klinkt als een fulltime job ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
Jeeemig, ik heb net mn telefonische sollicitatie gehad, leuk en aardig, maar wat een kutsalaris![]()
tuurlijk heeft zij dan wel interesse in mij
si. en nu ben ik chagi en weet ik niet wat ik moet doenquote:
als je vind dat dat te weinig is, dan geef je dat aan, wellicht stellen zij dan bij, anders kun je altijd nog verder kijkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
si. en nu ben ik chagi en weet ik niet wat ik moet doen
winkel cao is niet de meest comfortabele omgeving die bekend staat om hoge salarissenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je 'maar' 20 bent? (toch?)quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
1350 bruto, en als HBO'r verwacht ik toch meer dan dat![]()
Is het niet een idee om eerst in je directe omgeving te kijken naar een soortgelijke baan? Wanneer je dat dan bevalt kun je altijd nog richting Utrecht of Amsterdam ofzo gaan...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat???quote:
en voor dat bedrag moet jij dan ook nog onderdak in Utrecht vinden en boodschappen doen??????quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat???
Jezus, daar til ik m'n rechterbeen nog niet eens voor op.
hou je wel rekening met het feit dat je voor woonlasten ongeveeer max 30 a 40 procent van je salaris moet gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
Nou, voor 500e kan ik al wel iets redelijk ruims vinden in Utrecht. Maar dan heb ik het nog niet ruim nee
ach, je kan altijd nog je reet verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef MisterO het volgende:
Nou, voor 500e kan ik al wel iets redelijk ruims vinden in Utrecht. Maar dan heb ik het nog niet ruim nee
huh?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hou je wel rekening met het feit dat je voor woonlasten ongeveeer max 30 a 40 procent van je salaris moet gebruiken
dat is toch volgens mij een richtlijn die nibud hanteert ?quote:
Euhm... dan had ik hier niet mogen zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch volgens mij een richtlijn die nibud hanteerd ?
Zoals ik al zei in het vorige topic: dit was een baantje wat een vriend van me naast z'n studie deed. De naam is meer dan de inhoud. Sowieso, hij deed design academy en deze functie als bijbaan, iets wat totaal niets met elkaar te maken had. Floormanager bij de H&M was niets meer dan een veredelde verkoper. Je hoeft dan wel niet achter de kassa te staan maar veel meer was 't niet daar. Kan natuurlijk wel per filiaal verschillen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
Jeeemig, ik heb net mn telefonische sollicitatie gehad, leuk en aardig, maar wat een kutsalaris![]()
Nou ja, is toch iets?quote:tuurlijk heeft zij dan wel interesse in mij
Nee ik zag niet dat het de 300e was en was nara een meeting.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat Ang3l al naar het TAC is
Ja ons zie je dan pas om 20:45 of zoquote:
Jawel hoor. Moet om 18:00 in 't TAC zijn voor de schmink.quote:Maar je zal er vast al niet meer zijn nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:14 schreef Cybart het volgende:
pssstNetjes! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
doe je goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Cybart het volgende:
me happy
me heeft gebak
me is (ws) de beste van zn jaar, maar dat krijg ik binnenkort te horen
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Cybart het volgende:
me happy
me heeft gebak
me is (ws) de beste van zn jaar, maar dat krijg ik binnenkort te horen
Jeutje dat verdien ik bijna netto met 60% werken. (en is een MBO functie)quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
1350 bruto, en als HBO'r verwacht ik toch meer dan dat![]()
Cum laude is toch zonder fouten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef Gellarboy het volgende:
Wow, cum (whehe) laude dus?
Daarvoor is ie al te oud...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voor dat bedrag moet jij dan ook nog onderdak in Utrecht vinden en boodschappen doen??????
Ik kan je aanraden om bij Nathan in onderhuur te gaan
Volgens mij zelfs summa cumlaude (of magna cumlaude?)quote:
nee, dat is cum swappingquote:
cumlaude is volgens mij een 7 gemiddeldquote:
Dat is niet zonder fouten, dat is zonder verspillingquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cum_laude#Cum_laude_in_Nederlandquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
cumlaude is volgens mij een 7 gemiddeld
summa 8
en magna 9/10
Maar verschilt nog wel per instelling volgens mij
Ik had het ook ff nagechecktquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cum_laude#Cum_laude_in_Nederland
Goodluck vanaafquote:
= contaminatie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had het ook ff nagecheckt
Delegeren..in je dromen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zag niet dat het de 300e was en was nara een meeting.
Maar bedankt SAJIk delegeer graag
Omgekeerd inbreken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef wonderer het volgende:
Hallo allemaal. Er staat een 46" plasma scherm in huis dat niet van ons is
Heb je zelf een kleiner formaat? wissel je gewoon ff van TV. Kaartje erin: vervroegde 1 aprilquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef wonderer het volgende:
Heheh. Nee, is voor mijn zwager voor als ie weer in AMerika gaat wonen. Maar het is redelijk frustrerend
Ja, wij hebben een 26"quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je zelf een kleiner formaat? wissel je gewoon ff van TV. Kaartje erin: vervroegde 1 april
Stiekem wel, maar ik heb bedenktijd nodigquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:27 schreef Cairon het volgende:
Burner moet jij je magnus opus niet schrijven?
Wij ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een 26"
Ach, zoveel tv kijken we niet enzo *wanhopig*
quote:
Oh, het is een prachtige tv, die van ons, ben er nog steeds heel blij mee. Maar als je die full HD dingen in de winkel ziet staan...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij ookmaar het toekomstig huis (als alles gaat lukken, wat nog een lijdensweg/vechtweg/pull some strings weg gaat worden... is ook niet al te groot, dus daar hebben we de tv op gekocht (A)
Ola puta taz bomquote:
om je uit de droom te helpen, er zal altijd wel iets zijn wat mooier of beter is als wat je zelf hebt, dat is er eentje om te onthouden, voor meerdere interpretatie's te gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het is een prachtige tv, die van ons, ben er nog steeds heel blij mee. Maar als je die full HD dingen in de winkel ziet staan...
Dat wist ik al hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om je uit de droom te helpen, er zal altijd wel iets zijn wat mooier of beter is als wat je zelf hebt, dat is er eentje om te onthouden, voor meerdere interpretatie's te gebruiken
Heb je dat op een tegeltje staan in de WC?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om je uit de droom te helpen, er zal altijd wel iets zijn wat mooier of beter is als wat je zelf hebt, dat is er eentje om te onthouden, voor meerdere interpretatie's te gebruiken
Het huis wat ik op het oog heb, met de grond erbij, er is niks betersquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh ja is dat zoquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Desiderataquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Heb je dat op een tegeltje staan in de WC?
Die dikke, of de hoofdrolspeler? of de neger?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens, die vent die in reaper speelt, nu op comedy centrel, is best wel erg lekker YUM!
muy bienquote:
Herenhuis?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Desiderata
Wees kalm te midden van het lawaai, en de haast,
bedenk welk een vrede er in stilte kan heersen.
Sta op goede voet met alle mensen zonder jezelf geweld aan te doen.
Zeg je waarheid rustig en duidelijk; luister naar anderen;
ook zij vertellen hun verhaal.
Mijd luidruchtige en agressieve mensen, zij belasten de geest.
Wanneer je jezelf met anderen vergelijkt zou je ijdel en verbitterd kunnen worden,
Want er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn dan jezelf.
Geniet zowel van wat je hebt bereikt als van je plannen.
Blijft belangstelling houden voor je eigen werk
hoe nederig dat ook moge zijn.
Het is een werkelijk bezit in het veranderlijke fortuin van de tijd.
Betracht voorzichtigheid bij het zaken doen want de wereld is vol bedrog,
Maar laat dit je niet verblinden voor de bestaande deugd.
Vele mensen streven hoge idealen na en overal is het leven vol heldendom.
Wees jezelf.
Veins vooral geen genegenheid, maar wees evenmin cynisch over de liefde,
Want bij alle dorheid en ontevredenheid is zij eeuwig als het gras.
Volg de loop der jaren met gratie, verlang niet naar een tijd die achter je ligt.
Kweek geestkracht aan om bij onverwachte tegenslag beschermd te zijn.
Maar verdriet jezelf niet met spookbeeld,
vele angsten worden uit vermoeidheid en eenzaamheid geboren.
Leg jezelf een gezonde discipline op, maar wees daarbij lief voor jezelf.
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren.
Je hebt het recht om hier te zijn en ook al is het wel of niet duidelijk
Toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt en zo is het goed.
Heb daarom vrede met God, hoe je ook denkt dat hij moge zijn
en wat je werk en aspiraties ook moge zijn, houd vrede met jezelf in de
lawaaierige verwarring van het leven.
Met al zijn klatergoud, somberheid en vervlogen dromen is dit toch nog
Steeds een prachtige wereld.
Wees voorzichtig.
Streef naar geluk.
Deze wil ik op de muur in de gang schilderen of behangen op posterformaat
volgens mij is het de hooftrolspeler, de dunne jonge blanke in elke gevalquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die dikke, of de hoofdrolspeler? of de neger?Of de Duivel?
die vind ik wat oud
een huis mét grond. Dat doe je netjes. Dat willen veel mensen. Maar het kost een godsvermogen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het huis wat ik op het oog heb, met de grond erbij, er is niks betershet is alleen euhm, veeeeeeeeel regelwerk en een lange adem
Jap, dat is het enige nadeel...quote:
nee die bedacht ik me net, maar is die zo klef ja?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Heb je dat op een tegeltje staan in de WC?
Hij heeft zijn cute momentenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
volgens mij is het de hooftrolspeler, de dunne jonge blanke in elke geval
Nee, vrij klein huis (maar meer dan groot zat voor 2 manquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een huis mét grond. Dat doe je netjes. Dat willen veel mensen. Maar het kost een godsvermogen.
Och, nadeelquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, dat is het enige nadeel...
claroquote:
ik heb nu al een huis met grond, maar ik streef wel naar groter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het huis wat ik op het oog heb, met de grond erbij, er is niks betershet is alleen euhm, veeeeeeeeel regelwerk en een lange adem
In de stad wel ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een huis mét grond. Dat doe je netjes. Dat willen veel mensen. Maar het kost een godsvermogen.
al is deze wat aan de kleine kantquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb nu al een huis met grond, maar ik streef wel naar groter.
Mijn droom is echt zo'n landgoed met zo'n oprijlaan
ach dromen mag
[ afbeelding ]
voor elkaar te krijgen? Zijn de financieringen nog niet rond?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, vrij klein huis (maar meer dan groot zat voor 2 man) en 800 m2 meter grond. enige is nog ff het bestemmingsplan
Maar zoals het eruit ziet.... moet het me lukken om men dat voor mekaar te laten krijgen
Hou je echt zo van poetsen dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
al is deze wat aan de kleine kant
veeel werk geloof mequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb nu al een huis met grond, maar ik streef wel naar groter.
Mijn droom is echt zo'n landgoed met zo'n oprijlaan
ach dromen mag
[ afbeelding ]
o ja, jij hebt ook een groot huis met een lap grond erbij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
In de stad wel ja.
Grond is overrated. Moet je weer grasmaaien enzo.
word flink sparen als ik dat huis zo zie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan wil ik achter vanuit de kelder een enorm grieksbadhuis, met sauna en zo en een zwembad
daar kan mijn horem dan vertoeven
Ik kan dat geld wel beter bestedenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, jij hebt ook een groot huis met een lap grond erbij.![]()
ja das waar, grasmaaien is kut. Maar heb je geen housekeeper o.i.d?
Huizenprijzen in NY zijn ook flink gekelderd![]()
Ben nog niet niet aan je boek begonnen. Moet eerst The Queen of Mean (Leona Helmsley) uitlezen. Tering, wat is dat een bitch
ja ja. Ik lees tussen de bedrijven door. Het gaat niet zo snel. Heb het erg druk. Maar rustigere tijden breken aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan dat geld wel beter besteden
Hup hup! Doorlezen jij
het is moeilijk goed personeel te krijgenquote:
je noemde me een verraaier in een andere topic, u bitchquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef wonderer het volgende:
pm
En neeIk ben pas op de helft. Maar nu gaat het wel weer lekker.
Vooral bestemmingsplanquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor elkaar te krijgen? Zijn de financieringen nog niet rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |