abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 16:28:39 #76
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_75733897
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef BasEnAad het volgende:
100% van de messen en scharen zijn onveilig! Je kunt je er lelijk mee verwonden!!
Maar als een mes of schaar bij normaal gebruik opeens uit elkaar spat, of het handvat breekt af, met alle gevolgen van dien, dan wordt het een ander verhaal. Zo ook bij vuurwerk: de 70% gaat goed bij normaal gebruik, de overige 30% kan falen bij normaal gebruik.

Het is beetje vreemd dat mensen opeens malafide producten gaan bagatelliseren wanneer het om vuurwerk gaat.
Géén kloon van tvlxd!
pi_75733976
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Roken, drinken, vakanties, computerspellen, hobbies en designkleding ook?
Duurt dat ook één uurtje ?
Doe waar jullie zelf zin in hebben , als puber was ik ook blind daarvoor.
Heb daarna geen vuurwerk meer afgestoken , niet alleen voor het geld , ik zie gewoon het nut er niet van in.
megalomaniac
  donderdag 17 december 2009 @ 16:32:51 #78
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75734068
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef Montov het volgende:

[..]

Maar als een mes of schaar bij normaal gebruik opeens uit elkaar spat, of het handvat breekt af, met alle gevolgen van dien, dan wordt het een ander verhaal. Zo ook bij vuurwerk: de 70% gaat goed bij normaal gebruik, de overige 30% kan falen bij normaal gebruik.

Het is beetje vreemd dat mensen opeens malafide producten gaan bagatelliseren wanneer het om vuurwerk gaat.
Als je voorzichtig doet is er niets aan de hand hoor.
pi_75734446
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Als je voorzichtig doet is er niets aan de hand hoor.
Zei je hand?
Here we are now, entertain us.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 16:50:46 #80
137949 Disana
pi_75734784
De meerderheid van de luisteraars vond dat een verbod op consumentenvuurwerk niet te ver zou gaan:

http://www.stand.nl/
  donderdag 17 december 2009 @ 16:58:14 #81
136343 BasEnAad
pi_75735044
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:42 schreef voyeur het volgende:

[..]

Zei je hand?
[ afbeelding ]
Er is geen enkel vuurwerk dat je in je hand moet afsteken hoor.
pi_75735341
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Disana het volgende:
De meerderheid van de luisteraars vond dat een verbod op consumentenvuurwerk niet te ver zou gaan:

Dat werkt dan toch niet , komt er alleen maar meer chinese crap binnen of duitse bazooka streichers.
Laat iedereen zich zelf eens afvragen of dit geen geldverspilling is dat tonnen zware metalen in het milieu blaast , vele gewonden veroorzaakt en zelfs doden.
Kijk bijv. eens naar die disco in rusland , daar liepen ook een paar van die geile vuurwerkfanaten rond die nu gebarbecued zijn.

edit : en dat hier zelfs een halve stad heeft weggeblazen met die ongein.
(ik word steeds bozer door die .... met hun verziekende gedrag)

[ Bericht 2% gewijzigd door kitao op 17-12-2009 17:12:46 ]
megalomaniac
pi_75735694
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:06 schreef kitao het volgende:

[..]

Dat werkt dan toch niet , komt er alleen maar meer chinese crap binnen of duitse bazooka streichers.
Laat iedereen zich zelf eens afvragen of dit geen geldverspilling is dat tonnen zware metalen in het milieu blaast , vele gewonden veroorzaakt en zelfs doden.
Kijk bijv. eens naar die disco in rusland , daar liepen ook een paar van die geile vuurwerkfanaten rond die nu gebarbecued zijn.
Ik denk dat er geen slechter moment dan nu is om aan een dergelijke traditie van het Nederlandse volk te tornen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 17:20:24 #84
137949 Disana
pi_75735850
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:06 schreef kitao het volgende:

[..]

edit : en dat hier zelfs een halve stad heeft weggeblazen met die ongein.
(ik word steeds bozer door die .... met hun verziekende gedrag)

Maar je kunt er in elk geval naar streven en dan is het tenminste strafbaar. Ik ben helemaal voor een verbod.
pi_75735867
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:16 schreef waht het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen slechter moment dan nu is om aan een dergelijke traditie van het Nederlandse volk te tornen.
Klopt , die gasten zijn er doof voor geworden ....

megalomaniac
pi_75735926
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar je kunt er in elk geval naar streven en dan is het tenminste strafbaar. Ik ben helemaal voor een verbod.
Zodat de politie voor een lullige reden hun dodelijke vuurwerk weer kunnen afknallen ?
Laat maar , bedankt.
megalomaniac
  donderdag 17 december 2009 @ 17:23:41 #87
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75735972
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef kitao het volgende:

[..]

Hier word je pas doof van Kitao

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 17 december 2009 @ 17:26:39 #88
136343 BasEnAad
pi_75736086
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Disana het volgende:

Dat is nog geen reden om anderen hun pleziertjes af te nemen. Daar is een democratie niet voor bedoeld namelijk.
pi_75736154
CATASTROFE!!!11
pi_75736218
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef kitao het volgende:

[..]

Doof in de zin van 'geen bericht meer hebben aan verboden die het inschattingsvermogen van elke burger beledigen'.
pi_75736389
megalomaniac
pi_75736627
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:29 schreef waht het volgende:

[..]

Doof in de zin van 'geen bericht meer hebben aan verboden die het inschattingsvermogen van elke burger beledigen'.
Ik weet niet helemaal wat je hier mee bedoelt eerlijk gezegd....
megalomaniac
pi_75737635
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:44 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik weet niet helemaal wat je hier mee bedoelt eerlijk gezegd....
Ik bedoelde dat men een verbod niet zal accepteren.
pi_75737798
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef waht het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat men een verbod niet zal accepteren.
dat denk ik ook niet , en voor duurder maken ben ik geen voorstander , dan hebben alleen de rijken die privilege zoals altijd.
Een vuurwerkshow lijkt me beter.
megalomaniac
  donderdag 17 december 2009 @ 18:36:46 #95
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_75738295
Vuurwerk is niet onveilig, mensen zijn onveilig:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_75738538
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef kitao het volgende:

[..]

dat denk ik ook niet , en voor duurder maken ben ik geen voorstander , dan hebben alleen de rijken die privilege zoals altijd.
Een vuurwerkshow lijkt me beter.
En zo erg is het toch ook niet? Bepaald vuurwerk is redelijk aangenaam om te aanschouwen.. het is bovendien maar één dag in het jaar.
pi_75739115
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef waht het volgende:

[..]

En zo erg is het toch ook niet? Bepaald vuurwerk is redelijk aangenaam om te aanschouwen.. het is bovendien maar één dag in het jaar.
Ik kreeg als kind van een jaar of acht een rotje op mijn neus geworpen , achteloos achterwaarts weggegooid door een tiener van een jaar of 14.
Hij zag geeneens dat ik achter hem liep in een winkelstraat. Toen dat vuurwerk vanaf de brug van mijn neus op straat viel ontplofte het , voor hetzelfde geld was ik levenslang van jongsafaan blind geweest vanwege een asociale klote-egoist.
Dat nu artsen dezelfde bezwaren aanhalen met harde cijfers over verloren ogen , handen , vingers , noem maar op en de vervuiling die het aanricht , zou toch wel een reden zijn , ook al is het slechts éen massaal uitgevoerde week per jaar en wereldwijd , om ons af te vragen of het vuurwerkafsteken niet hetzelfde behandeld zou moeten worden als het roken in een trein.
Maw , wil iemand rokend knallen dan stapt ie maar uit en gaat z'n gang maar op een regenachtig crossterreintje.
megalomaniac
pi_75834559
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik kreeg als kind van een jaar of acht een rotje op mijn neus geworpen , achteloos achterwaarts weggegooid door een tiener van een jaar of 14.
Hij zag geeneens dat ik achter hem liep in een winkelstraat. Toen dat vuurwerk vanaf de brug van mijn neus op straat viel ontplofte het , voor hetzelfde geld was ik levenslang van jongsafaan blind geweest vanwege een asociale klote-egoist.
Dat nu artsen dezelfde bezwaren aanhalen met harde cijfers over verloren ogen , handen , vingers , noem maar op en de vervuiling die het aanricht , zou toch wel een reden zijn , ook al is het slechts éen massaal uitgevoerde week per jaar en wereldwijd , om ons af te vragen of het vuurwerkafsteken niet hetzelfde behandeld zou moeten worden als het roken in een trein.
Maw , wil iemand rokend knallen dan stapt ie maar uit en gaat z'n gang maar op een regenachtig crossterreintje.

Dit dus. Al die faalhazen die hun astronauten maar gewoon willekeurig in de rondte werpen.
Die verpesten het ook gewoon voor de rest.

Ik weet best dat het leuk is om vuurwerk af te steken, sterker nog nu nogsteeds (23) hoe lomper en harder het knalt hoe prachtiger ik het vind. Maar mensen die er niet mee om kunnen gaan, zoals bovenstaande, moeten gewoon een verbod opgelegd krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')