Dat rode pijltje swaffelt wel erg snel.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
http://www.kroma.no/2008/bushgame/
Ik ben wel benieuwd wat er in de Arabische (?) comments staat.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat rode pijltje swaffelt wel erg snel.
Ik denk dat het goed is dat we het zien. Misschien kunnen we zelf niets doen, maar ik denk dat alle hulp welkom is.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat klagen we soms he?
Of moet je het toch dichter bij huis zoeken en denken.... "ver van mijn bed"?
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moslims, Bulgaren, Polen, Zigeuners, Antillianen, Mocro's en al dat "tuig" het land uit.
Zal dat ons land beter maken?
Dan blijft de crimminaliteit alleen maar bij de Nederlanders. Gevangenissen zullen minder vol zijn, je bent veiliger op straat.
Is dat de oplossing?
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:04 schreef CarOnline het volgende:
Net de SuperHuisvrouw gezien ofzo.
Mijn hemel wat een teringbende!
Maar madame zat dan ook 5 uur per dag overdag achter de PC dus ze had geen tijd om schoon te maken![]()
Zelfs het badwater zat er gewoon nog in, want ja, stop vergeten eruit te halen.
En dat dus al een dag of wat
Als ik die "korte lontjes" van die culturen zie, dan heb ik ze toch liever ver van mij vandaan. Ik los een meningsverschil liever op met woorden en niet met zo'n rimboemes of andere moordwapens. En alles wat je ziet vanuit die landen is dood en verderf, dat zit in hun cultuur.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat we het zien. Misschien kunnen we zelf niets doen, maar ik denk dat alle hulp welkom is.
Haar zoon durfde zijn vriendin niet mee naar huis te nemen, vreemd he?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:04 schreef CarOnline het volgende:
Maar madame zat dan ook 5 uur per dag overdag achter de PC dus ze had geen tijd om schoon te maken![]()
Ja maar ze had ook nog een zoontje van zes en ze werkte niet! Gewoon een lui mens.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens 5 uur achter de PC, maar ik hou nog net tijd over om het stopje eruit te trekken.![]()
Ohw wacht, ik heb geen bad!
Ik vind dat je tot op zekere hoogte mag intergratie mag verwachten, ik bedoel, ik vind dat ze de taal moeten kunnen spreken, en dat ze zich aan de in het land geldende wetten moeten houden.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
-knip-
Bestaat integratie?
Of zijn het "gastarbeiders" die onze gastvrijheid misbruiken?
Ohh heb je t gezien?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haar zoon durfde zijn vriendin niet mee naar huis te nemen, vreemd he?
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:04 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind dat een soort van mishandeling, want de situatie is dus onleefbaar. Precies wat je zegt, wat zij doet moet ze zelf weten, maar hij is er de dupe van.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ze had ook nog een zoontje van zes en ze werkte niet! Gewoon een lui mens.
Kijk dat zij in de teringbende wil zitten moet ze zelf weten, maar dat kind kent niet anders dan: voor de TV ontbijten, eten, ze kookt nooit want gasfornuis onvindbaar, en hij kan nooit vriendjes mee naar huis want ja, het is zo'n zooi. En dan écht een zooi. 't Kind had 2 slaapkamers, maar sliep bij ma in bed tussen de stofnesten omdat die kamers zo'n rotzooi waren.
Echt, onvoorstelbaar!
In Nederland?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ze had ook nog een zoontje van zes en ze werkte niet! Gewoon een lui mens.
Kijk dat zij in de teringbende wil zitten moet ze zelf weten, maar dat kind kent niet anders dan: voor de TV ontbijten, eten, ze kookt nooit want gasfornuis onvindbaar, en hij kan nooit vriendjes mee naar huis want ja, het is zo'n zooi. En dan écht een zooi. 't Kind had 2 slaapkamers, maar sliep bij ma in bed tussen de stofnesten omdat die kamers zo'n rotzooi waren.
Echt, onvoorstelbaar!
En daarna kook je er soep van?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee?
Ik badder ook al 3 maand in hetzelfde water. Ff de waterkoker erin om op temperatuur te komen en je kan weer heerlijk badderen in warm water.
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En daarna kook je er soep van?
Ja, maar nu gaat het helemaal goedquote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat een soort van mishandeling, want de situatie is dus onleefbaar. Precies wat je zegt, wat zij doet moet ze zelf weten, maar hij is er de dupe van.
Misschien omdat het daar kan, maar dezelfde mensen maken in het westen geen kans.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik die "korte lontjes" van die culturen zie, dan heb ik ze toch liever ver van mij vandaan. Ik los een meningsverschil liever op met woorden en niet met zo'n rimboemes of andere moordwapens. En alles wat je ziet vanuit die landen is dood en verderf, dat zit in hun cultuur.
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaat het helemaal goed
Ben benieuwd voor hoelang. Ohh misschien zit ze wel op Fok![]()
Ja Coos, in Nederland.
Ik snap dat jullie het over grootsere dingen hebben maar ik heb naar sbs6 zitten kijken
Slaap lekker Coos!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:18 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog Premtime kijken en dan ga ik naar bed.
Je mag pics van mn keuken hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi slechte huisvrouw!
Ervan uitgaande dat het eerder is opgenomen dan uitgezonden willen we nu pics van je keuken!
Ik kwam met mijn MEAO-Spaans in Spanje wonen, in een dorp waar ze amper Engels spraken. Dus ik moest wel Spaans leren. Zou ik dat niet hebben gedaan, dan was ik binnen een jaar weer in Nederland geweest. Maar ik wilde me daar als een burger voelen, natuurlijk ook omdat ik met een Spaanse daar woonde. Maar vooral om met de mensen om te kunnen gaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat je tot op zekere hoogte mag intergratie mag verwachten, ik bedoel, ik vind dat ze de taal moeten kunnen spreken, en dat ze zich aan de in het land geldende wetten moeten houden.
Maar voor mij hoeft echt niet iedereen vlaggetjes uit te hangen, bij voetbal, of dat ze het volkslied kunnen zingen ofzo. Ik ken hem toevallig wel, maar menig nederlander die hem niet kent.
Ik vind het gewoon een moeilijk vraagstuk.
Ik bedoelde van die vrouw, als ze op fok zat te lurken nu.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je mag pics van mn keuken hoor![]()
Heb de hele avond staan boenen. Nou ja, de halve avond.
O ik snap je al Liesjequote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het inmiddelsquote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van die vrouw, als ze op fok zat te lurken nu.![]()
Ja lekker man, ben je helemaal klaar? Morgen helemaal niets doen!![]()
Naja soort van niets, want je hebt kinderen toch? Dan heb je altijd wel wat te doen!
Heb je ze ook van jou onder de douche?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kwam met mijn MEAO-Spaans in Spanje wonen, in een dorp waar ze amper Engels spraken. Dus ik moest wel Spaans leren. Zou ik dat niet hebben gedaan, dan was ik binnen een jaar weer in Nederland geweest. Maar ik wilde me daar als een burger voelen, natuurlijk ook omdat ik met een Spaanse daar woonde. Maar vooral om met de mensen om te kunnen gaan.
En het synische is dat mijn scheiding was, dat ik verdomd goed met de mensen om ging, iets waar een stadstrut van mijn ex niet mee kon leven.
Tot op de dag van vandaag (ok, zaterdag) heb ik nog contact met die mensen.
Is gewoon een kwestie van je aanpassen en je afkomst niet vooropstellen.
Ik deed het in het begin ook wel.... "Tja, in Nederland doen we het zo of zo...."
"Maar je woont nu in Spanje, pas je maar aan......."
En dat deed ik en is me prima bevallen.
Ja hoor!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je ze ook van jou onder de douche?
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het inmiddels![]()
Ja, tis kerstklaar beneden.
Zo leuk, allemaal nieuwe prullen.
En nu boven nog even met de bezem er door en ik kan de dis voorbereiden![]()
Even opzoek voor een tafellaken enzo
Godsdienst is moordend, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zeg ik toch ook? Dat je de taal moet spreken?
Ik vind gewoon dat er grenzen zijn aan wat je moet verwachten van intergratie.
Ik bedoel, ik vind dat sommige gebruiken, echt hollands zijn, als je daar nou niets mee hebt, dat kan toch?
Zolang je de wet niet overtreedt, vind ik dat genoeg. Ik bepaal ook zelf met wie, en hoeveel contact ik heb, dat mag iedereen zelf bepalen. En ja, niet iedereen houdt er bijvoorbeeld van om met de hele straat te bbq-en, of elke dag bij de buren op de koffie te gaan. Daar heeft geboorteland niet zo heel veel mee te maken.
Neequote:
Sorry LS, ik kan je niet helemaal volgen, zijn we het nou eens, of oneens?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Godsdienst is moordend, letterlijk en figuurlijk.
Wat boeit het mij nou of ik schaapshersens eet of dat het een varkenstong is?
Ik zou niet naar landen gaan waar ze een hond eten. Maar dat is mijn keuze en ik respecteer die mensen die het wel doen.
In India is een koe heilig. Daar krijg je bijna de doodstraf als je toetert, als zo'n beest op de weg loopt.
Ik ben een heiden, ik eet een Hollandse Nieuwe op woensdag en niet op de vis-vrijdag....
Zo kan je bezig blijven.
Ja, leuk, heb er echt zin inquote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef liesje1979 het volgende:Vanaf vrijdag: serieus request!
Als wij het ooit eens zouden zijn dan zou je al lang in mijn vriezer liggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry LS, ik kan je niet helemaal volgen, zijn we het nou eens, of oneens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |