Imelda Marcos.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik een schitternde satirische stunt zou zijn?
dat bij de presidentsverwisseling er georganiseerd de menigte masaal schoenen gaat gooien, om aan die woesteinratten te laten zien, dat ze een beetje achter lopen.
Daarna een YT filmpje, waarbij Bush laat zien dat hij meer schoenen heeft dan die Filipijnse madam (waarvan ik de naam ff kwijt ben)
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als wij het ooit eens zouden zijn dan zou je al lang in mijn vriezer liggen.
quote:
Lurker die je bent.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lurker die je bent.
Jijj komt zeker ook altijd op een Amerikaans feestje zonder drank bij je te hebben met het excuus... "Ik ben europeaan.."
Niet standaardquote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw ritme is ook allerminst standaard te noemen he?
quote:
Gezellig, denk ik dan!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet standaard
Maar doordat ik nu overdag ook nog slaap en 's avonds vroeg naar bed ga heb ik 's nachts nog minder slaap nodig
Ah, dat is kut!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb nu gvd ook nog oorpijn ook doordat ik 200 keer per dag m'n neus moet snuiten
Aww beterschappiesquote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb nu gvd ook nog oorpijn ook doordat ik 200 keer per dag m'n neus moet snuiten
ff stomen ? misschien loopt het er dan net zo uit als op die fotoquote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef Manu82 het volgende:
Ik geloof je...quote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb even wat andere dingen gedaan
Hij doet het toch nog? Wat maakt het nou uit dat ie een beetje, scheef is.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb de OP in de wiki maar weggehaald, omdat er nog users zijn die het leuk vinden iets te verkloten waar sommigen mee bezig zijn geweest....
Het was bagger, maar wel iets van de ex-[CBL]
Jammer dat sommigen dollen en niet weten te onderscheiden met iets wat samen geregeld is.
Ben benieuwd naar de volgende OP. Succes ermee.
Misschien wel een idee om straks even te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff stomen ? misschien loopt het er dan net zo uit als op die foto
Die deed het toch gister niet meer toen ze hem wilde veranderen in die kerstzooi?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De avatar van Caro staat er niet meer in.![]()
CarO heeft een nieuwe met Kerstmuts en die staat niet in mijn bewaarde OP.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doet het toch nog? Wat maakt het nou uit dat ie een beetje, scheef is.![]()
Gewoon terugzetten hoor LS!![]()
De avatar van Caro staat er niet meer in.![]()
Heb je je maggi wel gehad?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om straks even te doen
Ja top! Je staat er weer in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja top! Je staat er weer in!
Ik heb 'm gewoon weer terug gezet in mn managerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Screw them.
We're going home.
Je kunt het altijd hier vragen: [Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #69quote:Op donderdag 18 december 2008 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag er ook wel een leuke OP komen, maar dan zonder ava's, anders lijkt het al snel dat anderen hier niet welkom zijn.(of we krijgen een hele lange lijst straks) Een mooie banner net als fok zelf heeft verdienen we wel. Het is jammer dat ik mijn eigen pc ff niet heb, anders had ik wel iets moois voorgesteld.
Dat de OP langer laadt bij mij boeit me niet iig.
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon weer terug gezet in mn manager
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja top! Je staat er weer in!
Bespaar je de moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf het begin was er afgesproken dat er een OP gekozen zou worden uit de inzendingen.
Er kwamen geen inzendingen, dus hebben Marrije, Leandra en ik deze OP gemaakt.
Verder waren er geen inzendingen. Dus TS'ers die een topic openen doen er niet goed aan om de OP niet te respecteren.
En zeker niet om commentaar te hebben op de enige ingezonden OP.
Maak dan zelf een betere die we kunnen gebruiken, maar ga niet lopen kloten op iets waar users mee bezig zijn geweest.
Hoi!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:gaan we het weer over de OP hebben.... nee toch?
ik vind het leuk hoor dat je het gemaakt hebt LS ik kan dat allemaal niet
maar als ik twee borreltjes in mijn mik heb zal ik het wel vergeten......
Volgens mij wel meerderequote:Op donderdag 18 december 2008 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok!
Kan iemand die OP weer in de wiki zetten?
Hoeveel OP's mogen er eigenlijk in een wiki staan voor 1 SC, anders doen we gewoon meerdere, en voor de mensen die ze niet willen gebruiken prima! En misschien moet er idd iets in de OP staan, van iedereen is hier welkom ofzo?
God, wat ben ik wakker?
heb jij een manager?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon weer terug gezet in mn manager
Die heb je ookquote:Op donderdag 18 december 2008 02:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil ook een manager
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb jij een manager?![]()
ik wil ook een manager
zing jij?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj zingt toch niet vrijdagavonds? Nou dan!
Ik kom niet eens meer in een kerk!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zing jij?
voor je de kerk uitgaat zeker ........
Ik ook niet meer de komende wekenquote:Op donderdag 18 december 2008 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj zingt toch niet vrijdagavonds? Nou dan!
Je bent de kerkquote:Op donderdag 18 december 2008 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens meer in een kerk!![]()
![]()
Oja, APK is op vakantie he?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook niet meer de komende weken
Hebben we hier een zangeres onder ons of ben ik weer op het verkeerde spoor.........quote:Op donderdag 18 december 2008 02:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook niet meer de komende weken
quote:
Zou je die in de wiki kunnen zetten?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nu snap ik het pas.........
hé hé
sorry........ één roseetje........
Nite nitequote:
dan ga je wat?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nite nite![]()
![]()
Nog eenen dan ga ik ook
Peter houdt hem wel in de gatenquote:Op donderdag 18 december 2008 02:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, Joran heeft maximale bewaking, dus ieder ander heeft nu vrij spel.
gezellie............quote:Op donderdag 18 december 2008 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe doorzichtig een kansloze drugsgebruiker ook is.
Ik wist dat deze post zou komen.
Dan is het dus geen surprisequote:Op donderdag 18 december 2008 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In bed liggen staren naar het plafondquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In bed liggen staren naar het plafond![]()
*mooie poster heeft
hé fatsoquote:Op donderdag 18 december 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is beter, een kansloze drugsgebruiker of een snertvent?
Ik heb er meerdere complimenten over ontvangen hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is erger?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is beter, een kansloze drugsgebruiker of een snertvent?
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is erger?
Een snertvent met een UNOX-worst
Of een vent die met een natte scheet na kippensoep in zijn onderbroek morst????
Wist je dat niet? Ik ben stiekem madonna!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja .... eh...... ik dacht misschien zingt iemand van jullie ofzo
weet ik veel.....
Hij staat er hoorquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik ben stiekem madonna!![]()
Heul waar!![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zijn er nog meer keuze's
mijn ideale man zit er tot nu toe nog niet tussen......
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
volgens mij ben jij wel een kloon maar ik weet nog niet van wie
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
afblijven......... hij had het tegen mij !
Is leuk en blond verleden tijd?quote:
Ik zou nooit tussen jullie liefde in durven te komen!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ken je nagaan.......
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou nooit tussen jullie liefde in durven te komen!
Nee! Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik maak grappie Lies........
Go ahead eagels........
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF is er met Fok! aan de hand, ik moet zeven keer opnieuw laden voordat ik wat zie
o oké van wie?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Je maakt een grapje?![]()
Maar serieus, ik ben geen kloon!
Nieuwe policy voor lastige mensenquote:Op donderdag 18 december 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF is er met Fok! aan de hand, ik moet zeven keer opnieuw laden voordat ik wat zie
Hoe bedoel je anders?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o oké van wie?
ik vind je wel heel anders dan in het begin trouwens.......
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee, ik lig uitgemergeld op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |