Ik bedoelde van die vrouw, als ze op fok zat te lurken nu.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je mag pics van mn keuken hoor
Heb de hele avond staan boenen. Nou ja, de halve avond.

O ik snap je al Liesjequote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]

Ja, ik begreep het inmiddelsquote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van die vrouw, als ze op fok zat te lurken nu.
Ja lekker man, ben je helemaal klaar? Morgen helemaal niets doen!
Naja soort van niets, want je hebt kinderen toch? Dan heb je altijd wel wat te doen!

Heb je ze ook van jou onder de douche?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kwam met mijn MEAO-Spaans in Spanje wonen, in een dorp waar ze amper Engels spraken. Dus ik moest wel Spaans leren. Zou ik dat niet hebben gedaan, dan was ik binnen een jaar weer in Nederland geweest. Maar ik wilde me daar als een burger voelen, natuurlijk ook omdat ik met een Spaanse daar woonde. Maar vooral om met de mensen om te kunnen gaan.
En het synische is dat mijn scheiding was, dat ik verdomd goed met de mensen om ging, iets waar een stadstrut van mijn ex niet mee kon leven.
Tot op de dag van vandaag (ok, zaterdag) heb ik nog contact met die mensen.
Is gewoon een kwestie van je aanpassen en je afkomst niet vooropstellen.
Ik deed het in het begin ook wel.... "Tja, in Nederland doen we het zo of zo...."
"Maar je woont nu in Spanje, pas je maar aan......."
En dat deed ik en is me prima bevallen.

Ja hoor!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je ze ook van jou onder de douche?

)
  )

quote:Op donderdag 18 december 2008 01:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik begreep het inmiddels
Ja, tis kerstklaar beneden.
Zo leuk, allemaal nieuwe prullen.
En nu boven nog even met de bezem er door en ik kan de dis voorbereiden
Even opzoek voor een tafellaken enzo

Godsdienst is moordend, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zeg ik toch ook? Dat je de taal moet spreken?
Ik vind gewoon dat er grenzen zijn aan wat je moet verwachten van intergratie.
Ik bedoel, ik vind dat sommige gebruiken, echt hollands zijn, als je daar nou niets mee hebt, dat kan toch?
Zolang je de wet niet overtreedt, vind ik dat genoeg. Ik bepaal ook zelf met wie, en hoeveel contact ik heb, dat mag iedereen zelf bepalen. En ja, niet iedereen houdt er bijvoorbeeld van om met de hele straat te bbq-en, of elke dag bij de buren op de koffie te gaan. Daar heeft geboorteland niet zo heel veel mee te maken.

Neequote:

Sorry LS, ik kan je niet helemaal volgen, zijn we het nou eens, of oneens?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Godsdienst is moordend, letterlijk en figuurlijk.
Wat boeit het mij nou of ik schaapshersens eet of dat het een varkenstong is?
Ik zou niet naar landen gaan waar ze een hond eten. Maar dat is mijn keuze en ik respecteer die mensen die het wel doen.
In India is een koe heilig. Daar krijg je bijna de doodstraf als je toetert, als zo'n beest op de weg loopt.
Ik ben een heiden, ik eet een Hollandse Nieuwe op woensdag en niet op de vis-vrijdag....
Zo kan je bezig blijven.

Ja, leuk, heb er echt zin inquote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef liesje1979 het volgende:Vanaf vrijdag: serieus request!

Als wij het ooit eens zouden zijn dan zou je al lang in mijn vriezer liggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry LS, ik kan je niet helemaal volgen, zijn we het nou eens, of oneens?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |