ook nog in de zaal
merkkleding of niet, je had toch nog wel ergens een oude jeans liggen?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik was met verf aan het kladderen en dan heb ik tooch echt geen merk kleding aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |