quote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef AKnynke het volgende:voor Lein! Vandaag lekker even niets doen, dan komt het morgen allemaal wel goed!
De Duitser vertrekt morgen al naar huis. En ik zie hem 1 januari pas weer!
Ik ben ontzettend gelukkig.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
jij bent nog gelukkig met je dinnetje Vork![]()
![]()
Linkje pls.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nerds van Wonka?
Mooi bericht trouwens in de vorige SC Isa!
Zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook.
Wat goed om te horen!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend gelukkig.Jij ook neem ik aan?
ik mis hem nu al! stom is dat. maar goed, hij komt op 1 januari naar Munchen, gaat dan een groot deel van m'n vrienden ontmoeten, dus dat is wel heel tof!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef Vork het volgende:
Naar is dat he AKnynke, wachten.
Gelukkig hoef ik nog maar te wachten tot 23 december.
Nu al missen? Hij is toch nog niet weg?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef AKnynke het volgende:
ik mis hem nu al! stom is dat. maar goed, hij komt op 1 januari naar Munchen, gaat dan een groot deel van m'n vrienden ontmoeten, dus dat is wel heel tof!
Ook leuk, zeker met de huidige stand van de Pondquote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed om te horen!
yupen met oud en nieuw zitten we lekker saampjes in Canterbury om daar oa. ons 2 jarig jubileum te vieren
![]()
Ik ga oud en nieuw met een gedeelte van m'n vrienden vieren in Munchen. En hij is nog niet weg, maar vliegt morgen terug naar huis, en is tot die tijd heel erg druk met wassen en inpakken en stressen, en daar kan ie mij niet bij gebruiken! Dus denk dat ik hem vanmorgen voor het laatst gezien heb tot 1 januari!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Nu al missen? Hij is toch nog niet weg?Zijn je vrienden allemaal in Munchen dan? Ik begrijp er eventjes helemaal niets meer van.
Het vrienden en familie ontmoeten ging in het geval van mijn 'dinnetje' (wat een stom woord eigenlijk) wel heel erg efficiënt. Toen we feitelijk nog niets hadden was ze al wel op m'n verjaardag waar ze dus zo'n beetje iedereen (qua vrienden, ouders enzo) in een keer heeft ontmoet. Nu nog andersom.
kookboeken kopenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook leuk, zeker met de huidige stand van de Pond
quote:
Of had je het over de nerds van Wonka?quote:Man en vrouw sterven bijna tegelijk
Uitgegeven: 18 december 2008 10:40
Laatst gewijzigd: 18 december 2008 10:40
HAMONT - Een 93-jarige man en zijn 86-jarige vrouw in het Belgisch-Limburgse Hamont zijn enkele seconden na elkaar een natuurlijke dood gestorven.
De kinderen die zaterdag aan het sterfbed zaten, konden niet met zekerheid zeggen wie als eerste overleed.
Liza Bormans en Frans Habraken waren volgens hen als twee vergroeide bomen. Ze konden niet zonder elkaar. De vrouw had wel eens verzucht dat het mooi zou zijn als ze tegelijk zouden sterven.
"Hoeveel pijn het ook doet, we zijn tegelijk heel gelukkig voor hen'', zegt zoon Roger donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
"Hoe vaak gebeurt zoiets? Op een natuurlijke manier. Ik kan het bijna niet geloven. Het dringt nog niet tot ons door wat een mooi liefdesverhaal dit is.''
De begrafenisondernemer moest een speciale constructie bouwen in de dorpskerk om twee kisten naast elkaar te kunnen plaatsen.
Alleen als je héél oud bent geworden hoor!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nerds van Wonka?
Mooi bericht trouwens in de vorige SC Isa!
Zo gaat het bij mij en mijn vriendin ook.
Dezelfde leeftijd als die twee zo'n beetje.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je héél oud bent geworden hoor!
De ouders van een kennis waren ook heel snel achter elkaar overleden. Zij was echt oud en hij wilde niet voordat zij ging. Hij ging twee dagen later. Hij zorgde al heel veel jaar voor haar en kon pas rusten als zij er niet meer was.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor Steer:
[..]
Of had je het over de nerds van Wonka?
Oh, ditte.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voor Steer:
[..]
Of had je het over de nerds van Wonka?
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Dus... naar welke oma gaat ze dit weekend?
Ik onthoud nooit iets. Mijn man gelukkig ook niet trouwens, hihi. Ik kan gewoon een nieuwe trui kopen en tegen hem zeggen dat ik die vorig jaar ook al had. Heel makkelijk af en toe.quote:
Alles goed met t paard, en ik zit op bed want die moet ik nog voorzien van nieuw beddengoedquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gedaanIets nieuws zeggen en dan beweren dat ik het altijd al had
Alles goed met 'r paard? Lig je al terug in bed?
Wat maakt die studie voor jou ideaal?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Vork het volgende:
Ik wil hier ook even klagen, want ik werd vanmiddag door iemand gewezen op het bestaan van de voor mij ideale MSc studie. Maar ik had voor mezelf al besloten om hierna niet meer verder te gaan studeren. Bovendien is deze ook nog in Duitsland.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |