quote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef AKnynke het volgende:voor Lein! Vandaag lekker even niets doen, dan komt het morgen allemaal wel goed!
De Duitser vertrekt morgen al naar huis. En ik zie hem 1 januari pas weer!
Ik ben ontzettend gelukkig.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
jij bent nog gelukkig met je dinnetje Vork![]()
![]()
Linkje pls.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nerds van Wonka?
Mooi bericht trouwens in de vorige SC Isa!
Zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook.
Wat goed om te horen!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend gelukkig.Jij ook neem ik aan?
ik mis hem nu al! stom is dat. maar goed, hij komt op 1 januari naar Munchen, gaat dan een groot deel van m'n vrienden ontmoeten, dus dat is wel heel tof!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef Vork het volgende:
Naar is dat he AKnynke, wachten.
Gelukkig hoef ik nog maar te wachten tot 23 december.
Nu al missen? Hij is toch nog niet weg?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef AKnynke het volgende:
ik mis hem nu al! stom is dat. maar goed, hij komt op 1 januari naar Munchen, gaat dan een groot deel van m'n vrienden ontmoeten, dus dat is wel heel tof!
Ook leuk, zeker met de huidige stand van de Pondquote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed om te horen!
yupen met oud en nieuw zitten we lekker saampjes in Canterbury om daar oa. ons 2 jarig jubileum te vieren
![]()
Ik ga oud en nieuw met een gedeelte van m'n vrienden vieren in Munchen. En hij is nog niet weg, maar vliegt morgen terug naar huis, en is tot die tijd heel erg druk met wassen en inpakken en stressen, en daar kan ie mij niet bij gebruiken! Dus denk dat ik hem vanmorgen voor het laatst gezien heb tot 1 januari!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Nu al missen? Hij is toch nog niet weg?Zijn je vrienden allemaal in Munchen dan? Ik begrijp er eventjes helemaal niets meer van.
Het vrienden en familie ontmoeten ging in het geval van mijn 'dinnetje' (wat een stom woord eigenlijk) wel heel erg efficiënt. Toen we feitelijk nog niets hadden was ze al wel op m'n verjaardag waar ze dus zo'n beetje iedereen (qua vrienden, ouders enzo) in een keer heeft ontmoet. Nu nog andersom.
kookboeken kopenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook leuk, zeker met de huidige stand van de Pond
quote:
Of had je het over de nerds van Wonka?quote:Man en vrouw sterven bijna tegelijk
Uitgegeven: 18 december 2008 10:40
Laatst gewijzigd: 18 december 2008 10:40
HAMONT - Een 93-jarige man en zijn 86-jarige vrouw in het Belgisch-Limburgse Hamont zijn enkele seconden na elkaar een natuurlijke dood gestorven.
De kinderen die zaterdag aan het sterfbed zaten, konden niet met zekerheid zeggen wie als eerste overleed.
Liza Bormans en Frans Habraken waren volgens hen als twee vergroeide bomen. Ze konden niet zonder elkaar. De vrouw had wel eens verzucht dat het mooi zou zijn als ze tegelijk zouden sterven.
"Hoeveel pijn het ook doet, we zijn tegelijk heel gelukkig voor hen'', zegt zoon Roger donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
"Hoe vaak gebeurt zoiets? Op een natuurlijke manier. Ik kan het bijna niet geloven. Het dringt nog niet tot ons door wat een mooi liefdesverhaal dit is.''
De begrafenisondernemer moest een speciale constructie bouwen in de dorpskerk om twee kisten naast elkaar te kunnen plaatsen.
Alleen als je héél oud bent geworden hoor!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nerds van Wonka?
Mooi bericht trouwens in de vorige SC Isa!
Zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook.
Dezelfde leeftijd als die twee zo'n beetje.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je héél oud bent geworden hoor!
De ouders van een kennis waren ook heel snel achter elkaar overleden. Zij was echt oud en hij wilde niet voordat zij ging. Hij ging twee dagen later. Hij zorgde al heel veel jaar voor haar en kon pas rusten als zij er niet meer was.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor Steer:
[..]
Of had je het over de nerds van Wonka?
Oh, ditte.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor Steer:
[..]
Of had je het over de nerds van Wonka?
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Dus... naar welke oma gaat ze dit weekend?
Ik onthoud nooit iets. Mijn man gelukkig ook niet trouwens, hihi. Ik kan gewoon een nieuwe trui kopen en tegen hem zeggen dat ik die vorig jaar ook al had. Heel makkelijk af en toe.quote:
Alles goed met t paard, en ik zit op bed want die moet ik nog voorzien van nieuw beddengoedquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gedaanIets nieuws zeggen en dan beweren dat ik het altijd al had
Alles goed met 'r paard? Lig je al terug in bed?
Wat maakt die studie voor jou ideaal?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Vork het volgende:
Ik wil hier ook even klagen, want ik werd vanmiddag door iemand gewezen op het bestaan van de voor mij ideale MSc studie. Maar ik had voor mezelf al besloten om hierna niet meer verder te gaan studeren. Bovendien is deze ook nog in Duitsland.
quote:
Omdat het de aandacht voor voeding en consument combineert met de ecologische inslag van de betreffende universiteit. In Wageningen heb je wel iets soortgelijks, maar dat is veel meer consumentenonderzoek gericht. Dat vind ik veel te specifiek. Dit is eigenlijk alles wat ik al doe en waartoe ik mij al een beetje met afstuderen heb willen richten. Op commercieel niveau bezig kunnen zijn binnen sectoren waar nog een flinke groei en voldoende ruimte voor creativiteit en inventiviteit mogelijk is.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat maakt die studie voor jou ideaal?
Dat niet alleen. Het is ook nog in het buitenland. Ik weet niet of ik nu nog wel trek heb ik zo'n heel avontuur. En hoewel de studie echt niet duur is (dat scheelt de helft in vergelijking met Nederland), is en blijft het evengoed nog een financiële aanslag. Kortom, het mag wel bijzonder nuttig, interessant en leuk zijn om daar van alles voor op te willen geven, ook sociaal gezien.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt wel als iets voor jou, Vork. Maar ik weet ook hoe beu je het studeren bent. Dilemma.
Ja, lekker.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Babes. Zal ik eendenborst maken vanavond?
ik zou het niet doenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Vork het volgende:
Dat niet alleen. Het is ook nog in het buitenland. Ik weet niet of ik nu nog wel trek heb ik zo'n heel avontuur. En hoewel de studie echt niet duur is (dat scheelt de helft in vergelijking met Nederland), is en blijft het evengoed nog een financiële aanslag. Kortom, het mag wel bijzonder nuttig, interessant en leuk zijn om daar van alles voor op te willen geven, ook sociaal gezien.
Ja, lekker wijf is het.quote:
Ik moet (serieus) altijd aan jou denken als ik haar op TV zie. Jullie lijken zo op elkaarquote:
Nee geen raar antwoord. Nu zie ik dat ook niet zitten. als ik er over een half jaar nog steeds aan denk/anders over denk, dan wordt het een ander verhaal. Misschien.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:11 schreef Isabeau het volgende:
ik zou het niet doen
Wel een beetje een raar antwoord aangezien ik het van Nynke nou net zo enorm stoer vond...
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz dan! Die is ook niet lekkerOok een kusje voor Bluezz hoor!
Je blik, lieve Tezz, je blik!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef Tezz het volgende:
Ik lijk niet op Nigella hoor. I wish!
Kledingmaat, lengte, haarkleur, kleur ogen en formaat tieten. Meer overeenkomsten zijn er niet.
Maar dat is het hele pakketquote:Op donderdag 18 december 2008 18:18 schreef Tezz het volgende:
Ik lijk niet op Nigella hoor. I wish!
Kledingmaat, lengte, haarkleur, kleur ogen en formaat tieten. Meer overeenkomsten zijn er niet.
Ja, alleen dat Brits even inruilen voor Brabants.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef Tezz het volgende:
Ik heb nie da heule pakket!
Nigella is horny, om op te vreten! Ikke niet hoor! dat maken wij wel uit
Mijn haar hangt stom steil langs mijn hoofd. nigella heeft een heel team kappers joh, ze heeft vast normaal ook zulk steil haar
Ik heb een onderkin.nigella is ook niet de slankste
Ik heb wel eens een pukkel. nigella vast ook! want ze is een echte vrouw![]()
Nigella heeft een mooi decollete, mijn tieten staan gewoon te ver uit elkaar voor een mooi 'spleetje'. kwestie van een goed bh dragen
Nigella draagt met trots en zelfvertrouwen haar net iets te strakke truitjes. Ik durf zoiets niet.tsja...daar kan ik je niet bij helpen
Dat is zo'n goed idee, dat ie hier ook volloopt nu.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Tezz het volgende:
Weet je, ik ga maar eens in bad liggen.
plattegrondquote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:
Steer, ben jij wel eens in de Frits Philipszaal geweest voor een concert?
Ik heb net kaartjes besteld en die zijn voor "deur 3, rij 1, stoel 13 en 15".
Zitten we dan gewoon eerste rij? Of is dat wishfull thinking?
Cool!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 20:00 schreef MuadDib het volgende:
[..]
plattegrond
![]()
Antony, eerste rij, veel mooier kan het niet worden
Eerst zak je heerlijk onder in het nét iets te hete water....ogen dicht en ontspannnnnn.... dan achterover je haar natmaken, desgewenst bril op en lekker lezen...ondertussen neem je steeds een slokje thee of wijn, en lees je nóg een hoofdstuk of artikel.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:35 schreef cybermans het volgende:
in bad liggen, na 10 min hou ik het al voor gezien... koud water en bored as hell. Of zijn jullie nog met bepaalde zaken bezig in bad?
ikke niet snappen wat e rzo leuk aan is
Ik word een beetje week van je verhaaltjequote:Op donderdag 18 december 2008 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Eerst zak je heerlijk onder in het nét iets te hete water....ogen dicht en ontspannnnnn.... dan achterover je haar natmaken, desgewenst bril op en lekker lezen...ondertussen neem je steeds een slokje thee of wijn, en lees je nóg een hoofdstuk of artikel.
Dan lekker haren wassen terwijl je de stop eruit trekt, dan sta je op en spoel je je helemaal af.
Dan lekker met natte haartjes en pantoffeltjes op de bank, uitrozen met een bakje koffie
Lekker he?
"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes."quote:Op donderdag 18 december 2008 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool!!!![]()
![]()
![]()
Owja, ik ben vanavond op de radio.Bij 3voor12, song van het jaar. Daar mag ik iets zeggen over Kraak & Smaak!
Owja, Isa, mijn rechter oog is roze. Wat nu? Ik heb morgen een feestje van mn werk.
Wat!!!! Mag Liejannuh een kwartier op de radio blaten??????quote:Op donderdag 18 december 2008 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes."
Oeh dat is geen enkel probleem denk ikquote:Op donderdag 18 december 2008 21:04 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Wat!!!! Mag Liejannuh een kwartier op de radio blaten??????
Als ik op de radio ben, dan zeg ik heel weinig. Vraag maar aan Isa.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeh dat is geen enkel probleem denk ik
And we love it. Doeiquote:Op donderdag 18 december 2008 21:10 schreef z80 het volgende:
deze nerd meld zich ook even.
maar ik verwacht hier een diepgaande discussie over eten.
wordt er alleen slap geouwehoerd door een thee kransje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |