klinkt als een fulltime job ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
Jeeemig, ik heb net mn telefonische sollicitatie gehad, leuk en aardig, maar wat een kutsalaris![]()
tuurlijk heeft zij dan wel interesse in mij
si. en nu ben ik chagi en weet ik niet wat ik moet doenquote:
als je vind dat dat te weinig is, dan geef je dat aan, wellicht stellen zij dan bij, anders kun je altijd nog verder kijkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
si. en nu ben ik chagi en weet ik niet wat ik moet doen
winkel cao is niet de meest comfortabele omgeving die bekend staat om hoge salarissenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je 'maar' 20 bent? (toch?)quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
1350 bruto, en als HBO'r verwacht ik toch meer dan dat![]()
Is het niet een idee om eerst in je directe omgeving te kijken naar een soortgelijke baan? Wanneer je dat dan bevalt kun je altijd nog richting Utrecht of Amsterdam ofzo gaan...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat???quote:
en voor dat bedrag moet jij dan ook nog onderdak in Utrecht vinden en boodschappen doen??????quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat???
Jezus, daar til ik m'n rechterbeen nog niet eens voor op.
hou je wel rekening met het feit dat je voor woonlasten ongeveeer max 30 a 40 procent van je salaris moet gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
Nou, voor 500e kan ik al wel iets redelijk ruims vinden in Utrecht. Maar dan heb ik het nog niet ruim nee
ach, je kan altijd nog je reet verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
Nou, voor 500e kan ik al wel iets redelijk ruims vinden in Utrecht. Maar dan heb ik het nog niet ruim nee
huh?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hou je wel rekening met het feit dat je voor woonlasten ongeveeer max 30 a 40 procent van je salaris moet gebruiken
dat is toch volgens mij een richtlijn die nibud hanteert ?quote:
Euhm... dan had ik hier niet mogen zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch volgens mij een richtlijn die nibud hanteerd ?
Zoals ik al zei in het vorige topic: dit was een baantje wat een vriend van me naast z'n studie deed. De naam is meer dan de inhoud. Sowieso, hij deed design academy en deze functie als bijbaan, iets wat totaal niets met elkaar te maken had. Floormanager bij de H&M was niets meer dan een veredelde verkoper. Je hoeft dan wel niet achter de kassa te staan maar veel meer was 't niet daar. Kan natuurlijk wel per filiaal verschillen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
Jeeemig, ik heb net mn telefonische sollicitatie gehad, leuk en aardig, maar wat een kutsalaris![]()
Nou ja, is toch iets?quote:tuurlijk heeft zij dan wel interesse in mij
Nee ik zag niet dat het de 300e was en was nara een meeting.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat Ang3l al naar het TAC is
Ja ons zie je dan pas om 20:45 of zoquote:
Jawel hoor. Moet om 18:00 in 't TAC zijn voor de schmink.quote:Maar je zal er vast al niet meer zijn nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:14 schreef Cybart het volgende:
pssstNetjes! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
doe je goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Cybart het volgende:
me happy
me heeft gebak
me is (ws) de beste van zn jaar, maar dat krijg ik binnenkort te horen
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Cybart het volgende:
me happy
me heeft gebak
me is (ws) de beste van zn jaar, maar dat krijg ik binnenkort te horen
Jeutje dat verdien ik bijna netto met 60% werken. (en is een MBO functie)quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
1350 bruto, en als HBO'r verwacht ik toch meer dan dat![]()
Cum laude is toch zonder fouten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef Gellarboy het volgende:
Wow, cum (whehe) laude dus?
Daarvoor is ie al te oud...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voor dat bedrag moet jij dan ook nog onderdak in Utrecht vinden en boodschappen doen??????
Ik kan je aanraden om bij Nathan in onderhuur te gaan
Volgens mij zelfs summa cumlaude (of magna cumlaude?)quote:
nee, dat is cum swappingquote:
cumlaude is volgens mij een 7 gemiddeldquote:
Dat is niet zonder fouten, dat is zonder verspillingquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cum_laude#Cum_laude_in_Nederlandquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
cumlaude is volgens mij een 7 gemiddeld
summa 8
en magna 9/10
Maar verschilt nog wel per instelling volgens mij
Ik had het ook ff nagechecktquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cum_laude#Cum_laude_in_Nederland
Goodluck vanaafquote:
= contaminatie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had het ook ff nagecheckt
Delegeren..in je dromen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zag niet dat het de 300e was en was nara een meeting.
Maar bedankt SAJIk delegeer graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |