Heel erg fijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:06 schreef Joene het volgende:
Kabel Geraakt.
Drukste dag van het jaar.quote:
Pis ze tussen de tenen J!quote:
Slaan met een stok en zeggen dat hij normaal moet doen U.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
D'r staat een man in m'n kelder met een slijptol om de afvoer te maken. En als hij niet slijpt, zingt hij Roy O.'s Crying.
Overmacht, gewoon lekker naar huis gaan!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overmacht, gewoon lekker naar huis gaan!.
Glühwein en stol?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
Vanmiddag kerstbijeenkomst. Gezellig.
Wss water en crackers. Alles is te duur.quote:
De kerstborrel gisteren hier was een groot succes, hem me goed lam gezopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wss water en crackers. Alles is te duur.
DAT IS HET HEUL NIET LUL NIET ZO DOM UIO!!!~1~1!1~!~!!!1quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de andere kant: het is wel weekend.
Waar zegt Niemand goedemorgen tegen je dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goedemorgen tegen mij?
Ik ben het de laatste tijd heel vaak met je eens. Ook nu weer.quote:
14.gifquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste tijd heel vaak met je eens. Ook nu weer.
Breek mij de bek niet open, gisteren kerstontbijt met als surpriseact, jaja, Frans Fucking Bauer!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
Vanmiddag kerstbijeenkomst. Gezellig.
Ik kan niet echt medelijden hebben met iemand die zulke kerstpakketten krijgt elk jaar, sorry.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open, gisteren kerstontbijt met als surpriseact, jaja, Frans Fucking Bauer!
Heb een ober omgekocht om me 3 flessen champagne extra te brengen en heb me met 3 medestanders in een hoekje van de zaal verschanst met HELE boze blikken naar iedereen die "polonaise-like" in de buurt durfde te komen.
Echt, wat je al niet moet doorstaan voor een redelijk kerstcadeau.
yepquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Kreeg jij vorig jaar niet een Wii?
Ik mocht kiezen tussen een rugzak en een koffer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef Misstique het volgende:
Kom ik aan met mn fukkin kerststol.
ach je hebt teminste een fuckkin kerststolquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef Misstique het volgende:
Kom ik aan met mn fukkin kerststol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |