Maar als een mes of schaar bij normaal gebruik opeens uit elkaar spat, of het handvat breekt af, met alle gevolgen van dien, dan wordt het een ander verhaal. Zo ook bij vuurwerk: de 70% gaat goed bij normaal gebruik, de overige 30% kan falen bij normaal gebruik.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef BasEnAad het volgende:
100% van de messen en scharen zijn onveilig! Je kunt je er lelijk mee verwonden!!
Duurt dat ook één uurtje ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Roken, drinken, vakanties, computerspellen, hobbies en designkleding ook?
Als je voorzichtig doet is er niets aan de hand hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar als een mes of schaar bij normaal gebruik opeens uit elkaar spat, of het handvat breekt af, met alle gevolgen van dien, dan wordt het een ander verhaal. Zo ook bij vuurwerk: de 70% gaat goed bij normaal gebruik, de overige 30% kan falen bij normaal gebruik.
Het is beetje vreemd dat mensen opeens malafide producten gaan bagatelliseren wanneer het om vuurwerk gaat.
Zei je hand?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als je voorzichtig doet is er niets aan de hand hoor.
Dat werkt dan toch niet , komt er alleen maar meer chinese crap binnen of duitse bazooka streichers.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Disana het volgende:
De meerderheid van de luisteraars vond dat een verbod op consumentenvuurwerk niet te ver zou gaan:
http://www.stand.nl/
Ik denk dat er geen slechter moment dan nu is om aan een dergelijke traditie van het Nederlandse volk te tornen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat werkt dan toch niet , komt er alleen maar meer chinese crap binnen of duitse bazooka streichers.
Laat iedereen zich zelf eens afvragen of dit geen geldverspilling is dat tonnen zware metalen in het milieu blaast , vele gewonden veroorzaakt en zelfs doden.
Kijk bijv. eens naar die disco in rusland , daar liepen ook een paar van die geile vuurwerkfanaten rond die nu gebarbecued zijn.
Maar je kunt er in elk geval naar streven en dan is het tenminste strafbaar. Ik ben helemaal voor een verbod.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat werkt dan toch niet , komt er alleen maar meer chinese crap binnen of duitse bazooka streichers.
Laat iedereen zich zelf eens afvragen of dit geen geldverspilling is dat tonnen zware metalen in het milieu blaast , vele gewonden veroorzaakt en zelfs doden.
Kijk bijv. eens naar die disco in rusland , daar liepen ook een paar van die geile vuurwerkfanaten rond die nu gebarbecued zijn.
edit : en dat hier zelfs een halve stad heeft weggeblazen met die ongein.
(ik word steeds bozer door die .... met hun verziekende gedrag)
![]()
Klopt , die gasten zijn er doof voor geworden ....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen slechter moment dan nu is om aan een dergelijke traditie van het Nederlandse volk te tornen.
Zodat de politie voor een lullige reden hun dodelijke vuurwerk weer kunnen afknallen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je kunt er in elk geval naar streven en dan is het tenminste strafbaar. Ik ben helemaal voor een verbod.
Hier word je pas doof van Kitaoquote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef kitao het volgende:
[..]
Klopt , die gasten zijn er doof voor geworden ....
Dat is nog geen reden om anderen hun pleziertjes af te nemen. Daar is een democratie niet voor bedoeld namelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Disana het volgende:
De meerderheid van de luisteraars vond dat een verbod op consumentenvuurwerk niet te ver zou gaan:
http://www.stand.nl/
Doof in de zin van 'geen bericht meer hebben aan verboden die het inschattingsvermogen van elke burger beledigen'.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef kitao het volgende:
[..]
Klopt , die gasten zijn er doof voor geworden ....
Ik weet niet helemaal wat je hier mee bedoelt eerlijk gezegd....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
Doof in de zin van 'geen bericht meer hebben aan verboden die het inschattingsvermogen van elke burger beledigen'.
Ik bedoelde dat men een verbod niet zal accepteren.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal wat je hier mee bedoelt eerlijk gezegd....
dat denk ik ook niet , en voor duurder maken ben ik geen voorstander , dan hebben alleen de rijken die privilege zoals altijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat men een verbod niet zal accepteren.
En zo erg is het toch ook niet? Bepaald vuurwerk is redelijk aangenaam om te aanschouwen.. het is bovendien maar één dag in het jaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef kitao het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet , en voor duurder maken ben ik geen voorstander , dan hebben alleen de rijken die privilege zoals altijd.
Een vuurwerkshow lijkt me beter.
Ik kreeg als kind van een jaar of acht een rotje op mijn neus geworpen , achteloos achterwaarts weggegooid door een tiener van een jaar of 14.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef waht het volgende:
[..]
En zo erg is het toch ook niet? Bepaald vuurwerk is redelijk aangenaam om te aanschouwen.. het is bovendien maar één dag in het jaar.
Dit dus. Al die faalhazen die hun astronauten maar gewoon willekeurig in de rondte werpen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kreeg als kind van een jaar of acht een rotje op mijn neus geworpen , achteloos achterwaarts weggegooid door een tiener van een jaar of 14.
Hij zag geeneens dat ik achter hem liep in een winkelstraat. Toen dat vuurwerk vanaf de brug van mijn neus op straat viel ontplofte het , voor hetzelfde geld was ik levenslang van jongsafaan blind geweest vanwege een asociale klote-egoist.
Dat nu artsen dezelfde bezwaren aanhalen met harde cijfers over verloren ogen , handen , vingers , noem maar op en de vervuiling die het aanricht , zou toch wel een reden zijn , ook al is het slechts éen massaal uitgevoerde week per jaar en wereldwijd , om ons af te vragen of het vuurwerkafsteken niet hetzelfde behandeld zou moeten worden als het roken in een trein.
Maw , wil iemand rokend knallen dan stapt ie maar uit en gaat z'n gang maar op een regenachtig crossterreintje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |