quote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef AKnynke het volgende:voor Lein! Vandaag lekker even niets doen, dan komt het morgen allemaal wel goed!
De Duitser vertrekt morgen al naar huis. En ik zie hem 1 januari pas weer!
Ik ben ontzettend gelukkig.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
jij bent nog gelukkig met je dinnetje Vork![]()
![]()
Linkje pls.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nerds van Wonka?
Mooi bericht trouwens in de vorige SC Isa!
Zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook.
Wat goed om te horen!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend gelukkig.Jij ook neem ik aan?
ik mis hem nu al! stom is dat. maar goed, hij komt op 1 januari naar Munchen, gaat dan een groot deel van m'n vrienden ontmoeten, dus dat is wel heel tof!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef Vork het volgende:
Naar is dat he AKnynke, wachten.
Gelukkig hoef ik nog maar te wachten tot 23 december.
Nu al missen? Hij is toch nog niet weg?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef AKnynke het volgende:
ik mis hem nu al! stom is dat. maar goed, hij komt op 1 januari naar Munchen, gaat dan een groot deel van m'n vrienden ontmoeten, dus dat is wel heel tof!
Ook leuk, zeker met de huidige stand van de Pondquote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed om te horen!
yupen met oud en nieuw zitten we lekker saampjes in Canterbury om daar oa. ons 2 jarig jubileum te vieren
![]()
Ik ga oud en nieuw met een gedeelte van m'n vrienden vieren in Munchen. En hij is nog niet weg, maar vliegt morgen terug naar huis, en is tot die tijd heel erg druk met wassen en inpakken en stressen, en daar kan ie mij niet bij gebruiken! Dus denk dat ik hem vanmorgen voor het laatst gezien heb tot 1 januari!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Nu al missen? Hij is toch nog niet weg?Zijn je vrienden allemaal in Munchen dan? Ik begrijp er eventjes helemaal niets meer van.
Het vrienden en familie ontmoeten ging in het geval van mijn 'dinnetje' (wat een stom woord eigenlijk) wel heel erg efficiënt. Toen we feitelijk nog niets hadden was ze al wel op m'n verjaardag waar ze dus zo'n beetje iedereen (qua vrienden, ouders enzo) in een keer heeft ontmoet. Nu nog andersom.
kookboeken kopenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook leuk, zeker met de huidige stand van de Pond
quote:
Of had je het over de nerds van Wonka?quote:Man en vrouw sterven bijna tegelijk
Uitgegeven: 18 december 2008 10:40
Laatst gewijzigd: 18 december 2008 10:40
HAMONT - Een 93-jarige man en zijn 86-jarige vrouw in het Belgisch-Limburgse Hamont zijn enkele seconden na elkaar een natuurlijke dood gestorven.
De kinderen die zaterdag aan het sterfbed zaten, konden niet met zekerheid zeggen wie als eerste overleed.
Liza Bormans en Frans Habraken waren volgens hen als twee vergroeide bomen. Ze konden niet zonder elkaar. De vrouw had wel eens verzucht dat het mooi zou zijn als ze tegelijk zouden sterven.
"Hoeveel pijn het ook doet, we zijn tegelijk heel gelukkig voor hen'', zegt zoon Roger donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
"Hoe vaak gebeurt zoiets? Op een natuurlijke manier. Ik kan het bijna niet geloven. Het dringt nog niet tot ons door wat een mooi liefdesverhaal dit is.''
De begrafenisondernemer moest een speciale constructie bouwen in de dorpskerk om twee kisten naast elkaar te kunnen plaatsen.
Alleen als je héél oud bent geworden hoor!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nerds van Wonka?
Mooi bericht trouwens in de vorige SC Isa!
Zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook.
Dezelfde leeftijd als die twee zo'n beetje.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je héél oud bent geworden hoor!
De ouders van een kennis waren ook heel snel achter elkaar overleden. Zij was echt oud en hij wilde niet voordat zij ging. Hij ging twee dagen later. Hij zorgde al heel veel jaar voor haar en kon pas rusten als zij er niet meer was.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor Steer:
[..]
Of had je het over de nerds van Wonka?
Oh, ditte.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor Steer:
[..]
Of had je het over de nerds van Wonka?
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Dus... naar welke oma gaat ze dit weekend?
Ik onthoud nooit iets. Mijn man gelukkig ook niet trouwens, hihi. Ik kan gewoon een nieuwe trui kopen en tegen hem zeggen dat ik die vorig jaar ook al had. Heel makkelijk af en toe.quote:
Alles goed met t paard, en ik zit op bed want die moet ik nog voorzien van nieuw beddengoedquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gedaanIets nieuws zeggen en dan beweren dat ik het altijd al had
Alles goed met 'r paard? Lig je al terug in bed?
Wat maakt die studie voor jou ideaal?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Vork het volgende:
Ik wil hier ook even klagen, want ik werd vanmiddag door iemand gewezen op het bestaan van de voor mij ideale MSc studie. Maar ik had voor mezelf al besloten om hierna niet meer verder te gaan studeren. Bovendien is deze ook nog in Duitsland.
quote:
Omdat het de aandacht voor voeding en consument combineert met de ecologische inslag van de betreffende universiteit. In Wageningen heb je wel iets soortgelijks, maar dat is veel meer consumentenonderzoek gericht. Dat vind ik veel te specifiek. Dit is eigenlijk alles wat ik al doe en waartoe ik mij al een beetje met afstuderen heb willen richten. Op commercieel niveau bezig kunnen zijn binnen sectoren waar nog een flinke groei en voldoende ruimte voor creativiteit en inventiviteit mogelijk is.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat maakt die studie voor jou ideaal?
Dat niet alleen. Het is ook nog in het buitenland. Ik weet niet of ik nu nog wel trek heb ik zo'n heel avontuur. En hoewel de studie echt niet duur is (dat scheelt de helft in vergelijking met Nederland), is en blijft het evengoed nog een financiële aanslag. Kortom, het mag wel bijzonder nuttig, interessant en leuk zijn om daar van alles voor op te willen geven, ook sociaal gezien.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt wel als iets voor jou, Vork. Maar ik weet ook hoe beu je het studeren bent. Dilemma.
Ja, lekker.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Babes. Zal ik eendenborst maken vanavond?
ik zou het niet doenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Vork het volgende:
Dat niet alleen. Het is ook nog in het buitenland. Ik weet niet of ik nu nog wel trek heb ik zo'n heel avontuur. En hoewel de studie echt niet duur is (dat scheelt de helft in vergelijking met Nederland), is en blijft het evengoed nog een financiële aanslag. Kortom, het mag wel bijzonder nuttig, interessant en leuk zijn om daar van alles voor op te willen geven, ook sociaal gezien.
Ja, lekker wijf is het.quote:
Ik moet (serieus) altijd aan jou denken als ik haar op TV zie. Jullie lijken zo op elkaarquote:
Nee geen raar antwoord. Nu zie ik dat ook niet zitten. als ik er over een half jaar nog steeds aan denk/anders over denk, dan wordt het een ander verhaal. Misschien.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:11 schreef Isabeau het volgende:
ik zou het niet doen
Wel een beetje een raar antwoord aangezien ik het van Nynke nou net zo enorm stoer vond...
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz dan! Die is ook niet lekkerOok een kusje voor Bluezz hoor!
Je blik, lieve Tezz, je blik!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef Tezz het volgende:
Ik lijk niet op Nigella hoor. I wish!
Kledingmaat, lengte, haarkleur, kleur ogen en formaat tieten. Meer overeenkomsten zijn er niet.
Maar dat is het hele pakketquote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef Tezz het volgende:
Ik lijk niet op Nigella hoor. I wish!
Kledingmaat, lengte, haarkleur, kleur ogen en formaat tieten. Meer overeenkomsten zijn er niet.
Ja, alleen dat Brits even inruilen voor Brabants.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef Tezz het volgende:
Ik heb nie da heule pakket!
Nigella is horny, om op te vreten! Ikke niet hoor! dat maken wij wel uit
Mijn haar hangt stom steil langs mijn hoofd. nigella heeft een heel team kappers joh, ze heeft vast normaal ook zulk steil haar
Ik heb een onderkin.nigella is ook niet de slankste
Ik heb wel eens een pukkel. nigella vast ook! want ze is een echte vrouw![]()
Nigella heeft een mooi decollete, mijn tieten staan gewoon te ver uit elkaar voor een mooi 'spleetje'. kwestie van een goed bh dragen
Nigella draagt met trots en zelfvertrouwen haar net iets te strakke truitjes. Ik durf zoiets niet.tsja...daar kan ik je niet bij helpen
Dat is zo'n goed idee, dat ie hier ook volloopt nu.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Tezz het volgende:
Weet je, ik ga maar eens in bad liggen.
plattegrondquote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:
Steer, ben jij wel eens in de Frits Philipszaal geweest voor een concert?
Ik heb net kaartjes besteld en die zijn voor "deur 3, rij 1, stoel 13 en 15".
Zitten we dan gewoon eerste rij? Of is dat wishfull thinking?
Cool!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 20:00 schreef MuadDib het volgende:
[..]
plattegrond
![]()
Antony, eerste rij, veel mooier kan het niet worden
Eerst zak je heerlijk onder in het nét iets te hete water....ogen dicht en ontspannnnnn.... dan achterover je haar natmaken, desgewenst bril op en lekker lezen...ondertussen neem je steeds een slokje thee of wijn, en lees je nóg een hoofdstuk of artikel.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:35 schreef cybermans het volgende:
in bad liggen, na 10 min hou ik het al voor gezien... koud water en bored as hell. Of zijn jullie nog met bepaalde zaken bezig in bad?
ikke niet snappen wat e rzo leuk aan is
Ik word een beetje week van je verhaaltjequote:Op donderdag 18 december 2008 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Eerst zak je heerlijk onder in het nét iets te hete water....ogen dicht en ontspannnnnn.... dan achterover je haar natmaken, desgewenst bril op en lekker lezen...ondertussen neem je steeds een slokje thee of wijn, en lees je nóg een hoofdstuk of artikel.
Dan lekker haren wassen terwijl je de stop eruit trekt, dan sta je op en spoel je je helemaal af.
Dan lekker met natte haartjes en pantoffeltjes op de bank, uitrozen met een bakje koffie
Lekker he?
"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes."quote:Op donderdag 18 december 2008 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool!!!![]()
![]()
![]()
Owja, ik ben vanavond op de radio.Bij 3voor12, song van het jaar. Daar mag ik iets zeggen over Kraak & Smaak!
Owja, Isa, mijn rechter oog is roze. Wat nu? Ik heb morgen een feestje van mn werk.
Wat!!!! Mag Liejannuh een kwartier op de radio blaten??????quote:Op donderdag 18 december 2008 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes."
Oeh dat is geen enkel probleem denk ikquote:Op donderdag 18 december 2008 21:04 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Wat!!!! Mag Liejannuh een kwartier op de radio blaten??????
Als ik op de radio ben, dan zeg ik heel weinig. Vraag maar aan Isa.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeh dat is geen enkel probleem denk ik
And we love it. Doeiquote:Op donderdag 18 december 2008 21:10 schreef z80 het volgende:
deze nerd meld zich ook even.
maar ik verwacht hier een diepgaande discussie over eten.
wordt er alleen slap geouwehoerd door een thee kransje
Das ook niet handigquote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik op de radio ben, dan zeg ik heel weinig.
Nou dat beloofd wat danquote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als ik op de radio ben, dan zeg ik heel weinig. Vraag maar aan Isa.
Dat is geheim.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dat beloofd wat danhoe laat moeten we intunen beeb?
Ja?quote:
Ja!quote:
quote:
quote:
Maar kaasplankje, impliceer je nu dat wij een relatie hebben?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch best tegen je lover vertellen?
Oeps nou ja mss word het eens tijd dat ik op visite kom danquote:Op donderdag 18 december 2008 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar kaasplankje, impliceer je nu dat wij een relatie hebben?
Maar dat zou je toch geheim houden? Mijn ouders mogen dat niet weten hoor en die lezen mee op fok!
Mijn ouders zijn nog herstellende van de ontmoeting in augustus.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeps nou ja mss word het eens tijd dat ik op visite kom dan
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nog herstellende van de ontmoeting in augustus.Dus misschien moeten we dat maar even uitstellen.
Trusteh en we zijn benieuwd wat je van het Zusje vond.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Welterusten liefjens!![]()
Ik ga morgenavond met een vriendin borrelen in Librijes Zusje. Ik laat wel weten hoe het was. En wat Trees aanhad.![]()
![]()
lullen zonder wat te zeggen is een kunst opzichquote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als ik op de radio ben, dan zeg ik heel weinig. Vraag maar aan Isa.
Have funquote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Welterusten liefjens!![]()
Ik ga morgenavond met een vriendin borrelen in Librijes Zusje. Ik laat wel weten hoe het was. En wat Trees aanhad.![]()
![]()
Ja, maar je moet dan wel de 100% willen gaan denk ik. En bereid zijn je Nederlandse leven op te geven, ookal is het maar in Duitsland. Wil je niet die 100% gaan wordt het heel moeilijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik zou het niet doen
Wel een beetje een raar antwoord aangezien ik het van Nynke nou net zo enorm stoer vond...
Thanx.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:10 schreef z80 het volgende:
deze nerd meld zich ook even.
maar ik verwacht hier een diepgaande discussie over eten.
wordt er alleen slap geouwehoerd door een thee kransje
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Ongelofelijk trouwens dat dat swaffelen woord van het jaar is geworden. Alsof een heel jaar gekenmerkt werd door een jongen die zijn piemel tegen de Taj Mahal aan slaat. Nou ja, misschien ook wel als je het wat dieper bekijkt. Gebrek aan respect, andere culturen niet accepteren, iets van veel waarde een waardeloze status geven
Goedemorgen ook hier
Het is 8 uur en buiten is het hier donker, niet leuk. Maar ik ga zo wel de oven aandoen voor mijn gisteren gekochte Boule om af te bakken.
Paar weken terug gezien. Inderdaad een aanraderquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Voor wie nog eens een, in mijn opinie, goeie film wilt zien: Das leben der anderen is dan wel een aanrader.
Als je mij kunt tongzoenen heb je een heeeeeeeeeele lange tong.quote:
Droom je nu ook in kleur?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb eindelijk weer een tv met kleur, dus ik ga eerst mijn achterstand met films kijken maar eens inhalen.
Ik weet het niet. Ik heb het ding gister na 5 minuten weer uitgezet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Droom je nu ook in kleur?
http://www.nu.nl/wetensch(...)dt-kleur-dromen.html
Ehm, de prijs en hoe groot de schijf is? De meeste hebben een USB2 aansluiting. Tenzij je een Mac hebt dan kun je beter voor een Firewire gaan, maar die is duurder. Verder zou ik niet weten. Ik heb een Lacie ofzo. Werkt prima, kostte 100 euro voor 500 Gb.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb het ding gister na 5 minuten weer uitgezet.
Waar moet ik op letten als ik een externe HD koop? Ik ga mijn foto's maar eens backuppen enzo.
Ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Voor wie nog eens een, in mijn opinie, goeie film wilt zien: Das leben der anderen is dan wel een aanrader.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja!
En dank voor je PM, wat ben je toch een schatje
500GB is lekker veel ruimte, USB2 als je een pc hebt, FW kan maar is meestal flink duurder...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb het ding gister na 5 minuten weer uitgezet.
Waar moet ik op letten als ik een externe HD koop? Ik ga mijn foto's maar eens backuppen enzo.
Ik heb er geen verstand van, maar het merk maakt dus niet echt uit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehm, de prijs en hoe groot de schijf is? De meeste hebben een USB2 aansluiting. Tenzij je een Mac hebt dan kun je beter voor een Firewire gaan, maar die is duurder. Verder zou ik niet weten. Ik heb een Lacie ofzo. Werkt prima, kostte 100 euro voor 500 Gb.
ja, ik ga d'r maar wel van uit! Heb vandaag een kerstcadeautje van hem gekregen! En tegen hem gelogen dat ik niets voor hem heb, maar zijn cadeautje is bijna bij hem thuis in Duitsland als het goed is...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Joh, de tijd rond de feestdagen is meestal dusdanig hectisch dat het 1 januari is voor je het door hebt
En dan kan je je duitser een fijn nieuwjaar kussen
haar scharrel of jouw scharrel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zoals subtiel verkapt scharrel uitnodigen![]()
![]()
![]()
krijgen jullie dan een kaasplank als toetje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat kerst snel voorbij isMoeders doen domme dingen rond kerst
![]()
![]()
Als hij deelneemt aan het kerstdiner wel, gok ik zo. Althans, ik ga er van uit dat in ieder geval ik een kaasplank krijgquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef AKnynke het volgende:
krijgen jullie dan een kaasplank als toetje?
volgens mij vind je het stiekem tóch leuk als ik kom ofwa?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat kerst snel voorbij isMoeders doen domme dingen rond kerst
![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef kaasplankje het volgende:
volgens mij vind je het stiekem tóch leuk als ik kom ofwa?
tis vakantie hobbels! Morgen schoonmaken, tas inpakken en dan vlieg ik zondag terug naar Nederland!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
+10 scherp
Hoe is het verders met iedereen??
Ik heb 3 uur gesportquote:
en, al besloten welke sport die je gaat doen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur gesportmaar ik heb wel een deel van die lessen van Waltur's mooie lijf kunnen genieten
ik sta inderdaad een beetje van mezelf versteld. En vind dat ik me ook aanstel, want ik heb hem vanmiddag nog gezien. Meer het idee dat ik hem een tijd niet zal zien doet het hem denk ik....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Nynke, gek hè. Iemand zo kunnen missen dat je gewoon een beetje uit het lood raakt. Dat is even wennen, maar heus een goed teken. Het zit wel goed met jullie!![]()
Isa, wat goed dat je weer sport. Walturr!
Ik vind 'm'n vriend' nog steeds erg gek klinken. En ik kan hem wel Johannes noemen, maar eigenlijk vind ik dat ie een stomme naam heeft...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga voor een andere benaming dan 'de Duitser'. Ik vind het niet zo 'lief' klinken als je snapt wat ik bedoel...
Die Mof klinkt beterquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga voor een andere benaming dan 'de Duitser'. Ik vind het niet zo 'lief' klinken als je snapt wat ik bedoel...
Walturrr heeft een relatie met een kapsterquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef AKnynke het volgende:![]()
En waltur is niet getrouwd en heeft geen kinderen?
M'n vriend will doquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:07 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind 'm'n vriend' nog steeds erg gek klinken. En ik kan hem wel Johannes noemen, maar eigenlijk vind ik dat ie een stomme naam heeft...
Hey zieke, hoe is het nu met jou? al wat beter?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef Bluezz het volgende:
En zie hier niet alleen een mooie N.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
M'n kerstcadeautje van J. Ik had hem al 5x opgezet in de winkel, maar vond het stiekem te duur...maar hij heeft het onthouden!
He gets. Gewoon maar meegaan met die up and downs.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En zie hier niet alleen een mooie N.maar ook de juiste benaming.
J.
Ja bloes is ziek, griep/koorts, echt vlagen van intense kloterigheid, afgewisseld met mwoah het gaat best wel
Zoiets zou ik eind januari dolgraag naar Moskou meenemen ( - 30). Wat een uitvinding! Nog nooit gezien in Nederland.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef AKnynke het volgende:
het is een sjaal/muts. Aan een stuk zeg maar. Lekker warm!
dan zou ik er wel een muts onder dragen nog, want hij is wel tochtig. Als je wilt kan ik hem morgne nog hier kopen, mee naar nederland nemen en naar je versturen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik eind januari dolgraag naar Moskou meenemen ( - 30). Wat een uitvinding! Nog nooit gezien in Nederland.
Ja ik organiseer de reis namens de svj. Ik weet niet precies hoe ik me ter plekke het beste kan kleden. Ik kreeg het advies 'laagjes' omdat we veel van buiten (-30) naar binnen (+20) rennen. Denk je dat zoiets dan handig is? Mij lijkt het op zich wel wat, maar ik wil je niet met extra gedoe opzadelen. Wat kost zoiets trouwens?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan zou ik er wel een muts onder dragen nog, want hij is wel tochtig. Als je wilt kan ik hem morgne nog hier kopen, mee naar nederland nemen en naar je versturen?
GA je met de svj. naar moskou?
omgerekend ongeveer 25 euro geloof ik. Je doet het heel makkelijk op en af, dus dat is geen probleem. Kunt de sjaal ook zonder de muts dragen...Leuk, die reis. Veel van m'n oud klasgenoten zijn d'r ook geweest, en vonden het toen heel tof!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik organiseer de reis namens de svj. Ik weet niet precies hoe ik me ter plekke het beste kan kleden. Ik kreeg het advies 'laagjes' omdat we veel van buiten (-30) naar binnen (+20) rennen. Denk je dat zoiets dan handig is? Mij lijkt het op zich wel wat, maar ik wil je niet met extra gedoe opzadelen. Wat kost zoiets trouwens?
Ik voel me toch bezwaard om je te vragen hem voor me te kopen. Ik ga gewoon voor mijn eigen muts + sjaal en capuchon. Waarschijnlijk ga ik deze reis de komende jaren steeds verzorgen en dan ga ik echt kledingstukken verzamelen die handig zijn voor deze trip. En dan hou ik deze sjaal/muts zeker in het achterhoofd!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omgerekend ongeveer 25 euro geloof ik. Je doet het heel makkelijk op en af, dus dat is geen probleem. Kunt de sjaal ook zonder de muts dragen...Leuk, die reis. Veel van m'n oud klasgenoten zijn d'r ook geweest, en vonden het toen heel tof!
Trusten en geen drukte maken om mij. je bent een lieve meid. Slaap wel!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:14 schreef AKnynke het volgende:
Maar goed. Ik ga nu slapen.
Oh, en dude: ik ga morgne m'n tas inpakken, moet wel even kijken of het er eventueel in zou passen. Als het past is het geen probleem...
Trusten allemaal!
Hé leuk, een burka?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
M'n kerstcadeautje van J. Ik had hem al 5x opgezet in de winkel, maar vond het stiekem te duur...maar hij heeft het onthouden!
Dude! Als ik jou was zou ik zo´n mooie russische bontmuts kopen in Moscowquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voel me toch bezwaard om je te vragen hem voor me te kopen. Ik ga gewoon voor mijn eigen muts + sjaal en capuchon. Waarschijnlijk ga ik deze reis de komende jaren steeds verzorgen en dan ga ik echt kledingstukken verzamelen die handig zijn voor deze trip. En dan hou ik deze sjaal/muts zeker in het achterhoofd!
Ja liev hequote:Op zaterdag 20 december 2008 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom lieve topics tegen terwijl ik iets zocht, deze is schattig: TARA en Isa
En Tara en ik zijn nog steeds vriendenZo leuk! En zijn vrouw is ook al zo leuk! En zijn baby
Ik vermoed zoiets met dat kadootje: [CUL} secret santaquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:23 schreef Bluezz het volgende:
@ hondje
Waarom ga jij een onbekende fokker een kadootje geven isa?
Enneh ik heb mijn burka weer uitgetrokken en kleren aans kijken of ik de dag doorkom zonder koortsopvliegers
Oh en mooi mes cyber
Het is ook een stomme 'regel'quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Tezz het volgende:
Zo, de cadeautjes zijn gekocht!![]()
![]()
![]()
![]()
En ook al uitgepakt.![]()
![]()
![]()
Mijn dochter is precies hetzelfde als ik: we kunnen gewoon niet wachten! We hebben besloten dat het een stomme regel is dat cadeautjes die je al in huis hebt onder de kerstboom moeten liggen tot kerst. Waarom dat doen als we ze nu al uit kunnen pakken, hihi!!!!!!
En de hond, tja. Laten we maar hopen dat het inderdaad een foutje was, woehahah!
Kerstboom, lampjes, kaarsjes, kerstkransjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is ook een stomme 'regel'Trouwens ik vind een boom in huis ook raarrrrrrr
![]()
Ja. behoorlijk. Maar goed, tis bijna klaar. Nog 1 keer stofzuigen, en nog 1 keer dweilen, en dan vind ik het wel weer best. En dan tas inpaken. Naar huis bellen om te vragen of ze me op komen halen van schiphol of dat ik met de trein moet...boodschappen doen, en dan plof ik met een filmpje op de bank. Just because I can.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:21 schreef KrnKje het volgende:
Zo'n lekkere situatie die je stemming voor de dag goed kan verneuken
Jahquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is ook een stomme 'regel'Trouwens ik vind een boom in huis ook raarrrrrrr
![]()
quote:Risotto met champignons & pancetta
Risotto maken is een kwestie van geduld en verder niks. Voor deze risotto gebruik je mooie kastanjechampignons en pancetta. Kun je dat niet krijgen dan zijn kleine blokjes mager gerookt spek ook heel erg lekker. Verwarm in een aparte pan 1,5 liter kippenbouillon. Fruit 1 fijngesneden ui in een dikke eetlepel roomboter en vooral niet te hoog dat vuur. Lekker langzaam. 250 gram schoongemaakte en in plakjes gesneden champignons en fijngesneden pancetta of spekblokjes erbij. Rustig even om blijven roeren en vervolgens 400 gram risottorijst omscheppen erin. Nu is het een kwestie van niet te snel verder aktie ondernemen. De rijst mag niet bruin worden maar heb vooral even geduld. Dan doen we er een glas witte wijn bij en laten dat rustig even verdampen in de rijst. Pas daarna gaat er soeplepel voor soeplepel de bouillon bij. Steeds wachten tot de bouillon helemaal door de rijst is opgenomen voor je de volgende lepel erbij smijt. Je staat zeker zo’n 20 minuten te roeren voor alle bouillon op is. Als allerlaatste doen we een paar eetlepels heel fijngesneden verse peterselie erdoor en een dikke hand parmesaan en …… een klontje boter. Even omroeren nog en in grote kommen serveren met nog een schaaltje vers geraspte parmesaan voor de liefhebbers.
Echt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Steer en ik zijn brillen aan het passen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Steer en ik zijn brillen aan het passen
tussen acht en negen meestalquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst zeggen hoelaat we eten, Risotto =![]()
![]()
![]()
![]()
ben jij dat cybermans?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:35 schreef cybermans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die moet je nemen! (ik heb die dus echt niet... was de winnaar van de lokale pimp mijn bril competitie)
Het Huis dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke vriendinnen heb je
En Pearle is werkelijk waar zo suf bij ons hier.Saaie monturen ook. Hans Anders was weer te klinisch, ook geen leuke collectie. Voelde me eigenlijk alleen maar goed bij Specsavers.
Beter. Maar ze negeerden mij.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Het Huis dan?
* KrnKje vindt brillen best een sexy accessoire
ZIe je er te cheap uit?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter. Maar ze negeerden mij.![]()
Te laat, het borschtje wordt nu al gebakken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
tussen acht en negen meestalen nu pic's
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen pics... maar wel : een echte CULbril gevonden![]()
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wist niet dat papa-vork op internet stond?
Hij lijkt alleen niet heel erg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wist niet dat papa-vork op internet stond?
Woh als ik er ben, eten we nooit rond die tijd!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
tussen acht en negen meestalen nu pic's
Die krijg ik meestal ook pas in het begin van het nieuwe jaar en de aangifte hoeft pas op 1 april bij de belastingdienst binnen te zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:03 schreef AKnynke het volgende:
ik heb m'n jaaropgaven nog niet eens!
Jij kunt vast veel beter zingen, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scharrel kan niet ivm oma, gigolo weiger ik. Red me?
nee, gewoon hetero.quote:
Is Oma nog goed bij de tijd?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:![]()
Een vage kennis laat je toch geen kennis maken met oma?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh lieve cullers! Kunnen jullie me alsjeblieft helpen met het volgende probleem?
Stel, hypothetisch heh:hoi oma, dit is mijn fuckbuddy/toyboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scharrel kan niet ivm oma, gigolo weiger ik. Red me?
of is dat te direct![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Fuckbuddy is véél te directDat is het zelfde als scharrel, en dan draait Oma zich om in haar kist.
Ik ruik problemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is écht te direkt hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:56 schreef Vork het volgende:
Een fiets 'opneuken' zal het dan misschien nog wel goed doen bij oma.
Ok, ok...quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef Vork het volgende:
Ik zou toch echt een andere bril opzetten, als ik jou was.
Nee hoor. Ik zit een beetje flauwe cabaretier op Ned3 te bekijken.quote:
En daar ben ik ook maar mee gestopt. Werd te flauw.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef golfer het volgende:
Nee hoor. Ik zit een beetje flauwe cabaretier op Ned3 te bekijken.
Neuh, genieten van Serious Requestquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Is iedereen al naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |