* Knut kan niet zo goed tegen halve informatie.
- Tara heeft van zondag op maandag bij me geslapen.
- Tara en ik zijn gisteren (dinsdag) naar twee bioscoopfilms geweest.
- Na de film bij Tara thuis geweest.
- Tara en ik hebben afgesproken elkaar deze week al weer te zien.
* Isabeau onthoudt zich van verder commentaar.
quote:
op 03-29-2000 om 10:22 AM schreef Knut het volgende:
[Knut eist nu een uitleg]
Ik ben niet nieuwsgierig maar of vertel wat er aan de hand is of hoe je mond er nou helemaal over][Knut kan niet zo goed tegen halve informatie]
Knut.. je haalt me de woorden uit de mond
quote:
op 03-29-2000 om 11:56 AM schreef Isabeau het volgende:
Objectiefste uitleg mogelijk:- Tara heeft van zondag op maandag bij me geslapen.
- Tara en ik zijn gisteren (dinsdag) naar twee bioscoopfilms geweest.
- Na de film bij Tara thuis geweest.
- Tara en ik hebben afgesproken elkaar deze week al weer te zien.* Isabeau onthoudt zich van verder commentaar
Isabeau vergat nog te vertellen dat we gisteren (dinsdag) voor we naar de film gingen een museum(pje) hebben bezocht en daarna hebben gegeten ergens in de stad (Groningen)
En ook dat het er op leek dat Isabeau bleef slapen, waar het niet dat haar beste vriendin haar perse thuis wilde hebben en haar op kwam halen uit Groningen.
* TARAraboemdijee levert verder ook 'nog' geen commentaar.
------------------
Remember those posters that said, "Today is the first day of the rest of your life"?
Well, that's true of every day except one.
The day that you die.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 29 Maart 2000).]
quote:
op 03-29-2000 om 01:32 PM schreef RemCow het volgende:
hmm ik denk dat ik dit forum maar eens ga volgen
Zeker doen Remcow. Volgens mij moet je redelijk wat onzin in je mars hebben
maar wat is onzin in deze?
zijn het geen 2 biscoopjes geweest maar 3? zijn ze naar een museum of museumpje geweest? is Isabeau nu wel of niet blijven slapen of was die vriendin een vriend?
* just me gaat dit topic maar eens haarscherp in de gaten houden.
* Isabeau en Tara zijn echt naar een museumpje geweest..
* Isabeau was op woensdag nog steeds bij Tara, maar heeft niet geslapen....
* Isabeau is door een man opgehaald....
* Isabeau heeft de nacht doorgebracht met een vrouw....
* Isabeau benadrukt nog even dat dit het onzin forum is, en dat dit hier toch wel past..
het past hier dus eigenlijk wel, maar ook weer niet, ingewikkeld he
Ik vraag me af wat er verder nog is dat men hier wilt weten.
quote:
op 03-29-2000 om 04:40 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:knip
Ik vraag me af wat er verder nog is dat men hier wilt weten.
Nou TARA als er nog iets is wat jij met ons wilt delen.. vertel dan maar hoor, wij kijken hier nergens meer van op
quote:
op 03-29-2000 om 10:22 AM schreef Knut het volgende:
*Knut eist nu een uitleg
Ik ben niet nieuwsgierig maar of vertel wat er aan de hand is of hoe je mond er nou helemaal over]*Knut kan niet zo goed tegen halve informatie]
Ik ook niet. Maar dat wist TARA al
quote:
op 03-29-2000 om 04:40 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:Ik vraag me af wat er verder nog is dat men hier wilt weten.
ik wil graag weten of jullie iets met elkaar hebben
quote:
op 03-30-2000 om 03:54 AM schreef Barbie het volgende:
ik wil graag weten of jullie iets met elkaar hebben
Barb dát ze iets hebben is onderhand duidelijk maar * just me wil graag weten wát ze met elkaar hebben.
quote:
op 03-29-2000 om 03:54 PM schreef De Parasiet het volgende:
Heeft remkoetje zelf geen liefdesleven?
Maar eh TARArarararara en Isa.. d'r komt zeker nog wel een keer of nie?
quote:
op 04-03-2000 om 05:26 PM schreef HaaiBaai het volgende:[quote]
* HaaiBaai kan zich, uiterlijk, voorstellen dat Tara iets met ISa wil, andersom echter niet...,
* TheMarco vindt dat een lullige opmerking..
quote:
* HaaiBaai vindt dat iedereen zicb er maar beter niet mee kan bemoeien, dat is over het algemeen slecht voor ontluikende relaties,
Waarom doe je het dan toch?
Marco
Bovendien is en blijft dit het Onzinforum... Anders laat je Knut het topic sluiten?
Over mijn 'lullige' opmerking:
Love moves in mysterious ways...
Oftewel, gelukkig zijn er ook mensen die verder kijken dan de verpakking.
* HaaiBaai is overigens zeer goed in lullige opmerkingen, misschien is daar brood in te verdienen? .
Uh...ik ben een dochter van Die2 en de zus van Haribo mach kleine bruder Froh
quote:
op 04-03-2000 om 06:41 PM schreef HaaiBaai het volgende:
Ik geef mijn mening, beste Marco...
Yep, doen bepaalde politieke partijen ook.
quote:
Bovendien is en blijft dit het Onzinforum... Anders laat je Knut het topic sluiten?
Het feit dat dit het onzinforum is betekent niet dat je maar zo mensen mag gaan afzeiken en kwetsen. Vertel me maar eens waar je het recht vandaan denkt te halen dat te mogen doen.
Marco
* HaaiBaai neemt dan maar zijn blijkbaar als te bot overgekomen opmerking terug, aangezien hij Marco een toffe peer vindt die bovendien al een deukje heeft gehad de afgelopen dagen.
* HaaiBaai vindt overigens nog steeds dat Marco iets te overspannen reageerde .
* HaaiBaai is verder blij om te zien dat er verder niet echt meer gezeken wordt over de mogelijke relatie tussen deze twee sympathieke Fok!-ers.
* HaaiBaai denkt toch ook nog steeds dat Knut beter dit topic kan sluiten en vraagt zich af hoezo hij het überhaupt opende....
* HaaiBaai denkt tevens dat hij weer veel te laat op is en dat het hoog tijd wordt dat hij gaat slapen voordat hij nog meer stompzinnige dingen gaat posten.
* HaaiBaai denkt echter ook dat hij eerst nog heeeeel even een paar andere topicjes langsgraast... .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |