yepquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Kreeg jij vorig jaar niet een Wii?
Ik mocht kiezen tussen een rugzak en een koffer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef Misstique het volgende:
Kom ik aan met mn fukkin kerststol.
ach je hebt teminste een fuckkin kerststolquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef Misstique het volgende:
Kom ik aan met mn fukkin kerststol.
kreeg ik maar wat dan had ik nog watquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij kreeg een stuiver een trap in je maag Barra?
vraag dat maar aan je moederquote:
Jij hebt vakantie gekregen.. Betaald.. Tot april!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kreeg ik maar wat dan had ik nog wat
ja maar ja maar.... je hebt gelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt vakantie gekregen.. Betaald.. Tot april!!!
TRAP ME!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
En dan ook nog zeuren dat ie geen trap in zijn maag krijgt.
In je maag niet.. Maar buk maar.. En schop onder je reet kan je van me krijgen.quote:
maandag 2de gesprekquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef GI het volgende:
Je bent gewoon een freeloader. Ga solliciteren ofzo.
Ben je ongesteld, K?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef GI het volgende:
Je bent gewoon een freeloader. Ga solliciteren ofzo.
quote:
Buk eens...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit uit mijn geslachtsdeel gebloed. Is dat een indicator ?
Ik wel!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit uit mijn geslachtsdeel gebloed. Is dat een indicator ?
Dat is geen indicator.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef GI het volgende:
zeg dat wel... ik kom net terug van ADSL helpen installeren bij kennissenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef zovty het volgende:
Joh, gedoe met KPN. Wat gek, ik heb noooooooooit gedoe met kpn. KPN is eens van sneerlands best functionerende organisaties. Je kunt er heel goed afspraken mee maken, hun facturatiesysteem is perfect. De helpdesk kan je altijd gelijk verder helpen. Aplaus voor KPN!
Drink maar een sangriaatje op mequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Jimbo het volgende:
tvp uit zonnig spanje met een graadje of 20
Op mijn gezondheid jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef TALIN het volgende:
[..]
op je?
inversteren in je??
waar ben je mee bezig meid??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |