klinkt als een fulltime job ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
Jeeemig, ik heb net mn telefonische sollicitatie gehad, leuk en aardig, maar wat een kutsalaris![]()
tuurlijk heeft zij dan wel interesse in mij
si. en nu ben ik chagi en weet ik niet wat ik moet doenquote:
als je vind dat dat te weinig is, dan geef je dat aan, wellicht stellen zij dan bij, anders kun je altijd nog verder kijkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
si. en nu ben ik chagi en weet ik niet wat ik moet doen
winkel cao is niet de meest comfortabele omgeving die bekend staat om hoge salarissenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je 'maar' 20 bent? (toch?)quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
1350 bruto, en als HBO'r verwacht ik toch meer dan dat![]()
Is het niet een idee om eerst in je directe omgeving te kijken naar een soortgelijke baan? Wanneer je dat dan bevalt kun je altijd nog richting Utrecht of Amsterdam ofzo gaan...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat???quote:
en voor dat bedrag moet jij dan ook nog onderdak in Utrecht vinden en boodschappen doen??????quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat???
Jezus, daar til ik m'n rechterbeen nog niet eens voor op.
hou je wel rekening met het feit dat je voor woonlasten ongeveeer max 30 a 40 procent van je salaris moet gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
Nou, voor 500e kan ik al wel iets redelijk ruims vinden in Utrecht. Maar dan heb ik het nog niet ruim nee
ach, je kan altijd nog je reet verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
Nou, voor 500e kan ik al wel iets redelijk ruims vinden in Utrecht. Maar dan heb ik het nog niet ruim nee
huh?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hou je wel rekening met het feit dat je voor woonlasten ongeveeer max 30 a 40 procent van je salaris moet gebruiken
dat is toch volgens mij een richtlijn die nibud hanteert ?quote:
Euhm... dan had ik hier niet mogen zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch volgens mij een richtlijn die nibud hanteerd ?
Zoals ik al zei in het vorige topic: dit was een baantje wat een vriend van me naast z'n studie deed. De naam is meer dan de inhoud. Sowieso, hij deed design academy en deze functie als bijbaan, iets wat totaal niets met elkaar te maken had. Floormanager bij de H&M was niets meer dan een veredelde verkoper. Je hoeft dan wel niet achter de kassa te staan maar veel meer was 't niet daar. Kan natuurlijk wel per filiaal verschillen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
Jeeemig, ik heb net mn telefonische sollicitatie gehad, leuk en aardig, maar wat een kutsalaris![]()
Nou ja, is toch iets?quote:tuurlijk heeft zij dan wel interesse in mij
Nee ik zag niet dat het de 300e was en was nara een meeting.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat Ang3l al naar het TAC is
Ja ons zie je dan pas om 20:45 of zoquote:
Jawel hoor. Moet om 18:00 in 't TAC zijn voor de schmink.quote:Maar je zal er vast al niet meer zijn nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:14 schreef Cybart het volgende:
pssstNetjes! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
doe je goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Cybart het volgende:
me happy
me heeft gebak
me is (ws) de beste van zn jaar, maar dat krijg ik binnenkort te horen
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Cybart het volgende:
me happy
me heeft gebak
me is (ws) de beste van zn jaar, maar dat krijg ik binnenkort te horen
Jeutje dat verdien ik bijna netto met 60% werken. (en is een MBO functie)quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
1350 bruto, en als HBO'r verwacht ik toch meer dan dat![]()
Cum laude is toch zonder fouten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef Gellarboy het volgende:
Wow, cum (whehe) laude dus?
Daarvoor is ie al te oud...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voor dat bedrag moet jij dan ook nog onderdak in Utrecht vinden en boodschappen doen??????
Ik kan je aanraden om bij Nathan in onderhuur te gaan
Volgens mij zelfs summa cumlaude (of magna cumlaude?)quote:
nee, dat is cum swappingquote:
cumlaude is volgens mij een 7 gemiddeldquote:
Dat is niet zonder fouten, dat is zonder verspillingquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cum_laude#Cum_laude_in_Nederlandquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
cumlaude is volgens mij een 7 gemiddeld
summa 8
en magna 9/10
Maar verschilt nog wel per instelling volgens mij
Ik had het ook ff nagechecktquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cum_laude#Cum_laude_in_Nederland
Goodluck vanaafquote:
= contaminatie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had het ook ff nagecheckt
Delegeren..in je dromen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zag niet dat het de 300e was en was nara een meeting.
Maar bedankt SAJIk delegeer graag
Omgekeerd inbreken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef wonderer het volgende:
Hallo allemaal. Er staat een 46" plasma scherm in huis dat niet van ons is
Heb je zelf een kleiner formaat? wissel je gewoon ff van TV. Kaartje erin: vervroegde 1 aprilquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef wonderer het volgende:
Heheh. Nee, is voor mijn zwager voor als ie weer in AMerika gaat wonen. Maar het is redelijk frustrerend
Ja, wij hebben een 26"quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je zelf een kleiner formaat? wissel je gewoon ff van TV. Kaartje erin: vervroegde 1 april
Stiekem wel, maar ik heb bedenktijd nodigquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:27 schreef Cairon het volgende:
Burner moet jij je magnus opus niet schrijven?
Wij ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een 26"
Ach, zoveel tv kijken we niet enzo *wanhopig*
quote:
Oh, het is een prachtige tv, die van ons, ben er nog steeds heel blij mee. Maar als je die full HD dingen in de winkel ziet staan...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij ookmaar het toekomstig huis (als alles gaat lukken, wat nog een lijdensweg/vechtweg/pull some strings weg gaat worden... is ook niet al te groot, dus daar hebben we de tv op gekocht (A)
Ola puta taz bomquote:
om je uit de droom te helpen, er zal altijd wel iets zijn wat mooier of beter is als wat je zelf hebt, dat is er eentje om te onthouden, voor meerdere interpretatie's te gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het is een prachtige tv, die van ons, ben er nog steeds heel blij mee. Maar als je die full HD dingen in de winkel ziet staan...
Dat wist ik al hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om je uit de droom te helpen, er zal altijd wel iets zijn wat mooier of beter is als wat je zelf hebt, dat is er eentje om te onthouden, voor meerdere interpretatie's te gebruiken
Heb je dat op een tegeltje staan in de WC?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om je uit de droom te helpen, er zal altijd wel iets zijn wat mooier of beter is als wat je zelf hebt, dat is er eentje om te onthouden, voor meerdere interpretatie's te gebruiken
Het huis wat ik op het oog heb, met de grond erbij, er is niks betersquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh ja is dat zoquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Desiderataquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Heb je dat op een tegeltje staan in de WC?
Die dikke, of de hoofdrolspeler? of de neger?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens, die vent die in reaper speelt, nu op comedy centrel, is best wel erg lekker YUM!
muy bienquote:
Herenhuis?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Desiderata
Wees kalm te midden van het lawaai, en de haast,
bedenk welk een vrede er in stilte kan heersen.
Sta op goede voet met alle mensen zonder jezelf geweld aan te doen.
Zeg je waarheid rustig en duidelijk; luister naar anderen;
ook zij vertellen hun verhaal.
Mijd luidruchtige en agressieve mensen, zij belasten de geest.
Wanneer je jezelf met anderen vergelijkt zou je ijdel en verbitterd kunnen worden,
Want er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn dan jezelf.
Geniet zowel van wat je hebt bereikt als van je plannen.
Blijft belangstelling houden voor je eigen werk
hoe nederig dat ook moge zijn.
Het is een werkelijk bezit in het veranderlijke fortuin van de tijd.
Betracht voorzichtigheid bij het zaken doen want de wereld is vol bedrog,
Maar laat dit je niet verblinden voor de bestaande deugd.
Vele mensen streven hoge idealen na en overal is het leven vol heldendom.
Wees jezelf.
Veins vooral geen genegenheid, maar wees evenmin cynisch over de liefde,
Want bij alle dorheid en ontevredenheid is zij eeuwig als het gras.
Volg de loop der jaren met gratie, verlang niet naar een tijd die achter je ligt.
Kweek geestkracht aan om bij onverwachte tegenslag beschermd te zijn.
Maar verdriet jezelf niet met spookbeeld,
vele angsten worden uit vermoeidheid en eenzaamheid geboren.
Leg jezelf een gezonde discipline op, maar wees daarbij lief voor jezelf.
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren.
Je hebt het recht om hier te zijn en ook al is het wel of niet duidelijk
Toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt en zo is het goed.
Heb daarom vrede met God, hoe je ook denkt dat hij moge zijn
en wat je werk en aspiraties ook moge zijn, houd vrede met jezelf in de
lawaaierige verwarring van het leven.
Met al zijn klatergoud, somberheid en vervlogen dromen is dit toch nog
Steeds een prachtige wereld.
Wees voorzichtig.
Streef naar geluk.
Deze wil ik op de muur in de gang schilderen of behangen op posterformaat
volgens mij is het de hooftrolspeler, de dunne jonge blanke in elke gevalquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die dikke, of de hoofdrolspeler? of de neger?Of de Duivel?
die vind ik wat oud
een huis mét grond. Dat doe je netjes. Dat willen veel mensen. Maar het kost een godsvermogen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het huis wat ik op het oog heb, met de grond erbij, er is niks betershet is alleen euhm, veeeeeeeeel regelwerk en een lange adem
Jap, dat is het enige nadeel...quote:
nee die bedacht ik me net, maar is die zo klef ja?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Heb je dat op een tegeltje staan in de WC?
Hij heeft zijn cute momentenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
volgens mij is het de hooftrolspeler, de dunne jonge blanke in elke geval
Nee, vrij klein huis (maar meer dan groot zat voor 2 manquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een huis mét grond. Dat doe je netjes. Dat willen veel mensen. Maar het kost een godsvermogen.
Och, nadeelquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, dat is het enige nadeel...
claroquote:
ik heb nu al een huis met grond, maar ik streef wel naar groter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het huis wat ik op het oog heb, met de grond erbij, er is niks betershet is alleen euhm, veeeeeeeeel regelwerk en een lange adem
In de stad wel ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een huis mét grond. Dat doe je netjes. Dat willen veel mensen. Maar het kost een godsvermogen.
al is deze wat aan de kleine kantquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb nu al een huis met grond, maar ik streef wel naar groter.
Mijn droom is echt zo'n landgoed met zo'n oprijlaan
ach dromen mag
[ afbeelding ]
voor elkaar te krijgen? Zijn de financieringen nog niet rond?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, vrij klein huis (maar meer dan groot zat voor 2 man) en 800 m2 meter grond. enige is nog ff het bestemmingsplan
Maar zoals het eruit ziet.... moet het me lukken om men dat voor mekaar te laten krijgen
Hou je echt zo van poetsen dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
al is deze wat aan de kleine kant
veeel werk geloof mequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach dromen mag
[ afbeelding ]
o ja, jij hebt ook een groot huis met een lap grond erbij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
In de stad wel ja.
Grond is overrated. Moet je weer grasmaaien enzo.
word flink sparen als ik dat huis zo zie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan wil ik achter vanuit de kelder een enorm grieksbadhuis, met sauna en zo en een zwembad
daar kan mijn horem dan vertoeven
Ik kan dat geld wel beter bestedenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, jij hebt ook een groot huis met een lap grond erbij.![]()
ja das waar, grasmaaien is kut. Maar heb je geen housekeeper o.i.d?
Huizenprijzen in NY zijn ook flink gekelderd![]()
Ben nog niet niet aan je boek begonnen. Moet eerst The Queen of Mean (Leona Helmsley) uitlezen. Tering, wat is dat een bitch
ja ja. Ik lees tussen de bedrijven door. Het gaat niet zo snel. Heb het erg druk. Maar rustigere tijden breken aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan dat geld wel beter besteden
Hup hup! Doorlezen jij
het is moeilijk goed personeel te krijgenquote:
je noemde me een verraaier in een andere topic, u bitchquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef wonderer het volgende:
pm
En neeIk ben pas op de helft. Maar nu gaat het wel weer lekker.
Vooral bestemmingsplanquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor elkaar te krijgen? Zijn de financieringen nog niet rond?
muziek doet me niets, maar die zanger ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef linebear het volgende:
Wat vinden jullie hier van.... weet nog niet wat ik er van moet vinden
ik ken daar nog wel een expert voor die alle mazen in de wetgeving en zo kentquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vooral bestemmingsplandat ligt dwars
Daar moet ik een paar trucjes voor gaan uithalen
Je zou het maar schoon moeten houden, Heb liever een kleiner huis, is met een zucht en een scheet schoonquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach dromen mag
[ afbeelding ]
ja en dan heb ik ook nog eens een luie BFquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is moeilijk goed personeel te krijgen
Die plaat is geweldigquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef linebear het volgende:
Hee, ik doe het niet met vrouwen, jij welquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je noemde me een verraaier in een andere topic, u bitch![]()
![]()
Dat impliceert dat hij nog wel wat doet in het huishouden, naar wat jij verteld, kan en doet dus ook niets in eht huishoudenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja en dan heb ik ook nog eens een luie BF
ik heb het idee dat huisdhoudentechnisch R minder lui is dan Nuno, die zet niet eens zelf koffie, als er iemand kookt of daar boodschappen voor doet is het R.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat impliceert dat hij nog wel wat doet in het huishouden, naar wat jij verteld, kan en doet dus ook niets in eht huishouden
waarom snap ik deze zin niet ? wat bedoel je te zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat impliceert dat hij nog wel wat doet in het huishouden, naar wat jij verteld, kan en doet dus ook niets in eht huishouden
Hoho ik ga naar de slijter en koop wijn en zo en geef de gasten te drinken, dat is toch watquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb het idee dat huisdhoudentechnisch R minder lui is dan Nuno, die zet niet eens zelf koffie, als er iemand kookt of daar boodschappen voor doet is het R.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, ik doe het niet met vrouwen, jij wel
Mijn roommates gaan koke. ik kan niet koken. Zelfs water koken gaat bij fout.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben benieuwd naar jullie kerstmenu's zijn er mensen die uitgebreid koken?
dat je een luie perra bent!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom snap ik deze zin niet ? wat bedoel je te zeggen
Dan hebben we het zelfde idee toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb het idee dat huisdhoudentechnisch R minder lui is dan Nuno, die zet niet eens zelf koffie, als er iemand kookt of daar boodschappen voor doet is het R.
1ste kerstdag kookt mijn zus, dus een verassing en 2de kerstdag gaan we gourmetten, heb een kant en klare gourmetschotel laten bestellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben benieuwd naar jullie kerstmenu's zijn er mensen die uitgebreid koken?
In de US is het maar een dag he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het plan niet echt voor kerst. Waarschijnlijk bij Brads ouders, dus dan kookt mijn schoonmoeder.
eu ? scupa pensa naoquote:
Ben jij zo'n keukenprincess die een 10 gangen neerzet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik geloof dat ik me weer te veel uitsloof dan, en dat alleen voor mijn moeder, ik moet Ang3l nog uitnodigen, weet dus nog niet of hij kan
1 bij zuster met familie. en 2 en 3 werken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef Xiance het volgende:
1ste kerstdag kookt mn moeder,
2e kerstdag eet ik ergens in amsterdam,
3e kerstdag eet ik bij familie.
Ik ben dan wel zo iemand die daar dan ook dagen aan voorbereiding kwijt isquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben jij zo'n keukenprincess die een 10 gangen neerzet?
bedoel je dan met 1ste kerstdag kerstavond, want er bestaat geen 3de kerstdagquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef Xiance het volgende:
1ste kerstdag kookt mn moeder,
2e kerstdag eet ik ergens in amsterdam,
3e kerstdag eet ik bij familie.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben dan wel zo iemand die daar dan ook dagen aan voorbereiding kwijt is
ik heb ooit 9 gangen gedaan waarbij de 8ste gang een grand dessert was met 10 verschillende chocolade gerechten.Dat dessert is toen grotendeels onaangeroerd gebleven helaas
hallo R kookt misschien 1 keer per maand en daarna is zijn favoriete uitspraak "ik heb laast nog gekookt" en dat gaat zeker een maand doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan hebben we het zelfde idee toch?
zijn jullie getrouwd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef Nuno_G het volgende:
kerstavond eten we bij mijn ouders (ik weet niet wie er kookt maar het is zeker niet mijn moeder)
dan crossen we naar huis en gaan we naar de nachtmis met vrienden in Lisboa en dan drinken na cidade
dan even slapen en dan gaan we naar de kerstlunch bij R zijn ouders
Ik ken hem ook hoor, misschien iets veluws? Bright?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:44 schreef Xiance het volgende:
TMM
met kersatavond bedoel ik kerstavond,
met 3e kerstdag bedoel ik 3e kerstdag
dat ie bij JOU niet betsaat is heel wat anders, maar mijn familie kent een 3e kerstdag
wel meer families trouwens.
ik geloof niet dat dat erkend wordt in bijv. Braziliëquote:
quote:
waarom niet, het is wel handig om jullie kapitaal veilig te stellen voor de toekomstquote:
Ja boxing day kennen ze niet echt. Dat is meestal de dag dat de ongewenste kerstcadeaus worden geruildquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In de US is het maar een dag he?
In onze combo is het alleen in NL mogelijk want Brasil nee, Bolivia nee, Portugall nee dus alleen NL.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat erkend wordt in bijv. Brazilië
waar staat boxingday eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja boxing day kennen ze niet echt. Dat is meestal de dag dat de ongewenste kerstcadeaus worden geruild
daar zijn hele andere andere constructies ook goed voor, alhoewel ik niet denk dat R verhongert wanneer ik morgen dood neer val en vice versa ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom niet, het is wel handig om jullie kapitaal veilig te stellen voor de toekomst
Kijk eens naar de 1e 3 lettersquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waar staat boxingday eigenlijk voor?
:S snap hem nietquote:
geen millionaires dusquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daar zijn hele andere andere constructies ook goed voor, alhoewel ik niet denk dat R verhongert wanneer ik morgen dood neer val en vice versa ook niet
wie zegt er dat wij die constructies niet allang hebben opgezetquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Boxing_Dayquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waar staat boxingday eigenlijk voor?
Spuit elfquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aub
http://en.wikipedia.org/wiki/Boxing_day
eindelijk in alle rust het kersfeest nog eens overdoen zonder de verplichtingen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Xiance het volgende:
veluwers roeleren!
3e kerstdag is de mooiste dag van het jaar
Nope!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ken hem ook hoor, misschien iets veluws? Bright?
euh... ik moet werken hoor... genoeg mensen die besluiten dat 3e kerstdag niet bedoeld is voor jezelf...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Xiance het volgende:
3e kerstdag is idd voor jezelf, zonder verplichtingen
Ging wel oke. Dikke fout in het begin van het duet maar dat hebben we ff met improvisatie opgelost en niemand had 't gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l kom je nog wel vertellen hoe de premiere ging?
Heerlijk nummer. Heb ze live gezien als voorprogramma van Wir sind Heldenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef linebear het volgende:
nee, iemand heeft mij er weel eens mee gedreigt.quote:Op woensdag 17 december 2008 06:15 schreef wonderer het volgende:
Even een rare vraag, maar hebben jullie wel eens uit wraak (omdat je werd afgewezen of zo) iemand geout? Tegenover familie of collega's of vrienden of zo. Of kennen jullie iemand die dat is overkomen? Of gebeurt dat niet, is het een soort ere-code?
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
The Bible contains six admonishments to homosexuals and 362 to heterosexuals.
This doesn't mean that God doesn't love heterosexuals, it's just that they need more supervision.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
en ik ben nog steeds ziek. Het ergste is het slijm wat vast in mijn longen zit
En anita witzier is heel leuk
Jap, klopt in en in triest. Maar het zeit zo. De enige man die mij wilt, wil ik niet. En dat maakt niet uit, zo is het goed en zal het geschieden.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef Cairon het volgende:
HIW die zeurt over andermans uiterlijk...
Heb niet zoveel te vertellen alleen kerstinkopen gedaan vandaag en veels te veel geld uitgegeven aan kado'squote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef Cybart het volgende:
topic ist tot!
Ik hoop dat ie kranig bedoelt en niet karigquote:Op woensdag 17 december 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
En ik had ene hele lieve toi toi toi van de choreograaf:
Lieve Stephan,
Super dat je mee hebt gedaan met deze productie! Een verstandig persoon, een lieve vent en een mooie danser. De stijl was zeker anders dan je gewend bent, maar daar heb je je karig doorheen geslagen. Met een prachtig duet als hoogtepunt. Bedankt voor al je inzet! Geniet ervan vanavond en denk lekker aan jezelf!
Toi toi toi,
Peter
Aww...
Alcoholvergiftiging?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, stroekel is trouwens ziek. Hij had het over te diep in het glaasje gekeken en doorgeschuurd
worden. Snapte er niet zo veel van :S
doorgeschuurdquote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, stroekel is trouwens ziek. Hij had het over te diep in het glaasje gekeken en doorgeschuurd
worden. Snapte er niet zo veel van :S
Weet ik. Ik kon sowieso niet. Ik ben een beetje stuk en dit is de enige avond dat ik geen show heb, dus op de bank met een film en vroeg slapen.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef Cairon het volgende:
Ang3l, vanavond is het niet vampieren
Het is dat ik het gisteren vroeg aan Rik dat ik wist dat het geen feest was... maar anders zat ik nu al in de auto.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik. Ik kon sowieso niet. Ik ben een beetje stuk en dit is de enige avond dat ik geen show heb, dus op de bank met een film en vroeg slapen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 06:15 schreef wonderer het volgende:
Even een rare vraag, maar hebben jullie wel eens uit wraak (omdat je werd afgewezen of zo) iemand geout? Tegenover familie of collega's of vrienden of zo. Of kennen jullie iemand die dat is overkomen? Of gebeurt dat niet, is het een soort ere-code?
vroeger???!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen!
zitten we nog steeds in dit topic? 'Vroeger' gingen we er snel doorheen net zoals ik met een pakje vim
quote:
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen!
zitten we nog steeds in dit topic? 'Vroeger' gingen we er snel doorheen net zoals ik met een pakje vim
Het komt door al die buitenlanders (wonderer, my-poesje, nuno, e.a.)quote:
he bitchquote:
Research natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeeeeel benieuwd waarom je dit wil weten![]()
Tell us...
my poesje?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het komt door al die buitenlanders (wonderer, my-poesje, nuno, e.a.)
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he bitch![]()
nou, zo ver wil ik nou ook niet gaan![]()
Maar ik mis wel Loekie de Leeuw
Nee sorrie, je haalt de test niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
my poesje?![]()
![]()
ben nog steeds Hollander![]()
ik heb het nooit gedaan, then again word ik nooit afgewezenquote:
welke test? inburgeringscursus?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee sorrie, je haalt de test niet.
Loekiequote:
Dat was mijn idee dus ook jaquote:Op woensdag 17 december 2008 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
.je weet wat ze zeggen van a 'woman' scorned... moet je voor oppassen..
typischquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het komt door al die buitenlanders (wonderer, my-poesje, nuno, e.a.)
Ik had gister aan Rik gevraagd of ie 't erg vond dat ik niet mee zou doen vanavond. Maar toen bleek hij dus al die mail gestuurd te hebben dat het niet doorging. Timing. Planning is nu volgende week dinsdag, omdat woensdag kerstavond is.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Het is dat ik het gisteren vroeg aan Rik dat ik wist dat het geen feest was... maar anders zat ik nu al in de auto.
nog even een avondje genieten van braintraining?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Eindelijk een avond vrij en rust *ploft op de stoel*
Daar heb ik al tijden geen tijd meer voor gehadquote:Op woensdag 17 december 2008 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nog even een avondje genieten van braintraining?
oh had je van hun het mooiste compliment ooit gekregen, en wat was het compliment dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik al tijden geen tijd meer voor gehadMr takkiewakkie of hoe ie heet zal wel commentara geven.
Hey, weet je wie er vandaag spontaan waren komen kijken omdat hun lessen uitvielen? De zusjes Hanneke en Evelien van Lowlands!SUPERLIEF!!! Ze waren echt heel erg enthousiast over de show!
Homo SC?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
is dit het Homo SC?
Nee, al vond ik 't serieus echt héél leuk dat ze zijn komen kijken. Wist ik niks vanquote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh had je van hun het mooiste compliment ooit gekregen,
Vandaag was de eerste middagvoorstelling waarbij scholen voor CKV "verplicht" moesten komen kijken. Ik weet dat het hele project TEGEN vooroordelen is, maar deze middag bevestigde weer een hoop vooroordelen. De Marokkaanse VMBO scholieren waren extreem vervelend. Tegen iedere actrice hoer en slet roepen, overal commentaar opgeven, niet stil zijn, Lennart voor homo staan uitmaken en uitlachen, foto's maken onder de rokjes van de danseressen... dat soort dingen.quote:en wat was het compliment dan?
Okquote:maar goed, vanavond gaat de DS dus weer mee
ja dusquote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
is dit het Homo SC?
al die afkortingen hier, ik weet dat allemaal niet hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Slowchat
eeeeeeuwquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke test? inburgeringscursus?
Ik schrijf tenminste wél foutloos![]()
Kranten!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef Cairon het volgende:
ik moet poepen maar ik heb geen wc papier
En die dan tussen 2 bakstenen slaan was de grap toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:43 schreef linebear het volgende:
je vinger ?
Is juist heel fris hoorquote:
voor de liefhebbers hier?quote:ANTONY AND THE JOHNSONS
MC Frits Philips
Eindhoven, Nederland
Zo, 03/05/09 20.15 uur
In verkoop:
Do, 18/12/08 10.00 uur
Wies dat?quote:
richard janse..quote:
Euh... naja erg netjes is het natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 december 2008 06:15 schreef wonderer het volgende:
Maar niet out in Nederland... dus in principe ook gewoon buitenlanderquote:Op woensdag 17 december 2008 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
my poesje?![]()
![]()
ben nog steeds Hollander![]()
Dit klinkt als een leuk verhaal wat je wilt vertellen...!?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar leuk cq gemakkelijk soms wel
Zo blij als ik mijn eigen huis heb.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dit klinkt als een leuk verhaal wat je wilt vertellen...!?
Waar gaat die over?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een heftige film
Over een familiefeestje dat uit de hand loopt.quote:
Een twingo met cabriotop is ook goed genoegquote:Op woensdag 17 december 2008 23:01 schreef Xiance het volgende:
ik snap nieyt dat er zoveel onrecht in de wereld kan zijn..
en dan hoor je mensen klagen over dat ze hun auto amper kunnen betalen blablabla
nou.. dan ontplof ik dus he!
zo een banaal kutwijf! die durft voorlopig niet meer bij mn moeder te komen, ga maar lekker zitten janken onder een brug dan als je jezelf zo zielig vind met je bmw cabriootje!
(Dit Xiance-moment werdt mede mogenlijk gemaakt door pritt lijmstiften: niets kan kapot of wij kunnen het plakken)
Wat voor een man?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef wonderer het volgende:
Zo. Klaar met shoppen (voor vandaag). Heb een half uur met een Circuit City vent staan praten en zijn e-mailadres gescoord
Getsie!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef Xiance het volgende:
WAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
allemaal even kakelen! dit zijn de gouwe ouwe!
Gewoon, standaard computerverkoper die ook echt iets weet.quote:
Haha neej dat ga ik niet doen...quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dit klinkt als een leuk verhaal wat je wilt vertellen...!?
Ow hemelquote:Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef Xiance het volgende:
WAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
toen zongen wij;quote:Op donderdag 18 december 2008 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow hemel
Dat liedje heb ik vroegah een keer gezongen voor muziekles op de mavo
of je neus...quote:
En toch is het best een leuk joch tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef Xiance het volgende:
WAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch is het best een leuk joch tegenwoordig.
klopt.. hijs niet lelijk om te zien.. maar of ik m in bed zou willen...quote:Op donderdag 18 december 2008 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch is het best een leuk joch tegenwoordig.
vind ik nick, of simon, weet niet wie elke is, lekkerder.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
klopt.. hijs niet lelijk om te zien.. maar of ik m in bed zou willen...
Dat wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:10 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, 't zijn allemaal flinke paupers eigenlijk.
In het begin van dit filmpje is het Nick en Simon.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind ik nick, of simon, weet niet wie elke is, lekkerder.
Mooi lied trouwens.
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In het begin van dit filmpje is het Nick en Simon.
Hij ziet er zo fucking dom uit.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij=nick=lekker
jap, dan lijk ik weer wat slimmer(mocht ik het ooit naast lopen). Is over nagedacht hequote:Op donderdag 18 december 2008 01:35 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Hij ziet er zo fucking dom uit.
das ook zo.gelukkig hoef ik me ook niet te veel met dit soort vraagstukken bezig te houden. Dat zo net zo iets zijn als mij afvragen of ik morgen ga emigreren naar mars.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:56 schreef MrBrightside het volgende:
Oh, als ik ooooit een relatie wil wil ik wel iemand die intelligenter is dan ik. Of in ieder geval meer kennis heeft. Ik heb liever dat ik nog eens wat van iemand kan leren dan dat ik me telkens moet lopen ergeren aan iemands gebrek aan kennis of domheid.
Damn zo vroeg.... toen zat ik al een uur in Zwollequote:Op donderdag 18 december 2008 08:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin. Ben al onderweg naar Alkmaar, gaap!
Geloof me, dit werkt ook niet. Al snap ik je redenering.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:56 schreef MrBrightside het volgende:
Oh, als ik ooooit een relatie wil wil ik wel iemand die intelligenter is dan ik. Of in ieder geval meer kennis heeft. Ik heb liever dat ik nog eens wat van iemand kan leren dan dat ik me telkens moet lopen ergeren aan iemands gebrek aan kennis of domheid.
Niemand is gelijkwaardig aan mij!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geloof me, dit werkt ook niet. Al snap ik je redenering.
Een relatie moet altijd gebaseerd zijn op gelijkwaardigheid, anders gaat het mis.
Nee, dat jij om de anderhalf uur wordt overladen met de meest waanzinnige complimenten dat is inmiddels lang en breed bekend.quote:
Ach is weer eens wat anders dan altijd op de achtergrond staan waar ik normaal sta te vergrijzenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dat jij om de anderhalf uur wordt overladen met de meest waanzinnige complimenten dat is inmiddels lang en breed bekend..
met wie danste je het duet ?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Och wa zen we toch skon pupkes he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat licht dat wist ik al. Kan alleen niet goed met mijn armen boven m'n hoofd om hem te vervangen. Liggen lampen in de CV-kast mocht je je geroepen voelenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l, je huis keert zich tegen mij.
Had ik laatst last van een op hol geslagen scheeraparaat, zojuist sloeg je tom tom op hol en begon vanuit het niets ineens te praten....
Verder doet je licht in de badkamer het ook niet meer.
het spookt hier
Dans. Zit e rnog volop inquote:
Ow spookhuizen!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat licht dat wist ik al. Kan alleen niet goed met mijn armen boven m'n hoofd om hem te vervangen. Liggen lampen in de CV-kast mocht je je geroepen voelen
Maar de tomtom uit zichzelf is wel uiterst vreemd aangezien dat ding gewoon in een beschermhoes ligt en uitstaat
Dat het er spookt is al vanaf het begin, maar ik heb er geen last van.
ja en ik regisseer een theaterversie die op 10 mei in premiere gaatquote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een heftige film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |