owja ... J was de harderneesquote:
ga je schamen p00pquote:
quote:
3? Ik zie maar 2 meisjes!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Welke van de 3 is het?
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
3? Ik zie maar 2 meisjes!
3? Ik zie er maar 2? *veward maar berustend verder staart*quote:Op donderdag 18 december 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de 3 is het?
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg gewoon 12 maanden salaris en 8% vakantiegeld in mij. En gratis OV, telefoon en laptop. En een wii
Hou je kop, drankorgelquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef GI het volgende:
[..]
Zit dat niet rot, met zo'n wiimote ?
Zullen we maar weer gaan, Vork? Kwam alleen voorquote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef Vork het volgende:
Ja een goede TT is een must tegenwoordig. Anders komen (whehe) de bekende gezichten niet meer opdagen.!
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zullen we maar weer gaan, Vork? Kwam alleen voorRipley
Heb ik weer goed gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:51 schreef GI het volgende:
De TT trekt (whehe) wel een hoop bekende gezichten
Ja hoi, ik ben er nog! Hier blijven popjes!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar gaan we heen dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er even uitgebreid van aan het genieten, JKquote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mot je mijn prachtige pixelbloem niet, R?
Overal waar Ripley naartoe gaat natuurlijk. Duh.quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overal waar Ripley naartoe gaat natuurlijk. Duh.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overal waar Ripley naartoe gaat natuurlijk. Duh.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:
Ik ben er even uitgebreid van aan het genieten, JK
echte heerdense pickup linequote:
Ruilen voor mijn kerststol?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb net mijn Netbookje opgehaald als kerstcadeau.
nee .... "He deerne, goa ie mit noar t centrum bier drinkn" is beter?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je: "He deerne, goa je mit brommers kiek'n?"
In Heerde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de Aep?"quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee .... "He deerne, goa ie mit noar t centrum bier drinkn" is beter?
vervang t door n en ik zal er over nadenkenquote:
Verdomme A. Heerde ligt aan de goede kant van de IJssel, in Gelderland dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Adelante het volgende:
Wat is Heerde? Is dat ergens boven Zwolle nog ofzo?
In 't Harde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de nieuw breek?"quote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Heerde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de Aep?"
Gelderland en diens hoofdstadquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verdomme A. Heerde ligt aan de goede kant van de IJssel, in Gelderland dus.
Zwolle ligt Over de IJssel -> in Overijssel.
Oh, da's niet waar, de Radstaecke was ook tofquote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef Adelante het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan de Olde Beth, qua kansloze boeren uitgaansvoorzieningen dan
Ik heb stage gelopen op de veluwe. En toen keken mensen me raar aan als ik een minirokje aan had. Of een leren broek.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
In 't Harde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de nieuw breek?"
en als ze zo oud zijn als jij zouden ze zeggen "Goa ie mit stapp'n in de red?"
Heerlijk de veluwe
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ik versta alleen ABN mensenEn plat amsterdam
Ach het bier smaakte er goed, maar je moest er verdomt veel van drinken om uit te vogelen of je nou met een kerel of met een vrouw stond te praten, tering, wat een koeien lopen daar rond zegquote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
de Olde Beth in Wehl, daar ken ik alleen maar slechte verhalen over
verwar je raar niet met geil?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen op de veluwe. En toen keken mensen me raar aan als ik een minirokje aan had. Of een leren broek.
da kump von selluf mien jungskequote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik versta het allemaal wel... ik kan alleen niet platproatn
whehequote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach het bier smaakte er goed, maar je moest er verdomt veel van drinken om uit te vogelen of je nou met een kerel of met een vrouw stond te praten, tering, wat een koeien lopen daar rond zeg
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
da kump von selluf mien jungske
Op 't Harde!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
In 't Harde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de nieuw breek?"
en als ze zo oud zijn als jij zouden ze zeggen "Goa ie mit stapp'n in de red?"
Heerlijk de veluwe
Waarom ging je mij toen niet bellen om bier te drinken?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik heb stage gelopen op de veluwe. En toen keken mensen me raar aan als ik een minirokje aan had. Of een leren broek.
Omdat ze witte wijn met ijs drinktquote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom ging je mij toen niet bellen om bier te drinken?
Aha, wel stagelopen op de Veluwe, met een minirokje en leren broek, maar niet bierdrinken?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Omdat ze witte wijn met ijs drinkt.
Welnee, ik ben mijn hele leven al omringd met platproatende mensen en ik kan er zelf helemaal niks van.quote:
Ik hoefde ook nog geen inburgeringscursus te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aha, wel stagelopen op de Veluwe, met een minirokje en leren broek, maar niet bierdrinken?
Dan ben je volgens mij aan het weigeren om te integreren!
Die had ik je graag willen geven, anders, whehehe.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Ripley het volgende:
Ik hoefde ook nog geen inburgeringscursus te doen
hij heeft er speciaal danslessen bij fons voor genomenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die had ik je graag willen geven, anders, whehehe.
*winkie winkie*
Dat blijft toch een leuke binnenkomer in het topic R.quote:
eeey das mijn toal! ( die ik niet ken... b.t.w. )quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee .... "He deerne, goa ie mit noar t centrum bier drinkn" is beter?
*schaam*quote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Arma is in Zoetermeer geweest.
*wijst en lacht*
Dank jequote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef TALIN het volgende:
[..]
lijkt sprekend!!
feli nog met je voortplantingssucces!
Wanneer wordt je dochter ook alweer 18?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Armageddon het volgende:
*schaam*
2027.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer wordt je dochter ook alweer 18?.
Ach kijk nouquote:
sorryquote:
Vix.quote:Op donderdag 18 december 2008 @ 18:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja dat duurt nog even
Cute hoor
Bijna HW.. Bijna..quote:
Heel erg fijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:06 schreef Joene het volgende:
Kabel Geraakt.
Drukste dag van het jaar.quote:
Pis ze tussen de tenen J!quote:
Slaan met een stok en zeggen dat hij normaal moet doen U.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
D'r staat een man in m'n kelder met een slijptol om de afvoer te maken. En als hij niet slijpt, zingt hij Roy O.'s Crying.
Overmacht, gewoon lekker naar huis gaan!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overmacht, gewoon lekker naar huis gaan!.
Glühwein en stol?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
Vanmiddag kerstbijeenkomst. Gezellig.
Wss water en crackers. Alles is te duur.quote:
De kerstborrel gisteren hier was een groot succes, hem me goed lam gezopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wss water en crackers. Alles is te duur.
DAT IS HET HEUL NIET LUL NIET ZO DOM UIO!!!~1~1!1~!~!!!1quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de andere kant: het is wel weekend.
Waar zegt Niemand goedemorgen tegen je dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goedemorgen tegen mij?
Ik ben het de laatste tijd heel vaak met je eens. Ook nu weer.quote:
14.gifquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste tijd heel vaak met je eens. Ook nu weer.
Breek mij de bek niet open, gisteren kerstontbijt met als surpriseact, jaja, Frans Fucking Bauer!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
Vanmiddag kerstbijeenkomst. Gezellig.
Ik kan niet echt medelijden hebben met iemand die zulke kerstpakketten krijgt elk jaar, sorry.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open, gisteren kerstontbijt met als surpriseact, jaja, Frans Fucking Bauer!
Heb een ober omgekocht om me 3 flessen champagne extra te brengen en heb me met 3 medestanders in een hoekje van de zaal verschanst met HELE boze blikken naar iedereen die "polonaise-like" in de buurt durfde te komen.
Echt, wat je al niet moet doorstaan voor een redelijk kerstcadeau.
yepquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Kreeg jij vorig jaar niet een Wii?
Ik mocht kiezen tussen een rugzak en een koffer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef Misstique het volgende:
Kom ik aan met mn fukkin kerststol.
ach je hebt teminste een fuckkin kerststolquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef Misstique het volgende:
Kom ik aan met mn fukkin kerststol.
kreeg ik maar wat dan had ik nog watquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij kreeg een stuiver een trap in je maag Barra?
vraag dat maar aan je moederquote:
Jij hebt vakantie gekregen.. Betaald.. Tot april!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kreeg ik maar wat dan had ik nog wat
ja maar ja maar.... je hebt gelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt vakantie gekregen.. Betaald.. Tot april!!!
TRAP ME!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
En dan ook nog zeuren dat ie geen trap in zijn maag krijgt.
In je maag niet.. Maar buk maar.. En schop onder je reet kan je van me krijgen.quote:
maandag 2de gesprekquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef GI het volgende:
Je bent gewoon een freeloader. Ga solliciteren ofzo.
Ben je ongesteld, K?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef GI het volgende:
Je bent gewoon een freeloader. Ga solliciteren ofzo.
quote:
Buk eens...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit uit mijn geslachtsdeel gebloed. Is dat een indicator ?
Ik wel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit uit mijn geslachtsdeel gebloed. Is dat een indicator ?
Dat is geen indicator.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef GI het volgende:
zeg dat wel... ik kom net terug van ADSL helpen installeren bij kennissenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef zovty het volgende:
Joh, gedoe met KPN. Wat gek, ik heb noooooooooit gedoe met kpn. KPN is eens van sneerlands best functionerende organisaties. Je kunt er heel goed afspraken mee maken, hun facturatiesysteem is perfect. De helpdesk kan je altijd gelijk verder helpen. Aplaus voor KPN!
Drink maar een sangriaatje op mequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Jimbo het volgende:
tvp uit zonnig spanje met een graadje of 20
Op mijn gezondheid jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef TALIN het volgende:
[..]
op je?
inversteren in je??
waar ben je mee bezig meid??
Andere provider?quote:
Neuh , kpn heeft 30 meter nieuwe leiding naast de oude gemaaktquote:
Of juist wel oud.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
heul wel, maar je hebt een jonge vriendin, dus dan voel je je minder oud
Leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 12:55 schreef VixenFromHell het volgende:
MoBlo!!![]()
Q.
Ik moet ook zo werken.. wordt vast een leuk dagje. Ik ben namelijk postbezorger bij TNT
voor sommige mensen wel jaquote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, coma, coma.
2 dagen van de wereld geldt niet als coma toch?
TOCH?
die bejaarden van tegenwoordigquote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe dat is een nadeel he van dat coma zuipen?
quote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef n00cL30n het volgende:
Die zijn ook niets meer gewend.
Speaking of which.... Waar blijft de tettenfoto MoBlo.
overated shit.quote:Op maandag 22 december 2008 09:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, "'t is the season to be jolly, blablablablabla blabla bla bla."
Zoiets.
Ati Radeon 4870 X2.quote:Op maandag 22 december 2008 09:15 schreef Armageddon het volgende:
overated shit.
Wat is op het moment een beetje de shit op videokaart gebied kwa games. Iemand?
quote:Op maandag 22 december 2008 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, er was iets met kerst he?
Je bent alvast een pc aan het samenstellen voor mini a?quote:Op maandag 22 december 2008 09:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
overated shit.
Wat is op het moment een beetje de shit op videokaart gebied kwa games. Iemand?
Jij vroeg naar "de shit".quote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef Armageddon het volgende:
400!!??
Iets betaalbaarders wat Red Alert 3 op max af kan spelen?
Deze maar dan. Net boven de 200 euro inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij vroeg naar "de shit"..
Dan een gewone HD4870. Of een Nvidia GTX260 Core 216.
Die zijn er allebei zo rond de ¤200,- meen ik.
Weet niet of je daarmee RA3 op 2560x1600 met alle AA en AF aan kan spelen trouwens.
Jeuhj!quote:
Ja, die ga ik ook halen zodra mijn salaris (incl bonus) er is deze maand. Mooie, redelijk betaalbare upgrade van "onze" huidige kaart Aquote:Op maandag 22 december 2008 09:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Deze maar dan. Net boven de 200 euro inderdaad.
Club3D HD 4870 1024MB GDDR5
Die van mij heeft het helaas begeven. Wat doe jij met je oude kaart? Kan ik die niet overnemen voor een zacht prijsje?quote:Op maandag 22 december 2008 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook halen zodra mijn salaris (incl bonus) er is deze maand. Mooie, redelijk betaalbare upgrade van "onze" huidige kaart A.
Moet ik ff kijken als ik die nieuwe heb danquote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mij heeft het helaas begeven. Wat doe jij met je oude kaart? Kan ik die niet overnemen voor een zacht prijsje?
Je moe nie lulluh!quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Kreator het volgende:
Op mijn 8800GT draai ik RA3 ook wel op full (maar het is een kutgame geworden).
Groetjes,
Krea.
Laat even weten dan. Heb je ook gematst met die xbox.quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken als ik die nieuwe heb dan. Meestal heb ik nog wel doelen voor mijn hardware
.
Truequote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Laat even weten dan. Heb je ook gematst met die xbox.
1280x1024. Ik heb nog eenquote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op welke resolutie, Krea?
Groetjes, terug.
Aight!quote:Op maandag 22 december 2008 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Je hoort het nog wel van me tzt, voorlopig heb ik nog niets gekocht.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef Q. het volgende:
Ja, goeiemorgen. Valt niet mee, dat opstaan.
Kusje dr op?quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville weent zachtjes.
ik weet !quote:
Als in intern?quote:Op maandag 22 december 2008 @ 12:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet !
Zeg Q. Ga je bij rabo int?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |